-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
veterán
-
raczger
őstag
válasz stilo18 #96276 üzenetére
Azért az erős túlzás, amit tboy23 említett (hogy profi), de megnéztem pár Mazdát mire vettem.
Végül egy 2005-ös faceliftes 2.0 literes benzines (147 ló), 6 sebességes manuálisat tudtam venni, sedan kivitelben (inkább kombit kerestem).
Ugye amit mindenhol leírnak, az első dolog amit figyelni kell, a rozsda, jellemzően a hátsó kerékjárati íveken indul meg, illetve azért az alvázat is meg kell nézni. Egyik kombinál a hátsó csomagtérajtó alja is el volt rohadva, de csak belülről. Az ajtók aljait, éleit is nézd meg, belülről is, ott az általam nézettek nem rohadtak, de ki tudja...
Ha sedant vagy liftbacket nézel, de lehet kombinál is előfordulhat, a hátsó rendszámtartó az neki tud verődni a festéknek, nekem le is jött és elkezdett ott rohadni, az én autómon ez az egy külső rohadás van, de nem vészes.
Viszont akármit is veszel, érdemes elvinni alvázvédelemre.Olvastam indexes fórumon, hogy ez típushiba, végül nálam a vásárlás másnapján jelentkezett, elfolyt az olaj a motortartó bakból, cserélni kellett. Igazából ez nem vészes, ha nem itthon veszed meg a gyárit (az olyan 65k), én Németországból rendeltem egy utángyártottat, postával 22k-ból megvolt, szerelő 10 perc alatt kicserélte.
A facelift előttiekbe a váltógomb és a kézifék kopása is még típushiba, abból ne vonj le semmilyen következtetést, hogy azok mennyire vannak megkopva.
A naviról annyit, ha facelift előttit vennél, akkor gyárilag csak Nyugat-Európa van benne és nem olyan egyszerű megcsinálni, hogy Magyarország térkép is legyen rajta. Egyet láttam amit megtudtak csinálni, hogy ne DVD-ről, hanem kártyáról olvassa be a térképet, elvileg márkaszervizbe oldották meg nekik.
1.8 vagy 2.0 nyugodtan vehetsz, azok állítólag nagyon megbízhatóak, csak a 2.3-assal lehetnek problémák (most csak benzinesről írok, dízelekről nem igen van infóm, azt nem kerestem), a probléma az, hogy viszonylag kevés olaj megy bele (3.5 liter), viszont nagyobb sebességnél, magasabb fordulaton szereti csipegetni az olajat és ha nem figyelsz oda könnyen a minimum alá mehet a szint, aztán nem lesz rendes kenés, az pedig a motor túlzott kopásához vezethet. Találkoztam eggyel, 260k km és a második henger el volt kopva, már a gyertya is tiszta olaj volt. Egyébként kicsit a hangján is már lehetett hallani, hogy talán itt nem minden ok, először azt hittem én gondolom rosszul.
Ezekről a típushibákról tudok, egyébként az általam nézettek érdekes mód nem rohadtak nagyon, csak mindig volt valami probléma, ami miatt nem mertem megvenni (motor, karambolos autó), a legtöbbet igazából el se mentem megnézni, sőt fel sem hívtam, mert a hirdetésből látszódott, hogy valami gondja van (de ez a legtöbb típusról elmondható, ropira tört autó, közben az eladó azt mondja sose volt törve... ja persze).
Ha egy elfogadható állapotút keresel, akkor sajnos időbe fog telni, talán 1.8-asból a legkönnyebb ilyet találni, abból teszik fel a legtöbbet és nem annyira kapkodnak utána, mint a 2.0 után (nyilván, hisz szinte ugyanannyit fogyaszt, de jobban megy).www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz stilo18 #96286 üzenetére
Teljesen jó normál közlekedéshez, előzésekhez. Első autóm, így nem igazán tudom mivel összehasonlítani, a bátyám 323-as 1.5-ös (88 ló) Mazdáját vezettem előtte, ég és föld a kettő között a különbség. Autópályán emelkedőn is erőlködés nélkül tartja a tempót. Az enyém gyárilag 9 másodperc alatt van százon, igazából én még nem mértem le, nem is fogom, de ez kb reális.
1.57-ért hoztam el, 1.6-ért árulták, kereskedésben, így nem igazán tudtam alkudni belőle. Én is néztem Avensist, BMW-t, Audit, Volvot, de végül örülök, hogy Mazdát tudtam venni.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Kornel
veterán
válasz stilo18 #96425 üzenetére
én először abba gondolkoztam, viszont ott számítani kell a 8-9 literes fogyasztásra, esetleg országút elvagy 7-ből, de bp 9-10.
tddi meg 6-7.
egyébként amit sikerült összegyűjtenem infot, a 2.0 duratecHE megbízható, mazda-ford kooperáció, ugyanez van a benzines mazdákban is.
eddig úgy volt, hogy nem lesz csak évi 10k km nekem, de újrakalkuláltam a dolgokat, és valószínű, hogy becsúszok 15-20 ezer közé, nekem ott már visszahozza majd az árát a dízel. -
raczger
őstag
válasz stilo18 #96844 üzenetére
Világosszürkét vett, szóval nem az lesz az
Kicsit off kérdés a többiekhez, nem nagyon találok értelmes áron dísztárcsát, ami jól is nézne ki, ti milyet ajánlanátok 5k-10k ft között? Eddig ez tűnik nekem elfogadhatónak, de valahogy ez sem az igazi. Ja és ugye egy mazda6-ra kellene.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
-
Integrale
veterán
válasz stilo18 #165623 üzenetére
Nekem ezeknél az az érdekes, hogy mire fel írja azt, hogy rendszeresen karbantartott? 1,5 éve van itthon ez a konkrét pédálny.
Legtöbb ehhez hasonlónál (frissen behozott, majd rövid időn belül eladásra kínált) ott szerepel, hogy saját célra hoztuk, csak kinőttük.
Ha második autónak használják, akkor hogy növik ki? Más kérdés, hogy hogy lehet kinőni, egy A4 Avantot (tudom, nem hatalmas autó, de azért na).
Ha behozta 1,5 éve, akkor miért nem gondoltak arra, hogy esetleg kicsi?W333: a leon több mint 100 kg-mal nehezebb. A bármelyik fokozatban odalépést és az ugrást nem tudom elhinni. Volt 1.6-os A3-am, vezettem nem egyszer 1.6-os Octaviát, még azok sem ugranak, bármelyik fokozatban pláne nem.
Ki beszélt a Peugeotról? Linkeltél egy G4-et, annál nehezebb bő 100 kg-mal a Leon.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
ArthurShelby
addikt
-
válasz stilo18 #205353 üzenetére
Szia, az 1.6dci témát annó körbejártam:
Elvileg ez váltaná a 2.0dci-t, ami egy roppant megbízható és minden szempontból egy eltalált motor.
Viszont beleásva magam, a fogyasztása nem jó, a teljesítménye papíron szép, de élőben messze nem hozza a 150lovas 2.0dci tudását és egyre több olaj/vízevős példánnyal találkoztam, így el is vetettem.
Kétféle létezik belőle, szimpla és dupla turbós.Ez egyébként, lehet csak az első példányokra igaz és azóta már javítottak valamit a konstrukción, de én nyugodt szívvel nem ugranék bele.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tboldi
nagyúr
-
nagyúr
válasz stilo18 #208488 üzenetére
Én vennék egy ilyen avensist akár, egy családi tank, rengeteg hellyel. Vagy egy széria eleji (2013-tól) gyártott 3.gen mazda 6 kombit.
Mindkettő racionális vétel, tágasak, elfértek benne 4-en csomagokkal kényelmesen. Szívó benzinesek, se gpf, se kettőstömegű, se turbó, se semmi. Nagy menésre nem kell számítani tőlük.
[ Szerkesztve ]
-
-
Paxker315
addikt
válasz stilo18 #208581 üzenetére
én csak annyit tudok, hogy, hibrid aurisok mostanság 6 millió felett vannak (2015 fl utáni modellek amik nem full szálkásak). Egy-egy szép executive (valódi exe!) simán elmegy 6.5m-ért másfél nap alatt..
508? C5? Laguna?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
dj79
senior tag
válasz stilo18 #208581 üzenetére
4-5 milla között valszeg facelift előtti példányt találsz aurisból. Xenon legyen benne, ez talán a legfontosabb, a gyári halogén-t inkább haloványnak hívnám. Mondjuk nem látok túl sok épkézláb darabot hahun jelenleg. Bármi kérdésed van a típussal, go to toyota topik vagy akár pü, most már belevertünk mi is pár métert, mióta megvan.
-
rbalint88
addikt
válasz stilo18 #208581 üzenetére
Ha hozza is kell nyulni a megtakaritashoz, minel elobb vegyel olyan autot, ami hosszu tavu megoldast nyujt, mert: 1. a mondeod ha meg nem problemas, most jo aron el tudod adni. 2. euroban is dragulnak az autok, egyre jobban. 3. a forint sokkal jobban inflalodik, a megtakaritasod naprol napra kevesebbet er.
(4. az aurisban nem leszel boldog)
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz stilo18 #213392 üzenetére
Octavia MK2 1.9PDTDI. A motor örökélet +1 nap, de törődést ez is igényel. Napi 100km-re ez nyújthatja talán a legjobb fogyasztást. 2.5M-ból a legtetejéből lehet válogatni.
Megane MK3 1.6i. Ez nyújtja 2.5M-ig a legtöbbet, legmodernebbet, legjobban felszereltet és nagyon megbízható, tehát nem drága fenntartani és nem kell bérletet venni a szerelőnél.
Ha méretben elegendő, akkor Swift MK5 (2010-2017) 1.2i. 5l alatt elvan szinte bármilyen körülmények között, gombokért van hozzá minden, nincsenek típushibái, mint az előző vasaló Swiftnek, szóval kisautók közül best buy.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
_drk
őstag
válasz stilo18 #216134 üzenetére
Haver a céges autót 200 ezerre értékelte ugyan úgy mint itt a fórumtárs.
Ez a szám már lehet nagyobb.
Már csak az hogy céges autó az általában új, szép, felszerelt, legalább 4-5 misiről indul ez a kategória használtan. De ez is inkább már a régebbi, sok kilométeres amikkel már lehetnek gondok.
Lehet több az már. -
batai15
félisten
válasz stilo18 #217846 üzenetére
Első és utolsó tapasztalom a Suzuki volt ,utóbbi években inkább Francia autókban utazom,nem igazán voltam képben a mazdaval,csak egyik barátomnak aki Angliába lakik ,amikor most kint voltunk nagyon megtetszett a hármasa.
Aztán azóta is nézem őket ,plusz még a Honda ami még tetszik,főleg mióta elment a kedvem az 508-tól.[ Szerkesztve ]
-
Jazz
veterán
válasz stilo18 #217846 üzenetére
Ezek a 3-as mazdák már nem rohadnak? Azt olvastam hátul nahyon kicsi a hely, fejed bevered, az ablakok lőrések, bunker....ez mennyire igaz? Illetve hogy mutorikusan se megbízhatóak. Ismi ismerőse hordta szervízbe egy évig, aztán megunta eladta. Ilyet akartam, de ezek eltántorítottak. Ebből mi igaz, ill. mi a valóság?
free your mind
-
dellfanboy
senior tag
válasz stilo18 #218430 üzenetére
most sztem vagyis en azt latom, hogy be van allva a hasznalt piac, vannak olyanok akik tobb hhonapja hirdetnek autokat eszmeletlen dragan, meg vannak a lomok olcsobban (de sztem meg mindig dragan) sztem most a keszleten levo uj autoknak van a legjobb ar/ertek aranyuk.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei