- Bluetooth hangszórók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED monitor topik
- Apple MacBook
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Chieftec Hunter 3: Több, mint evolúció
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #228700 üzenetére
Igen, csak az a 200ezres extra 1,2M-s lesz hirtelen, mert huzza magaval a nagynavit es az iq.drive csomagot
Megelegednek inkabb az automata tavfennyel
-
rbalint88
addikt
Nem emlekszem mar, ki keresett it suvot mostanaban, de ha ellat 15misiig, akkor a VW Tiguan Prime felszereltseggel es 1.5eTSI+DSG-vel eleg jo ajanlat. 3 extrat kell bepipalni: arkedvezmeny, teli csomag, potkerek. Esetleg a harman/kardon hifi. Tok jo az alapfelszereltseg, probaltam belekotni, de nem tudok
Szivesen. -
vzsryl
nagyúr
válasz
szőröscica #228697 üzenetére
Persze, meg nem is olyan határozott, mint egy nagyfiú, de meglepően jól viszi a 1,5 tonnás verdákat. A Kodiaq-t is szépen mozgatta, de az manuális volt, meg ugye magas is, tehát nem volt annyira alacsony a fogyi, mint az “ék” alakú Superb-nél.
-
gabro0
őstag
Sziasztok! [Első] autót nézegetünk és az egyik kiszemeltnél a JSZP furcsa dolgot ír az eredetiségvizsgálat fülön:
Motorszámra tett megállapítás: A jármű nem rendelkezik motorszámmal, de külső jogtalan beavatkozás nyoma nem észlelhető.
Minősítés: A jármű egyedi azonosító adatai és a járműokmányon szereplő egyedi azonosító adatok egymástól való eltérését megállapítom. Megállapítom továbbá, hogy az eltérés adminisztrációs, illetve gyártási hiba miatt következett be. A jármű egyedi azonosító adataiban külső erő hatására elváltozás állt be, de külső jogtalan beavatkozás nyoma nem látható.
Egyébként egy 2020-ban Németországból behozott kocsi, még 1 évig érvényes műszakival. A JSZP-s képeken látszik a motorszám és tényleg mintha más lenne a kód, nehezen olvasható. Ilyesmi mikor szokott előfordulni? Engedjem el és nézzek mást vagy kérdezzek rá mit tud a tulajdonos erről? Honda K24 motor egyébként, kár lenne érte
Remélem jó helyre írtam, majd szóltok ha van alkalmasabb fórum
-
hdanesz
őstag
válasz
focvis #228688 üzenetére
Valószínű igazad van, de nagyon ritkán találni 120 ezer környékén 5-6 éves autót is, nem hogy idősebbet.
Kollégámék ezek alapján keresnek: 5 ajtós vagy kombi, 2 kamasz gyerek+2 felnőtt, benzines, max. 5.5 millió ft, 2016-nál nem régebbi, legyen ülésfűtés és tolatóradar/kamera, Apple Carplay. Magyarországi autót keresnek, nem behozottat.Nem tudom miért, pedig külföldi is lehet jó....de ők tudják.
Sok esetben egy 180-200 ezer km-t futott autón már cseréltek ezt azt. Pl. az Octavia-n is amit néztek, mind a négy féktárcsa szinte vadiúj, a betétekkel együtt. Ez csak egyetlen dolog, de az is ha cserére kerülne a sor, nem 50ezer ft lenne...
-
-
vzsryl
nagyúr
Kollégámnak most már lassan egy éve megvan az új Superb 1.5TSI@7-es DSG.
Pályán 160 alatt ritkán megy, és mindenhol erőteljesen dinamikusan halad. A nagy átlaga 5,7L. -
válasz
ovics #228679 üzenetére
A 2.0 dízel 150 lovasnál erősebb változatai eszik nagyon az olajat (és tudják is hogy miért, 23. nyári szoftver frissítés kibocsátási normák kapcsán), főleg városi használatban.
Az 1.5 tsi nagyon jó motor (mint minden turbós eheti az olajat jól meghajtva, de jó régen semmi rosszat nem hallok róla), és mint követlen befecskendezéses kokszosdhat is, de nem szörnyű már ebben sem, kb karbantartás része valahol 100-150k kilométernél egy tisztítás. De corsa kollégát is kérdezd meg a vw topicból Ő szakmai szinten van benne a dologban (és ha jól tudom saját autója is 1.5 tsi).
Én csak a hozzá járó száraz dsg-től tartanék kicsit, de a t-rocot még lehet manuális 1.5 tsi-vel venni (t-cross-t már nem amit mi vettünk azért lett 1.0 tsi 115 lovas változata).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
hdanesz #228680 üzenetére
Octi, abban latom en is a legkisebb rizikot. Lassan egy vezerlescsere, aztan kimegy a vilagbol.
K-hoz kevesebb a hozzaerto, az utangyartott alkatresz sem olyan boseges es az Opel felvasarlasaval a gyari tamogatas sem olyan felhotlen. Ha esetleg serul kasznielemet is nehezebb szerezni hozza...
-
hdanesz
őstag
válasz
Pfiucska #228681 üzenetére
Akkor nálad az Opel teljesen kiesne?
Amúgy első körben az lenne a tuti, hogy minél megbízhatóbban és szerelésmentesen lehessen használni.Nem azt jelenti, hogy egy fillért ne kelljen rá költeni, de ne borítsa be a bankot egy 500-600 ezres vagy netán milliós meglepivel.
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Két autó közül melyiket érdemesebb választani?
Skoda Octavia MK4 kombi, 2020-as, 1.5 TSI 150 lóerős, manuális váltóval....192 ezer futott km-rel, Style felszereltség. Vagy 2019-es Opel Astra K Sports Tourer, 1.4 turbó benzines, 150 lóerő, automata, 159 ezer km-rel, 120 years felszereltség.
A km futás miatt az Opel gondolom kisebb rizikó. De ott meg figyelni kell az automata váltóban volt-e olajcsere. Ezeket kb. már ismerem. A ti véleményetekre lennék kíváncsi.
Van még a kalapban egy 2017-es, 1.4 TSI Superb Style, DSG váltóval...de az 202 ezret futott és hátööö, a DQ200.....az DQ200. Bár az lenne kollégáéknak az álom, mármint Superb.
A keret 5.5 millió ft. A fenti három autó mind belefér. Mindhárom végig márkaszervizbe volt hordva. (Ez ugye jó, de rossz is egyben.
Gondolok itt arra, hogy az Opel pl. nem ír elő olajcserét a váltóban....pedig nem ártana egyáltalán, vagy a 30 ezres olajcsere periódusok, vagy az 1.5 TSI-nél sem írnak már elő gyárilag vezérléscserét.)
Adalék: Az Octavia autópályán használt szinte kizárólag.
-
ovics
aktív tag
válasz
Tom1939 #228667 üzenetére
Köszönöm a válaszokat, feleségem vezetné elsősorban, de az Ateca még határeset. Egyébként a T-Roc lenne a kiszemelt neki, az nagyon tetszik.
A többi ajánlást is köszönöm, de azok egyáltalán nem tetszenek neki.
A VW csoport autóira viszont azt hallottam, hogy eszik az olajat nagyon, ez mennyire valós probléma? -
szabonagyur
félisten
válasz
Peterzon94 #228676 üzenetére
Szia
1.4T foleg ha 50-50 a hasznalat.
-
Peterzon94
tag
Sziasztok,
vidéki/városi használatra szeretnék vitarát. 1.6os, vagy facelift utáni 1.4es turbóssal járnék jobban hosszútávon? az árak hasonlóak, ez elég sokatmondó, de 5-6millió körüli összegért már csak az újabb felé hajolnék így vakon. véleményeket, tapasztalatokat megosztanátok velem? köszönöm előre is -
kenguru99
senior tag
válasz
stilo18 #228671 üzenetére
Tudsz venni ennyiért normális amperát. Viszont, szervizelni csak egy-két helyen tudják az egész országban. Csak akkor vegyél ilyet, ha közel laksz valamelyikhez. Alkatrész az csak gyári van, horror áron. Számolni kell azzal is, hogy ugyan egyelőre kis százalékban de elkezdtek megpusztulni bennük a nagy akkumulátorok. És erre jelenleg nincs megoldás, csak egy bontott másik akku. Mert utángyártott nincs, és gyári sincs.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
sagesz93 #228628 üzenetére
&f4lcon: köszönöm, ASX és Cashcow (
) bedobva a kalapba
Renault topik alapján a Nissan 1.6 direkt befecskendezés miatt nem az első helyen lenne. Dízel is játszik, Vitara/SX4 1.6 DDIS elég jónak tűnik (örökös CP1 magasnyomású, új porlasztó igazából nem drága 100k körüli árával, olajpumpa tömítést meg lehet cserélni pici pénzért). Ha ekkora vákuum van a piacon, lehet ez lesz a megoldás, de ez csak az én gyors gondolatmenetem, leendő tulajnak még csak a típusokat dobtam be. Ja, és látom Peugeot DV6 1.6 dízel van a Mitsuban is, talán az sem elvetendő a benzinesek mellett.
-
stilo18
addikt
válasz
molnarpeter #228670 üzenetére
Komolyan írod ?
De, melóhely mellett tudnám tölteni is....
Nem bajosak nagyon ebben az ársávban? -
válasz
ovics #228666 üzenetére
Kicsit öregecske modellek ezek, de szerintem nem rosszak. De az Ateca nem nagyobb? Feleségemnek (2. autóként) ránéztünk a T-rocra az egy kellemes méretű autó (T-cross lett neki végül, van nagyobb autó családban), de kis gyerekekkel szűkös lehet. Nyilván simán túlélhető, csak az ennyiért kategóriában mondom. Ha lehet még kicsit nyújtani megnézném a kodiaqot most 15 milla a plug in, az azért jóval nagyobb. Ha alapvetően feleség használná, akkor viszont T-roc irány jó lehet (ha nincs még gyakorlata nagyobb autóval), méretéhez képest szerintem tágas.
-
ovics
aktív tag
Sziasztok,
Egyelőre még csak nézelődünk, de már most is kicsi a yarisunk 2 felnőtt és egy 2 éves gyerek részére és hát tervezzük a kistesót is.
Új autóban gondolkozunk, max 13-13,5 milláig, viszonylag kompakt méretben.
Amiket néztünk az a VW T-roc és a Seat Ateca, páromnak ez a formavilág ami jobban bejön, illetve a csomagtartója is nagyobb mint az egyébként használt céges autóé (Kia Ceed).
Felhasználás alapvetően városon belüli közlekedés (BP), idővel munkába járás, illetve szeretünk azért a hétvégéken kirándulni. Nagyszülőkhöz ha megyünk akkor az autópályán 70 km az egyik, másik irány olyan 260 autópálya +30 autóútra van. Néha van külföldi utazásunk is.
Nézegettem volna esetlegesen hogy Plug-in vagy full elektromosat, de nem nagyon láttam, hogy ennyibe beleférjen (meg az elektromosnál akkor a töltő kiépítésével is számolni kell), így benzines, manuális váltós autó amiben gondolkozunk.
Tudtok esetleg valamit ajánlani amit érdemes lehet megnézni? -
stilo18
addikt
Sziasztok,
3-4M Ft között mit érdemes most nézegetni?
Benzines kellene, 4 főnek, javarészt napi 20km-es, városi használatra.
Hétvégente meg 50km oda-vissza, főúton.Honda Civic gen 9 1.8, Mazda 3 2.0, illetve Toyota Auris 1.8 hibrid-ha éppen belefér a keretbe- ezek jöttek szembe...
Nagyon max 4.3-4.4 a keret ha hibrid.
Fontos, hogy városban azért ne 10 litert egyen...Kia hibridje is lett nézegetve 4 milliós árban, de arról se a kérdező, se én nem nagyon találtam infókat....
-
-
-
válasz
scream #228638 üzenetére
Mondjuk a 6-os az egy jó kocsi. Nekem volt cégesnek egy rövidebb időre, de csak a gyenge benzines motorral (140 ló?), az egy picit kevés volt bele, de amúgy egy nagyon-nagyon jól összerakott, kényelmes autó. Olyan japán minőség
Ha automata lett volna, meg kombi, meg normális motor lett volna benne (a 190-200 lovas) akkor kajak sajnáltam volna hogy KIA-t kaptam helyette
-
shootme2
senior tag
válasz
ParmaBoy #228645 üzenetére
Koksztól és olajsártól dugul el ez tény de az injektortól az nem tud jönni.
Ismerem a csatornát elég sok videóját láttam, és mint fentebb írtam saját kezűleg is csináltam már ilyenen vezérműlánc, olajpumpalánc, szívócső cserét.
Ő maga is azt mondja, hogy megelőző jelleggel kell elvégezni a javítást, nem amikor már hibakódozik és akkor nincs gond.
De nem akarok meggyőzni senkit semmiről, nincs ilyen autóm, nem vagyok ráállva a javításukra, csak arra szerettem volna rávilágítani, hogy megelőző karbantartásokkal, semmivel sem rosszabb vagy költségesebb, mint más gyártók hasonló motorjai. -
cass
aktív tag
Sziasztok
kicsit vissza szeretnék térni az Alfa Giuliettára és a C635 váltó szinkron hibára. Tudom, hogy a kérdésem nem egyszerű, de ha valaki tudna érdemben válaszolni, hogy ez mennyire gyakori hibajelenség a Giuliettára, mennyire jellemző ez, illetve, ha esetleg előjön, akkor ez javítási összegben nagyságrendileg mekkora összeget jelent?( Tényleg nem pontos összeg érdekel csak annyi, hogy kb 200 vagy inkább 800)
Nagyon köszönöm!
Vagy szerintetek ezt inkább másik csoportban kérdezzem meg? Mert láttam, hogy van ahol még az Alfákkal foglalkoznak.
-
hellomi
tag
válasz
imyourfriend #228644 üzenetére
Ugye lehet látni ilyeneket is, még itthon is, kint meg főleg: [link]
Tehát az autó tuti elmegy ennyit, kérdés, hogy mi az, amit kell rá költeni, hogy jó legyen, de egy alapvető normális szinten tartás az nem gond szerintem, elvégre nem új autóról van szó.
-
ParmaBoy
tag
válasz
lockdown90 #228634 üzenetére
Ahh, egyrol beszelunk, egyebkent nagyon reszletes, szakmailag top szinten vannak a sracok!
-
ParmaBoy
tag
válasz
shootme2 #228642 üzenetére
okes...
Es mitol dugul el?
Ajanlanek egy yt csatornat, JDM Garage [link] a neve, angliaban elo magyar sracok szinte kizarolag 2.2d sky mazdakat szerelnek. Kezdesnek: [link]
De nyugodtan nezelodj a videoik kozott, a hengerfejessegrol (tipushiba), kipuszeleprol is van boven tartalom, illetve sok egyeb, tudsz toluk tanulni.Az angol erettsegi napjan az angol csatornat is illendo belinkelnem, igy akar duplan tudsz tanulni. [link]
-
imyourfriend
őstag
válasz
hellomi #228643 üzenetére
Őszintén? Most kezdődik a költés, generátort már cseréltek aztán hogy a DPF, Adblue rendszer, 4x4, porlasztók, DSG vagy épp a magasnyomású pumpa meddig bírják majd kiderül.. Könnyen meglehet most jó állapotnak örvend az autó, de nem 10-15ezret szeretnél vele futni 350ezerig 1.5-2 milliót simán kérhet.
szerk.: vezérlést ki ne hagyjam a tételek közül.
-
hellomi
tag
válasz
shootme2 #228642 üzenetére
Erről például mi a vélemény?
Mi most ilyenen gondolkodunk, 150 vagy 190 lovas verzióban, alapvetően nem ragaszkodva a 4x4-hez, de ha már van, az se baj.
Mivel nagyjából 5M a tervezett keret, biztos, hogy 200k+ lesz a futás benne sajnos, de nem tudom, mennyire számítanak a 150 vagy 190 lovasok jó vételnek.Illetve a 240 lovas verzióról mit lehet tudni?
-
shootme2
senior tag
válasz
ParmaBoy #228629 üzenetére
Ebbe egy kicsit belejavítanék, ha megengeded...
Az valóban igaz hogy az olajpumpa szívócső szűrő hajlamos eldugulni, de ennek semmi köze a porlasztó tűzkarikához. Hogy is lenne, ha közelében sincs az olajtérnek.
Mivel így az olajpumpa nem tud rendesen szállítani jön a csapágyasodás és a veztengely kopás. Ha időben kicseréled a szívócső szűrőt, akkor a többi gond nem jön elő.
Az olajpumpa lánc és feszítőjének hibája is ismert. Megelőzésképpen ki kell cserélni és azzal sincs gond.
Olajhígulás rövid távú használatnál jön elő ami kb. minden modern dízelnél fennáll.
Hengerfejesedés, kipufogó szelep gondokról egyáltalán nem hallani, persze ettől még előfordulhat, de típushibának nevezni elég erős túlzás.
Szívósor, egr szeret kokszosodni időnként takarítani kell.
Kb. 1 hónapja volt nálam ilyen mazda lánc, olajpumpa, szívósor, egr nagyszerviz miatt. Csak az anyagköltség 400 fölött volt kedvezménnyel. Nem egy szerelőbarát cucc úgyhogy sok óra rámegy munkadíjjal együtt 1 millió körüli tétel.
Aki ilyet akar az kalkulálja bele.
Ezt a rohadás dolgot is ideje lenne elengedni az 20 éve volt...
Vag 2.0 crtdi:
Az olajpumpát szíj hajtja, ami olajban fut. Ez is szereti feladni a harcot. Aztán ott a Bosch cp4 nagynyomású pumpa, amit szintén érdemes azelőtt felújítani, hogy szétesik.
Vezérléscsere és társaival együtt 800k körüli ajánlatok jönnek nem márkaszervizből. Én nem látom azt a hatalmas árkülönbséget a vag javára...
Aki modern dízelt akar, annak zsebbe kell nyúlni max azt választhatja ki, hogy kinél landol a pénz... -
scream
veterán
válasz
Vismajor01 #228621 üzenetére
Köszi, eddig nem jött ilyen szembe - lényegében Mazdán kívül semmilyen japán márka, preferciákat beadva... De ránézek, mindenképpen.
-
scream
veterán
válasz
molnarpeter #228620 üzenetére
És itt mikortól, ami ajánlott? Mert látok kb hasonló korúakat ~4.5M-től egészen akár 8M-ig is. Illetve a csomagtartó mérete eléggé meg van vágva a simához képest...
-
scream
veterán
válasz
szabonagyur #228616 üzenetére
Á, még nem, a hirdetést sem adtam fel...
Egyelőre ki kéne nézni valami alternatívát, mert amúgy most pont eléggé kéne az autó... Nyilván.
Elbírtam volna viselni, ha amúgy minden fasza.
-
scream
veterán
válasz
Eugene Roe #228611 üzenetére
Nagyon tetszenek a 6-osok, de dízelről nagyon sok rosszat olvasni - van pár Mazdás ismerős, ők az RX6 Wankel-nél kicsit kevésbé macerásnak írták le azt a korai 2.2 dízel motort, szóval az felejtős.
Benzines 6-os meg kb dupla áron van (Revo/Revo Top).
-
bnorci71
addikt
Sziasztok!
látom volt téma a hahu új csoda rendszere, hirdetős oldalról
OK hirdetek egy autót 5e a HD kép még le is nyelem
DE autót keresőként ez az új design hááááát teljes képernyő mód de ott a pofámba a szaros hirdetésük, ne máááá a hirdető azért fizetett hogy én az ő autójának képét lássam nem a oldal tulajdonosának fizető hirdetőét.
Olvasom új tulajdonosa van az oldalnak hááááát kívánok neki sok sikert az autós társadalomnak meg hogy nagyon gyorsan szokjon át a konkurenciához. -
dellfanboy
őstag
válasz
lockdown90 #228634 üzenetére
sztem te románra gondolsz.
-
lockdown90
senior tag
aki a mazda dízelek ajánlja az szokta nézni az angliában élő magyar mazda szervizes srác vlogjait youtubon?
-
ParmaBoy
tag
Ha csak az lenne ott a hiba... de anyaghibás veztengely, dpf miatt széthígult olaj, csapágysodás, kipuszelep, olajnyomás gondok (porlasztó tűzkarika elfárad, kokszol, ami behullik az olajtérbe, és az olajpumpa felszívó kosarát eltömíti. azaz az olajban futó vezérműszíj problémát idézték elő lánccal.
), olajpumpa lánc szakadás, hengerfejesedés.
MC Isti után szabadon: "minden játszik"
-
sagesz93
addikt
válasz
molnarpeter #228625 üzenetére
Anyósomék ebben a cipőben járnak, és ennyiért nem lehet venni értelmeset, arra jutottunk. Max az Auris lenne, vagy régebbi Lexus hibrid. Most 6-7m körül nézelődnek CH-R, Corolla, S-cross, Vitara szinteken.
-
molnarpeter
nagyúr
5M-ig Toyota/Lexus/Suzuki crossover/SUV vonalon ki mit ajánlana?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #228622 üzenetére
Haverom tesoja vett, o mar tul van 4 injektor cseren. Akihez vitte, mondta hogy ez gyakori gond ezeknel es inkabb adja el.
-
Vismajor01
addikt
válasz
scream #228607 üzenetére
Én ránéznék a Prius Plusra. Nekem is kettő van(gyerek), most kölcsön van nálam egy(prius), iszonyat jó középút. Nem akkora mint egy rendes 7 üléses kisbusz, de még akkora sem mint a 5+2 kamu 7 ülésesek, de mégis van benne hely. Relatíve modern, alapból jár hozzá a kulcs nélküli inditás, a zenelejátszás, tuti h automata lesz, nem is akármilyen, nem is fogyaszt, nem szokott elromlani, ha nyomod neki megy, de nem akarod nyomni neki
Annyi h 4 millió nem épp a kinálat teteje, dehát beárazza magát a piac, a jó autók drágák szoktak lenni.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Eugene Roe #228611 üzenetére
A benzin okés, a dízel biztosan rosszabb a hasonló kategóriás VAG-nál. Az új 2.0 190 lovasa olajtemető lett, de MQB-n még az is rendben volt.
#228612 Qru: Az 2-es Superb nehezebb, és gyengébb volt, mégis bőven elég volt mindenre, szóval szerintem a 150 lovas 3-as Superb is szedi a lábát. Amennyit fojt rajta a környezetvédelem, annyival erősebb is.
-
ParmaBoy
tag
válasz
Eugene Roe #228611 üzenetére
De, roszabb. Es tobbet is fogyaszt, a 175 lovas 2.2 automata (revo mondjuk, gyari 19-es kerek) vegyesben 7.5 siman.
Mondjuk alsonemediben jo arcok, de ha ilyet vesz, lesz ideje haverodni. (Es a szervizvezeto Marci privat autoja egy vag tdi...)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #228611 üzenetére
A korai 2.2 dizel nem.jo, azt kerulje.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
scream #228607 üzenetére
Mazda 6 kombik? Jó a 2,5 benzin, és a 2,2 dízel se rosszabb, mint VW. Automata váltója meg a legjobb, ami létezik. 6 sebességes Aisin nyomaték (a megbízhatóbb ZF). Tükrökre vigyázni kell + előlétet nézni, de tele a piac 150k km körül, 250k-ig megbízhatóan elmegy nagy cucc nélkül mind (és utána se drágább, mint más). Annyi, hogy kokszoltatni érdemes 150k km után (a benzinest biztosan), de az csak 80-100k
pályán 17 kerékkel még a 2,5 benzines is elmegy 7,5 literből 130-cal.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
scream #228607 üzenetére
Octavia 3, Superb 3 2.0CRTDI@150Le. Ezek csak olajos DSG-vel vannak. Superb-ből a 2-es is hatalmas már, szóval abból egy faceliftes is tudja, amit szeretnél. Nekem az ilrekkel 2-es Duperb fl volt a 140 Le-s 2.0CRTDI-vel, de manuális váltóval. Mocsok jó autó volt, bátran ajánlom (a dízel motorral nem tudtam megbarátkozni, ezért váltottam). A szedán is vehető mindegyikből, mert fullba nyitható a hátsó ajtó.
-
scream
veterán
Hali!
Tanulva a hibámból, hogy nem kérdeztem időben autóvásárlás előtt, így most itt lennék.
Használtautót keresnék, szeretett 2004-es E46 320d Touring helyére, mert érkezik a 2. gyerek és jelenleg már szűkösen fértünk be többnapos ottalvós utazásoknál, illetve technológiailag (vezetéstámogatás, biztonság és szórakoztató - BT/AndroidAuto/CarPlay tekintetében) is szerettem volna előre lépni.
Elsősorban vegyes használat:
- rövidtáv: városon belül (Bp) heti 2-3 alkalommal, néha aglomerációba
- középtáv: ~160km / irány, havonta 2-3 alkalommal (ide-oda)
- hosszabb: környező országok (elsősorban Ausztria, Szlovénia, Németo, Horváto), hegyi/természeti részei, de nyilván pályán, itt mondjuk 2 havonta 1 oda-vissza (~250-300km/irány)
- eddig évente kevesebb, mint 15e km-t mentünk az elmúlt 8 évben, ez esélyesen valamennyit fog változni és lehet 20-25e is bele fog kerülni évente.6Amit keresek:
- ~2015-től (1-2 év még belefér, úgyis állapot a lényeg) gyártott
- formátum: nagy sedan/kombi/crossover/suv csomagtér mérete miatt
- nagy csomagtartó: legalább 550l, de nem baj, ha több
- levegős/tágas beltér (pl. Golf 7 Variant belső méret már jó, 3-as BMW kicsi/alacsony)
- automata váltó, lehetőség szerint minél megbízhatóbb (pl szárazkuplungos DSG-ről nem hallottam sok jót)
- jól szerelhető motor, amit rendes karbantartás mellett nem kell kéthetente vinni szerelőhöz, illetve lehetőleg ne legyen olyan gyári problémája, amit csak motorcserével lehet elodázni (mint pl.: VAG CUNA/CUPA motor)
- hasonló erőben maradnék, mint az előd E46 volt (110kW / 150 HP)
- elfogadható fogyasztás és fenntartási költség
- itthoni piacról elsősorban (nem tudom mi a menete külföldi behozatalának, nem vagyok jártas más országban a hivatali folyamatoknak)
- 4-5M Ft árkategóriában (nem leszek szomorú, ha megmarad valamennyi pénz)
- nem vagyok nagy autófanatikus, feltűnő/vagány helyett inkább valami sleeper és igényes megjelenésű, "belesimuló" autót keresnék.Felszereltségben van pár dolog, ami biztosan kellene:
- ISOFIX hátul, 2 ülésen (bár talán ez már kötelező egy ideje)
- tempomat (sima vagy ACC)
- klíma
- BT kihangosítás / zenelejátszás
- első-hátsó parkradar
- visszagurulásgátló
- sötétített üveg (fólia) hátulMeg csomó nice to have egyéb dolog, de nyilván ezt már inkább a kínálat adja...
Márkákból alapvetően nincsen fóbiám, de családban volt negatív tapasztalat pl francia (Renault Scenic, Citroen C5) autók elektronikai dolgaival - mindig volt valami kis dolog, ami nem ment - ezeket, ha lehet, elkerülném, márka országtól függetlenül.
Szerintetek mit lenne érdemes néznem?
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #228603 üzenetére
A GP volt kb az utolsó, amit kiadtak mg DVD-n, azért van fent így a neten. A MiTo eLearn-je már online volt a kezdetektől fogva.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
LZs?! #228600 üzenetére
A friss vizsgás szimpatikusabb, mert amiben ilyen kevés km-nél már dpf tisztítás kellett, az városban futhatott. Érdemes átnézetni, porlasztók állapotára lennék kiváncsi, ha hagyja az eladó akkor le lehet venni a vezérlés fedélen levő kis ablakot és lánc feszítő kiállást mérni…
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Midea klíma akciós áron beszereléssel együtt!
- Mamas & Papas Flip XT3 babakocsi szett 3 az 1-ben
- Fornetto Explorer DeLuxe gömbgrill/faszenes grill, pizzakemence feltét, pizzakő, elemes forgatónyárs
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- MultiPro Go FDP22.130GY
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Új FULL HD webkamera + Számla
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- AKCIÓ! Lenovo ThinkVision L24i-10 24 FHD 60Hz 4ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest