- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
az lehet, de ennek imádom a hangját
amúgy:
"És akkor még nem beszéltünk a hangról. A VR6-ost a kezdeti problémák okozta rossz hírnév miatt itt már V6-osnak hívták hivatalosan, de a hangja elárulja a szűk hengerszöget. "
ha már kukacoskodunk[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz EQMontoya #59007 üzenetére
Elég sok autó nem tud annyit forogni (vagy az a vége) a videón. Jó, trükköket kell bevetni a kipuf. rendszerben, az tény (lsd. Merci, elég mesterséges, de nekem tetszik, turbós létére van hangja). Sima 4 hengereseknek szar a hangja, én sem szeretem, a Mercim hangjától is falra mászok, főleg ha visszaverődik a falról. BMW S14 (e30 m3) se rossz.
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
Montoya, BigBlackDog!
Sikerült szereznem egy ilyet. Nagyon kemény, gondoltam Ti ebben profibbak vagytok, mit kell róla tudni, illetve be kell-e járatni? Ha igen, hogy? NC be legyen kapcsolva, vagy ne?
Ősszel utazunk repcsivel vagy 10+ órát és oda nagyon kéne, most tervezem hogy asszonypajti kapjon egyet. Vagy ha van jobb esetleg, tudtok ajánlani? Riszpekt!
És bocsi az offért
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qtya123
őstag
válasz roberto211 #58989 üzenetére
És mondd, Te hány sikeres vállalkozással rendelkeztél már életedben?
Saint: Én egy olyan mosót ismerek, amely minden pontban megfelel a felsorolásodnak igényesség terén. Tényleg nagyon profik, össze sem hasonlítható másokkal (például én két vödrös mosást más mosóban még nem láttam). Egy a baj: Egy alap mosás a szó szoros értelmében 5x többe kerül, mint bárhol máshol. Így meg már nem éri meg mosatni náluk.
-
-v-
addikt
Barmi, ami 4-nel tobb henger es benzines, az jol szol*
Foleg ha szivo, es nem kozvetlen befecskendezeses. 4 hengerbol a bubu a legjobb, de az csak a vakok kozt kiraly, a tobb hengeresekhez kepest szerintem az is buta.*kiveve vr focvagen, szerintem az is szarcsi foscsi
[ Szerkesztve ]
-
válasz Integrale #59019 üzenetére
tudom tudom nem is értem, hogy hagytam le az R-t
EQMontoya: én hallottam nem keveset azt az autót és szerelem első hallásra
van itthon egy 4g, csak sajnos a fele motort kihagyták belőle(1.6 16v)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
Minden hengerszamu motorbol lehet jo hangut csinalni, csak bele kell rakni a munkat es sok helyen ezt alibizik el. Plusz lehet, hogy sok helyen ez nem is tervezesi szempont. Ne legyen tul hangos es csa. De szerintem a fiat 500 abarthnak is jo hangja van (tegnap hallottam egyet eloben), meg meg par olasznak biztosan. Amugy tomcsi leonjanak is jo a hangja, de pl ugyanaz a motor golf4-ben szarul szol. Plusz ne a jutubbol induljunk ki, hanem elo fulproba alapjan dontsunk, mert a videokban minimum harom lepcsos torzitas van (felvevo-kompresszalo-lejatszo).
-
i-sti
senior tag
Erős cukros, ragadós, szirupot milyen csoda folytán lehet kiszedni az ülésből?
Novum Forum Siculorum
-
BigBlackDog
veterán
válasz korcsillio #58995 üzenetére
Csak egy kérdés; miért akarsz EU-s rendszámot? Szerintem eladásnál nem feltétlen lesz előny a rendszámváltás...
(#59013) Tsebacsi: Tegyél be néhány éjszakára valami zenét és normális hangerőn (tehát ne süketülj meg, ha felveszed) hagyjad szólni! Nem kell semmi extra. Bose-t még nem próbáltam hosszabb távon, de általában elég jókat olvastam a zajszűrő rendszeréről (inkább konstans zajok szűrése oldható meg hatékonyan, de a repülő pont ilyen).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
Bögre
aktív tag
válasz Tsebacsi #59013 üzenetére
Régebben, mikor sokat repültem, az elődjét (QC 15) használtam sokáig, illetve mikor nyűggé vált a cipelése, vettem egy QC 20 -at. Kollegák próbáltak több típust is, de végül maradtak a Bose -nál. Szerintem nem igazán van jobb ennél ebben a műfajban. (Ami még megfizethető)
-
Qtya123
őstag
válasz Magnum_ #59025 üzenetére
Akkor mellélőttem.
Az alagút előtt a Tettye utcán kellett elindulni felfelé és ott valamelyik kis utcában volt egy kis kozmetika. Ennél konkrétabb emlékeim nincsenek róla, mert sosem csináltattam náluk, illetve 8 éve volt. Az árszabás miatt maradt meg bennem.(Amúgy szerettem ott élni, visszavágyok. Sokkal hangulatosabb, mint Debrecen, de szerintem minket is bedarál - pontosabban a feleségemet a főváros központú ország, így ha költözünk újra, az Budapest lesz )
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz Qtya123 #59030 üzenetére
sosem voltam ott
amúgy a 6oson lévő (azóta megszűnt) Shell kúton mostam és volt kerti csap, tudtam vinni vödröt.
Ott mutatták, hogy sampon helyett keményviaszt tegyek a szivacsra, ha kicsit koszos.Ha olyan állásom lehetne ott, mint itt, én is elgondolkoznék rajta, mert akkor felköltöznék az Angster-Jurisics utcákba, ahova vágytam. De ez képtelenség.
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
alakul ez a VW-dolog.
Én egyébként a cégnek drukkolok. Ha Németo.-ban lesz precedens, akkor itthon is lehet.
Nem dízelem vanI humbly and respectfully decline™
-
golfvariant
aktív tag
válasz Magnum_ #59032 üzenetére
Ha lehet ilyet mondani én kicsit a VW-nek szurkolok! Igen elb*#zták nem kicsit, nagyon! De nem tenne jót, ha vissza kellene vásárolni minden, dízel botrányban érintett autót. Az a cég csődjét jelentené, ezzel 1-2 éven belül megszűnne a gyári alkatrészek forgalmazása is... Nem tudnád gyárival pótolni a Jetta alkatrészeit sem...
-
bajnokpityu
félisten
válasz latyak17 #59037 üzenetére
ha nem padlózod hidegen, akkor semmi gond nincs a TSIkkel. rövid utakat is érdemes kerülni (még a manualban is benne van)
hideg padlót még az 1.3as buzuki se szerette,nemhogy ezek a bonyolult cuccok.ha meg nonstop város, 800méterekre beinditva, akkor valami startstopos szivóbenya japánból.
variant: nagyjából mindenki csalt, de a VW lett keresztre feszitve. A részvényekre mentek.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
i-sti
senior tag
válasz golfvariant #59039 üzenetére
Amik mind külső beszállítóktól jönnek?
(#59040) bajnokpityu: Szerintem is mindenki csalt. És tesztek is bizonyították hogy minden modern dízelben találtak nem kis eltérést. De a VW-t vesézték ki mert túl jól a szekér.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
latyak17
tag
válasz bajnokpityu #59040 üzenetére
itt nem arról van szó, volt golfom 1.8 90Le, az olyan stabil volt sose volt gond... de akár egy jó vr6-os visszasírok, amennyit kínlódok most az 1.4 Polómmal.... és szerettem, hogy volt nagy ccm-es benzines modell.. ha lenne mostis, akkor azt vennénk, most maradunk a Honda ciciv 1.8-nál és szerintem azzal se lesz gond különösebben
Latyak17'
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Qru
MODERÁTOR
válasz latyak17 #59043 üzenetére
Visszasírod VR6-ot? Biztos vagy te ebben?
A VR6-os motorok rákfenéje és nyűgjeinek túlnyomó része a hatalmas hőtermeléshez- és leadáshoz kapcsolódik. Az alapvetően négyhengeresekhez méretezett motortérben az évek során (hiszen itt javarészt 20 év körüli autókról beszélünk) a nagy meleg hatására először a vezetékek szigetelései adják meg magukat, aztán a vízcsövek, csatlakozók mennek tönkre. Ezek cseréje pepecs munka, sok türelmet kíván és bizony nem egy szerelő meghátrál a feladattól, pedig – mint minden Volkswagenhez – ehhez sem elérhetetlenek az apróságok. Pénz, az kell hozzájuk. A hátsó (tűzfal felőli) is nagyobb hőterhelést kap, itt már a hanyag karbantartás jobban megbosszulja magát, mert a dugattyúgyűrűk szó szerint elfogynak, fellép némi hordós kopás, és a motor sosem lesz már jó. Ugyanúgy nem érdemes elhúzni a leginkább fájdalmas vezérléscserét is. A vezérműlánc mellett kötelező a vízpumpa cseréje, és ha kell, az időközben megfáradt tömítéseket is érdemes újakkal pótolni, nem beszélve a hidrotőkékről.
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
válasz latyak17 #59043 üzenetére
B7 Passatban van egydül vr6 még. B8-ban, már csak USA van.
Golfból, pedig G6-tól kiölték...(#59045) Qru
Sajnos a Vr-eket mindenki a G3-hoz köti, amibe tényleg nem való ez a motor a kis hely miatt.
Ez az írás is ahhoz kapcsolódik még...
G4-től érdekesmód nincs annyi anyázás ezzel a motorral kapcsolatban. (Habár az R32-ben megint csak nagy lett a 3.2, de a 2.8-as vállalható még.)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem volt 1,8 t-m 272k-t ment bele, nem volt vele nagy gond (nem volt piszkálva). Voltak nyűgjei (turbó megrepedt, gyújtótrafók elszálltak meg a vákuumcső) és a vége felé ette az olajat, de szerethető volt.
Aztán jött az 1,8 tsi amit pl kimondottan utáltam.mod:
BBD: Nevetni fogsz de a csaló dízelükre még én sem tudok rosszat mondani. Lassan benne a 250k méter a miénkben és eddig 0 az nulla hiba. Komolyan ha nem utálnám a kerregést ilyet vettem volna Bubi helyett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Milyen routert?
- Autós kamerák
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Építő/felújító topik
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős