-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
alienpapa
senior tag
-
-
nagyúr
válasz alienpapa #49403 üzenetére
Kerdes, ha te elcsuszol az M7-esen esoben a Suzukiddal (nem tudom, milyen autod van, de erted a lenyeget), akkor a te kurva anyadat is? Egyelore nincs rola hir, hogy haromszazzal csapatta-e vagy sem. Csuszos volt az ut, benezett valamit es valszeg pechje is volt. Ennyit tudunk idaig. Ha nem Lamboval tolta volna, hanem kettes Golffal, akkor maximum sajnaltad volna, hogy balesetet szenvedett, de mivel draga kocsija van, ezert biztos ezerrel felelotlen volt, es rohadjon meg.
while (!sleep) sheep++;
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Blaise #49407 üzenetére
Egy bécsi rendszámú bérelt luxusautót tört össze Dzsudzsák Balázs, a Dinamo Moszkva válogatott futballistája az M3-as autópályán vasárnap kora délután.
A BorsOnline úgy tudja, a futballista Lamborghinijével megcsúszott a vizes úton, majd kisodródott az út melletti rézsűre, és ahogy az autó visszatért az aszfaltra, megkoccantott egy szabályosan közlekedő személyautót.
Vörösbaranyi József, a játékos menedzsere az mlsz.hu-nak elmondta, Dzsudzsák édesanyjához tartott haza Nyírlugosra. A labdarúgó épségben szállt ki az autóból, a balesetben semmilyen sérülés nem történt, ezt a rendőrség is megerősítette. A Nemzeti Sport úgy tudja, a futballista azóta már hazatért.
-
MunezXBK
nagyúr
Write only?
-
whitezo88
nagyúr
egy 4WD Aventadornak a 300as gummáival, meg alacsonyabb hasmagassággal csak egy "picit" jobb a menet és kanyarstabilitása mint egy Suzukinak azonos tempónál (kivéve talán jég, de itt aligha volt, bár aquaplaning lehetett)
inkább az van hogy egy kőgazdag valaki jobban tolja neki. annak ellenére hogy kölcsön járgány volt. innen a fórumból 90%unk tényleg remegő lábakkal tudná csak vezetni
amúgy korábban nem egy M6-ot zúzott le? még hahun is volt fent a roncs.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Én pl úgy gondolom, hogy a saját és autóm határainak a 90%-át már kitapasztaltam. Nyilván ha autót váltok, akkor megint kell 2-3 év mire azzal is eltöltök annyi időt, hogy nagyjából tudjam mit mennyire hol szabad és hogyan lehet megfogni.
A cikkekből látszik, hogy friss volt még a gép. Ha megcsúszik egy kicsit komolyabban és ne adj Isten mondjuk 200-al megy (egy ilyen autóban nem nehéz véletlenül oda jutni), akkor a pár napos együttlét nem feltétlenül elegendő ahhoz, hogy megoldja egy utcai sofőr.
Mindettől függetlenül nem tudom sajnálni.
Egyrészt tudom, hogy röhögve javíttatja vagy vesz másik, ráadásul a focisták fizetését irreálisan magasnak tartom.[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
őstag
válasz Blaise #49395 üzenetére
ezek a focisták... bérelt aventador.. hát beszarok. gondolom ez volt az egyetlen lehetséges választás az autóbérletesnél. szerényebb teljesítményű nem jöhetett szóba vagy esetleg egy nem szupersportkocsi, az már nem járja.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
Integra
titán
válasz bitpork #49416 üzenetére
abban azért igaza van, hogy akinek több van tejbe aprítani, egy bizonyos anyagi szint felett bevállalósabb és jobban szarik bele a következménybe, pont azért, mert lesz helyette másik. viszont akinek van mit tejbe aprítani, az aprítson a pályán, áldozzon ott a tréningekre, megéri. aztán jóval nagyobb biztonsággal tudja majd vezetni az über csodákat is. a pénz nem társul automatikusan tudással, ellenben könnyelműséggel sokszor igen. az erőtől pedig nem félni kell szerintem, hanem uralni. ehhez kell rengeteget gyakorolni.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
whitezo88
nagyúr
most mondja a híradó hogy a zsuzsák tavaly porschével rohant bele egy autóba.. szóval a mai kb a 3.
-
Nkboy
senior tag
Egy hozzászólás a focista facebook oldaláról:
Még az évaből 6 hónap visszavan. Még van időd megtörni egy Bugattit, Mazeratit de akár egy Ferrarit is.
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
zoo8800
veterán
Itt a másik. A sok falábúnak nem megy a vezetés
rip and tear, until it is done
-
Laraxior
titán
és ha meghal valaki a balesetben mi lesz? Semmi.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
kuntics
aktív tag
Hellosztok
Nemrég szereztem meg a jogosítványt,és még a nyáron szeretnék egy autót is venni.Első autónak kellene,normálisan hozzászokni a városi közlekedéshez.Ami fontos lenne:
-olcsó fenntartás (alkatrészek,üzemeltetés stb.)
-4 vagy 5 ajtós
-max 1.7-es motor
-sedan vagy ferdehátú,a kombikat kizárnám a listáról
-árban olyan 400-500e Ft között szánnék rá.
Minden lehetséges verziót meghallgatok,de a suzukit inkább elkerülném. -
kuntics
aktív tag
válasz Psychonaut #49427 üzenetére
ez gyors volt Egyébként első körben én is azokat nézegettem.
-
-
EQMontoya
veterán
F Astrát 15 évesen? Háááát, ha világ életében garázsban volt, és csak hétvégente hozta ki a papa, akkor talán. Azok a magyar összeszerelésűek azért elég silányak, olyanok, mint Kossut Lajos bicskája.*
Sokkal inkább vennék Almerát, Golfot, 323-at.
Arról már nem beszélve, hogy az említettekhez képest döbbenetesen fapados is. Ülj be egybe a fentebb említett 3-ból, aztán az Astrába. Fájni fog.*= Még mindig megvan Kossuth Lajos bicskája – regélik adomázó urak –, itt s itt őrzik. Csak a pengéjét kellett kicserélni egyszer, mert elvásott. Egyszer meg a nyelét, mely korhadni kezdett.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
latyak17
tag
válasz !Overdose! #49434 üzenetére
hogyne 7 literből elvan főutón, alattam... és ez 1.8... gti az ugye 2.0 tól van, szintén fogyaszt, tdi meg ugye traktorba való és olcsó fenntarthatóság addig van ameddig nem hibásodik meg valami, akkor viszont egy motorcsere lehet olcsóbb
aero. : igazából nekem nem panaszkodtak a fogyasztásra
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
válasz latyak17 #49438 üzenetére
tdi meg ugye traktorba való
Ne kezd te is.
Az 1.4 pont azért fog ha nem is többet, de ugyanannyit enni, mint az 1.8-ad, mert kevés. Ellenben ha letaposod neki nem hinném, hogy ugyanaz a reakció.
zo8800: pont városba kell neki, országúton jól fogyasztanak a legtöbb benzines.
[ Szerkesztve ]
-
alienpapa
senior tag
Igen, csóró vagyok nagyon és egy '93-as 3 hengeres suzuki 1.0-m van. Full komolyan, viszont én nagyon szeretem. Teljesen tisztában vagyok a kocsim és a saját korlátaimmal is, mert szerintem szarul vezetek.
De ez a srác egyfolytában zúzza lefelé a kocsikat. Úgy jön ez le nekem, hogy nem képes a hibáiból tanulni, amíg nem csinál valami eszméletlen marhaságot.''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
Dany007
veterán
válasz Integra #49419 üzenetére
Részben én is egyetértek. Valószínű azért ilyen mert bőven keres annyit, hogy majd vegyen másikat.
Most kb ahhoz tudnám hasonlítani mint amikor vettem a kínain 1000 forintért egy univerzális autós tartót. Ami persze 1 hét után szétesett aztán én berheltem meg hogy mégis frankó legyen.
Na ő is kb így lehet ezekkel az autókkal. Pénze van rá bőven, meghalni kis valószínűséggel tud ezekben az autókban, akkor meg mért ne.A probléma amire itt mások is felhívták már a figyelmet, hogy az utakon többen is közlekednek. Kevésbé spéci mezei biztonsági felszereléssel ellátott autókkal is. Magyarul tényleg az van, hogy azzal a dög Aventadorral simán kinyírhat egy rakás másik embert. Lásd a Rezesova baleset. 180-nál megfeküdt a bmw-vel baja nem lett, de 4 másik ember meg bennégett a kocsiban. Ami amúgy a lehető legfájdalmasabb halálnem. 37-38 éves csajszi kap majd 15-20 évet és akár fel is akaszthatja magát mert közel 60 évesen kijön a börtönből és jóformán már csak a nyugdíjas évek várnak rá.
Az Aventador se gyenge autó. Közel 1,6 tonna. És ugye elég gyorsan tud menni. Innen már egyszerűen kilehet számítani F=m*v-vel mekkora erőt képviselhet. Na ezért érdemes megtanulni vezetni ha már májerkedni akar vele az ember. A nagy erőt kordában kell tudni tartani. Még mielőtt megöl vele valakit.
Meg azért érdekes lenne tudni mennyivel ment. Mert egy hétköznapi autóval se történik semmi esőben jó gumikkal 100-130km/h-nál. Lazán lehet menni ennyivel autópályán még nagyobb esőben is. Egy Aventadoron meg gondolom komolyabb gumik és elektronika van, mint egy átlag autóban. Csakúgy nem fog megcsúszni / kisodródni.
-
szőröscica
addikt
válasz Dany007 #49443 üzenetére
Egyetértek javarészt, de annyit hozzátennék, hogy nem tudjuk a baleset okát és körülményeit. Lehet elbambult egy pillanatra, mert csörgött a telefonja, vagy lenyúlt vízért, stb. Ennyi elég ahhoz, hogy lefuss az útról egy kerékkel, amit nagyon nehéz megfogni, ha nem vagy tapasztalt sofőr. És máris odavágtad a szalagkorláthoz az autót.
Ha nem egy Lamborghini lett volna, akkor szóba sem került volna ebben a topicban az eset.
-
Integra
titán
válasz Dany007 #49443 üzenetére
ne csak a gumi méretben gondolkodjatok, hanem a mintázatban is.
nekem is utcai engedélyes verseny gumim van az intin. az olyat betapad szárazon, hogy pislog az ember, ellenben esőben nem remekel, de ezt aki foglalkozik komolyabban autókkal és képzi magát, tudja is. csodák nincsenek. én autópályán esőben 100 alatt megyek vele, mert tudom, hogy nem szabad vele gyorsan menni.
az aventadorra sem egy esőgumit szerelnek, hiába van rajta, hogy esőben is használható. megkell kérdezni a sofőrtől, hogy erre vajon gondolt e. szerintem lövése sincsen erről. mert biztos, hogy 300-nál is tapad az a gumi, csak éppen esőben már 130nál is gáz lehet vele.. és szart sem ér az awd ha nincsen hozzá megfelelő gumi. esőben vérbeli sportautókkal nem nyomjuk, pont ezért. alapszabály.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Dany007
veterán
válasz szőröscica #49446 üzenetére
Igen de itt megint visszakanyarodhatunk a rutinra meg a vezetési tudás részre. Én sem vagyok egy nagy sofőr és biztos nem vezetek jól egy tapasztalthoz képest, de én simán eszek / iszok vezetés közben a pályán. Anélkül hogy bármerre is mozduljon az autó. Városon belül nem ritka, hogy cigizek meg telefonálok egyszerre. Ettől biztos nem leszek népszerű itt, de mindig 100%-ig tudtam uralni az autót. Nyilván ha össze vissza csalingáznék emiatt az úton akkor nem csinálnám.
Tehát aki csak attól lefuttatja az autót a pályáról mert lenyúlt vízért, az tényleg nagyon tapasztalatlan / gyakorlatlan lehet.
De ahogy mondod nem tudhatjuk mi történt. Szerintem valószínűbb az, hogy nem az útviszonyoknak megfelelően vezetett.Egyébként amiért nagy hír lett belőle az nem csak a Lambo miatt van, hanem Dzsudzsák miatt is. A kettő együtt. És igen b...sza az emberek önérzetét, hogy egy focista szarrá töri a 100 millás autóját mialatt én meg várom hogy meghaljon valamelyik nagyszülő hogy vehessek egy 20 évnél fiatalabb autót, mert másképp nemfog menni... Persze én sem sajnálom tőle, inkább csak magamat... : )
@Integra:
Ebben igazad lehet. Ezt mondjuk nem tudtam. Én eső függvényében simán mentem a Mondeoval 130-at. A poén, hogy a középső sávban kellett mennem (Pesről Balaton felé) mert toltak le folyamatosan! Újabb típusú autókkal simán mentek 150-160-at közepesen szakadó esőben! És egy baleset se volt (akkor).
Ebből gondoltam, hogy jó gumival jó autóval nem gond ha az ember nem bohóckodik.[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz latyak17 #49438 üzenetére
Elég jól ismerem a Golf-okat, nekem is volt. Az 1.8-ast valóban kihagytam, az is egy vállalható alternatíva lenne, de nem fogyaszt érdemben kevesebbet, mint egy GTi és a menetteljesítmények között azért van különbség. Ezek a 90, illetve 110 lóerős TDi-k pedig elég megbízhatók és olcsón van hozzá szinte bármi. Nincs olyan drága alkatrész benne, ami meghibásodás esetén motorcserét indokolna.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás