- Házimozi belépő szinten
- Dell asztali gépek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- A Keychron K2 HE rapid trigger billentyűzet tesztje
- LG LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Apple MacBook
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
LZs?! #228445 üzenetére
Magamra válaszolok, de ez nem egománia, csak a folytonosság miatt.
Először is: köszönöm a válaszokat.
Időközben leszűkítettem az olasz vonalra; ezeket ismerem.
- üzemanyag: dízel
- keret: 2M
- méret: Caddy, (kis) Transit, Berlingo, etc.Fiat Doblo Cargo 1.3MJet
A HaHu-s hirdetésekből az alábbi kettő maradt a listámon (*), preferencia sorrendben linkelve.
*jó eséllyel mo-i első forgalomba helyezés (korazonos N-es rendszám), kevés/normál km futás, pofára OK, felszereltségre OK; az egyik 2 évig vizsgás, a másikon mindjárt lejár, de annak az árába könnyebben bele tudom alkudni, etc.
Érdemes a nyilvánvalón kívül bármire specifikusan odafigyelnem?
Eladó használt FIAT DOBLO Dobló Cargo 1.3 Mjet EURO5, 2014/2, Fehér színű - Használtautó.hu
Köszi szépen előre is.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #228595 üzenetére
Tudom, azért írtam.
Meg az 1.75 Tiborban is. -
tboldi
nagyúr
Hogy érdemes-e, azt neked kell eldöntened, de az 1.6-ossal nem lősz mellé. Bosch befecskendezőrendszer, felújítható, ha úgy alakul, és nincs swirl flap sem a szívósorban, ami a 2 literesnél szokott galibát okozni. Egyedül egy gumitömítést kell cserélni az olajteknő alatt rendszeresen, de akár ki is váltható egy ilyennel örökre.
Illetve az összes Giuliettára vonatkozóan 2013-ig előfordultak szinkronproblémák a C635-ös váltókkal, utána már javították.
-
válasz
molnarpeter #228583 üzenetére
ismerem, feleségem egyik barátnője tapos egy ilyen dízel Toyotát ovijáratban a faluban. eddig csak izzót kellett benne cserélni az elmúlt 5 évben.
-
cass
aktív tag
Nagyon királyok vagytok srácok, hogy így segítettetek! Szerintem sikerült megtalálni egy két kiszemeltet Nektek köszönhetően. Esetleg még az érdekelne, hogy pl ahhoz a kis 2009-es 82 lovas fiestához képest mennyivel lesz drágább a fent tartása és most nem a szervizre értem inkább biztosítás és a kötelező dolgok. Igazából nekem ez az első saját autóm lesz!
-
futo001
senior tag
Pont volt Civicem is. Vagyis az a parome volt. 1.4 benzin es 2.2 dizel is volt neki. Mindketto tobb penzt elnyelt mint a Focus, de nem volt veszes szerintem. Sorozatos futomu javitas de legalabb olcso volt mindegyik, meg egesz hamar elengedte magat a kuplung. Kb Ennyi. Es megis azt mondom, hogy az is egy nagyon jo auto volt, kicsit kenyelmetlenebb, de sportosabb futomu, a dizel raadasul megy esz nelkul.
A Focus vezetesi elmenye amugy szerintem kategoriajaban etalon, de a futomu itt is igenyelhet karbantartast, nem veletlenul olyan jo, valamivel bonyolultabb mint a kistesoi. Ha kolteni kell ra dragabb mint a Fiesta, de ritkan keri a karbantartast szoval semmi gond nincs vele. En MK5 Mondeora csereltem, ami mar egy ringatosabb, kevesbe feszes de kenyelmes auto. Aztan 1 hete le lett cserelve egy BYD Sealion 7-re, ami mar olyan mintha egy vizagyon ulnel (nekem kenyelemre a legjobb amugy), de a kanyartartas a Focusban volt a legjobb ezek kozul.
