-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
Ezen a videón ki tudja valaki venni, hogy mivel sikerült ekkorát fékezni? Nekem valamiért az E46 ugrik be, de...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
-
Qru
MODERÁTOR
A 30 az új 50. Alighanem lerágnám a kormányról a bőrt ha ezt nálunk is meglépnék.
#nincsbennetarcsi
-
F_Zolee
veterán
válasz MasterMark #183257 üzenetére
Lehet csak azt gondolta, hogy a nagy nézelődésben lefulladt majdnem az autó aztán rántott egy nagyot.
Az esethez kellett egy kis skill, hogy pont azon a részen hozzák össze ahol már kikerülni sem lehet őket... -
Doki16
addikt
Kettőstömegű lájkolja ezt. A hat sebességes DSG képes 4-be menni 30-al.
Amúgy meg én megrögzött sebességbetartó vagyok, de 50-el is állandóan letolnak. 95-el szoktam menni a 62-esen de ott szinte senki nem tartja be. Nálunk ha ilyen lenne, akkor nem lenne
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
ngaba
aktív tag
Jajjj... Aztán majd 20 év múlva kitalálják, hogy a 20 km/h óra mennyivel biztonságosabb, aki nem ezt akarja, az életellenes.
De egyébként ott kezdődik a probléma, hogy lakott terület és lakott terület között is van különbség. Az egyutcás faluban, ahol még a járda is 3 méterre van az úttól, van kerékpársáv (pl. Kiskorpád), még az 50 is kevés...
Nagyváros belvárosában szerintem "elmegy", Szeged is hasonló: az egész belváros 30-as + egyenrangú kereszteződéses (forgalomcsillapítási okokból + a GPS ne navigáljon arra 400 m nyereségért). Cserébe a fő sugárutak és körutak 50-esek. Ez a rendszer működik, de azért a 30-at nem szokás betartani, és nem tudok róla, hogy valaha trafiztak volna a 30-as részen.
Az kellene, hogy minden lakott terület tábla mellé kirakni a sebességhatárt, hogy azon a településen mennyivel lehet menni. Persze akkor meg indulna a lobbizás a csökkentésért...
-
CactuS
Arcképgyáros
Pff... ezek se normálisak, már elnézést. El nem hiszem, hogy ez jó a Földnek, jó a technikának, jó az emberek idegrendszerének... Inkább a mobiltelefonnal kószálókat kéne rendesen megbüntetni, nem a közlekedést a fejére állítani.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MasterMark #183257 üzenetére
Lehet elment a fék, aztán vitte a lendület.
Ha E39, akkor se értem, hogy milyen okosítással sikerült az ABSt kivenni belőle (mondjuk tipikus bóbita, fék padlón, kormányon kitámaszt, szem becsuk és ordítva várja a becsapódást). Bár ugye most töltöttek fel Vályiék egy 991-es Porkát, ahol az övfeszítő patron helyén egy ellenállás volt bedrótozva (még csak nem is forrasztva)...
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz oliwire #183278 üzenetére
D helyett S-ben próbálkoztam én is mert alig fűtött a kocsi hideg motornál. Aztán rájöttem, hogy a menüben ki volt kapcsolva az elektromos kiegészítő fűtés.
Eszembe sem jutott, hogy gyárilag ki van kapcsolva, gondolom a fogyi miatt...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
ngaba
aktív tag
Az a baj, hogy azt nem lehet vitatni, hogy biztonságosabb úgy. A kérdés az, hogy mekkora árat (pénzbeli, időbeli, idegrendszerbeli stb.) vagyunk hajlandóak fizetni a biztonságért. A tipikus példa az, hogy a vasúti átjáró veszélyes, biztonságosabb lenne mindenhová felüljárót építeni, de annyi pénzt azért nem ér.
Én már 15-20 éve is úgy gondoltam, hogy túlságosan elmentünk a biztonság irányába (mindenben), ma meg már főleg. Ami a repülőtereken is van, az már abszurd (már _ezzel_ nyertek a terroristák). Ezen jelige nevében anno a csóri "egyetemista" bringámat le se szoktam zárni, amikor mászkáltam a városban (nekem annyit nem ér, hogy 6-7-szer nyissak-zárjam-pakolgassam a lakatot). És amúgy akkor lopták el, amikor le volt zárva. :) Ha Kanadában tényleg nem zárják még a házat se, akkor az jó hely.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #183290 üzenetére
Ez itthon is így van, azért nem az itteni topikbéli hozzáállás az általános.
#nincsbennetarcsi
-
oliwire
őstag
Ha már motormelegítés, érdemes utólag állófűtést szereltetni az autóba? Olyanra gondolok, ami főleg a motorteret, olajat, vizet melegíti elő, hogy télen pl ne -5 vagy -10 fokról induljon meg az indítási folyamat. Az utastér másodlagos, ott a kormányfűtés meg ülésfűtés sokat segít a komfortérzés hamarabbi eléréséhez.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #183276 üzenetére
Amúgy ha csak úgy használom akkor 48-nál már elváltja a ötödiket. Ha viszont dugóba vagyok akkor kidobom kézibe és be az ACC aztán megy az szépen magától. Mert egyébként dugóban állandóan 1-2-1-2-1-2-1-2, és ez 30 méterenként. Ha automata módban van akkor 5-el is megy második fokozatban. Remélem, hogy a villany nem használja a kuplungot.
#183292 oliwire: Mindenképpen ha lehetséges és belefér anyagilag. A legjobb extra amit imádok ebben a téli időszakban az ülésfűtés mellett. Be van állítva 6:35-re és vár a jó meleg autó. Ha meg a benzines kazánt használom a motor hűtővízét és olaját is melegíti.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
BigBlackDog
veterán
válasz oliwire #183292 üzenetére
Szerintem mindenképpen, ha megoldható. Az S60ban volt gázolajos kályha, ez az egyik dolog, amit azóta is visszasírok (a másik meg az S60 ).
Be volt állítva, reggel, kb. zuhanyzás után bekapcsolt az udvaron, amíg reggeliztem és összeszedtem magam fel is fűtötte az utasteret és a motort. Egy szál polóban ültem be, olyan meleg volt a levegő (az ülés azért hideg maradt, de azon az ülésfűtés segített fél perc alatt), mikor kint már fagypont alatt volt bőven. A jég maradékát ablaktörlővel odébb lehetett lökni (nem volt már ráfagyva sehol sem).
Az olaj meg emlékeim szerint gyorsabban elérte az üzemi hőmérséklettartomány alját, mint egy átlagos nyári hajnalban. -
ivana
Ármester
válasz BigBlackDog #183295 üzenetére
Egy csomó régi hidrós automata kettesből indul alapból. Valószínűleg emelkedőn már nem bírná, azért kell az 1-es. Meg nyilván ha taposod akkor egyest is kapcsol.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
Az enyém CBAB-s, 100k-nál volt egy gépészeti beavatkozás, a balansztengelyt is "felfúrták" és így kapott egy hozzá való gyártott hexagont. (kassza 180eHUF) Az a helyzet, h nem volt csúnya a kivett tengely szinte századnyi kopások voltak az éleken. Én közben váltottam szerelőt, aki azt mondta, h fölöslegesen dobtam ki ennyi pénzt, Ő 150K-nál szokta cseréltetni, a módosított hosszabb és keményebb kivitelre ami nincs 3eHUF. Megkeresem és csinálok a régiről képet.
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban