-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz blt.62 #48296 üzenetére
A kocsim kezelési kézikönyvében ez áll: A főként városi forgalomban használt vagy évenként 10 000 km-nél alacsonyabb futásteljesítményű gépkocsiknál a motorolajat és az olajszűrőt 12 havonta kell cserélni.
Vagyis külön kiemelik, hogy város + kevés futás mellett évenként kell csere.
rip and tear, until it is done
-
-
neduddki
nagyúr
-
a_tesz
Korrektor
válasz blt.62 #48296 üzenetére
Persze, hogy ezt mondták, hisz így hamarabb mehetsz hozzájuk motorfelújításra. Városi üzem messze a legnagyobb igénybevétel a motornak, és az olajnak egyaránt, főleg ha kis távon használod. Én nem azon a tízezren spórolnék egy évben, ha hosszú távra tervezel az autóval...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
hobizoli
nagyúr
válasz blt.62 #48296 üzenetére
olajra nem csak km futast, hanem idot is megadnak, mert a levego nedvessege allandoan eri
varosban hasznalva sokkal tobb hideginditas jon ossze x ezer km futas alatt, hamarabb elkoszolodik az olaj a lenyegesen tobb hideguzemi kopas miatt, tobbszor jar hideguzemi dusitasban is, amikor a gyuruk mellett ml-kent leszivarogva tobb uzemanyag is kerulhet bele, es akar 1 deci is megvaltoztatja a kenesi tulajdonsagait mar, amivel hidegindaskor egyre kevesbe latja el a feladatat, megjobban kopik, megtobb uzemanyag megy le, es egy ordogi kor jon letre az idoben elvegzett olajcsere nelkultöbb drón kell ;P
-
Dr.Zoo
senior tag
Nekem a turbó 80 forintomba fájt.
Wizardéktól vettem, 20.000 km vagy fél évgari. 95 ért lett volna kiterjesztett gari egy évre.
Többmint egy éve nyúzom írt szoft-al.
Milyen autót vennék?
Városba priust.
Vegyesre új CRDTI skodát.
Vagy a melótársam SuperB-ét, igaz 7 éves, de 45000 km van benne.
Szalonból vett, sérülésmentes."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Integra
titán
válasz Dr.Zoo #48311 üzenetére
múltkor mentem egy traktor superb-bel, a legújabbal.
komolyan, ilyen autót csak az igazi vaskalapos über konzervatív kovács urak vesznek, akiknek egy fikarcnyi stílusuk sincsen és utolsó szikra gondolatukkal is csak a racionalitásra gondolnak.
rosszul éreztem benne magam 2 óra után...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Psychonaut
addikt
válasz bandus #48312 üzenetére
Vectra kombi volt családban, imádta a tulajdonosa, nagyon sajnálta eladni. 1.9 CDTI, 150 lóerő, soha nem volt vele gond. Érdemes lehet megnézni, van HaHu-n is pár. Persze mindenképpen nézz utána alaposan, bármelyik mellett is döntesz (az Octavia is biztos nagyon jó autó, alig hallottam/olvastam rá panaszt).
-
Dr.Zoo
senior tag
Annak idején, mikor a nácik keresgélték a megfelelő kelet európai gyártót, elbillegtek először a haldokló dáciához.
Mondták feladat adott, csináljatok 10 egyforma autót.
Nekiálltak Nikuék, legyártottak 10 kocsit, ööm é bodottá'
Nácik arcukon kaján vigyorral mondták: oké, most a kettes és a hetes bal első ajtaját cseréljétek ki!
Nikuék nekiálltak, de nem sikerült...
Utánna Günterék elmentek a szintén halldokló Skodáékhoz, ugyanezt eljátszva ott sikerült a csere...NO Comment..
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
blt.62
őstag
Köszi mindenkinek! Gondoltam én is, hogy a szerelő hülyeségeket beszél.
MegtorloXp
-
TaaT
veterán
válasz Dr.Zoo #48325 üzenetére
Tegnap este bedobtak egy olvasói levelet a totalcaron (a seat vergődésével kapcsolatban), abban azt kérdezte vki hogy miért nem gyárt(at) nagyon olcsó autót a VW (konszern), miközben régen ezzel alapozta meg a "nevét"
A kérdés teljesen jogos, melyik a legolcsóbb VW? UP? 3m-ért? elég vicces...
A renault nagyot kaszál a dácsijával, lehet ez húzza majd ki őket a gödörből.
MunezXBK:
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
zolikaDB
veterán
válasz szőröscica #48330 üzenetére
Sőt mi több. Kombit vezettem, kézi váltóval, 1.6 dízel -traktor- motor. Sehova nem ment, olyan 4000 körül kezdett élni.
-
Kornel
veterán
ebben egyetértünk most.
nincs igazán olcsó autója a vw-nek, még skoda név alatt se. legolcsóbb ugye a citigo, a skoda up-ja, de ennyi pénzért fullos új-új swiftet kapni, ami azért valljuk be nagyobb is, és jobb is.
egy polo/fabia árából meg már sok mindent lehet kapni.
szerintem seat néven le kéne egy kicsit engedniük a "minőségből' és a profitból, mert sok kicsi is sokra megy -
Typhoon47
őstag
válasz szőröscica #48330 üzenetére
egyetértek. fekete belsővel halál, bézzsel már csak-csak, de maga az autó tényleg unalom.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dr.Zoo #48325 üzenetére
Ezt benezted kisse
A Dacia regen is a Renault-l volt haversagban, ami nem PSA
Nezd csak meg a motorokat, eleg arulkodo mar onmagban ez is, a Peugeot meg a Citroen HDi fantazia neven arulja a dizelet, a Renault meg a Dacia dCi nevet hasznal
a Dacia 1300/1310 az a Renault 12 licensze volt
több drón kell ;P
-
Dr.Zoo
senior tag
Lehet, csak nagyon kíváncsi leszek, milyen tartós a dacia..
Nekünk a cégnél van duster, a személyes véleményem eléggé lesújtó róla.
24e km van benn, de zúgnak a kerékagy csapágyak, elszakadt a légzsák indító szalagkábele, a kormányban, gariban csere, a garis cserénél elkúrták az indexet, nem ugrott vissza a helyére, mikor visszatekered a helyére.
Vicc."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
zenke
aktív tag
Kíváncsi vagyok mit ajánlotok.
1 személynek. Fogyasztás max 10liter. Klíma legyen. Csak a kocsira 600e ft a keret. Alkatrész árak ne legyenek az egekben. Ha kell azért menjen.
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
8th
addikt
válasz Balupapa #48339 üzenetére
Lesz olyan belőle? És úgy mennyi lesz 4,5-5millió? Magyar piachoz drága kint viszont annyival jobban élnek a népek, hogy nem fognak megvenni egy törpeautót inkább rádobnak 15-20%-ot és vesznek helyette egy Polo-t ami minden szempontból jobb autó. Ha nem lenne ott a kínai piac ami minden szart felszippant és ahol el tudja sózni az őskövület motorjait mert magasról szarnak a környezetszennyezésre akkor a VW konszernnek sem menne ám ilyan jól. A Taat által említett Dacia Sandero meg teljesen korrekt annyiért. Nyilván nem egy Toyota/Mazda minőség de annyi pénzért kurva jó az. Úgy rémlik motortól és felszereltségi szinttől függetlenül mindben széria az esp és az oldallufi előre. És annyira nem is mozog rosszul a 75lovas motorral: Sandero 1.5 dCI
Szinte minden gyártó évekkel ezelőtt felismerte, hogy ráharapnak a népek az olcsó tágas(abb) vagy legalább normális méretű csomagtartóval rendelkező autóra még ha fapados vagy butább egy kicsit akkor is. Fiat Albea, Renault Thalia, Skoda Rapid, Citroen C-Elyseé, Peugeot 301 stb... Erre van igény ezt kell gyártani ebből folyik befelé a nagy zsé. VW pedig szembe szélben pisál mert lőcsöli ráfele a jónépre a pöcs kis 1.0 3ajtós up!-ot 3millióért és komolyan nem értik miért nem fogy... LOL b+ -
zenke
aktív tag
Erről vélemény?
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
Typhoon47
őstag
Ha nem lenne ott a kínai piac ami minden szart felszippant és ahol el tudja sózni az őskövület motorjait mert magasról szarnak a környezetszennyezésre akkor a VW konszernnek sem menne ám ilyan jól.
Bizony-bizony. Ha nem lenne a kínai piac, többek között a bömös is húzhatná a rolót. Most még tömi a management a zsebét egy pár évig, aztán meglátjuk mi marad belőlük, mert hogy 10 éves batman f01 nem lesz az biztos.
"Education is important but big biceps are importanter"