-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
válasz DeFranco #46500 üzenetére
üdv,
az elözö autónkál is éreztem a megvételkor egy ilyen tipikus, finom illatot, ami hamar elment..mostanában palomát szoktam venni a tescoban, sima felakasztós. de végülis szerintem, ami nekem eddig a legjobban tetszett, az a Dr.Marcus(tescos) "new car" illatosítója. ilyen kis zselés dolog, amit a szellözörostélyra kell rádugni. azóta persze ilyet már nem találtam, csak fellógathatósat, de ez jobb, mert néha rákapcsoltam a ventilátort és körbejárt az illat.
de tényleg jó lenne megtalálni egy ilyen tipikusan jó autósillatot.."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
hali,
használ valaki forensis kártyát? én ma megigényeltem. itt 407.9Ft a gázolaj az új Agip/Eni kúton, hétvégén -5Ft és ebböl még lejön 8Ft a kártyára."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz zolikaDB #47836 üzenetére
ha viaszos az ablak vagy gyanitod, hogy zsíros stb, akkor a liqui molynak van egy szilikon- és wax eltávolító terméke. biztos más is van.
(én is vettem egy ilyet, mert nekem -megane II- meg olyan a szélvedö elöl, hátul, mintha zsíros lenne. törléskor hosszú foltok tünnek fel, függölegesen. Ma megint ilyen volt reggel és hideg is volt, 12fok. Délután áttöröltem ezzel a szerrel. Mondjuk úgy éreztem régebben a kezelés után, hogy hatott ez a szer, de elvileg gyárilag ilyen az üveg. Olyan, mintha lenne rajta valami zsíros bevonat. Az egyik autókozmetikában megkérdeztem és mondta a srác, hogy a Fiatnál is volt már ilyen "hiba" ismeri, de nem igazán van megoldás. Föleg este zavaró, mert ahogy megvilágítják a letörölt ablakot, akkor ezek a csíkok az ablak teljes nagyságában megvilágítódnak és nem lehet kilátni. A srác is azt mondta, meg úgy is tapasztaltam, hogy az üvegek fütése megoldja a hibát.)"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz Dluinet #47846 üzenetére
ó te is pécsi, szuper
te is a siklósi úton a gázautónál lévö Eninél tankolsz akkor? meg vagy elégedve az üzemanyaggal? te is dízelt?
nem akarják kiszedni a kezedböl az emberek a pisztolyt? azt nem szeretem.. pl shell."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
FerNandor
őstag
A pisztoly, amikor kattan egyet a tankolás vége felé, akkor tulajdonképpen mi történik, miért kattan, mi váltja ezt ki?
Meg arra lennék kíváncsi, hogy az mennyire biztos, hogy pont ugyanakkor, ugyanannál a szintnél kattan mindig (mondjuk ugyanannál a kútnál, ugyanaz a pisztoly)?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
Tehát akkor most azért kattan, mert már beleér a szint a pisztoly végébe?
Amit MunezXBK mond, aszerint nem, mert ha akkor kattan, amikor már beleér, akkor mindig ugyanaz lenne a szint, ha a pisztoly is ugyanaddig lenne betöltve. Azt viszont nem hiszem, hogy a csöbe lenne a szint az 1. kattanásnál. Ahhoz azért többet kell belerakni, hogy a csöbe legyen és így találkozna már a lé a pisztoly végével.szerk.: olyan is volt, most rémlik, hogy elég üres volt a tank, de beraktam a pisztolyt és egyböl kattant. utána megint, megint. alig akart megindulni..
úgyhogy akkor nem értem végképp.[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
FerNandor
őstag
válasz Dluinet #47871 üzenetére
undorító az egész shell. *hányós szmájli*
nincs automata kút. szerintem pécsen egyáltalán nincs. ez a siklósi úton van, a sinek mellett, a verseny útnál. még van az, ahova te is jársz, kint a 6-oson a budai vám mögött. máshol nincs azt hiszem Eni/agip (szalánta meg szentlörinc a legközelebbi azt hiszem)
de elmentem megérdeklödtem a forensist, hogy eldogadják-e meg megnéztem, mennyibe kerül a cucc, mert nincs kint táblájuk csak a kútfejek fölött. De kedvesnek tüntek, szép, kulturált a hely és voltak az éttermi részen is sokan.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz Integra #47881 üzenetére
Lukoilnál dolgozol?
-----
jó pár hónapja volt egy cikk, hogy túltermelés lehet gázolajból, mert felújítják Európában a kutakat és túltermelés következhet be, ezáltal az árak lejjebb nyomódnak.
Erröl tud valaki valamit?
---
(#47878) Tankblock: sok kis járat, folyamatos leállításokkal dízelnek biztos nem tesz jót.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz Psychonaut #47901 üzenetére
csak többesszám 1-ben volt a szöveg, idézöjelek nélkül és így olyan volt
akkor a dízelár-csökkenésröl nem tud senki semmit?(#47903) MunezXBK: nem tudom. de egy modern turbós dízelnek biztos nem tesz jót, ha megy vele az ember 4km-t, leállítja 10 percre, megy vele 3-at, leállítja és megint 2-t. (mondjuk 1 gyerek ovi, 1 iskola, aztán munkahely) télen föleg nem.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz blt.62 #47954 üzenetére
szia, köszönöm, hogy írtál!
Ez vajon még mindig így lehet a kutakkal, hogy ennyivel kevesebbet adnak, meg így lehet játszani a töltés sebességével? A Skodás cikkben (amikor 45 liter helyett jóval 50 fölött tankoltak a kutasok) mentek az ominózus Avia kútra és 20 liter 19,9 körül lett azt hiszem pontosan.. de ez mondjuk akkor érdekes, ha mennek ellenörizni és elötte bejelentik-e, hogy "kedden jövünk" vagy egyszer csak megjelennek. mert, ha bejelentik, annak nem sok értelme van, ha még mindig ennyire tudják manipulálni a rendszert..Gondoltam én is, hogy ez a kattanás nem pontos, meg, hogy mi alapján müködik, még azt se sikerült kideríteni, föleg ezért is gondolom, hogy nem pontos. De annyira nem is érdekel, így éppen ezért nem is mérnék fogyasztást. Jobban hiszek a fedélzeti computernek, mint a kattanásnak. Mentem már felvillanásig teletank után és nem tünt fel, hogy csal. Elözö autónál sem.
Majd úgy is tankolok kannába benzint is, meg majd valamikor gázolajat is. kéne valami jó méröedény, amivel utána le tudnám mérni pontosan..
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
FerNandor
őstag
válasz MunezXBK #48000 üzenetére
engem is érdekelne, mit érzel töle? milyen autóba raktad? én azt néztem, hogy ennek a TDA-nak nincs kenö képessége. spurit használok.
szerk. mindenhonnan azt hallani, hogy a magyar gázolaj "száraz" stb. és nem ad megfelelö kenést pl a magasnyomású pumpának.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
hali,
castrol TDA-t hol lehet általában kapni? lángnál nem találok, unixnál se.. (pécs) neten látok 2400Ft körül, na de a posta.."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz Kornel #48154 üzenetére
hát azért 1,3 tonnához, (majdnem 1,4-hez 1 nagyobb emberrel) izgalmas lehet az a 68 LE. Én is hallottam, hogy nagyon jók az SDI-k, de vajon nem készült belölük erösebb változat?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz MunezXBK #48156 üzenetére
tudom, de ekkora autóba egy ilyet berakni.. elég meredek szerintem. ezt megpakolják, meg beleül 4 ember és lesz belöle 1,7 tonna. bár nem tudom, mennyi a nyomatéka stb, de szerintem majdnem halálfélelem lehet vele elkerülni egy kicsit gyorsabb traktort.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz blt.62 #48265 üzenetére
mintha a némettel nem lenne gond... itt raktak be feljebb egy népitéletet a chipes passatról. ö is írja, hogy a "szar passatok.. pd elemeket cserélnek, kéttömegü lendkereket 170ezernél stb stb, de azért, mert 2-3x több van már benne". ugyanez igaz az a franciákra is. akkor van baj, ha már 6-8x körbejárta a földet, nem kímélték (30ezres olajcsere mellete még csak városi használat, pl. aki visszatekert taxit vesz stb) és utána eladják 124ezerkm-rel az órában. utána jön a "fú de szar ez a dCi, soha az életbe nem veszek francia autót". nekünk az MII dCi-be 238ezerkm van. semmi baja, minden gyári.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz whitezo88 #48268 üzenetére
pontosan, ezt ugyanígy látom. ha nincs valami gyártási hibája az autónak, akkor értö használattal, odafigyeléssel és tényleg hasznos karbantartással mindegyik autó jól tud teljesíteni, márkától függetlenül.
A kéttömegünek is megvannak a dolgai, hogyan lehet rá vigyázni, normálisan használni.[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz Bigemperor #48371 üzenetére
szegedi kovácsautó.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz Dr.Zoo #48410 üzenetére
itt rendesen a szoftvert irjak at, ugye? es nem ilyen boxot raknak be, ami atveri az ecut..
csak kivancsisagbol kerdezem. en nem csinalnek ilyet, eleg minden, ahogy van. meg nem tudom a hosszutavu hatasait.. elbirnak-e az alkatreszek a plusz nyomatekot, a turbonak hogy tetszene stb."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz runner 125 #48538 üzenetére
gratula, nagyon szép.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz didros #48613 üzenetére
bármilyen dízelt veszel, föleg dCi-t, alaposan meg kell nézni. vásárlás elött nem árt egy rendes diagnosztikát csinálni, rendes renault-s diaggal (Clip), alapjárati nyomásértéket nézni pl, meg nyilván a hibakódokat. Ha mész próbálni, 4-ezerig szépen el kell forognia a dCi-nek, megtorpanás stb jelenségek nélkül, felvillanások nélkül.
Szoktak még résolajat is mérni.
A lényeg, hogy alaposan meg kell nézni. Meg azt is kitalálni, milyen dCi-t szeretnél.
Nekünk 106 lovas van, kombi (2005). 218ezerrel vettük most van benne 238000 és semmi hiba.
Öszinte tulajtól vedd, ha tudod. Kereskedéseket többnyire érdemes kerülni.
[link]
mi mondjuk nem csináltunk diagot, bár lehetett volna, annyira nem értek az autókhoz, de látszott, érzödött, hogy egyben van. Arra figyelj oda, kérdezz rá, hogy milyen olajat használtak és milyen idöközönként cserélték.(#48619) MunezXBK: észrevettem én is javítottam. de nem árt az se, ha alaposan meg van véve
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz szőröscica #48720 üzenetére
mindig jön ez az 1500 alatt. ezt nem értem. ki használ motort 1500 alatt, legyen az dízel vagy benzines???!!
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz szőröscica #48737 üzenetére
értem.
hát én nem szoktam így még csorogni se, max motorfékkel megy oda a fordulat, vagy ha 2-ben megyek a tizesek között. mondjuk most nem tudom, milyen autóról, motorról beszélünk, de emelkedön 1200-1300-as fordulaton sebességet tartani szerintem azért elég meredek dolog. De az is lehet, hogy valami 3 literes a8-as dízelröl beszélünk, ami úgy emlékszem a 2000-et már elég magas tempónál haladja mega kerregést meg a kulturálatlanságot a fordulat leesésénél mondod vagy úgy általában?
(#48739) bitpork nem vezettem automatát, miért az 1200-nál nem vált le mondjuk 4-böl 3-ba? és ez is milyen motor?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
múltkor beszéltünk az illatosítóról. ma voltam a tescoban és újra van dr. marcus new car, amit a szellözörostélyra kell felrakni. vettem is egyet 649Ft. nagyon jó. szerintem, aki tudja, próbálja ki. nekem tetszik, eddig ez a legjobb. (mondjuk a palomából a sport is frankó)
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
én ezt az autóvásárlásos dolgot úgy látom, hogy több 10 milliót akkor sem adnék ki autóért, ha iszonyatqrvasok pénzem lenne. nem is tudnék ilyenre vetemedni, meg egyszerüen nem lenne nyugodt a lelkem, hogy más az utcán alszik, én meg egy 30 milliós autóval járok. le is szakadna a pofám. de mindenki más. és, ha nem lenne ez, hogy az embernek kell a presztizs, mert neki 40milliós audival kell járni, mert megteheti és "megérdemli" es így vagy úgy meg is teheti és meg is akarja mutatni, teljesen más világ is lenne. észrevettétek, hogy a szegényeken mindig a többi szegény segít vagy aki picit jobban áll? aki meg ingzsebböl ki tudná fizetni másnak az 5 milliós házát, az meg kuksol. tisztelet a pár gazdag kivételnek.
vennék akkor egy 2.0dCi-t egy MIII-ban vagy Laguna III-ban vagy egy ilyet meg egy olyat, eljárnék 5-6 literrel és jónapot. És igen dízelt, én azt szeretem, attól is jobban érzem magam, hogy 8 liter helyett fogyasztok 4-et, 5-öt. és akkor jöhet a duma, hogy pöfög meg kormol, meg rák, lóf@szt, nem az fogja a világ vesztét okozni.
meg elöbb lesz valaki rákos a sok szartól, amit megetetnek velünk."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz chosa921 #48991 üzenetére
ez magyarország, ahhoz, hogy az nkh-tól kikérd az elözö müszakis kilométereket kérvényt kell írni, mittudoménmennyit befizetni és talán 1-2 hét alatt kiküldik..
szerintem ilyen nem nagyon van, amit mondasz, vagy rettentö körülményes.
a wheeler dealersben volt még a kezdetekben 2000-es évek eleje asszem, hogy a Mike betelefonált és mindent mondtak az adott autóról 40fontért.-------------
mi ez a bal kipufogós dolog?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz Melack #49046 üzenetére
nem, akkor nincs benne. a 106 lovasban biztos van, nekem olyan van. talán a 101 lovasban is van, de az alatt akkor a 82/86lovasban nem hiszem. a kuplung meg nem nagy összeg. a turbo is csak akkor szarik be szerintem igazán, ha b@sztak rá, meg úgy általában az autóra, nem értenek hozzá és nem vigyáznak rá.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz Melack #49052 üzenetére
hát nekünk kombi van MII 2005/9. 1260kg.
elötte clio II volt 82lovas dCi 980kg volt asszem. igazi kis vaddisznó volt. 60-70-nél 3-ba vissza és úgy elkerültem 3 kamiont, mint a szél
Szerintem ez a Megane kb ugyanolyan dinamikus, kg/LE arány kb ugyanaz, ha most jól számoltam. Frankón ugrik, nekem nagyon elég és a fogyasztás miatt nem is kéne nagyobb, erösebb. Mondjuk a Nm is több, mint a Clio. A clio közben is már elterveztem, hogy ha lesz másik autónk valamikor, valamiért, az 6 sebességes lesz. úgyhogy MII-böl csak ilyen 1.5dCi-t néztem (csak a 106lovas), miután a clio összetörött.
1.9-est nem akartam. sajnos a többi verziót nem tudom, de a 101 lovas is biztos ilyen dinamikusan megy, az "csak" 5 sebességes. Országútra böven jó az 5 sebesség, de nekem kellett, hogy ott legyen a 6. és nagyon jó is, hogy ott van. 130-nál 2500-at forog óra szerint. és ez a 106 lovas siemens rendszerü, nem delphi. azt mondják, hogy a delphi ugye kényesebb a magyar/kelet-európai gázolajra.Az van még, hogy a 106 lovas az euro4-es és azt mondják, hogy a környezetvédelmi normák miatt kicsit vissza van fogva vagy mi, mondjuk én ebböl nem igazán érzek semmit. meg azt mondják, hogy éppen ezért egy euro3-as dCi pár decivel kevesebbet fogyaszt. amit én meg az esetleges plusz súlynak tudok be (kiharapottseggü-szedán vs kombi). a mostani vegyes 4.4-en áll (város, mecsek, kis országút). mondjuk pécs-szeged-pécs az ilyen 4-4.2 literes átlag. (mondjuk ez télen volt, téli gumival) múltkor 3.65-lett a pécs(város közepétöl)-szentlörinc-pécs.
ja, a 1.9-es azért jóval nagyobbat lép, föleg még a 2.0dCi, olyat is ki lehet fogni MII-ben, de elég ritka. akinek van, szerintem nem nagyon adja el. MII-be szerintem elég az 1.5-ös, 1.9-esböl nem is nagyon kapni frissebb változatokat, úgy láttam, hogy azok kb 2004-ig voltak. azokkal szerintem el lehet járni vegyesben 5-6 literrel, viszont az ugye azért megy is, mint a barom, ha odalépsz neki. 2.0dCi úgy tudom rettentö megbízható, nagyon jó konstrukció, 1.9-est nem ismerem.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz Melack #49057 üzenetére
600 ezer körül van pénzed?
akörül nem kapsz rendes dCi megane II-t, csak hibásat. Akkor inkább ilyenben gondolkodnék, ha megane-t és dízelt szeretnél:
[link] a dTi is jól megy elvileg, viszont ez nem magasnyomású, azaz, ha gebasz van, sokkal olcsóbb és elvileg megbízhatóbb is, épp azért, mert nem magasnyomású. szerk. ez a dTi szerintem egész jó. és magánszemély, a km-töl meg nem hiszem, hogy kéne félni (nekünk 238ezer van az autóban és nincs baja) egr szelep tisztítás, adsz neki egy kis spurit az kitisztítja a rendszert és visszanyeri a dinamikát, ha el lenne lustulva. egy srác az indexen, pont a napokban vett egy ilyet asszem és nagyon tetszik neki.esetleg ilyen dCi: [link] indexen Möglichnek volt ilyen azt hiszem scenic 1-ben és úgy emlékszem nem volt semmi baja.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz Melack #49057 üzenetére
http://www.youtube.com/watch?v=Av2owhTlsDQ
http://www.youtube.com/watch?v=YH4d9BQFPow 80 lovas
ez is jó, bár laguna http://www.youtube.com/watch?v=O21lQgEAGH0 és nem tudom, mennyibe kerülhet
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
-
FerNandor
őstag
válasz didros #49107 üzenetére
nem tünik rossznak elsö ránézésre, de annyira azért nem vigyáztak rá. ha érdekel, csinálok pár friss képet a miénk belsejéröl.
mondjuk kicsit fura, hogy 2005/3 és K rendszám, a mienk 2005/9 és J, a müszaki hónapok is furák, lehet, hogy külföldröl behozott, ami nem feltétlenül baj. csak a 140 helyett lehet, hogy 340 van benne.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz didros #49121 üzenetére
majd mindjárt megkapod, hogy annak a félmilliónak a kétszeresét fogod rákölteni a dízel üzemanyagrendszerére meg a turbóra, meg a lendkerékre meg a stb
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz Dany007 #49154 üzenetére
ez nem tudom, mennyire friss hirdetés, de szerintem, ha még nem nézte meg senki, akkor esélyes, hogy az elsönek érkezö el is viszi.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."