-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz Kornel #58899 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy unalmas, akkor nem szólnék hozzá.
Csupán azt mondom, hogy szerintem nincs értelme lecserélni a Civiced, jó kis autó az, és nincs vele gond.Igen, ellenben bármilyen tizenéves használt autóra biztosan elmegy évi 200-300k HUF.
Attól függ, mit értesz bele. Ha a gumit, akkut, olajcserét, szóval tervezhetően cserélendő dolgokat, akkor természetesen igen, de egy 5 évesre is.
Egyéb dolgokra biztos, hogy nem költöttem az IS-en 1M-t a 4.5 év alatt, a felét se. Cseréltem egy hűtőt, most vettem egy bal első lámpát (kezdett repedezni a műanyag), volt egy jobb első féknyereg, meg most ki kéne még cserélni a fűtőradit.
Futóműelemek, kuplung, gátlók, szinte minden gyári még.Same rules apply!
-
Magnum_
nagyúr
Valaki huszti ut most?
Kb 15p mulva ott vagyok
I humbly and respectfully decline™
-
nesa
veterán
válasz EQMontoya #58826 üzenetére
Ezt a 80 as évek közepén kezdték fejleszteni talán 90 körül már kész volt de a peugeut meg a fiat töketlenkedése miatt végül 94 ben jelent meg az EV1 pl a sharan csúnyábban törik.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Kis beszámoló:
Tegnap visszaértem síelésről, Franciaországból. Az autó egy F10 525d xDrive volt, néhány tapasztalat (és egy videó):
- messze túl sok ott a hegyekben a nyárigumi + hólánc a csomagtartóban versenyző
- a hazafele út előtti két este leesett nagyjából 50 centi hó, az első adagot (15 centi) jól kezelték, akkor lehetett próbálgatni a hajtást (videó) a szerpentinen, a második eredménye lett a lenti kép. 20-ból 1 autón nem volt hólánc felfele, az is vagy egy quattros Audi vagy egy xDrive-os BMW volt (illetve volt egy Subaru is, de az 1 órás lefeleúton volt 20 Audi/BMW és egy Subaru, néhány Honda, Toyota, VW a többi pedig viszonylag fiatal francia autó). A Q7 V12 egy érdekes látvány volt az egyik kiállóban (első amit látok ezzel a 6 literes dízellel), az elsőkereket megláncoló, RWD 1-es BMW-snek pedig innen is szeretnék gratulálni.
- érdekes, hogy mennyit változik a módválasztóra az autó viselkedése hóban: comfortban és eco plusban agresszívan elveszi a gázt, és inkább alulkormányzott, mint túlkormányzott, simán befordul. Sportban, illetve sport plusban (ekkor a DSC ún. traction módban van, többet enged) sem lehet kihozni a béketűrésből, de itt már kiengedi a farát, viszont túlerőltetésre inkább az egész autó kezd el lekúszni az ívről, majd megfog és kihúz az ívre. DSC Off pedig tényleg az, ami, ellentétben mondjuk néhány VAG csoportos autóval.
- a szállás utcája egy havas, elég meredek emelkedő volt, amit nem sóztak, de menetrendszerű, 5 percenként járó síbusz közlekedett rajta. Na itt csodálkoztam, hogy senki nem ment neki senkinek, mert 2 percenként lehetett látni négy álló kerékkel csúszó/visszacsúszó autókat. Valószínűleg a helyiek hozzá vannak ehhez szokva, végtelen türelemmel kezelték a szerencsétlenkedő turistákat. Ja és járt a hátbaveregetés, mégha az automata autóban ehhez sok közünk nem is volt: egy fordulás után megkaptuk egy honfitárstól, hogy "szép kuplungolás volt ott fent"
- Üröm az örömben: 1300km-t szalagszakadással végigutazni nem olyan kényelmes dolog.
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #58909 üzenetére
Köszönöm
Sima egyszerű megfordulás, elsőre én se értettem miért ezt mondja, de szerintem azt hitte, hogy a nem kipörgő kerék finom gáz és kuplungmunka. Kívülről tényleg így néz ki, látszik, hogy az autó az első néhány másodpercben pakolgatja a hajtást, majd elindul felfele, de ez belül csak gázpedál nyomás, semmi külön "tudás" nem kell hozzá (végülis ez a lényege az egész rendszernek).
[ Szerkesztve ]
-
-
Skillet
addikt
válasz bajnokpityu #58886 üzenetére
(#58889) focvis
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Magnum_
nagyúr
válasz focvis #58914 üzenetére
Nezd
Nekem annyira botrany allapotban volt, hogy akarmi lesz ma, ezt meg kellett tennem. Kettonkert.
De talalkoztam ismerossel a Husztin, jo ido volt, pont jokor erkeztem, volt szabad beallas, nyugiban megcsinaltam kivul-belul. 1ora20perc.
Utanama egyebkent mar fel napos sor lett. Ja es gyok kettovel jottem haza, mert azert volt.minek.elolvadnia ebben a par napban, igy azert nem minden utSZa szaraz.I humbly and respectfully decline™
-
#94529552
törölt tag
-
brumi1024
veterán
Köszi srácok!
(#58911) Tsebacsi: A társaságban volt még egy orrsérülés (valszeg nem tört), illetve egy másik ottani magyar társaságban egy csigolyatörés, így mondhatni még jól is jártam. Bár a biztosító mentővel hozott volna haza, de szerencsére/szerencsétlenségre pont első nap sérültem le, így szombatra lement a dagadás. Nem is volt durva az esésem, a bemelegítő körök után épp kezdtem kicsit megengedni és ilyen 80-90km/h környékén szembejött egy hónak látszó kő a pályán. Csúsztam egy keveset, és az utolsó 10 méteren éreztem a csavarodást, de semmi reccsenés, csak fura érzés a lábban, de gondoltam ha lábra tudok állni akkor nincs gond. Mentem is még 5 óvatos kört, de a hüttézés után a lábraállás sem ment túl jól, úgyhogy lesíeltem inkább és aztán 5 nap fekvés. Előtte héten megsérült a térdem, és nem állítottam utána ennek megfelelően a kötésen, így bekövetkezett a baj. Jobbulást az ismerőseidnek is, abszolút együttérzek.
De már be tudok ülni az autóba.
(#58924) Kornel:
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
-
válasz BigBlackDog #58877 üzenetére
9-5 1. Gen vetodott fel anno (nekem is az van, tudom mivel jar). Lattam a kerdesed a volvo topicban, majd leirom, ha lesz idom, de amugy a 9-3 2.0 turbok jok 2003-tol, teljesen vallalato. Amugy nagyon minimalisan erzodik csak, hogy nincs mar a gyar, uj motort islehet venni 97-es autoba.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
nekem ugyanez volt, csak a FL előtti..
minden szava igaz. fenntartható a B vectra miatt, DE a műszerfal nagyon nyikorog, kulcs kopik, de annyira, hogy nekem volt kellemetlen.
amúgy bírtam, kár, hogy összetörtem, de biztonságból 5*-ra vizsgázott.rbalint88: valami ilyen gallytörő rácsos navarám lenne, én sem félteném ezeket
amúgy ez egy kategória. megveszi a 2006-os 3ast, de regadóra már nem telik.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz Magnum_ #58926 üzenetére
Most hívott az öcsém, hogy BMW 330-at szeretne venni.
Azt nem tudja, hogy 330i-t vagy 330d-t, de látott egyet a szomszédban, és neki már pedig az tetszik. Mondtam, hogy drága lesz szervizelni; nem számít, neki olyan KELL. Kérdeztem, hogy 1 mikiért vagy 4-ért akar 330-at venni; azt mondta, ha szép, akkor 4-ért akár. Keressek neki... pont én.
Most mi a fenét mondjak neki?
Melyik kevésbé fosch 4 méterig?Ui: A felségének van 1 éves 220i Grand fasság, és az milyen igényes belül (tényleg az); modom neki, hogy a 3-asnál egy Golf minőségibb belülről. Az nem kell, ha VW, akkor Bogár. (hetero, van 2 gyerekük)
Szerk: annyiból jogos az igénye egy fasza autóra, hogy 12,5 éve ugyanazt az autót (C-Max) használja, tehát nem egy csapongó fajta.
@Qru: a 700-ban meg "guruló viasz".
[ Szerkesztve ]
-
válasz focvis #58931 üzenetére
Mindkettő jó motor, E46 vagy E90? egy jól felszerelt E90-nek nem rossz a belseje, de egy E46 jobb légkörrel bír szerintem. 3,5-4m alatt nem vennék E90-et.
Saint_: A zörgéseket meg tudom erősíteni, a fekete bevonat is lejön az ajtóbehúzóról, kopnak a klímagombok is.
[ Szerkesztve ]
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz focvis #58931 üzenetére
kapuzárási?
tőlem meg megkérdezte a "feleség", hogy mennyi egy használt smart (tudod, a klasszik, 1st gen. Az tetszik neki, mert kicsi és otómata, na meg elmentünk egy mellett ma). azt válaszoltam, hogy "még jó darabig nem kapsz autót"
Qru: észak-nyugaton is tiszta latyak volt minden. a járda 6,5fokban is csúszott
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
veterán
válasz BigBlackDog #58934 üzenetére
Idén még nem találkoztam vele amúgy sem; a sör jó ötlet.
@Qru: 20d nem volt opció. 330
Ezt is elmagyarázom neki, hogy mitől 30. -
szabonagyur
félisten
válasz Magnum_ #58938 üzenetére
Én újra a Zemplénben jártam ma. Köd volt, minimális látótávolsággal, illetve elég durva vízátfolyások. Bár sokaknak fel sem tűnt, fehér Suzi jött velem szemben halál nyugodtan, még nappali fény sem volt felkapcsolva rajta. Szombat este pedig minta szerűen gurultak a kis utakon a biciklisek mellény vagy bármilyen fényvisszaverő nélkül.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
veterán
válasz Magnum_ #58915 üzenetére
egy barátom pl. imád piacra járni, őt az kapcsolja ki. olyan lehet, mint nálad az autómosás. én pénteken hazafele lecsapattam budaörsön 400-ból, mert már nem láttam ki az ablakokon. ha majd ismét szép idő lesz, akkor kap egy patika kárpittisztítást, meg egy imo fullos programot
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Magnum_
nagyúr
válasz bandus #58943 üzenetére
Felajanlom neked, hogy jovo htlet utani heten, vagy hetvegen megcsinalom neked ugy, ahogy kell. Imo fullos program helyett. Na?
Szivesen teszem, komolyanQru verdajat is mostam mar le (amig aludt , ez volt a reggeli meglepi), kerdezd csak meg, milyen lett
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #58941 üzenetére
Mátrában is sok vízátfolyás volt, nem is nyomta senki még a Bimmeresek sem.
mod:
bandus: Szent szépen dolgzik, sohan nem volt olyan tiszta mint akkor.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
válasz MunezXBK #58948 üzenetére
pl Sopronban 4 helyen lehet autót mosni. mindegyik tele van és mindegyik szar.
de, van értelme. Budapest is elbírna még jó pár mosót. DIY-t is, meg kézi mosót is, de nem olyat, mint amiyenek vannak, hanem normálisat, ahol nem csak elégedetlenkedés, meg sértődés van (star car garage-t csak ezért fogom kipróbálni a szentendrein, hogy milyen a hozzáállás)[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
- Robogó, kismotor
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Hobby elektronika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Gaming notebook topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest