-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zack
nagyúr
válasz EQMontoya #25999 üzenetére
Te is ezzel a 2 kilóval csapatással jössz.
Ezt nem úgy kell elképzelni, ahogy ti gondoljátok.
Ez nem tempomat 2 kiló.
Tempomattal 150-160 környéke a max amit beállítok. De az mondjuk Letenye-Budapest táv.
Nyilván vannak gyorsabb részek, ahol meg lehet küldeni, és lehetnek jóval lassabb részek is.
Motorral a Mátrafüred-Budapest távot rendszeresen 220-240-es utazóval abszolváltuk hazafelé, de az se fix tempó volt, csak ahol mód volt rá. Viszont az nagyon érdekes, és a mai napig bennem van, milyen furi motorral hosszabb távú nagy tempóról 100-120-ra lassítani és így haladni egy ideig. Annyira megszokja az idegrendszer, és az érzékelés a nagy tempót, hogy a 120-130 kb 60-nak érződik. Nagyon furi ezt átélni, de maradandó.(#25998) tboldi
Mielőbbi teljes felépülést!
Leírva nem tűnik védhetőnek a szitu, nem tudom milyen motorod van, de a 2 év rutin azt kell hogy mondjam elég kevéske, pláne ha erős a paripa.
Lehet 20 év rutinnal se lett volna elkerülhető, és pusztán csak annyi a magyarázat, hogy rossz helyen, rossz időben.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz EQMontoya #26003 üzenetére
Szerintem nem feltétlen típusfüggő. Az fontosabb, hogy egyben legyen, és aki vezeti, az ismerje minden rezdülését. Fater autójával nem mernék 110-120-nál többet menni, mert olyan állapotban van (1.6 Focus).
Sokan már ennél a pontnál "elvéreznek" mert az autó műszaki állapota nem teszi lehetővé a biztonságos nagyobb tempót. Nem is kell hatalmas dolgokra gondolni, elég a gumik minősége és állapota. Nem költenek rá mert kidobott pénz. Ha áldoznak rá, a vezetési stílushoz képest nem eleget. Fék dettó.GSXR1000.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
-
válasz rbalint88 #25990 üzenetére
Demagóg max más, mert én nem tudom és tudtam az autóim végsebességét. Soha nem azon múlik hogy az aktuális őrült mennyire jól vezet, hanem hogy a környezete ezt hogy reagálja le. Ha nem számít egy idiótára aki alacsonyan repül, akkor ott baj lesz. Ha nem, akkor ez nem a kényszeres veszélyeztetőt jellemzi.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
deicide
veterán
No, végre. Már nem egyedül vagyok huligán.
Egyébként egyetértek azzal amit írsz, ha nincs olyan szituáció, hogy valaki esetleg előzésbe kezdene, azaz mondjuk egy kamion a láthatáron és mögötte pár autó, akkor én is eresztem nyugodtan. Ha ilyen kerül a látótérbe, akkor elveszem a gázt és visszaállok 150 köré, míg elmegyek mellettük.
Mondjuk én pont fordítva csinálom, munkába menet 130, hazafelé meg kéccá'+, hogy hamar tudjak menni edzeni.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
zack
nagyúr
válasz deicide #26010 üzenetére
M3 Pest felé volt hogy úgy ömlött az eső, hogy külső sáv, 100-110. Csak lestem, hogy a menők a belsőben 150-160-al tolták neki és egymást tolták le, szinte nulla követési távolsággal. Igaz volt alattuk 15M+ verda, de látni pont annyira nem láttak, mint én. Egy A8, X6 sem ad jobb reflexeket ha baj van.
Tegnap M6 kifelé egy ML500 160-nál tolt le a belsőben, de pont jól jött ki, emelkedő volt, és miután elmentem a lassabbak mellett, és a külsőben senki, kihúzódtam, de nyomtam neki. Hehe...ML500 gyök kettővel előzött meg. Aztán el kellett vennem, mert jött a leágazás.
Ezekkel az autósokkal, és a fejükben van a baj, nem a sebességgel.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Motion_Blur
félisten
válasz deicide #26010 üzenetére
Van egy ismerősöm aki szintén 200 fölött közlekedik, most egy új Q7-ese van éppen. Naívan megkérdeztem hogy nem fél-e a trafiktól. Azt mondta lehetetlenség bemérni azzal a rendszerrel ami az autójában van. Megkérdeztem hogy ki rakta be neki. Válasz: a rendőrség ... na itt csöndbe maradtam
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
deicide
veterán
A mai esőben az M7-en felfelé egész moderált volt mindenki, a 130-as tempómmal csak kevesen mentek el mellettem.
Én mondjuk türelmes vagyok, ahogy Munez írta, megérkezem az előttem levő mögé, nem mászok rá, szépen megvárom, míg le tud húzódni.
Motion_Blur: Ööö, ilyen kapcsolat nekem is jól jönne. Bár lekopogom, eddig nem jött csekk, már visszahozta az árát a készülék.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
EQMontoya
veterán
válasz bandus #26019 üzenetére
Meglepően szar a helyzet, jah. Lágymányosi hídra kanyarodtam fel a Szerémiről fél órája, hármasban rárúgtam abban az éles kanyarban, és érezhetően elkezdte szűkíteni az autó az ívet. Hát, meglepett. Baj nem volt, tök kontrollált volt a dolog, de meglepett, hogy ennyire csúszik.
Same rules apply!
-
Skillet
addikt
válasz bitpork #26009 üzenetére
Én sem tudom a mostaniban a végét. És nem is érdekel.
Inkább a gyorsulás hoz lázba. De azzal meg az a baj, hogy már semmit sem érzek belőle. Akkor jó, ha valaki vezeti a szekeret, én meg csak utasként csücsülök mellette... na akkor kelkellemes
De vezetni nem ugyanaz. Az ember fel van rá készülve. Fékezésnél sem direkt feszíted magad, hogy ne dőlj előre... automatikus reakció.
Ismerős 550 lóerősre (drag) gyúrt galantjában ültem. Hihetetlen beteg gép. Minden egy szemvillanásnak tűnik, de ő picit másképp látja. Azt mondta, nem sokat érez belőle... és lassúnak is tűnik. Két váltás között meg tudna enni egy szendvicsetMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Declare
őstag
Azt elfelejtitek, hogy azert, mert valaki tolja neki a palyan, nem kell parasztnak is lenni. A Nemet autobahnon pl a hamburgi regioba elhoznek minden tanulo vezetöt gyakorolni es egy kis vezetesi kulturat magaba szivni. Amikor 130 al elözöd a kamionokat, megjelenik a semmiböl a porsche/ferrari/bmw....barmi...követesi tavolsagon megvarja, amig megelözöd, majd ha le tudsz huzodni nyelgazzal eltünik.
Ahhoz kepest nincs több baleset, mint otthon, pedig itt is vannak öregek, meg lengyel rendszamos parasztok....csak a többsegnek nem szall el a töke, mert olyan autoban ül, ami 200+ al tud menni, nem ezzel kompenzal es persze a müszaki allapot is megvan a többsegnek...persze minden tarsadalomban megvan mindenfele reteg....önkentes rendör, meg irigy hala a jo egnek itt sokkal kevesebb.
Olyan kellemes ugy autozni, hogy ha akarod tolod neki, ha akarod nem, ha sietni akarsz, akkor mehetsz, nem kell trafipaxokat lesned, nem akar mindenki mindenhol lehuzni
-
veterán
válasz EQMontoya #26020 üzenetére
én is belefutottam egy-két nagy átfolyásba a pálya után, de szerencsére gond nem volt. azért ebben az időben talán jobb lenne már a nyári gumi. de fogalmam sincs mikor kellene megrendelni/felrakatni őket. valószínűleg március eleje lehet a nyerő dátum, mert még jöhetnek azért mínuszok.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #26009 üzenetére
A tiedre valaszoltam, de szolt minden huhogonak. Esszel vezetve lehet tolni neki, ha hres a palya, senkit nem veszelyeztet azzal, ha akar nyolcszazzal megy. Nyilvan ha forgalom van, akkor nem kell feszegetni a hatarokat. Allitom neked, kis korultekintessel (itt most a szocialis erzekenysegrol van szo), a jobbratartas betartasaval es az index es tukor mindenkori hasznalataval fele annyi baleset nem lenne, mint ami most van.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bandus #26026 üzenetére
Michelin túlárazott én nem azt venném. Dunlop kékválasz pariban vele és sokkal olcsóbb.
Bár nálam most a Toyo a favorit.
mod:
Melack: 4 évszakosom van, nem félek semmitől.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Ironizer
tag
"Azt meg el ne mesélje nekem senki, hogy egy erős autóban 140-nél gyorsabban nem tolja."
Pedig tudnék mesélni... Nincs extrém erős autóm, de az átlagnál erősebb, és nincs gondom a jobb lábam kontrollálásával.
Nem akarok álszent lenni, nekem is volt már 200 fölött a mutató, mikor kétszer megnéztem, hogy hol a vége, de egyrészt én nem akarom úgy beállítani, hogy ez nem gond, igenis gond, másrészt azon a két alkalmon kívül nem szoktam 140 fölött közlekedni.
Ahogy te is mondtad, defenzíven kell vezetni, és itt nem arról van szó, hogy nem megyünk akkor ki az utcára egyáltalán, mert bármikor lehet olyan baleset, amit nem tudsz akkor sem elkerülni, ha szabályos vagy, hanem arról, hogy nem növeljük a rizikófaktort a szabályok adta kereten felül. Avagy igen, meg lehet halni szabályosan 130-al is, de ez nem valós indok arra, hogy akkor tehát 200-al is nyugodtan lehet menni. -
deicide
veterán
Valaki találkozott már olyannal, amivel én az M7-ről a 67-esre kanyarodva Kaposvár felé? Felújított 2x1 sávos főút és a felújított szakaszon 110-es tábla.
Közben meg volt egy olyan kanyar is, amihez azért kell gép, hogy 110-el reszketés nélkül vegyed be. Fura volt.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Morris
veterán
Létezik olyan fólia üvegre, amit kívülre kell felrakni?
-
Ironizer
tag
válasz deicide #26031 üzenetére
Én is tudok olyan kanyart országúton, ahol nincs tábla előtte, de 90-el én még nem mertem bevenni. A megengedett maximális sebesség az csak a megengedett maximális sebesség, nem azt jelenti, hogy annyival menve nem lesz semmi gond. Az csak azt jelenti, hogy ha az úton tudsz maradni, és nem okozol semmit, akkor nem basznak meg érte, ha annyival mész. De azért van az ember szeme, meg a bal lába, hogy biztonságosan tudjon közlekedni, alkalmazkodva a körülményekhez.
-
Morris
veterán
válasz tboy93 #26034 üzenetére
Én is azt hallom állandóan hogy belülre rakják. De nekem ez nem kell, mert a hátsó szélvédőmet megkarcolták anno belülről valamivel, és ha belülre menne a fólia akkor nagyon kiütne.. Az meg elég gány, hogy a hátsót kívülről, a többit meg belülről fóliáztatom le.
Plusz zöld az üveg és napfényben elég ótvarul nézne ki. Én sötét szürke színű üveget akarok.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
Skillet
addikt
Most én is elmesélem neked, hogy "erős" (nézőpont kérdése) autóban nem tolom.
Pont letojom a sebességet, nem érdekel a nagy sebesség, nem tudom hol a vége... a gyorsulás jó dolog, de az is legtöbbször 80-100 nál nálam megáll... mert elveszem
Városban 99%-ban 50-70 a max, amivel megyek. Szerintem az utak sem engednek többet, de nem is érdekel.
Pályán pedig nagyon max a 120, de legtöbbször még annyi sem.
Ja, néha egy-egy "versenybe" beleszaladok (nem tehetek róla, mások visznek bele ), de ez az esetek nagyon kis %-a.
Szerintem az erős autó nem erről szól. Egyik ismerős is kérdezte, nekem mitől fogyaszt ilyen keveset a vas... miért vettem ilyen autót, ha nem nyomom neki? csak röhögni tudtam ezen. De az ilyen emberek a literes szuzukinak is kinyomják a szemét is, persze teljesen feleselegesen.
Mindegy, nem vagyunk egyformák.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
csabi94
őstag
Sziasztok! Erre keresem a választ. Kérlek, ha tudtok segíteni, tegyétek meg!
-
válasz Declare #26022 üzenetére
(#25993) zack: A legtöbb autóm 200 LE körüli , sok afeletti volt. Életemben 2 alkalommal kaptam gyorshajtásért csekket, mindkettőnél 1 km/h-val léptem túl a mérési határt. Amikor Dánba megyek, akkor 110-120 óra szerintés tempomat. Még németországi szakaszon is! Annyira nem hazudok h ph-s embert is vittem magammal (Ace owner és maláj) meg lehet kérdezni.
(#26027) rbalint88: Ez nem huhogás?! Olyan h üres pálya talán ha hajnali 3 kor van. Viszont ha már a külsőben megy valaki, akkor ott veszélyeztetés van. Pont. Az égvilágon semmi garancia nincs arra hogy nem történik valami. És ettől a ponttól ez az egész nem több mint orosz rulett- bármennyire is saját vezetés tudásnak állítja be valaki. A 190-200-ra ott a pályanap.
A körültekintés nem igazi érv, mert a kresz azt mondja 130, rgo ha mindenki körültekint sem fordulhatna elő alacsonyan repülő autó. Akkor mire is tekintsen körül?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-