A Civic ulesei kicsit kenyelmesebbek voltak mint a Focuse, viszont a Focusban es a Mondeoban imadtam a drothalos szelvedofutest. Nincs tokeletes auto, valahol ugyis kompromisszumot kotsz.
A felhasznalasi igenyed amugy pont a benzin/dizel hataran mozog, jo lehet mindketto, de mar en is inkabb hanyagolnam a dizelt es vennek valami jobb benzinest. Foleg ha 10+ eves autorol van szo. Mivel erezhetoen szeretnel kenyelmet es stilust is, meg ha nem is irtad igy le, ahogy tobben is ajanlottak mar lehet a Giulietta lesz a te autod: stilus es kenyelem megvan, fogyasztas barati, vezetesi elmeny magasan a Fiesta felett van, idealis meretu, nem zorog, alkatresz pedig elerheto hozza. Csak nagyon keveset vezettem, de engem megvett kilora. -
cass
aktív tag
válasz
molnarpeter #228583 üzenetére
Az mit takar, hogy bonyolultabb? Jobb is vagy csak bonyolultabb?
-
cass
aktív tag
f4lcon: Igen valóban...
tboldi: úristen ezek a Giulietták, de gyönyörűek azt hiszem megvan a következő kiszemeltem.
-
Auris 1.4 D-4D ugrott be elsőnek, és másodiknak is, és ez is jónak tűnik
benzinesek nem nagyon esznek majd 7 liter alatt, főleg, ha nagyobb a kasztniegyébként ha Fiesta méretet keresel, akkor miért nem tartod meg a Fiestát? másfelet ér, kettő körül keresel autót - no offense, de +500 ezerért kb ugyan olyan méretű, kb ugyan olyan teljesítményű és kb ugyan olyan évjáratú autót fogsz majd kapni.
-
tboldi
nagyúr
-
cass
aktív tag
Ja igen bocsánat a lényeg lemaradt: Napi 50-60 km munkába járás, városba mászkálás, ritkán utazgatás, de nem kell miatta kombi, nem túl nagy nem túl kicsi, fiesta méret legyen min. Mindegy, hogy benzines vagy dízel, de talán benzinest preferálnám, alacsony fogyasztás előny. A fiesta elmegy kb 7 literrel annál nem szeretném, ha több lenne. Alacsony költségű fent tartás is előnyt jelent. Előtérben a japánok, hátrányban a franciák. Német meg drága
-
cass
aktív tag
válasz
szebe #228571 üzenetére
Kövezzetek meg vagy ne, de nem igazán szeretnék franciát.. És saját tapasztalatból is beszélek nem csak a legendákban hiszek. Igen, ez valóban igaz, hogy a mostani másfél millió inkább 3 milliót érne 4-5 éve.
molnarpeter: való igaz és az is, hogy a használt vásárlás bizonyos szinten mindenképp lutri lesz, de a tőlem telhetőt igyekszem megtenni, hogy átnézzek rajta mindent
-
-
cass
aktív tag
válasz
futo001 #228566 üzenetére
Köszönöm a választ és hogy megosztottad velem a tapasztalataidat. Összességében nem sok jót olvastam erről a focus konstrukcióról, de mondjuk nem is szidják annyira. Automatát semmiképp nem szeretnék, meg az ecoboost motorost is el szeretném kerülni, arról sok rosszat hallok.
Lényegében van egy 2009-es fiestánk nem az a régebbi kinézetű, hanem az újabb és valami csodálatos vezetni.. Persze kijönnek azon is kisebb hibák, de a vezetési élmény mindent összevetve az eddigi legjobb számomra és már jó pár autót vezettem.
Igazság szerint hasonló kalibert keresek, de eddig nem sok sikerrel. Próbáltam az i30-at is, isteníti mindenki, hát lehet, hogy megbízható és motorikusan is jó, de kényelem szempontjából szerintem nagyon gagyi. Nekem nem jött be.
Ja amúgy a fiestát már lassan 4 éve vettük 1.5 millióért és azóta ugyanannyiba kerül. Ezek a focusok amikről szó van igazából manapság 2 körül indulnak, magasabb felszereltség miatt meg, hogy nagyobb, újabb lett volna potenciális kiszemelt, de lehet nézek egy civicet inkább!
Köszönöm az infókat! -
futo001
senior tag
Semmi negativ nincs vele, csak kiemeltem mi mehet felre. De ez minden hasznalt autora igaz. Az 1.6TDCI egy jo konstrukcio, nem beteges fajta, a Focus pedig egy kimondottan jo auto, ha nincs lelakva. Azert a 360e km eleg beszedes.
Velemenyem szerint ennyi idosen minden modern dizel riziko. 14 eves auto eseten raadasul az ido is nyomot hagy, nincs kivetel.
Mondjuk az megdobbent hogy 2M egy 14 eves Focus. En nagyon szerettem, de annyit nem adnek erte. Szerintem 1M-ert adtam el 2020-ban, de lehet meg kevesebbert.Ford eseten ami nagyon fontos: az automatakat keruld el. Abbol 3 fele van: ami majd elromlik, amit mar javitottak de ujra elromlik, vagy ami most is rossz.
-
cass
aktív tag
válasz
futo001 #228564 üzenetére
Na jól van most már több helyen is negatívumokat hallok csak róla úgyhogy akkor szerintem keresgélek tovább... Pedig azt hinné az ember, hogy 2 millióból már könnyedén tud válogatni, de úgy néz ki az én igényeim túl magasak...
molnarpeter: Köszi, inkább lemondok róla...
-
futo001
senior tag
Nekem volt ilyen, a vilagbol kivitt.
3 alkalommal volt gond vele: turbocso kilyukadt (jo hangja volt), meg tuzgyurut kellett ketszer cserelni, ami filleres. Ja, meg egyszer beragadt a motorhazteto zarja. Ezen felul csak kopo dolgok. Ilyen akkor, ha gondos gazdaja volt elotte. Ha ez nem igy van, es egy 14 eves autonal erre van esely, akkor viszont egy penztemeto lehet belole. Rozsdasodasra hajlamos az ajtok alatt es az ivek aljan. Az aljat is erdemes megnezni. Ha teszteled ki kell vinni rossz minosegu utra, ha kopog a futomu nem a vilag de akkor az ar tartalmazza ezt, 20-150e kozott barmi lehet a javitas. Altalaban nem draga amugy. Ha a generator nyikog, az sem a vilag, de szamolni kell akkor azzal is kesobb. Ha a muszerfal atmegy karacsonyfaba es kb semmi nem mukodik az auton, akkor a muszerfalat el kell vinni atforrasztatni, par 10e Ft. DPF nelkuli verzio is letezik belole, de az csak 90LE azt hiszem, de egyertelmuen kevesebb fejfajast okozhat. Vannak nagyon alapok es kimondottan jol felszereltek, en az alapot kerulnem, az tenyleg fapad.
En eladtam az enyemet vagy 5 eve, de edesanyamnak meg mindig megvan a 2011-es 1.6TDCI, mar vagy 360e km van benne es meg mindig problemamentes. Mondjuk nala pont elojott a muszerfal problema, de 1 nap alatt orvosoltak. De megint csak gondos gazdarol van szo, o a masodik tulaj, az elso pedig az egyik Ford kereskedes volt, szoval nem volt lerugva.
A Ford dizelek erzekenyek az olajra, csak az eloirtat szabad hasznalni. Ha gyanu akad a vasarlando auto eseten, hogy nem eloirt olajat hasznaltak, ne eroltesd, jo esellyel megszivod.
Mi amugy a dizel autokba Dipetane-t toltunk, vagy olyan kuton tankolunk, ahol eleve bele van keverve, ezert sincs gond veluk szerintem. -
ParmaBoy
tag
válasz
molnarpeter #228559 üzenetére
Pontosan, dpf-es kocsiba tilos a 2t olaj. De az oreg szakiktol hallom meg a mai napig, mint ahogy az "5w30-at eszi? Akkor 10w40 kell bele, azt nem fogja" is megy meg mindig.
-
https://the-zone.hu/az-injektor-is-ember/
„A gázolajszűrő rendszeres cseréjén, s a prémium gázolaj használatán túl egyvalami jócskán kitolja az ilyen tápszivattyú-kopást: minden tankolásnál érdemes fél deci, jó minőségű kétütemű (2T) olajat keverni a tankba, legjobb, ha az ember egy flakonban összerázza az adagot gázolajjal, és úgy tölti be” – ismerünk meg egy ellenszert.
Deplhi és Siemens szivattyúk halála kapcsán olvasható a cikkben
nem tudom az Euro6 mit szól a fél deci extra olajhoz -
cass
aktív tag
Sziasztok!
Valaki esetleg tud kicsit többet mondani a 2011-es Ford Focus 1.6 TDCi dízel motorrol?
Első autónak lenne, nem értek hozzá és az interneten sem látok sok véleményt.
Köszönöm! -
válasz
szabonagyur #228552 üzenetére
Skodanal volt egy nyikorgas, iszonyat idegesített, három napot ült rajta a szervíz, amíg kiderült, hogy egy 5 milliméteres kavics szorult a rugóba, és az nyikorgott
-
rbalint88
addikt
-
válasz
F-ECT$ #228535 üzenetére
Én megnézném a skoda kodiaq-ot helyedben, akciós a plug in (ha nem feltétel ha már nagy batár akkor legyen 7 üléses, mert plug in-ban nincs 7 üléses). 15-ről indul, 18-ért már teljesen jót lehet összerakni.
Mondanám még a rav4 hybridet (valaki felvetette hogy a Sportage nagyobb, de ez csak amerikában igaz, európai modell 10 centive kisebb, meg Kia csoportból én most nem vennék semmit), de ha a turbós tetszett akkor az gyenge lesz (Én 1.4t scrossból ültem át, az scross azért jóval fürgébb volt, tudom tömeg kérdés is, de a turbós állandó nyomaték érzését nem tudja a 2.5-es hybrid sem). Mondjuk rav4 hangszigetelése is vacak, de valamennyire az megoldható utólagosan.
-
Bdanyy
addikt
válasz
F-ECT$ #228544 üzenetére
nem a kedvencem belvárosban parkolni (inkább megyek mélygarázsba, de utcán is ahova könnyű beállni egy alsóközép kombival, ott az a +20-30 centi sem okozna gondot az esetek 90%-ban, szélességben meg kevesebb a különbség), de ebben az árkategóriában park assist, meg 360as kamera valszeg úgyis alap (kivéve model y, ott úgy rémlik legalább eap vagy fsd kell hozzá, hogy parkoljon, 360 viszont azzal sem lesz olyan, mint a legtöbb autónál)
A rav4 meglepően szűk belül, tényleg egy camry kombi lenne az igazi. -
KoVee84
senior tag
Egy octavia kombi 4,7m, crv is pont ennyi. Egy kia sorento (ami tényleg batár) meg 4,8m... Justsayin
F-ECT$: ha alkalmazott vagy cégben, akkor maxold ki a kereted, ha meg a te céged, akkor 10-12M körül nézz vmit. Mondjuk Sportage Gold30, Honda ZRV, Renault Austral. Cégautó esetén fogyasztás úgy is majdnem mindegy, szóval én tuti nem vennék EV-t.
-
33as
senior tag
válasz
szabonagyur #228543 üzenetére
-
F-ECT$
titán
válasz
szabonagyur #228543 üzenetére
Ez meglepő, én a Sportage-et kisebbnek gondoltam, de tényleg csak 1-2 cm van a 2 autó között. Ez a méret kérdés érdekes, utazni, pakolni jobb a nagyobb, de a városi ügyintézéshez meg szívás tud lenni a belvárosban. (Mondjuk épp a feleségemnek is keresgélünk valami városi szaladgálóst, olyat tervezünk venni, amibe én is be tudok ülni, ha ő épp nem használja, szóval ha olyan helyre megyek, akkor max nem a nagy döggel mennék.) De a kombi is szívás városban, ott a hossz miatt nehézkes a parkolás.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
F-ECT$ #228541 üzenetére
Külföldit nem is mondtam
a 100-120km meg tökéletes electric range.
Azért hoztam fel a visszatermelést, mert a gyors technológiai fejlődés és akku ???-ek miatt az értékvesztés az komoly lesz az akksis verdán, de ha +2-3M értékvesztés 4 év alatt egy Toyotához képest nem tényező, akkor egyszerűbb a döntés.
-
F-ECT$
titán
válasz
Eugene Roe #228538 üzenetére
Nem feltétlenül kell "visszatermelnie" az árkülönbözetet az üzemanyaggal egy elektomosnak, elfogadom, hogy az drágább.
Országon belül 100-120 km-re megyek el, ez simán megvan oda-vissza is töltés nélkül.
Évi 1-2 alkalommal befigyelhet külföldi út is, de annyi kompromisszmot bevállalok a hosszabb utazási idővel.
-
F-ECT$
titán
-
Eugene Roe
őstag
válasz
F-ECT$ #228535 üzenetére
12-15k futásnál még kínkeservesen jön vissza az olcsóbb "üzemanyag". Szemmel látható már a spórolás, de nem nagy csoda
20-25k a tuti.
Mekkora távokra mész szülőkhöz, vagy gyakran pályán? Ott van házi töltési, vagy legalább közeli gyorstöltési lehetőség? ~180-200km feletti távnál kezd körülményes lenni az elektromos. Az alatt (főleg 160km alatt) minden rendben van.
Ha csak random cucc kell, akkor a Model Y szerintem kellően nagy 2+2 embernek, persze ha másodállásban költöztető vagy, esetleg 1 éjszakára is 3*90 liter sporttáskányi ruhával és két gyerekbiciklivel indulsz, akkor ez már nem lesz jó.
Nekem KIA, Hyundai nem jön be, de ez szubjektív. Az, hogy mindegyik belseje full műbőr pedig végképp halálos, de Y-nál még fogcsikorgatva elnézem.
-
saen
veterán
válasz
F-ECT$ #228535 üzenetére
Én elektromost személy szerint csak második autónak vennék, itt nem erről van szó. Pakolni is kell, így a SUV is kiesett, mert az nem arról szól, maradnak a kombik. Ha van pénz és itt van akkor szerintem egy hybrid a legjobb, főleg mivel fele város a használatnak.
Nálam ez a Corolla kombit jelentené, de persze más márkában is van ilyen. Én ez irányba mennék el.
-
F-ECT$
titán
Egy párszor már nekifutottam, de hátha most.
Korábban volt 1.6-os benzines Corolla Sedanom, de gyönge volt és a csomagtartója is kicsi.
Most egy 1.4 TSI Golf kombim van (10 éves), ez viszonylag jó már erőben és csomagtartóban, de kicsit elszomorít, hogy 4 éves kora óta mindig van valamit, amit a kötelező szervizen túl javítani / cserélni kell rajta, a Corolla megbízhatóbb volt.
Most az utódot keresem egy kombi vagy egy SUV formájában 4 főre, évi 12-15k km-re. (50% város, 30% pálya, 20% országút.)
Ami fontos, hogy jól lehessen pakolni, min 500 liter, de akár nagyobb csomagtartó, illetve lehajtott üléssel lehessen akár nagyobb / hosszabb dolgokat is szállítani vele. Egyébként 2 felnőtt + 2 gyerek a család, ritkán lenne 5 fő szállítva benne.
Keret olyan 20M Ft-ig, de nem kell feltétlenül a felső határhoz lőni. Első körben felmerült, hogy valami elektromosat vennék, ami tetszett benne: távolról kapcsolható fűtés/hűtés, minden helyzetben kellő nyomaték, talán kevesebb meghibásodási lehetőség, sentry mode (Tesla-ban van, nem tudom, hogy máshol ez mennyire jellemző), olcsóbb tankolás (még 70 Ft-os kWh áron is otthon). Mivel lehet, hogy céges lízing lesz, így cégautóadó sincs, no meg a zöld rendszám is egy ideig még jelent némi előnyt.
A kinézett típusok: Model Y, Ioniq 5, Kia EV 6. Ezekben már 75-84 kWh aksi van, tehát 300 km-t még pályán is elmennek, illetve a 4-5-7-8 év garancia is megnyugtató, ha mondjuk elszállna az aksi bennük. A Model Y a már említett sentry mode miatt is szimpi, meg elég nagy a csomagtartója is, de azért vannak ellenérzések is, pl az évek óta hazudott önvezető képesség, illetve a szerviz háttér silánysága. No meg a 6-800e Ft-os éves Casco se annyita tetszik. Kérdés, hogy elektromos vonalon van-e még más ajánlás? Van itt egyáltalán ajánlható kombi?
Aztán felmerült azért az is bennem, hogy tényleg szükségem van-e egy 20M Ft-os kocsira (sőt a kinézett konfigurációk akár 22-23M Ft-ig is elszaladnak). Lehet ha vennék pl egy Kia Sportage-et 14-15M Ft-ért, vagy egy Skoda Octavia kombit szintén 15M körül, esetleg ugyanennyiért egy Toyota Corolla kombit, akkor pénzben összességében jobban járnék, és kicsit kevésbé kapnék szívbajt, amikor valamelyik parkolóban rányitják az ajtót az autómra.
Szóval kicsit tanácstalan vagyok, kis inspriációért és esetleg nem túk régi tapasztalatokért jöttem ide.
-
Vismajor01
addikt
-
szebe
addikt
válasz
szabonagyur #228531 üzenetére
Képesben sincs köszönet sokszor. Alaprajz néhány ritka esetet leszámítva luxus.
Autóról is olyan képeket raknak fel egyesek, hogy sírni támad kedvem. 45 fokban döntött kamera, utazásokon készült képek (ahol inkább a háttér a lényeg, meg belóg a fél család) amikkel a csoportban vagiznak stb. Aztán elmész megnézed, és mintha a kutya szájából rángatták volna elő.
-
szabonagyur
félisten
válasz
zgospel #228528 üzenetére
Elég szomorú, hogy ingatlan hirdetés kép nélkül megy... anno amikor kerestük kivettük a szűrésből a kép nélkülieket egyből.
Ha el akarja majd adni akkor fog érte fizetni, ez ilyen, ingyen semmi sincs.
#228527Neoteric: na igen hátha eltűnnek a minden 2 napban felrakom az autót, hogy nézettebb legyen, vagy akinek fent van ugyanaz az autó 3-4 hirdetésben és mégsem törlik.
-
Gombinyó
őstag
válasz
szabonagyur #228526 üzenetére
Sztem se fog összedőlni ettől a világ, mikor egy 10+ éves autó ott kezdődik, hogy 2m huf.
Mit szóljon akkor, aki lakást akar eladni és milliókkal lehúzzák az ingatlanosok? -
zgospel
őstag
válasz
szabonagyur #228526 üzenetére
A magánszemély hirdetések jelentős része amit láttam régen csak az alap 6 ingyenes képpel volt hirdetve és leginkább a nepper hirdetések voltak 12 fotóval. Apám sem volt hajlandó 750et fizetni érte
ingatlan.com ugyanez, a legtöbb magánhirdetéshez nincs fotó.
Szerintem vészes, pláne hogy reklámok is vannak még az oldalon. Szerintem eleve nem a magánszemély hirdetések adták ki a nagyját a bevételüknek eddig sem, viszont nagy forgalmat generáltak az oldalon. Ha azok eltűnnek vagy csökkennek és csak a kereskedők maradnak akkor az nem hiszem hogy jót tesz.
Meglátjuk. -
Neoteric
addikt
Én sem értem a sírást, szerintem ez inkább arra lesz jó, hogy a a komolytalan hirdetések eltűnnek és csak az marad amit tényleg el akarnak adni. 10+M Ft-nál 10.000 HUF kb semmi, de biztos lesz aki ezt is beépíti a vételárba.
-
zgospel
őstag
válasz
szabonagyur #228507 üzenetére
Aztaku… Utoljára a motorom adtam el tavaly és 750 Ft volt a HD képcsomag egyszeri díja. Ez így brutál drágulás, szerintem a magánszemélyeket rendesen kiüti a platformról
A marketplacetől teljesen kivagyok, ott nem lehet szűrni, a kereső gyatra, és a sok analfabéta kretén még az autó típusát sem képes leírni, nemhogy egyéb adatokat… -
szabonagyur
félisten
válasz
BigBlackDog #228522 üzenetére
Amikor autókat kerestem azért a kínálat a hahun volt a legnagyobb, azóta passz.
Alternatíva, csak mennyire ismert. Rakhatom fel jofogásra is az autót, ha a kutya nem nézi meg.
Hirdetek cuccokat több platformon is, de kb. vinteden mennek el max, pedig régen jofogáson is mentek. Ennyit erről minek van hírneve.
-
ParmaBoy
tag
válasz
BigBlackDog #228522 üzenetére
Egyelore meg nagyon halovany, bar a marketinget toljak, nehany kereskedes fent van, de atfedesben a hahuval, lehet most jon el az idejuk, de nekem (hiaba tudok roluk) eszemben nem jutna ott hirdetni, keresni is csak parszor. Tul kicsik hozza. Meg...
Ugye az eredeti koncepcio ott az volt, h csak ellwnorzott, valoban "jo autok" lesznek, de szvsz elengedtek ezt a dolgot es johet mindenki, tamadjak a piacot, reszesedest akarnak szerezni a nagy tortabol.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
szabonagyur #228521 üzenetére
Joautok.hu egyébként mennyire pörög? Az is egy alternatíva azért.
-
szabonagyur
félisten
válasz
tboldi #228520 üzenetére
Kérdés elbukik e. Szerintem sokan fognak erre játszani, hogy pár autóval kevesebb lesz, tehát szűkül a piac, ami kedvez azoknak akik kifizetik a díjat.
Meg ahogy fentebb is írták semmi sincs ingyen.
A Marketplace meg hááát azért erős reális alternatívának nevezni.
1-1 típus a specifikus témában azt mondom, hogy okés, könnyű eladni.
Nekem eszembe nem jutna a sok hülyével harcolni FB-n.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #228515 üzenetére
De ha elbukik a hahu, muszáj lesz átpártolni máshova.
-
szebe
addikt
válasz
szabonagyur #228507 üzenetére
Újra felrakott hirdetéssel újraindul vajon?
Vagy hirtelen megnő majd a regisztrációk száma -
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
szabonagyur #228507 üzenetére
Hirtelen mennyi bérelhető vagy 1 Ft-os jármű lesz...
-
válasz
szabonagyur #228507 üzenetére
Ez komoly
-
hdanesz
őstag
válasz
szabonagyur #228507 üzenetére
Asszem a hahu-nak ezzel reszeltek.
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
- AKCIÓ! nVidia Quadro P4000 8GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest