-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz ivana #172244 üzenetére
Elvileg OBD-t is olvasni kellene, amit én még sose láttam vagy kitörölnek mindent és úgy készítenek print screent vagy nem tudom hogyan oldják azt meg.
Helyette van a gyújtáson és járó motornál is fotózás, gyújtáson ugye világítania kell, hogy működik a visszajelző (nincs leragasztva), járó motornál a lámpának el kell aludnia, hogy nincs hiba (légzsák, ABS, katalizátor, minden ilyen).
Ezt ugye úgy szokták kiküszöbölni, hogy legtöbbször csak járó motornál van kép ahol nem világít már (mert le lett takarva belülről).
Vagy utólag takarják le, első képen világít, másodikon már le van takarva, de ugye exif adat van a fotókon tehát pár perc alatt meg kell csinálni a letakarást, amit félig kibontott műszerfallal megoldanak. Aztán az is lehet, hogy senki nem nézi az exif adatot és ráérnek.A Kangoonál a légzsákhiba jelző beindítás után mindig elalszik és kb. 5 sec múlva világít fel újra, ha hiba van (szórakoztam az ülés alatti csatlakozóval egy időben). Na ott ezt a "bugot", gondolkodási időt lehet kihasználni műszakin egy fotó erejéig.
Leleményesség. -
szabonagyur
félisten
-
Szoszo94
őstag
válasz ivana #172930 üzenetére
ESC off, fék+gáz és finoman megindulni előre, forgó kerekekkel.
brumi1024: 210km/h-ig nekem is 3/3.2bar (elöl/hátul), fölötte 3.2/3.4
Váltó: nálam is akad kapcsoló, PWR/Normál/Snow, utóbbinál kettesből indul. Egyébként PRND+S, az S állás a kormányváltós kapcsolgatós mód. Ezt szerpentinezéshez használom, hosszabb kanyaroknál a pwr módban is képes felváltani - pedig egyébként egész sokáig tartja a fordulatot és nyomatékcsúcsra váltogat olyankor vissza fékezésnél. Ja meg keresztbe menni is jobb a manual mód, az automata már viccelt meg drift közben felváltással
Fogyi 11.8 lett, ebben benne van a fertőszentmiklósi drag is.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
-
Scarabeus
tag
válasz ivana #173002 üzenetére
Így van, így néz ki mint a képen, nincsen külön kábele csak amit erre rádugsz. Újra szétszedtük, az egyik gyertya pipában lévő rugó nem volt a helyén. Illetve a levegőszűrőt (talán) és még egy pár dolgot megtisztítottunk a koromtól (én egyátalán nem értek hozzá, édesapám csinálta miközben én tanulok), azóta 2 városi úton sem rángatott egyszersem. :) Lambdaszűrőig nem jutottunk el, fogyasztása egyébként teljesen átlagos volt, nemugrott meg a rángatás követelményeként. Ha az alapos takarítás után tartósan jó marad örülünk, ha pedig nem akkor valószínűleg szerelő lesz, a lambdaszűrőre koncentrálva (ugyanis speciális eszközökkel nem rendelkezünk a cseréhez).
Köszönöm mindnekinek aki segített!
[ Szerkesztve ]
Oneplus One --> Samsung S7 Edge --> Oneplus 7 Pro 8/256 --> Samsung S22 Ultra 12/256 --> Oneplus 11 16/256 // "Y2XSXW7" kuponkód a WOLT-on 2x 1000 ft kedvezményért!
-
#89309696
törölt tag
válasz ivana #173712 üzenetére
Márkaszerviz bármit el mer kérni és ha van képe még el is intézi, hogy adott alkatrész ne lehessen beszerezhető csak onnan.
Az árrésekről nem is beszélve, szinte biztos, hogy a mai rettegett alkatrészek alapára a harmada, negyede annak, mint amit a végfelhasználó kifizet érte, simán ennyire kapzsik, pénzéhesek minden lépcsőfokon. Mintha félnének és tarolni akarnának amíg még lehet, talán fosnak, hogy 10-20 év múlva a villanyautókkal búcsút inthetnek a pénzeszsáknak, hiába lesz egy csomó hibás villanyautó, ha csak tizedannyi megy tönkre, mint eddig belsőégésűből akkor az nekik nagy kiesés és még az utolsó évtizedben szarrákeresik magukat amin csak lehet. -
tboldi
nagyúr
válasz ivana #173742 üzenetére
Hááááát... Véleményem szerint Hondához annyira nem passzol a Mann. A termékek minőségével ugyan nincs semmi baj, de túlságosan visszafogják az áramlást. Korábban én is mindenből Mann-t vettem, de most már csak a pollen az (Frecious Plus).
szerk.: A Suzuki M13A-nál meg nem fekszik fel teljes mértékben a cikkszám szerint passzoló Mann olajszűrő tömítőgyűrűje. Bár nem eresztett semennyit sem a 15k km alatt, de azóta az is csak gyári szűrőt kap (Mahle vagy Meyle, már nem emlékszem, de szerdán kiderül ).
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz ivana #173764 üzenetére
Automatánál is. Nekem a hajam égnek áll ezektől a röfögésektől, durrogásoktól, repedfazék hangoktól, dízelnél a popcorn, a huhogás ugyanolya idegesítő. A visító turbó az jó. Egy csendes, bugyborékoló, nem érces V8 a benzinesnél, az hang. A dízelnél meg a jó masszív mély öblös karattyolás amikor számolni tudod a befecskendezéseket. A többi csak izzadás.
Szerintem itt nem csak annyi a trükk, hogy gyújtást vesz el és ömlik a benzin, durr, valószínű keveréket is szegényít/elvesz egy normál kocsi azért nem durrog minden automata, csak az R, RS, kékeres meg a mit tudom én milyen névvel ellátott sport verziók.
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz ivana #173768 üzenetére
Ez manuál, ilyen hosszú váltási időkkel egy automata sem rendelkezik Amúgy gyönyörű a hangja!
Vagyis de, vezettem régebben egy leélt Smart-ot, ott másodpercekben volt mérhető a váltás
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz ivana #173768 üzenetére
Szerintem csak nem volt kinyitva a flepni, azért nem hallani. Race módban röfög, durrog rendesen, ahogy kell, annak ellenére, hogy csak v6.
Szoszo94: Smartnál az a titok, hogy váltáskor finoman megtartod a gázt picit, nem engeded visszaesni a fordulatot, akkor gyorsabb.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Shepherd0729
friss újonc
válasz ivana #174857 üzenetére
Nincs külön szűrő, legalábbis én nem találtam sem a tanktól a motortérig, sem konkrétan tankban. Külföldi fórumokon úgy olvastam hogy kompletten egybe van építve a szivattyúval.
Igen, a 3 pines csatija van, rendeltem is egyet hátha azzal előrébb leszek.
Az akksisarukat lehúztam most, holnapra meglátjuk mi lesz.
Köszi a tippeket! -
Biqci
aktív tag
válasz ivana #175978 üzenetére
Ok, de itt nem volt opció a rádió csere. Az egyik kocsi egy Jazz, a másik egy Proceed. De cd-vel összehasonlítva bár lehet hallani különbséget, ha csak a transzmittert hallod, hidd el nem rossz. Ár-érték arányban tökéletes amit nyújt...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
#89309696
törölt tag
válasz ivana #175978 üzenetére
Működik neked rendesen? Nekem a Rönóba az előző tulaj ennek a Sal rádiónak az elődjét rakta, az is a bolti ár legalja, ahogy neked is. De nálam random számváltások közben képes volt fél percekre befagyni, volt mikor annyira, hogy leállítottam az autót és a kijelző világítva maradt. Valamikor a pent se ismerte fel, de a BT kapcsolatot is el szokta dobálni, de olykor a bekapcsolással is percekig tartó gondja volt. Egyszóval egy köpedék, kínai alkatrészekből magyarhonban összehányt fos, mint általában a Somogyi cuccok. Ugyanezekre panaszkodtak az értékelések között is.
A tied valószínű egy faceliftnyivel használhatóbb, különben már írtad volna.[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz ivana #175984 üzenetére
Nem lehet, hogy el volt hangolva, vagy egy közeli adó rámászott a frekire? Az is be tud zavarni. Szerencsére az app-ból totál jól be lehet állítani.
Nem is gondoltam ilyen emulátor opcióra. Először a fiam vett próbából a kocsijába, utána meghallgatva jött us a másik a lányomnak. Én csak azért nem vettem magamnak, mert már régóta egy Densiont használok, ami szintén nagyon jó"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
szabonagyur
félisten
válasz ivana #176168 üzenetére
Es ez videken meg rosszabb lett a virus ota. Tok sok embert latok autozni akinek eddig opcio volt a busz/vonat de inkabb valtott... csak sajna meglatszik, hogy 10 eve vezetett amikor meg kis tulzassal lovacskocsik mentek errefele...
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
-
veterán
válasz ivana #176573 üzenetére
18 évesen a kispolszkit oldalára tettem száraz úton egy éles fordulóban. Nedves úton pedig piruetteztem vele csapatós kanyarból kifelé. Top speed lejtőn 133.
Király gép, ma is kéne!Nyikhajoknak 25 éves kor alatt max. 100 lóerőt engednék.
+ Se cigi, se pia, se kábszi!!!444!! -
rbalint88
addikt
-
nagyúr
válasz ivana #176592 üzenetére
Ez biztos?
Én csak mezei júzer vagyok, de úgy érzem, hogy a gyengébb teljesítményű, mégis nyomatékosabb autóval könnyebben ment az előzés, mint a mostani nagyobb teljesítményű, de kevésbé nyomatékos autóval.
Vagy ez placebo lenne?Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
#89309696
törölt tag
válasz ivana #176573 üzenetére
Hülyeség az A-nál is a 4 részre bontás, a kocsiknál is elég lenne két kategória és csak életkorhoz kötni, nem különvizsgához. És akkor nem lennének az olyan YT videók is ahol a hülyegyerek a 300 lovas G7R-ben repeszt 18 évesen. Bár igazából nem tudom, hogy ők mennyi balesetet okoznak másokhoz képest. Lehet nem változna semmi.
Motornál a 14 éveseknek racsingolni AM oké, B mellé én adnám alapból az automata 125ccm/11kW-ot, kéziváltóhoz különvizsga. Felette meg korlátlan, már az A2-vel is meg lehet pusztulni nem is kicsit, semmit nem véd a korlátlanhoz képest, az a kategória kihagyható. Annyi gond lenne csak amit corgi is ír, hogy a 125 köbről sok évet kéne várni a korlátlanhoz, ha nincs A2.
Orvosihoz Kreszt kötni is rendben lenne, igaz hogy az új vizsgázók is 2-3 hetet várnak, mert annyira telített, szóval ez esélytelen.
De ha lenne is akkor teljesen más kérdéskör kéne, mert egy sima Kresz vizsgán megbukna az emberek háromnegyede még innen a topikból is. És általában pitiáner hülyeségeken. Nem lenne rendjén, nem lenne optimális, a 10 év utáni ellenőrző vizsgához olyan kérdések kellenek ami az alapokkal foglalkozik, akkor tényleg az van kilökve a sorból aki annyira sötét és veszélyes, hogy azt se tudja melyik oldalon kell menni meg melyik van jobbra és melyik balra. Pont ezekkel a sofőrökkel van a probléma is.
X év fölött PÁV is rendjén van.
Csak ugye aztán visszajutunk oda, hogy a Pávot is fehér borítékkal kapnák meg és amiatt mindig minden ötlet elbukik és nem fog működni. Ahogy a reklám is mondja, gyökerestől kellene megszüntetni előbb a körömgombát. -
szabonagyur
félisten
válasz ivana #176851 üzenetére
Miért ne lehetne? Nettó hülyeség, mindenhez akarat kell. Már ha nem engednék meg, hogy be legyen hozva ez a sok szemét csökkenne a mennyiség.
Kilakatolva? Millió forint értékű autónál az emberek nem szívesen cserélnek 100.000 Ft körüli alkatrészt mert GTK szerintük, akkor szerint hány olyan régebbi autó van aminél lakatolást csinálnak? Végigmennék csak itt az utcában sorba tudnám neked fotózni a 20+ éves szemeteket végig rohadva stb. Szerintem ebbe a témába írtam pár hete a VW Ventot aminél a műszakihoz a rozsda úgy lett megoldva, hogy vizsga előtt lefújták fekete festékkel azokat a részeket.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz ivana #176874 üzenetére
Legtöbb motor euro6 alatt tud 1-2 kategóriát ugrani. Pl. ugyanaz a motor a Twingo RSben FL előtt euro4, FL után euro5. Euro6nál kezd érdekes lenni a dolog, mert az már sokkal szigorúbb.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vírusirtó topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- MIUI / HyperOS topik
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban