-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReSeTer
senior tag
-
DeFranco
nagyúr
válasz zoo8800 #48846 üzenetére
A házon belüli példa egy Corolla és egy Polo volt.
Nagyszerű. Továbbra sem emlékszem. My bad.
Abból az összegből, amit emlegetsz, (bevallom, kis túlzással) a fél autót ki lehet cserélni.
Milyen összegből? Mi a kifogásod?
Amiket felsoroltál, abból semmi ne tűnik feleslegesnek (bár én cascot nem kötnék).
Akkor hogy érted az előző mondatodat?
Jópárszor leírtad, hogy tapasztalatlan vagy, de úgy osztogatod a tanácsokat a vásárlás utáni rendberakásra, mintha ez lenne a sokadik autócseréd.
Igen, jó párszor leírtam, mert nem szeretem, ha többet látnak amögé, amit mondok, mint amennyire értékelni kell. Tapasztalatlan vagyok bizonyos dolgokban, más dolgokban viszont van tapasztalatom. Amiben van, arról elmondom, hogy mit tapasztaltam, amiről nincs, arról mélyen kussolok. Ez így korrekt, csak hülyén néz ki akkor, amikor mások (és ezt ne vedd magadra) még életükben nem tulajdonoltak autót de négy méter mellszélességgel osztják az amúgy faszságot, mert ők faszagyerekek. Így persze hogy hülyének nézek ki, hogy elmondom, velem merre hány méter.
Amit viszont láttam, megtapasztaltam, megtanultam, azt leírom és tartom is magam hozzá. Ha valakinek jobb érve van, akkor persze elismerem, elfogadom (lásd rvilikével való vitánkat a másfél milliós mondeoról) minden további nélkül.
Jelenleg veled ott tartunk, hogy hoztam tételes listát, amit te nem is kifogásolsz, a végén mégis betolod a nemúgyvanaz kártyát. Ez nem érv. Ha valamelyik tétellel problémád van, akkor jelöld meg, jelenlegi tudásom és az itt is olvasottak szerint ezekkel kell számolni egy autónál, plusz egy nagyobb javítás árával, ami tartalékba kerül vész esetére. Mennyi is az? Hopp! Pont annyi, amennyit én mondok. Hogy ezt nektek nem kellett rákölteni a ti autótokra, az nem érv. Ettől még számolni kell vele. Átiratni kell, a kezdő szervízt meg kell csinálni, és tartalékolni kell. Az meg ennyi.
Vagy hozol tételes számokat. De nem hozol.
Én legalább mondom. Nem vagyok elszállva magamtól, nem gondolom továbbra sem azt, hogy gázolajat pisilek, ezért is írom le minden egyes alkalommal, hogy tapasztalatlan vagyok, hogy ne érjen az a vád, hogy el vagyok szállva magamtól, mert nem. Csak egyszerűen adom az inputokat, annak aki kérdez. Azért csinálom, mert azért amikor valaki konkrét igényekkel elképzelésekkel jön ide, akkor kurva nagy kuss tud ám kerekedni. Max. le lesz beszélve a Roverről, meg az USA veteránról, meg kiröhögik, hogy évi 3000 km-re PDTDI de úgy konkrét howto nem sok van. Szoptam ezzel én is eleget, ha ABE neduddki meg rvilike nincs (ABC rendben) akkor még mindig nincs autóm (!), mert itt is kussolás volt ezerrel, meg a márkatopicokban is, ahova mentem. Semmi gond, aki nem akar nem válaszol, de ha van infóm, és az nem félrevezető, akkor hadd osszam már meg azzal, akinek szüksége van rá.
Ezzel szemben én azt látom, hogy a 7 és 9 éves autóinknak semmi baja.
Szuper
Nem lyukas a kipuff, nem kell állítani a féken, nem remeg az alapjárat, nem rohadnak, stb.
Nem a kipuff volt lyukas, hanem a rugalmas tag öregedett el, az meg kopóalkatrész. Ennyi erővel mondhattad volna, hogy gumit sem kellett még cserélni nálatok. A féken nekem sem kellett állítani, csak egyszerűen kitakarítani, az alapjárat az OK. A rohadás meg nem magától van, hanem kőfelverődés.
De legyen, elhiszem, hogy nálatok a kopó alkatrészek sem kopnak, meg a karosszéria sem karcolódik. Well.
Minden autóra az állapotának megfelelő pénzt kell elkülöníteni.
Na, gyere, akkor egyszer menjünk el egy kereskedésbe, és mérd fel egy autó állapotát. Elkülönítem rá a pénzt, amit szerinted az állapota indokol, a felette levő költségeket te fizeted. A Jóisten nem mondja meg neked vásárláskor, hogy az az autó milyen állapotban van. Jól elröhögcsélünk itt a 400x600-as képeken, meg jól megkocogtatják az alvázat a szakik a szervízben, de pár jellemző hibán kívül a szakszervíz sem szűr ki neked rengeteg bosszantó és költséges hibát a vásárlás előtt. De ja. Jól meg kell nézni. Meg vigyél magaddal okosembert. Igen. Valóban.
Egyszerűen hülyeség azt mondani, hogy kapásból elmegy ennyi meg annyi.
Én azt mondom, hogy ennyivel kell számolni a nyugodt alváshoz. Melyik részével nem értesz egyet? Azon kívül, hogy jól meg kell nézni, meg úgyse lesz baja mert a polonak se volt.
Nézd meg a táblázatot, amit kitöltettél, abban találsz közel félmilliós, és pár tízezres kiadásokat is
Nem én töltettem ki, felvetettem, hogy ha a köznek kell, akkor a köznek lesz.
Nagy ám a szórás.
És akkor mit mondunk? Átlagot mondunk. Vagy mondjam azt, hogy jáj more, pakolj még az árra pár százast, úgyse' lesz baja, hát nézd meg zoo is csak 30k-t locsolt rá, meg 20-ért szervizeli, hát lehet ezt olcsón is, bitporkot meg megverte a delva.... vagy mi? Azzal kell számolni, hogy kis-közepes gond lesz, és akkor nincs baj. Én személy szerint senkit nem akarok azért félrevezetni, mert nekem nem kellett rá költenem.
Mellesleg eddig pont egálban vagyunk, nekem is 30k-t kellett rákölteni, egy fillérrel sem többet. Na, most akkor mi van?
Ennyi. Béke
Nyilván, nem is akarok ebből konfliktust, de szerintem elbeszélünk egymás mellett, és valamit félreértesz abból amit vakerálok.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Dany007 #48797 üzenetére
Megnéztem ezt a 30-40-es tempót.
Hát 3-asban olyan 1300 körül forog 30-nál, lehet vele haladni, gyorsulni is, de inkább 2-es. Azt olyan 2000 körül éri, annak pont jó.
Amúgy érzésre 50-60 körül kapcsoltam a 3-ast, normál városi menetben - csodálkoztam is, amikor lenéztem az órára, hogy milyen kevés ez a 30....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
whitezo88
nagyúr
mi van akkor ha ellopnak egy autót, a casco fizet, majd később előkerül a kocsi? gondolom a pénz nem jár vissza (mivel így is lett kára, kiesés, nyűg, stb)
-
giigz
veterán
Valószínűleg ezeket fogom megrendelni a kauffer.hu-ról, így hirtelen elég best-buynak tűnik
Mann-filter olajszűrő 1.600 Ft
Alco légszűrő 1.365 Ft
Filtron üzemanyagszűrő 1.920 Ft
Total 10W-40 5 liter 5.630 Ft
Szállítás 1.630 FtÖsszesen 12.145 Ft
-
Kornel
veterán
nekem is, de kicsit jobb fajta
-
Dany007
veterán
válasz tomcsi23 #48856 üzenetére
Na, de hol? Mert én emelkedőn gondoltam. Csak nem Vp-i vagy te is?
Ma én is néztem de egy redvás busz ment előttem így még a 2-es kellemes volt (kb 30-cal mentünk fel). Mikor a buszsáv elkanyarodott akkor adtam neki még egy kis gázt kettesben és tettem neki egy 3-ast. Aztán padló, de semmi majdnem visszalassultam. Asszem olyan 40 és 50 között mehettem, de valóban 2000 környékén volt a fordulat 2-ban.Most viszont figyeltem 4.-ben 50-nel 1500-as volt a fordulat. Ha azt 5.-be rakom akkor szépen visszaesik talán 1000 alá is. Ezért szoktam inkább 60-nál 5.-et kapcsolni.
Kicsit más. Ha már témánál vagyunk...
Most, hogy megint egyre többet járok vidékre, feltűnt, hogy szegény Omega nem nagyon bírja az emelkedőket.
Ezt a régi Sierránál de még a Mondeonál se vettem észre. Itt Vp és Bp között a 8-ason elég sok kisebb-nagyobb emelkedő van. Én meg tartom a stabil 120-at (10-et csal az óra, tehát így jön ki a 110-es határ) de ha jön egy emelkedő, akár pici is, szépen visszalassul. Kicsit nagyobb emelkedőnél meg a gázt is hiába nyomom. Kifejezetten érezni, hogy még gázadással is alig tudja tartani az egyenes úton stabilan tartott tempót, majd mikor kiegyenesedik az út, akkor rá pár másodperccel meg begyorsul(na) rendesen.
Jó, tudom az Omega dögnagy autó és nehéz is.De pl a Sierrával és Mondeoval szoktam olyat csinálni, hogy ha látom a tükörben, hogy jön mögöttem egy autó ami csak picivel megy gyorsabban, mint én és közeledik az emelkedő, akkor nem húzódok le a külső sávba. Miért? Mert az emelkedőn az ő autója úgyis belassul az enyém meg nem. És ez eddig mindig be is jött. Se a Sierra se a Mondeo nem érezte meg a kisebb emelkedőket. Sőt kis(!) gázadással még gyorsult is emelkedőn. A mögöttem levő meg előre megjósolt módon visszalassult. (persze ez nem bunkózás ha látom, hogy jóval gyorsabb meg gyorsul is rendesen akkor gondolkodás nélkül kimegyek kívülre. Csak aki ismeri ezt az útszakaszt az tudja, hogy milyen ótvar a külső sáv...)
Szóval ha eljön az autóvásárlás ideje, akkor ez is egy fontos szempont lesz, nehogymár megérezzen egy kis-közepes emelkedőt 120 környékén.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Laraxior: kérdés, h Magyarországon lehet-e lepapírozni USA-ból behozott verdát? Németben lehet, és onnan tovább haza, ahogy én tudom. Vagy eleve német kocsit nézel? Másik dolog, hogyha kicsit öregebb lehet, akkor veteránként még kedvezőbb.
Egyéb 1: valakinek valami tapasztalata Toyota Hybrid-del? Lehetőleg az 1.8 benzin + villanymotor Prius/Auris.
Egyéb 2: anno fater sokat dolgozott Észak-Németországban, ADAC klubtag volt, útja jó részét német területen tette meg, Magyarországon meg ha gond lett volna, ugye azt megoldja.
Nos, ha csak az osztrák határt hagyom el max 100km-el, akkor melyik autóklubot érdemes megtámadni? Illetve érdemes-e? Kínálnak-e olyan szolgáltatást ésszerű tagdíj ellenében, h megérje belépni? És ha igen, melyikbe? Magyar klub tud-e érdemben és a fentieket figyelmebe véve segítséget nyújtani, ha valami baj történik a pályán?
ADAC-ra azért nem gondolok, mert utam nagy része itthon és Ausztriában történik. De a bejelentett lakhely Németországban lesz... Szóval, mit tegyek/tehetek/érdemes tenni ezügyben?
Egyéb 3: vettem ablaktörlő lapátot. Bosch. Kiváló. Tűzre a teszkós szemetekkel!! -
Dany007
veterán
válasz zolikaDB #48864 üzenetére
"vettem ablaktörlő lapátot. Bosch. Kiváló. Tűzre a teszkós szemetekkel!! "
Egyetértek. ma reggel kicsit párás / esős volt az ablak. Na megnéztem a törlő 4-5 csíkot hagy pont szemmagasságban. De pár másodperccel később "elpárolog" / felszárad.
Esküszöm ha valaha lesz saját vételű / választású autóm azzal törődni fogok!Más. Olvastam pár hsz-szel feljebb, hogy ilyen newcar nevezetű illatosítót használtok a Tesco-ból. Ennek tényleg newcar illata van? Mert azt imádom! Kipróbálnám én is. Bár, gondolom nem meglepő, hogy még sose volt illatosító az autómban...
-
Integra
titán
30 millás tádéi csoda, barum gumival
mondom én......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
szőröscica
addikt
válasz zolikaDB #48864 üzenetére
Netrisk angyal pluszt kell kötni, szerintem a legjobb assistance szolgáltatások egyike a piacon.
Integra: ma a piros lámpánál lehúzott ablakkal rádiót hallgattam. Beállt mellém egy A8-as. Fel kellett húznom az ablakot, mert a traktor dízel hangjától nem hallottam a szöveget. Van az a szint, amibe már tényleg ciki. Én csóró vagyok, bevallom a dízel qashqait tudom tankolni. Nem is járok A8-al.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz szőröscica #48867 üzenetére
A8-nál már tényleg nem számítana a benzin/diesel és egy 4.2 benzinnel is olyan nyomatéka van hogy hátbavág...
-
Psychonaut
addikt
válasz zolikaDB #48864 üzenetére
kérdés, h Magyarországon lehet-e lepapírozni USA-ból behozott verdát
Biztos lehet, csak bonyolult. Amúgy Totalcaron valamelyik szerkesztőnek van egy Mercury Cougarja, őt esetleg érdemes lehet megkérdezni, mi a procedúra (feltéve, hogy ő beregisztráltatta).Autóklubra: ÖAMTC? Gyakorlatilag osztrák ADAC.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Psychonaut #48869 üzenetére
Winkler Robié.
Hatalmasat szívott vele"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
tomcsi23
veterán
válasz Dany007 #48863 üzenetére
Nem, itt néztem meg a Szerémin.
Amúgy gondoltam, levideózok Neked egy 30-ról 3-as padlót, de majd legközelebb.
Nyilván nem emelkedő (bár, van erre az is), inkább csak megnéztem, hogy viselkedik.
A 2-es vígan megy (~100-ig), 3-asnak kell egy 45-50, ott 2000 körültől már tol rendesen....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
TaaT
veterán
válasz Psychonaut #48869 üzenetére
"Amúgy Totalcaron valamelyik szerkesztőnek van egy Mercury Cougarja"
Azt itthon vette OT-s "lol" rendszámmal
Give them hell Ukraine!
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Psychonaut #48877 üzenetére
Parancs! Értettem!
Coguar:
Itt[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Integra
titán
válasz Typhoon47 #48870 üzenetére
megveszi a sok milliós csörgő szart, mert frankó v8 benzinesre nincsen pénze üzemben tartani, meg tankolni. ugyanez a mentalitás köszön vissza az olcsó gumin, mert egy komoly, valamit is érő minőségi gumi garnitúrához már smucig. a képmutatás és a kivagyiság megvan, ebben jók. kb ennyit mutat meg egy tdi a8.
szóval igen, valóban, van köze hozzá. rengeteg ilyet látni. nyugodtan kezdd el nézni a nagy dízeleket, kevesen fogsz minőségi gumit látni. a benzinesekre ez kevésbé jellemző.
és ez márkától független, a drága nagy dízelekre egyetemesen jellemző. most éppen egy ilyet lőttem, ez gurult oda mellém a pöffeszkedő majommal benne. de lőhetnék bármilyen másik 15-30 millós traktorról is ilyen fotót, ha azzal találkozom. sima pszichológia, más kérdés, hogy nem érted, te gondod.
okostóni haverjaid meg tapsikolnak, közben bilibe lóg a kezük.. vak vezet világtalant[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Psychonaut
addikt
E rendszámos az első képeken még.
SZERK: Katt, itt látszik.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz Psychonaut #48883 üzenetére
Akkor rosszul emlékeztem, de megkapta az OT-t, közben olyan gányolás volt a kocsiban hogy mindenki csak pislogott
Give them hell Ukraine!
-
Xero
nagyúr
válasz Integra #48882 üzenetére
Azért ennyire nem általános, de én is Neked adok igazat. Sokkal jellemzőbb a dízeleken ez a mentalitású üzemben tartás.
Nyilván van olyan aki azért veszi mondjuk az Audi dízelt, mert látta Le Mans-ban, hogy az jó és kész. Nem mindenki fillérb*szó.Azt csak halkan mondom, hogy nem igazán értem ezeket az embereket. Ok bíznak az elektronikában (hallottam már gumis szájából, hogy ilyen autóra nem kell prémium gumi, az elektronika megoldja) ám legyen, de ha én el tudtam költeni egy éve az autóm értékének közel ötödét nyári szettre, akkor nem tudom felfogni, hogy nekik miért fáj az autó értékének ötven vagy század részét rákölteni!?
[ Szerkesztve ]
-
válasz Integra #48882 üzenetére
De tényleg mi köze a TDI-nek ahhoz, hogy Barum gumit vett rá? Meg amúgy te se vagy valami csóró gyerek, tudod, hogyha valaki 30 millióért vesz kocsit, annak nem csak 1 millió forint a havi jövedelme. Tehát miért írod, azt, hogy nem tudná fent tartani? Miből gondolod? Lehet csak én mulasztottam el valamit, no offense, de kíváncsi vagyok.
-
-
-
Kornel
veterán
válasz Integra #48890 üzenetére
azért ahogy megfigyeltem, 3-4 éves korig még figyelnek az ilyesmire, hogy gumik... nyilván első tulaj, volt pénz megvenni, azért egy gumira is telik.
viszont amikor kispénzért megveszi az x. tulaj, hirtelen szlik gumikon futnak, vagy jobb esetben talán telik valami noname-re.
ez a magyar valóság.
és még nézi a kocsiból, hogy mi a faszt nézek a gumiján.
de ha belém jön a szálszakadt sz*rjával egy ilyen, biztos kap egyet helyben(#48893) ReSeTer: én lesz*rom hogy benzin vagy dízel, de egy gumira teljen már. mondjuk amikor a számban érzem a korom ízét, mert olyan füst jön valamelyikből, akkor bevezetném a kipufogóját az utastérbe annak a majomnak, aki nem képes rendbe tartani az autóját.
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Meg amúgy is:
Úriember nem jár dízellel.http://www.youtube.com/watch?v=OxVlz6CUAjo
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
ha igazán van pénzed, megengeded és kifizeted azt amit kell.
ott állsz a szalonban, van 30 millád autóra. benzin vagy dízel? nem sokat gondolkodsz az elején, wow, benyásat veszek, mekkora állat dög már, gyönyörű hangja van, nyomaték, lelkesen pörög fel a limiterig, ismeretlen számára az a népbetegség ami a dízelekre a technikából fakadóan úgyis idővel kijön.. jaj, de ennyit eszik? úristen.. és akkor már megy is a dízelhez, mert oszt szoroz és rájön, hogy neki nincsen 15-20 literes átlagfogyasztásra pénze. bizony, van ilyen, 30 millás autó esetén is. mert többet akar mint amit megengedhet magának, mert neki az jár, érted? ez a lényege, a pszichológiája az autóvásárlásnak a legtöbb esetben. többet, nagyobbat erősebbet. de közben smucig, nincsen álmai tárgyára kellő kerete, érzi ő is, hogy igazából a kisebb az, amit nyugodt lélekkel dízel mentesen megvehetne, de nem, egy számmal nagyobb kell, mert a másiknak is nagy van. akkor viszont marad a dízel.. ez ilyen, így működik. és ezek után mikor meglátja hogy egy garnitúra minőségi gumi akár fél millió ft ebben a méretben, akkor agyát eldobja, hogy mi a szar kerül annyiba... nézd végig a téligumikat, detto ugyanez van.. az egész autó életén végig lehet követni ezt a fajta spórolós mentalitást. ilyen autót én a büdös életben nem vennék, mert árulkodó jelek számomra.
ellenben ha ott egy s6-os audi, egy számmal kisebb, látom rajta, hogy komoly gumik vannak, a tulaj sorolja az olajat és látom rajta, hogy vágja a történetet... én is bármikor eladhatnám bármelyik autómat, azonnal megvennék, mert látják, hogy értem a dolgom és üvölt az autókról, hogy mindenből megkapják a legjobbat, ami abban a kategóriában elvárt.
sajnos az a nagy szomorú helyzet, hogy csóróság van amerre csak nézel. mindenki úgy indít álmaiban, hogy veszek egy fasza erős szívó benzinest vagy egy turbo benzinest, aztán hamar jön a pofon a benzinkúton. ami relatív, de a marketing bullshitet meg megeszik az emberek és az általános gazdasági recesszió megadja a kegyelemdöfést. de senki sem úgy indít, hogy neki dízel kell, tudja magától is, hogy egy csörgő szar, ami idővel okádja a füstöt is. mindegy, hogy 10 éves, vagy vadonatúj 30 millás übervágen, ugyanaz, nincsen különbség.
akinek van pénze valóban, az ilyen kategóriában úgyis benzinest vesz és rá is fog költeni. aki dízelt vesz ezen a szinten, az csak egy "angeber"... én megértem, ha valaki egy a4-et mondjuk 2.0 tdi-vel vesz, de az nem a6-7-8.. nem ugyanaz. de itt 20+ milliós autókról van szó.
egyik kolléga épp az előbb mondta, hogy ő egy dízel quashqai-t vezet, de az nem egy a8, ő is tisztában van vele, mi a realitás. szóval aki ilyen kategóriában csórózik, annál egyik lépés vezet a következő költségcsökkentés lépés felé, teljesen evidens. szerinted majd pont nem igyekszik cigánykodni egy kört a szervíznél? meg az olajcsere periódusokkal? dehogynem.. kutyából nem lesz szalonna.. és még sorolhatnám. nem tudom ezt másképpen megfogalmazni, aki ebben a kategóriában dízelt vesz, az az ember számomra kérdéseket vet fel személyiségével kapcsolatban.
én sem járok v8-as tankkal, mert nem engedhetem még meg magamnak. járok helyette sor4-es kis tankkal, mert ezt engedhetem meg magamnak, kis pénz, kis foci. aztán ha minden továbbra is ilyen jól megy, jövőre majd leadom a rendelésem a nagy tankra is. de csak azért, hogy elmondhassam, hogy nagy tankban ülök, nem fogom megrendelni dízellel úgy, hogy nem látom előre 5 évre a költségeim maximalizálva, mindenre felkészülve, üzemanyagban és alkatrészekben. nem röhögtetem ki magam és nem fogom felhúzni a szopóálarcot. ezek pénznyelők, ezt kell elfogadni, drága mulatság. addíg nyújtózkodom, amíg a takaróm ér. sok éven át 90 lóval jártam, kis papír 1.4-es civic-ben. és imádtam minden percet benne.
de lehet, hogy én gondolom teljesen rosszul az egészet.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Arcképgyáros
segítsetek, golf 4 tompított fényszóróba milyen égő van?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ReSeTer #48848 üzenetére
A súly alapú és ccm alapú díjszabást a downsizeing ölte meg. Egyre könnyebbek a kocsik és erősebbek. A turbó elterjedése miatt sokszor a ccm nem tükrözi híven az autó valós teljesítményét... Nyilván a jogalkotói akarat pedig az, hogy minnél többet fizess.
whitezo88: Mi így vettem a Puntót. Biztosítós voltam, szóval elárulom ez úgy megy, hogy:
Meglesz a kocsi, felhívnak téged mint tulajt, hogy visszakaphatod a kocsidat ha visszafizeted a lóvét. Ezzel nem kell élned, mondhatod azt is, hogy köszi nem kell, megtartod a pénzt (mert pl már vettél másik verdát).
Ilyenkor a kocsi a biztosító tulajdonába kerül, amit vagy meghirdet belsőhálón a dolgozóknak* vagy pedig meghirdeti egy aukciós oldalon és aki többet ad érte az viszi (a totálos kocsikat is így adják el).*: szóval én így lettem boldog tulaja egy 1 éves 5k km-t futott Puntónak '98-ban.
mod:
Integra: 2004-es Accord 2.0? Csökkent a keret és kollégám most gondolkodik, hogy eladná a kocsiját. Rendesen volt karbantartva.. Kb mennyi érte egy rális ár? Kb 143k km van benne.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integra
titán
ez a 7gen modellfrissített vagy még a frissítés előtti? automata vagy manuális váltós?
gyorsan rákerestem használtautón a 2004-es accordokra. 1.8m körül mennek.
klikk - el is hiszem róla, hogy az autó jó lehet.
szóval amit te vennél 143k km-rel.. megkell nézni, érdemes szerintem. főleg, hogy ismered az autót és a gazdáját. én is így vettem anno az integrát, tudtam kitől és mit veszek. igaz, én piaci ár felett fizettem érte, és nem bántam meg.
szóval ha 1.7-1.8 körül eladja neked akkor az faszának tűnik. ezt neked kell érezned, hogy mit lehet majd. és mit ad hozzá, milyen felszereltség.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
válasz Integra #48895 üzenetére
Értem. Biztos létezik ez a faj is, nem kételkedem. Bár, én a gazdag spórolós embert nem ehhez asszociálnám magamban. Mert mondjuk az a logikus, hogy ha nagy pénz van, meg jön is, akkor ésszerű keretek között minek spóroljunk, ez ennyi meg annyi. Más kérdés az is, hogy hány ilyen luxusautónak van olyan gazdája, aki igazán meg is dolgozott érte, talán az inkább tudná értékelni. Ha én állhatnék ott, a fene tudja, imádom a dízeleket, de legalább annyira benzineseket is, nem tudom mit választanék. Mit tervezel?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gaming notebook topik
- Formula-1
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Milyen processzort vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- EAFC 24
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák