-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MasterMark
titán
válasz tboldi #183499 üzenetére
Nekem sem jön ki azzal, kb. a duplája jön ki nálam is.
Lehet ez valami speckó szabvány 140 cm-nél magasabb autókra.
Akkor viszont azzal se számolja senki.
szerk.: Ha van topikgazda, vagy Qru pls rakjátok offba ezt, meg áthúzva:
ezt: [link] meg ezt is: [link][ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #183499 üzenetére
Baszki, ne marhuljatok már. Szerk: 26centis résznél kezdtem el írni .
1,0%: 10 méteren 10cm
...
1,3%: 10 méteren 13cmSőt, lelövök még valamit:
A ködlámpa sokaknak azért nem ért semmit se, mert az 1,3%(idáig minden ködlámpáé ennyi volt amit néztem) helyett 2-5%-ra van állítva.
Azaz 25-40métert kellene elvilágítaniuk, sokunknak már gyárilag (azaz kifizetjük a nagy büdös semmire az üzembehelyezési díjat!) a garázs végéig nem világít el!Más kérdés hogy a pugon is vacak psx24w van, 10méteren alig látszik a falon a fénye, és relatív sok a szórt fénye, SOKKAL több mint a projektoros tompítotté, azaz kb túrót sem ér ködben, ledes főfény mellett csak dísz. (Úton ide is a LED )
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #183506 üzenetére
Pontosan. Ezért bátorkodom csak 3 m-re állni (vagy amíg nem kanyarodik a beton az udvaron), mivel az arány adott, és akkor annyival kevesebb cm-t kell mérni.
-
MC Pite
veterán
Ez annyira sunyi
Más, a vakítós gagyi led a kisoroszlánban ma hazafelé (meg egy szuicid hajlamú nőci): [link]
Most nézem részben azonos helyen lett a másik is felvéve a Megane világításáról: [link]
MasterMark: Engedd meg hogy megkérdezzem, miért tettél oda sárga (3200Knál festéssel tovább
rontottszínezett izzót? Városi legenda miatt, vagy mérés/tapasztalat/egyéb okán?[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
Jelentem, visszakerült a gyári kipurendszer. Rob sokat szívott vele, ezúton is köszönöm Neki!
+ Körben új fék (szerintem még jó volt ).
Mindez délelőtt 10-től este 7-ig.Koton: [kép]
Kupi és gyári kipu: [kép]
Hangos volt tényleg: [kép]A gyári meg túl halk. Valahol félúton van az igazság.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz MasterMark #183512 üzenetére
Bármit, ami nem rontja fényerőben is le a simát, és a szemünknek is jobban látható este (alsó hangon Megalight).
Plusz a legtöbb akinek tompított a van, meg vakit is vele, az okát pontosan nem tudom. (Gagyi kivitelre tippelek.) Enyémbe nem túl meglepő módon led van [link].[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MasterMark
titán
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #183512 üzenetére
Hagyd sárgán, így JDM.
-
MC Pite
veterán
válasz MasterMark #183514 üzenetére
De szarabbul látja a szemünk, ha nem is rosszabb (sokkal) fényerőben. Duál ledes gagyi, melyik chip van a gyújtópontban?
Vetített kép meg szórt fény témában ezen jobban látszik, hogy milyen:[link]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MasterMark
titán
válasz MC Pite #183516 üzenetére
Általában egyik sem, mert gagyik.
Amit most találtam ez a Philips ZES H3 (mondjuk ez se philips az biztos) ahol ránézésre jó helyen van a led.
tboldi: Ugye? Mondom én.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
lazac_
tag
Ha már ez most a téma...
~H4 LED vs. Honda City sima foncsoros H4 lámpatest:
(Philips X-treme Ultinon H4 LED gen2 Lumileds Luxeon Altilon)
- Távolról nem hivalkodó
- Közelről viszont ordít
- Ocsmány vetítési kép egy és kettő
Balos fényszóró, jobb letakarva, csak más expozíciós beállítással.
Nem vakít, de na... Nem csoda, ha nem kap engedélyt.[ Szerkesztve ]
-
Zizmand
aktív tag
válasz MasterMark #183495 üzenetére
Pontosan sajnos nem tudom, de írtam a srácnak, ha válaszolt, mindenképpen megírom.
-
MC Pite
veterán
válasz lazac_ #183518 üzenetére
A H4ba nem szabad túl erősen rakni, illetve izzóval tök jó a képe?
A refektoros H4es fényszóróban a jó izzó jó képet ad, nem szórja a fényt: [link] De a C3ba próbáltam párat, és az csak telefonos kép, de tessék: [link]
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #183511 üzenetére
Most nálam van a JAG XF, meglepődtem, hogy lehet vele szolidan durrogtatni, pedig gyári a rendszer. Vagy 15 percet szórakoztam vele még miután hazaértem. Annyi, hogy nyélgázon sincs olyan tolakodó hangja, mint amit várna az ember a beindítása után.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
w333
félisten
válasz focvis #183511 üzenetére
Nem is baj hogy visszaraktad ... barátomnak van egy GTi 5 Golf talán még videót is raktam fel a nyáron gyönyörű hangja volt, majd ősszel a rendőr elvette a forgalmit és visszakerült rá a gyári kipuff majd szigorított műszakira küldte
Azóta nincs hangja az autónak, pedig nem ez az ordító civic hang volt hanem egy ilyen visszafogott szép kipuff hang
Tüv papír, kb. ugyan az a szitu mint amit a becsületesnepper csinált videót
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kickass
őstag
Ezt most behanyom ide mert muszaj kiadni magambol
Tegnap fel akartam a Mercire rakni a teligumit, nem tudtam. Na nem azert mert bena vagyok hanem mert a kerekor Gustafsoneknal maradt a multkori karosszeriazas utan.
Segaz mert valami kelepelni kezdett a motorterben, egyertelmuen valami ugy mozog ahogy nem kellene neki, irany a szerviz, fotengely szijtarcsa. Tok jo mert teliaron kozel 100k, ma futok veluk egy kort hogy mi lenne ha en vinnem az alkatreszt felearon....
Igy valoszinuleg a tervezett felnifelujitast is tolhatom majd valamikor januar februar kornyekere.
Koszi 2020! Huzzal mar a 'csaba -
-
veterán
-
-
vans?
őstag
Koszi mindkettotoknek, gondolom akkor itt 5-800 EUR kozt lesz. Kerek majd arajanlatokat, legrosszabb esetben talan majusban hazamegyunk, es otthon megcsinaltatom.
hábm bábm
-
vzsryl
nagyúr
[link]
Ilyenkor elgondolkozom azon, hogy nem börtön kéne járjon ezért, hanem ugyanaz történjen velük, mint amit tettek az autókkal. Valamelyik testrészüket egy arra alkalmas szerszámmal el kéne távolítani. A töküket javasolnám első körben, hisz töketlenek...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
EQMontoya
veterán
Azert ebbol kivaloan latszik, hogy mennyire komoly gond van a fejekben Europaban.
A kisautok kihalnak, mert szar a szabalyozas, es konnyebb nekei megfelelni egy ket tonnas hibrid suvval, mint egy 1.2-es Poloval.
Egy ertelmes elmenyautot nem eri meg forgalomba hozni, mikozben a 400 loval 4-es coupera boven van kereslet. Ami egyebkent mire is jo atlagos kezben? Biztos megprobalja a paraszt elrakni keresztbe az 5 meteres, 400 lovas verdat... Marmint minden evben van 1-2 jelolt, aki megprobalja, aztan masnap olvassuk azindexentelexen.Aki szerint pedig 230 lo hatso kereken, 1300 kilohoz nem eleg elmenyautozni kozutra, annak szimplan bevonnam a jogositvanyat.
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #183533 üzenetére
Szemből kicsit Porke, hátulról kicsit Civic... De tetszik.
A 2,4 szívó motor like, át kéne emelni az enyémbe. Tippre az Ascent 2.4 turbósa amúgy csak turbó nélkül. A befecsi rendszer meg maradt a Toyota féle D-4S, így talán lesz ebből is Toyota logós verzió is a GT86 helyére.
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
A designon lehet vitatkozni, szerintem oke. Nem egy aktualis MX5, de nem is bazari, mint a Civic Type R.
Viszont szerintem a valtozas nagyon jo. A regi, 2 literest pont azert nem szerettek feltetlenul, mert alul gyenge volt. Ez a +400 kobcenti pont arra lesz jo, hogy legyen nemi nyomatek lentebb is, ne csak 6000-nel lehessen keresztbe rakni.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
lazac_
tag
válasz MC Pite #183523 üzenetére
Mire gondolsz a túl erősen rakással kapcsolatban? A lefogatórugók gyáriak, épek, jól illeszkedik látszólag a lámpatesthez, nem feszegettem semmit. Halogént viszatéve is meg fogom nézni majd a vetítési képet, emlékeim szerint azzal jó volt a rajzolat (sőt, mikor először ezt beszereltem, úgy rémlett, hogy akkor is megnéztem, és leddel is okés volt, aztán most meglepődtem, február környékén volt műszakin, egy darabig akkor Osram NBL-rel jártam, aztán kiégett, ezért volt cserebere). Én is telefonnal lőttem a képet, csak sokkal közelebb álltam a garázskapuhoz, de nálad nagyon szép rajzolatú/terítésű a fény.
@ rbalint88 #183519 Köszönöm az ötletet, gyári 0°-os állásban szereltem be, eszembe se jutott piszkálni, mert az árnyékoló/terelő(?) lemezek ránézésre ugyanúgy álltak, mint az izzónál.
-
Ck.
addikt
Sziasztok,
megint én, és igen, megint a Mercédesz...vagy még mindig. Jelenleg minden oké az önindító csere óta, ezért unalmamban elkezdtem keresni a hibákat.
Észrevettem, hogy a bal első futómű minden körülmények között alacsonyabb, mint a jobb oldali. AirMatic rendszer, ellenőriztem több állásban, sport, sport+, comfort, valamint offroad. Minden esetben megmérve, van egy 0.7 cm eltérés a két oldal között. Mindez igaz járó és álló motor mellett is, maga az autó sosem ereszt le és a szintet is tartja 2 hét után is, ezért nem hinném, hogy lyukas lenne valahol, a kompresszor sem dolgozik menet közben, tehát elvileg nincs pótolandó veszteség.
De mi más okozhat ilyet; feltételezve, hogy egyforma rugó van benne mindkét oldalt.Lehet még esetleg rugó törés is, ami olyan szerencsésen tört le, hogy a kormányzáson nem érződik?
Csináltam két képet - nem a legjobbak ugyan -, a lengőkar szilentblokkja és a kerék közti távolságról, be is jelöltem sárgával a lengőkar alsó pontját, onnan kell nézni a gumi közti távolságot.
Jobb oldal, magasabb:Bal oldal, alacsonyabb:
A kettő közti eltérés 0.7 cm. Szerintetek foglalkoznak egy ilyennel garanciában?
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz EQMontoya #183535 üzenetére
Elvileg, de a japánok (és a németek) sokszor el tudják baszni összességében hogy az erősebb motor mégse legyen virgoncabb. Reméljük itt nem ez lesz, marad a korábbi váltóáttétel, és ráfeküdnek már arra hogy hova hangolják a motort (értsd változó szelepvezérléssel).
Eco gumi azért kellett hogy meglehessen táncoltatni valahogy; mert az meg amúgy az élvezetes vezethetőség rovására megy egy sportosabb gumihoz képest (PS4, SC6, stb).lazac_: Tervezetten van a fényszóróknak szórt fényük (különben sose látnánk pl autópályán fent egy táblát), de ha sokkal erősebb eg fényforrás a gyárinál, nyilván zavaró mértékű lesz a szórt fény is. Azaz pl H4es foglalathoz nem 30, hanem max 15W környéki ledizzó az ideális. Valódi, nem a marketingszám (philips mondjuk a valódit írja rá).
Függőlegesbe álljanak a ledek, árnyékoló alul legyen H4-nél. Izzó, enyhén alexpós kép, led, nagyon alexpós kép, és nézd össze milyen, mi/hol a bibi.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
BigBlackDog
veterán
Pár kérdés, ami felmerült;
- Sík talajon nézted (gondolom igen)?
- Nem lehet, hogy mikor beállítja a szintet, akkor a vezető súlyát is érzi, mikor ellenőrzöd, akkor meg nem ül senki a vezetőoldalon?
- Beleülve, álló helyzetben, illetve menet közben is érzel némi ferdeséget?
- Pontosan milyen távolságot mérsz, aminél 0,7 cm a különbség a két oldal között? -
Qru
MODERÁTOR
Beülve is megvan a különbség? Mert amúgy vezető mindig ül a kocsiban ezért elképzelhető, hogy azon az oldalon gyárilag magasabb üresen. Vagy nálad balos közlekedés van, nem? Mert akkor borul a dolog.
Egy telefont megér a dolog szvsz. Úgy is rég beszéltél velük.#nincsbennetarcsi
-
forceberg
veterán
válasz MasterMark #183545 üzenetére
Nálam hátul 8mm volt az eltérés. Le volt törve a rugó aljából fél menet.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Qru
MODERÁTOR
-
Ck.
addikt
válasz BigBlackDog #183543 üzenetére
- sík talajon igen, illetve ezt a mérési pontatlanságot kiküszöbölve, több alkalommal és több helyszínen is ellenőriztem.
- az autó jobb kormányos, tehát a magasabb az a vezető oldal, az alacsonyabb az anyós oldal. Miután mindenki kiszállt és lezárjuk az autót, napok múlva is megmarad a szint különbség. Vagy ez függhet attól is, hogy ki száll ki utoljára, melyik oldalon szűnik meg legutoljára a súly többlet?
- bent ülve nem érezni, szerintem ez nem akkora különbség, hogy érezhető legyen, vagy pedig pont a súlyom miatt addigra a magasabbik oldal is lejjebb megy annyit? Nem volt még légrugós autóm előtte, ezekkel nem vagyok tisztában, hogy a szintezés mitől függ.
- a gumi és a kerékjárati ív legtávolabb pontjai közötti távolságot mérem, illetve a mellékelt képen a lengőkar és a gumi közti távolságot az egyszerűbb szemléltethetőség kedvéért.