-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Dany007 #48445 üzenetére
Az első tankolásnál megtudod, hogy hol a buktató.
Van több lehetőség.
1 megfogadod a többség tanácsát és nem veszel ilyen autót, mert megeszi a fejed, akkor is ha nem romlik el semmi, de itt az elektromosság a gyenge pont, ugyhogy ilyenekről ne álmodj.
2. megveszed mert tetszik, meglátod hogy igazunk volt, de azért is megtartod önigazolás képpen.
3. megveszed mert az a fajta vagy aki csak a saját kárán tanul, buksz rajta egy csomót, eladod és belátod, hogy igazunk volt.A választás rajtad áll. Ha nem értesz a kocsikhoz, valami kevésbé ritka autót nézz ki, valami kisköbcentis(1.6 ig), megbízható benzinest, azzal nem lehet akkorát bukni.
[ Szerkesztve ]
-
Revolit
senior tag
válasz !Overdose! #48449 üzenetére
Voltam kereskedőnél megnézni egy verdát, és láttam egy Rover 75-öst. Ismertem már, illetve néztem már a típust, és tisztában voltam vele, hogy olcsó, mert nagyon drága az alkatrész. Látta, hogy nézem, ezért hozta kulcsot megmutatni. Én meg mondom oké. Hát tényleg szép belülről, kényelmes, látszik az angol úriasság. Kérdeztem, hogy alkatrészek drágák hozzá? Válasz:
Neem, dehogy drágák, és amúgy se mromlik el, ezt csak tankolod és mész vele. Minden beszerezhető hozzá, ráadásul van 60% kedvezményem XY bolthoz, amit minden vásárlóm megkap! Ne aggódj emiatt!Mondom oké, mindjárt kiderül, hogy olcsóbb az alkatrész mint a swifthez
-
Dany007
veterán
Köszönöm a villámgyors válaszokat!
Valahogy sejtettem hogy ilyesmi áll a háttérben.
Pedig ez az autó valami gyönyörű. Fullos új bmw-k néznek ki így belülről... Eszméletlen.@[rvilike]:
Mármint melyiket kell kerülni? A Rovert vagy a V6-os motort vagy mindkettőt?
@!Overdose!: Igen? Olvastam pár véleményt róla. Elég vegyes. Van aki 2-3 havonta szervizbe hordta. Volt aki azt írta éveken át csak a kötelező dolgokat kellett cserélni rajta.
Egyébként egy korabeli BMW-hez (10-12 éves) mondjuk olcsóbbak az alkatrészek?
És mondjuk egy 7-8 éves Mondeohoz? -> eddig ez a típus volt a favorit nálam.@aero.:
Köszönöm neked is! Vegyesen használnám. Most sem vagyok jobb helyzetben. Csak most egy 18 éves 2 ezres Opel Omegám van, kombi.
Városban 10-12-t simán megeszik. Télen 16-17-et is! Nem akartam elhinni mikor majd egy héttel korábban kellett tankolnom, mint ahogy megszoktam... Szóval ehhez úgymond hozzá vagyok szokva...@Revolit:
Mondjuk azon csodálkoztam volna ha a kereskedő azt mondja, hogy igen piszok drága hozzá az alkatrész és 2-3 havonta el is romlik valami...
[ Szerkesztve ]
-
Lacces
őstag
1 emberrel még nem gond, viszont már 2 ember és plusz 100 liter víznél vannak gondok 2-esben. A legnagyobb gond az, hogy ez egy nem belátható 1 sávos út... és van amikor jönnek fentről, te meg lentről, így mindketten le kell menjetek az aszfaltról a susnyás(kavicsos, vízmosott gödrös) részre, és onnan elindulni néha nehéz volt a kisebb teljesítményűvel. Meg másnak is. (pizza futárosok is akiket ismerek ő is panaszkodik az 1.0 miatt... amikor le kell húzodnia félúton...)
Anno gyerekkoromban trabantokat simán le lehetett hagyni futva...
-
Typhoon47
őstag
-
Dany007
veterán
válasz Mágus2 #48451 üzenetére
Köszönöm a szerk. információkat!
Nem, most elment tőle a kedvem.
Nem a benzin miatt, mert mint írtam a jelenlegi Omegám is 10-12 körül fogyaszt nyáron, télen meg akár 17-et is megeszik. Viszont az alkatrészárak már egyáltalán nem mindegy!
Úgyhogy marad távoli álomként...Viszont kis autót nem akarok. 1,6-os? Áh... Ami még szóba jött az a Saab 9. akárhány, Volvo S40-60, meg Mondeo.
@DeFranco: Nézz csak körül van egy csomó. Jó 7 éves nem sok. De 8-9 évesből tényleg rengeteg van 1 és 1,5 millió között. A legfiatalabb az 2006-os volt amit találtam. De a 2004-2005-ösből nagyon sok van.
-
Dany007
veterán
De ez ilyen 5-10km-es távon van amíg bejárok dolgozni. És télen. Télen 15-17 liter hogy bejárok vele dolgozni.
Városon kívül megáll 7-8-9 literből.@MunezXBK: Lehet van vele valami, bár most volt műszakin és átnézték, és amit kellett cserélték, most volt olajcsere is...
Amúgy izé... van benne kb 800.000 km...
@DeFranco: Itt linkeltek egyet alattam. Szal jah... De mindjárt rákeresek neked
Tessék: [link]
29db 2006-os és a legolcsóbb 1,1 millió.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
zenke
aktív tag
válasz Dany007 #48460 üzenetére
Saab-t is felejtsd el ha jót akarsz. Van egyik ismerősömnek van Saab szervize, sziki car hát elég jól megy neki. Meg amiket mesélt mik vannak...
(#48464) zsid
Ha egy sima 4hengeres 2.0 benzin lazán megeszi a 10-t városban akkor egy 2.5 V6 automatával benyalja a 13-15-t lazán.[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
!Overdose!
őstag
válasz Dany007 #48453 üzenetére
Valószínűleg a gyártás/összeszerelés minősége ingadozott a modellciklus alatt. Illetve váltogathatták a különböző beszállítókat is. Mindenesetre vállalható a 75-ös is, mint szinte minden autó, csak fel kell rá készülni, hogy nem lesz olcsó fenntartani és sok Rover fórumot kell olvasni, hogy mit honnan és milyen minőségben érdemes beszerezni. A szerelem az szerelem.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Dany007
veterán
válasz Mágus2 #48465 üzenetére
Mért pl az [rvilike] által linklet Mondeoval mi a gond? Amúgy olyan 1,5 millió lenne a plafon.
Lehet felőlem 10 éves is, de több ne. Kisautót semmiképpen nem akarok. Nem csak munkába járni kéne.@DeFranco: linkeltem én is egy találati listát. De ha a 7 évest 8-ra állítod akkor mégtöbbet kapsz.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Psychonaut #48472 üzenetére
Elöl csálé a motorháztető, alatta a hűtőrács vagy a lökös is, csálé a hátsó ajtó a bal oldalon (szerintem lóg, vagy illesztési hézag van) hátul ugyanezen az oldalon szintén lóg a lökös, és a beltéren is van valami lógás (ez mondjuk lehet ök független ettől)
Lehet paranoid vagyok, de ha látok egy oldalon három illesztési hibát egy újszerűnek kinéző tökéletes fényezésű autón, akkor én már ráncolom a homlokom. Külön-külön még OK, de így...
Amúgy szép.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #48473 üzenetére
Paranoiás vagy
Egyébként ott ajánlgatja hogy vidd el bárhova leigazolni meg átnézetni.Egyébként ne a focushoz viszonyítsd már, teljesen más a kettő...
Nézd meg az emberek többsége a tizedliteres fogyasztásbeli különbségekre van ráizgulva, hogy úristen nem eszi-e le a gatyámat az 1.4-hez képest az 1.6... egy másfél tonnás közép kategóriás benzines 2.5-ös hat hengeres autó azért fenntartási költségekben nem ugyanott van ám Ez meg is látszik a vételárban, amiben te keresgéltél na az a legkeresettebb kategória és abban a legnehezebb találni jót. Másfél milláért elég jó kis autókat kapni ám, amik nem voltak törve és frankók... csak persze fenntartási költségek, meg lehet el kell rá csattintani néha pár százezret.[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
Ha már Mondeo, ezt vajon mennyibe fájna kipofozni? [link]
<tRucKdriFteR>
-
DeFranco
nagyúr
Mit ne viszonyítsak hozzá? Van egy olcsóbb kategóriás autó, meg van egy ahhoz képest prémium, ugyanabból a generációból. A Fóka árakról meg vagyok győződve, azt láttam a saját szememmel, a Mongyő árakról csak sejtésem van ennek alapján, de nagyon csodálkoznék, ha egy fiatalabb ghia Mongyőt annyiba mérnének mint egy hasonló állapotú szerényebb felszereltségű Fókát. Nekem bizsereg a pókösztönöm, de fenntartom, hogy tévedhetek, és a drágább az olcsóbb...
A márkakereskedésbe meg viheted bevizsgálni, ha akarod, max. ha bukik, nem veszed meg, majd csak jön egy madár. (Feltéve, hogy tényleg törött) Joggal épít arra, hogy a többségnek eszébe sem jut egy 15k-s átvizsgálást kifizetni, hát látszik rajta, hogy semmi baja.
Egy értelmes okot látok a böszme nagy motort, ami lenyomja ennyire az árát. Nyilván tök jó, de ezt etetni is kell, és lehet nem akarja ezt most bevállalni senki.
re:szerk: na akkor ugyanarra gondoltunk ezt viszont nem másfélre hirdetik, hanem 1.2-re a másfélre nem lenne semmi szavam
@Mágus2: lehet, erre mondják, hogy meg kell nézni A legutolsó teljes nagyszervíz utáni autó amit láttam egy GTK-ból életre fényezett volt, ehhez hasonló állapotban. Igaz cserélve volt a kormány (durrant mind a két légzsák), de több párhuzamos illesztés volt rajta ennél.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Psychonaut #48476 üzenetére
Persze, de ott úgyis kiderül Ha totálkárra lett volna törve nem biztos hogy ennyire reklámozná, hogy vidd el bárhova. Ha meg csak az ajtót nyomták meg, és szépen meg lett csinálva meg nem rohad, akkor ki nem szarja le hogy "törve" volt.
DeFranco: ebben mi a nagy meglepetés, hogy egy drágábban fenntartható autót sokkal kevesebbért meg tudsz venni? Azért ne viszonyíts hozzá, mert tök más kategória a kettő, más a célközönség aki veszi, más anyagi helyzet stb. Kereslet kínálat tudod..
[ Szerkesztve ]
-
-
-
zsid
senior tag
válasz Psychonaut #48484 üzenetére
Persze elolvastam.
#MunezXBK: Azzal tisztában vagyok, de a kérdést forintosítva gondoltam és nagyjából. ( tudom, hogy nem lakozik a közösségben jós, ezért csak a látható dolgokra ). Csak valami becslés,mittodomén anyagárban 6-800k?Több? Sokkal több?
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
Qru
MODERÁTOR
Kérdés a motor mennyire sérült... illetve eleve van benne 335k km, tehát valószínűleg egy nagygenerál sem ártana már.
Ha lemondasz a drágább cuccok pótlásáról (légzsákot nem tetetsz bele, lemondasz a xenonról, klímáról, stb) akkor nem olyan nagyon vészes összeg helyrepofozni játszós autónak.
mod:
Ha eltekintesz a drágító tényezőktől/alkatrészektől akkor 6-800k-ból tuti megáll. De én a helyedben nem tenném...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #48471 üzenetére
Oké, én meg csak annyit mondtam, hogy van jó állapotúnak "tűnő" Mondeo 1-1,5 milla között 7-8 évesben.
Gondolom abból a 30-40-ből amit kiad normál állapotúra keresve csak van pár ami nem volt agyontörve.Ezeknek meg a fogyasztása városon kívül megáll általában 7-8 liter körül. Ha annyira a fogyasztásra akarnék menni akkor én is kis autóban gondolkodnék 1,3-1,6 max. Vagy esetleg egy Swift. De ha egyszer eljutok odáig, hogy lecseréljem a 18 éves Omegát akkor nem ez lesz a legfőbb szempont.
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Psychonaut
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...