-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
amargo
addikt
válasz Psychonaut #48244 üzenetére
Japán autóm volt - Corolla - és nagyon megszerettük - párom rágja a fülem, hogy ismét az legyen, de ettől még az ész érvek fognak dönteni
Inkább úgy írom, hogy a japán autókat jobbnak tartom, ez részemről szubjektív, de inkább érzelmi jellegű.Ez kb olyan, hogy a Skoda Fábiát mindenki lenézi, pedig azt sokkal jobban megszerettem.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Dr.Zoo
senior tag
1.9 PDTDI, gyári 132 ló.
Micar írta a szoftvert, +15% lett írva rá, füst nincs, erő van.
Turbót tavaly cseréltem,mert amikor megvettem, Kollárféle szoft volt rajta.
Ettől lekókadt a turbó, utánna vittem Micarhoz, ő normális szoftvert írt rá.
Itt le van írva minden![ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
zenke
aktív tag
válasz Dr.Zoo #48256 üzenetére
Micar, nekünk is ajánlották. Milyen árban dolgozik szabad tudni?
Napokban beszéltem vele telefonon meg emailben is de nem nagyon akart árat mondani?!LOL
Akkori 1998-as full extrás automata 1.9 TDI passatomat egy SX4 hátulról telibe törte, úgy, hogy leszakadt a motortartó bak, és kiszakadt az ülés, amiben ültem....Az szép.
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
válasz akos727 #48250 üzenetére
Én vagyok az ellenpélda. Most az audimat szeretem (szerelem ) de volt már alfám -több is-, renaultom, fordom, skodám, vw -ebből több is- és most az audim. Mindet 1től 1ig szerelemből vettem. És ezen a jövőben sem szándékozom változtatni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dr.Zoo
senior tag
-
Imy
veterán
Sziasztok!
Ti milyen típusokat tudnátok ajánlani, a következő paraméterekkel?
Ár.: max 3 millió
Kivitel: kombi
Motor: megbízható
Üzemanyag: diesel (sok használat miatt kellene)
Évjárat: 2008 vagy fiatalabbSzóval melyikeket lenne érdemes? Opeleket szeretem, de ott az 1.9-es DTH motorokkal sok a probléma, azt inkább nem. Többi típust meg nem ismerem. De vectra kategória kellene.
-
m3tr0
senior tag
válasz hobizoli #48252 üzenetére
Na..bagoly mondja verébnek,hogy nagyfejű.
Mert aztán te nem vagy fanatikus olasz fan...meg turbó-benzin fan...
8th-ről nem is beszélve a VW-s dízelfanatikusságával..simán lehetne a VW reklám embere is.No offense.
Mellesleg, ja szopnak a 90 évekbeli Hondákkal...akik faragják.
Mert a digo vasakkal nem kell szopni mi? Nem a lóf*szt nem.
Elolvastam a Punto GT fórumon amiket te írtál anno,hogy miken mentél keresztül mire összeállt az autód.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
blt.62
őstag
válasz hobizoli #48252 üzenetére
"ehhez kepest barmelyik digo vagy franszia fosnak mondott targy egy etalon"
50 éves vagyok volt már rengeteg kocsim de egy olasz kivételével (Fat croma) ami tényleg szar volt, csakis német kocsijaim voltak. VW golfok,passatok, Merci 123-tól 126-ig.
7 éve van nálam egy ismerőstől vett Citroen Picassó 2,0 HDI 74 ezerrel vettem meg,most 163 ezer van benne.
Azon kívül, hogy tankolom és az olajcseréket elvégzem, nekem semmi bajom nincs és nem volt a francia autóval.MegtorloXp
-
zolikaDB
veterán
Szar már, h minden X-edik hsz.-ben felmerül az a mondat, h 'ebben nem ennyi van', vagy 'visszatekert'... Takony egy ország. Persze németben is vannak cifra dolgok, de ott legalább felismerték a problémát és elkezdtek tenni ellene.
-
FerNandor
őstag
válasz blt.62 #48265 üzenetére
mintha a némettel nem lenne gond... itt raktak be feljebb egy népitéletet a chipes passatról. ö is írja, hogy a "szar passatok.. pd elemeket cserélnek, kéttömegü lendkereket 170ezernél stb stb, de azért, mert 2-3x több van már benne". ugyanez igaz az a franciákra is. akkor van baj, ha már 6-8x körbejárta a földet, nem kímélték (30ezres olajcsere mellete még csak városi használat, pl. aki visszatekert taxit vesz stb) és utána eladják 124ezerkm-rel az órában. utána jön a "fú de szar ez a dCi, soha az életbe nem veszek francia autót". nekünk az MII dCi-be 238ezerkm van. semmi baja, minden gyári.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
whitezo88
nagyúr
-
zoo8800
veterán
-
őstag
Ha már rátértünk az érzelmi vonalra
Tegnap Toyotákat mentem nézni, de egy kereskedésben megláttam az alábbi autót:
Olyan állapotban volt, mintha új lenne, sehol egy karc kopás, kormány fényesedés, ülés nem volt kiülve, kikopva, szinte semmi hibát nem láttam, felni sem volt lepadkázva, vagy ilyesmi, nagyon rendben volt. Vezetett szervízkönyv stb. Mentünk egy kört is vele, hogy hogy fekszi az utat. Egy nyisszanás nem jött elő sehonnan, félelmetesen jó volt. Vélhetőleg autópályán tette meg ezt a sok km-et. Rettentően teszik kívül belül, bár kicsit nehéz ki-be szállni, főleg hátra, de el lehet benne férni rendesen. Jó volt a váltója, finoman járt a motorja és csendes is volt, Viszont nem igazán városi autó és a szervizelése sem két forint, ráadásul a nagyfaluban tuti bevágná a 10-et, valamint majd 5év múlva 300e km-el eladni sem volna könyyű vélhetőleg, így letettem volna, de egy Legacy kombival együtt tudnék élni
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz whitezo88 #48268 üzenetére
pontosan, ezt ugyanígy látom. ha nincs valami gyártási hibája az autónak, akkor értö használattal, odafigyeléssel és tényleg hasznos karbantartással mindegyik autó jól tud teljesíteni, márkától függetlenül.
A kéttömegünek is megvannak a dolgai, hogyan lehet rá vigyázni, normálisan használni.[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Imy
veterán
Akkor a lényeg, hogy CR diesel legyen ne PD-TDI?
A PD-TDI-kkel mi volt a gond, és a CR-ek tényleg sokkal jobbak? A VW konszern dieseljeit nem igazán ismerem, csak hallomásból.
Akkor a Skoda Octavia is szóba jöhet, meg a SuperB?Jah lefelejtettem, jobb lenne valami 100e km alatti példány.
-
Imy
veterán
válasz Blaise #48274 üzenetére
Nem, valós km-el.
De 3-4 éves kocsiba elképzelhető a 100e km alatti példány. Tudok olyan kocsiról, ami 9 éves, és nincs benne 20e km.De léteznek keveset futott példányok is. Kollégám még annó egy 20e-km-es diesel Borát vett. Apuci lányának vette, az meg nem nagyon használta. Ott nem számított a pénz. Ezért mondom léteznek olyanok is.
-
zoo8800
veterán
válasz Blaise #48274 üzenetére
Abszolút nem hihetetlen, csak ritka.
Képzelj el egy tök laikus embert, aki elment új kocsit venni, de előtte kikérte a nagyokos ismerősök véleményét, hogy milyet kell venni
Volt főnökömnek van egy Auris 1.4 D4D-je. Arra használja, hogy a faluból bemenjen a közeli nagyváros (Tatabánya) vasútállomására, és onnan vonattal menjen Pestre dolgozni. 4 év, 40.000 km, és új dízel.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
hobizoli
nagyúr
ja csak nekem nem volt a neten leirva elotanulmany x tucat forrasbol, hanem en talalgattam ki, hogy mit hogy kene osszerakni, meg evekkel ezelott nem volt ennyire elterjedt az irhato ECU sem, puntos korokben nezve nekem kerult bele itthon elsok kozott az is (az MegaSquirt tutira, a VEMS par hettel elotte egy isminek)
csinaltam egy 1.6-s turbomotort, amit elotte egy vki csinalt csak meg, de semmi inputot nem adott rola, mert titok, es az az irhato ECU nelkul sosem lesz jo
az 1.9-st is megcsinaltam, pedig ha olvastad a forumot 6 eve aszondtak ra, hogy azt nem lehet, keptelenseg
leirtam itthon is, angol forumba is, azota van 3-4 masik is ez alapjan, kettohoz en kuldtem ki a dugot innen UK-baen leirtam a forumba, hogy hol mi volt vele a szopas, mire osszejott, de hat ha nincs semmit tamogatas meg info, akkor ez csak igy megy, te is csak azert olvashattad, kulonben sosem tudnal ezekrol
amit utanam csinaltak masik 1.6-st meg 1.9-st ott mar nem kellett vegig szopni ugyanezt, mert tudtak mikre kell figyelni---
nezd meg ehhez kepest a honda forumot
komplett kesz leirasok vannak mindenhez, meg bolt-on kit-ek stroker kit-k, hogy ez ezzel megy ossze, vhol meg a programot is le lehet tolteni ra keszen az ECU-ba, nem neked kell allitgatnod, nem kell az aktualis pistikenek kitalalnia semmit, csak megveszi es kesz... csak gyozd eleg penzzel
persze itt nagy elony, hogy USA-ban is es a kozel- es a tavol-keleten is igen elterjedt a tipus, ellentetben mienkkelha megnezed az o es mi koltsegvetesunket, amibol faragjuk az autot, kb nagysagrendi a diffi
ott par milliokbol jonnek az eredmenyek, nalunk parszaz ezerbol, a keresetunk meg kb hasonlo lehet (nem zsebben turklava, de realisan nezve a dolgot, ez a valosag)de pont ugyanezert is, ha lefexik vmi pihenni, sokkal konnyebben javitjuk ki, mert egy komplett motor 30k, es egy valto 20k
es mi ezt a 30k-s motort tudjuk egybol hasznalni is ahogy kiszedjuk es berakjuk egy autoba, nem kell atepiteni, megerositeni elobb egy vagyonert, mert az a resze kerul nekik sokba amugy, mivel a blokk onmagaban eleg hoki a faragashozegy-ket eve meg voltak qrvara megcsinalt szivomotoros Civic-k a kategoriankban, de aminek eccer vmi 6 szamjegyu baja lett, azt soha tobbet nem lattuk kint, mert vagy nem volt love megegyszer megcsinalni, vagy volt, de gondolom kedv nem volt mar beszopni ujra ezt
eppen a heten irta vki a crxforumon, hogy nagyon nem latok mostanaban itt mar epulo motorokat......es valoban
kimentunk KKL-e multheten, osszesen ketto kuvik volt a kategoriankban csak, a korabbi 8-10 vagy megtobb helyett
pedig jo lenne ha lenne, mert ugy van verseny, es van miert tovabb es tovabb fejleszteni vmit ugy, hogy az auto kozben uccai is maradjontöbb drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
HI!
hijja fel du/honap. v. keress vissza
udv
neduddki
p.s. de mintha mar esztet megbeszetuk volna
mod: hogy is vot azzal a spanyol rettenttel???:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Dr.Zoo
senior tag
1.9 PDTDI passatom van. 220e km-el.
Mindene gyári, kivéve a turbót.
Nekem még az 5.5 van, 6-ost nem vennék a 2.0 motorral semmi pénzért...
Meg semmit, amiben a vw 2.0 dízele van, amit 2005-2009 között gyártottak...
Gulgizz rá,miért"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
-
zoo8800
veterán
válasz hobizoli #48283 üzenetére
Ez van, de az is lehet, hogy nem tolta eléggé.
Eddig 1 emelkedő szivatott meg nagyon, amit nem bírt a kocsi. Rijeka felé van egy emelkedő, ahol 4.-ben, 100 körül tudott felmenni a Golf. Ez meredekebb, mint az M3-on Mogyoród környéki, vagy az érdi. Lefelé motorfékkel gyorsul a kocsi. Ugyanitt tavaly a Bravo simán felment 6.-ban 130-cal.rip and tear, until it is done
-
Integra
titán
de jó is lesz, beleülök a v8-as terepjáróba, és ha a gyár által megadott 12 liter helyett 25 litert eszik, akkor a különbségért majd perelhetek? és akkor gyári értéken fogok tudni autózni vele? álmodik a nyomor
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
hobizoli
nagyúr
válasz zoo8800 #48286 üzenetére
nem, az a baj hogy kis ccm-s hegyezett porgos 16v motor, ami ennyinel nincs bent "jo" a nyomateksavban, es az almoskonyvek szerint a max nyomatek<>max loero kozott él minden motor
a csucsban 60loeros Golf 8v motor 2500-nal nagyobb nyomatekot ad le, mint a porgos 16v 3500-nal, aminek csak 4xxx-nel van meg a max nyomateka, es 130-nal mar a "jo" savban van, a 16v meg még elotte
szoval a Golf lehet nem megy 155-160-nal tobbet, de reszetrhelsen hasznalhatobb van eleg ereje tartani a tempot
fater uzukija is siman felmegy a M3-s emelkedoin 130-l, pedig csak 68lo, de 8v-s motor
----
ezert nem kell benyalni az ijen marketing bullshit loeroket
lasd pl 1.4TJET 122lo vs 1.6 szivo 120lo, ergo "ugyanaz"
aha, papiron, meg csucsban kb ugyanazde menj mar mindkettovel egy kort, es csodalkozz
több drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
válasz Blaise #48289 üzenetére
HI!
cr, pozso fokzozam?:- )
udv
neduddki
mos: amugy egyszer eleg ellinelni az olajat es nagy a gebasz, azon kivul "csak" szokaso cr
bandus: mejjik riszit Te butus szipfijju???:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
blt.62
őstag
Szerintetek ha full szintetikus Totál olajat használ valaki a dieseljébe, akkor elég 2 évente cserélni az olajat és szűrőket, ha évente 4 ezer km-t megy és legfőképp városban? A hivatalos Citroen szervízben mondták,hogy elég mert felesleges pénzkidobás lenne évente 4 ezerrel cserélni,mert ezek az olajok már nagyon sokat tudnak. Nektek mi a véleményetek?
MegtorloXp
-
neduddki
nagyúr
válasz blt.62 #48296 üzenetére
HI!
a legnagyobb nyuzas az olajnak az ijjen terheles en ra se gondolnek, fileg nem egy fojjamatosan hideg dizlenel
udv
neduddki
p.s. raadsul ha feljebb nezek pont ezrul a motorrol formedvenykedem olaj okan
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
őstag
válasz neduddki #48295 üzenetére
Ez igaz, egy 1.6 van fent, de abban 1,5x több km van és nem világos belsős elgance, valamint nincs ilyen jó állapotban, drágább és debreceni.
Csak emiatt tűnődtem el:
"Autópályán azonban kiderül, hogy van értelme az 1,6-osnak is. A kisebbik motor csak nagy szorgalommal képes megfelelni ennek a feladatnak, vagyis pörög, mint a nyavalya. Százharmincnál úgy négyezret. Ez pedig sok, az erősebbik motor jobb az ilyesmire, hiszen hosszabb a váltója áttételezése. Még ha az 1,4-es nem is ordít, valahogy a lassabb tempó motorzaj-mentessége után zavarja az ember fülét, legszívesebben dugna egy hatodikat, ha lenne."