-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
rend szerint nincs időm böngészni sem a hahu-t sem a többi oldalt, egyszerűen nem fér bele
írtam is, hogy ez csak egy tipp, pont rád és ABE-re gondoltam, hogy majd jönnek az okosok és megmondják, mert rólatok tudom, hogy képben vagytok ford- és felszereltség ügyben (akiket kihagytam sorry). kínosan igyekszem ügyelni rá, hogy ne mondjak semmi olyat, ami félrevezető lehet, vagy amivel megvezethetek bárkit is. most is csak annyit tettem, hogy kiemeltem valamit, és szóltam is, hogy bizonytalan a dolog amit tudok és látok, azt mondom, amiben biztos vagyok azt jelzem, amiben nem, azt is ki szoktam emelni. így, ezen a módon szerintem korrekt, hülyeségeket nem szoktam beszélni, és ha mégis, akkor azt azonnal elismerem. ha plusz infóhoz jut a kérdező, az csak jó.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #48601 üzenetére
Nem vagyok képben én sem, csak nekem van időm hahu-t böngészni
Bicaj: persze, gyors, meg minden tiszteletem aki azzal jár, igazából úgy kéne, baszott sok az autó a városban... de azért rohadt macerás, nekem időben és vesződségben se érné meg, plusz mivel régen bringáztamezért nekem az inkább sport, valahogy a hétköznapi közlekedés az egy tök más dolog számomra
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
tömegközlekedés kell, meg bringa, esetleg robogó, szerintem sem való az autó belvárosi közlekedésre.
hogy ez mennyire megoldható, az egy kiváló flame alapanyag, én jelenleg támogatok és gyakorlok mindenféle ilyen elképzelést. vitába viszont nem szeretnék erről bocsátkozni
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
macerás? igazából szerintem csak akkor, ha kiöltözve kell mennie mindenhova az embernek... én teszek rá, elintézek ázottan is mindent, amit kell (alapkellékek: jó kapucnis pulcsik, télen több réteg, magas szárú bakancs, stb...) ...bringával nem kell parkolóhelyet keresni: akárhol találni fél percen belül lezárásra alkalmas helyet, ezután meg a célhelyig sétálni se nagyon kell... csomó helyre könnyen be lehet menni, ahova kocsival nem lehet... nem fogyaszt, nem szennyezi a környezetet és még egészségesebb is... rengeteg előnye van és igazából az öltözködés meg az időjárás jelenthet akadályt (arról nem is beszélve, hogy megnézném mennyivel csökkenne a balesetek száma, ha a belvárosból kitiltanák az autókat: bringával szerintem a 120kilós kopasz is odafigyelne jobban a környezetére, mert ő is eshet olyat, hogy kitörik a nyaka)
#48606: jaja, parkolási költség is felejthető... ezzel sem kell vesződni, hogy "hú, el sikerül-e intézni az ügyeket? 15/30/45 percre dobjak be? mi van, ha 15perc alatt végzek? mi van, ha a 45ből is kicsúszok és vár a mikulásajándék a szélvédőn?"
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
DeFranco
nagyúr
válasz mephi666 #48605 üzenetére
Én mondjuk jelen helyzetben nem járnék kerékpárral dolgozni Budapesten, nagyon egyszerűen a szmog miatt, néha már sétálva is zavar azon a rövid szakaszon, egymást érik az autók, egybefügg a gázfelhő. Ha ezt még a tekeréssel járó lihegéssel jól le is küldöm hörgőre, akkor pikk-pakk tehetem le a kerót asztma miatt.
Tudom, Kecskemét más
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz DeFranco #48607 üzenetére
ja igen, a szmog: kb 10éve, ha pesten jártam, láncbagóztam rendesen: tisztább volt szerintem a füstszűrőn keresztül beszívott füst+levegő keverék fent tényleg elment napi 2-3 doboz... viszont a szmog nem is fog megszűnni addig, amíg ekkora a gépjárműforgalom a belvárosban... hirtelen nagyon sok embernek át kellene állnia kocsiról, hogy utána szép lassan érződjön a "megtisztulás"
ui: most 1.5hete nem gyújtottam rá és egyre jobban érzem, hogy nem fáradok annyira... balaton utcán szoktam meghajtani hazafelé rendesebben, utána irinyi út és a termostar melletti lámpánál már lihegtem mindig rendesen, de most meg se kottyan... otthon meg tárolóba bezárom a bicajt, kettesével szedem a lépcsőt a 2. emeletig és semmi...
#48609: barátnőmnek mondtam, hogy jó kis napfénytetős kivitelben is van már 200k körül colt ...neki ez a része tetszik legjobban... az 1.6-os nem eszik sokkal többet az 1.3-asnál, vagy nem félőbb, hogy előtte bojrészerek hajtották? (az a 110ló ekkora kasztnihoz elég komolynak tűnik)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
didros
senior tag
Sziasztok! Milyen családi autót (kombi) vennétek kb. 1.400.000 ft-ért? Fontos, hogy teres legyen, klíma, ABS, központi zár benne legyen. Meg jó lenne ha nem kellene túl sokat költeni rá vásárlás után. Renault Megane kombin gondolkozok 1.5 dCi motorral, de tetszenek a mazda 6-osok is nagyon... Más ötletem nincs is, talán ford focus kombi vagy opel astra H kombi..
(Évi kb. 15.000 Km-t tennék bele.)
[ Szerkesztve ]
-
didros
senior tag
-
FerNandor
őstag
válasz didros #48613 üzenetére
bármilyen dízelt veszel, föleg dCi-t, alaposan meg kell nézni. vásárlás elött nem árt egy rendes diagnosztikát csinálni, rendes renault-s diaggal (Clip), alapjárati nyomásértéket nézni pl, meg nyilván a hibakódokat. Ha mész próbálni, 4-ezerig szépen el kell forognia a dCi-nek, megtorpanás stb jelenségek nélkül, felvillanások nélkül.
Szoktak még résolajat is mérni.
A lényeg, hogy alaposan meg kell nézni. Meg azt is kitalálni, milyen dCi-t szeretnél.
Nekünk 106 lovas van, kombi (2005). 218ezerrel vettük most van benne 238000 és semmi hiba.
Öszinte tulajtól vedd, ha tudod. Kereskedéseket többnyire érdemes kerülni.
[link]
mi mondjuk nem csináltunk diagot, bár lehetett volna, annyira nem értek az autókhoz, de látszott, érzödött, hogy egyben van. Arra figyelj oda, kérdezz rá, hogy milyen olajat használtak és milyen idöközönként cserélték.(#48619) MunezXBK: észrevettem én is javítottam. de nem árt az se, ha alaposan meg van véve
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz didros #48616 üzenetére
Szerintem remek választás az 1.6 turbódénes fóka és ugyan úgy az 1.5 dci megane is. Ha deisel kell én mindenképp ezekbe gondolkoznék.. a km-rel nagyon nem foglalkoznék inkább az autó motorikus állapotával/ esztétikai..nem egy olyan példányt ki lehet fogni annak ellenére hogy futott 200k-t makulátlan állapotba van belül az autó és motorikusan is rendbe van..mindenképp sokat járj utána és inkább lássa nézze át három ember minden téren mintsem hogy valami hulladékba ülj
Amúgy a 1.5dci ből a 106 pacisat keresd szerintem. Ezekről a példányokról meg mycso,FerNandor tud nyilatkozni mert mind ketten egy ilyet hajtanak nagy megelégedéssel ha jól tudom
(#48620) 8th : szerintem ehhez a bódéhoz inkább az 1.8 dukálna
[ Szerkesztve ]
-
akos727
senior tag
Par ezer km-ert elmentem egy ilyen 1.6-os Zafiraval, es hat keveske hozza az a blokk. Varosban meg elmegy, de azon kivul keveske.
Didros: Nezz korbe a Mondeok kozott is szerintem. Nagyon tagas auto, nekunk 2 eve van 2.0 dizellel es csak kopo alkatreszeket kellett cserelni, mivel hasznaltan lett veve. -
didros
senior tag
Igen, ezt már én is eldöntöttem magamban, hogy inkább állapot és szervízkönyv alapján választom majd ki az autót, mintsem a km-óra állása alapján. Megértem, hogy sokan a benzinest javasolják a viszonylag kevés évi futásteljesítmény miatt, azonban jelenleg egy 2002-es Astra G-t használ a család (1,2-es full fapad. :-) ) És ennek 6 liter az átlagfogyasztása, szervízigénye minimális. Eléggé fájna, ha ezután megnövekednének jelentősen a költségeim... :-( Csak a család meg már kinyír az állandó panaszkodással, hogy meleg van a kocsiban, nem férnek, vacakolni kell a zárakkal, stb. :-)
-
Psychonaut
addikt
Az 1.8-as benzines viszont fogyaszt is, szóval ha a kis fogyasztás a lényeg, akkor esetleg dízelt is meg lehetne nézni.
Természetesen nem neked, az érdeklődőnek, csak a tiedhez kapcsolódott a mondandóm, azért lett válasz.
DeFranco: tegnap átsiklottál a kérdésem felett (vagy én a válaszod felett): az autós táblázathoz hozzáférhet az is, aki még csak játékautókat tologat, de kíváncsi?
-
tresh
addikt
válasz didros #48625 üzenetére
Szerintem azért ajánlották a benyásat mert abból könnyebb jó állapotú gépet kifogni mint dieseles társaiból bárha az utóbbi mellett fogsz dönteni készülj fel hogy hosszú ideig fogsz keresgélni és közben rengeteg romot fogsz megnézni élőbe.
(#48627) Psychonaut: teljesen egyetértek evvel, viszont pályán megpakolva/klímával nem eszik többet mint az 1.6 és legalább szedi is a lábát nem erőlködik
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
Mondom: besz@rtam, úgy ment...
Kajak féltem benne!!!
Csak a turbó nem bírta a kiképzést..
Viszont azzal a szoft-al, normál üzemben 4.5 literre jött ki az átlag fogyi..
Szerk.: ahogy visszanéztük, a töltőnyomást, 1.7 bár-ra volt írva, és kitartotta 30-40 sec-re.
Az a kis nyomorék csiga max 1.5 bárt tud ugye, de az 1.3 bárt szereti inkább...
No comment.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
ReSeTer
senior tag
Olvassátok a tcommenteket: "Úriember nem jár dízellel"
Hoppá
-
giigz
veterán