-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
Sziasztok!
Adott egy 98-as Lancia Delta aminek néha kigyullad az engine check lámpája, aztán abbahagyja. Ki szeretném olvasni, de sajnos ezen ilyen fiat 3 pines csatlakozó van. Tud valaki olcsó megoldást ennek a kiolvasására? 1.8 benzin, ugyan az a motor mint a kortárs Fiat Bravo/Brava/Marea.
-
ivana
Ármester
válasz dellfanboy #172241 üzenetére
Szerintem csak a lámpát nézik, ha folytonosan világít az bukás.
-
ivana
Ármester
válasz #89309696 #172951 üzenetére
Régen legalább nem rohadvány nehéz malomkereket raktak az autókra. Gondolkodtam, hogy a lanciara kéne 15-ös alufelni, aztán rájöttem, hogy amilyen szarok az utak sokkal jobb a gyári 14-es (185/60-as gumi kell rá).
Ja igen úgy tűnik a szerkezet nem igazán szereti az E10-et, a teletank 100-as benzintől elmúlt a motorhiba visszajelzős probléma.
-
ivana
Ármester
válasz Zoli-bácsi #172990 üzenetére
Rohadt drága hozzá a trafó, nem kéne azt cserélni anélkül, hogy ismerten hibás lenne. Gyertyakábel meg nincs benne.
-
ivana
Ármester
válasz stickermajom #173760 üzenetére
Köszi így már érthetőbb. Manuál kocsikhoz szokott fülnek ez valami borzasztóan kulturálatlan hang, mint valami szénné reszelt verseny autó
-
ivana
Ármester
válasz freeknight #174200 üzenetére
Tényleg elég gyökerek, meg a gyerek nem képes normálisan megfogni a kormányt. De tuti szerkesztve van. Az főleg akkor látszik amikor lejön a Megyeri hídról (kétszer is), gyorsan megy, de nem annyival, mint amit az órán látunk. Rohadtul nem jössz le ott 130-al, főleg nem, ha alul fogod a kormányt fél kézzel.
(#174203) Fehér Farkas csirkeraptor
-
ivana
Ármester
válasz Shepherd0729 #174855 üzenetére
Ennek van ecuja, szóval érdemes lenne kiolvasni. Szerintem ennek még fiat 3 pines csatija lesz.
Plusz ha injektort cseréltél le kéne húzni egy időre az aksit (asszem 30 perc, de néhány óra biztos elég), akkor törlődnek a betanult értékek és újra tanulja.
-
ivana
Ármester
válasz Shepherd0729 #174855 üzenetére
Plusz: bezinszűrő mikor volt cserélve?
-
ivana
Ármester
Érdekes ezt nem tudtam, mondjuk a haynes manual szerint is:
"On later 1.6 litre models, and all 1.2 litre
models, an in-line fuel filter is not fitted (even
though the plastic cover panel still appears
under the car). On these models, the only
filters are fitted to the base of the fuel
pump/sender unit, inside the fuel tank - these
are not routinely replaced." -
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #175081 üzenetére
Jogsi megcsinálása után érdemes kipróbálni néhányat. Ne most gondolkozz kocsin. Ha erőset akarsz olcsón akkor olaszt vagy franciát. Ilyen idős kocsiknál kb. 2 szerese az árnak rendbe rakni.
-
ivana
Ármester
válasz stickermajom #175917 üzenetére
Mondjuk ha nem full feketén kp-ban kapod a fizut nem tudom mi értelme van bemenni a postára befizetni a csekket.
-
ivana
Ármester
válasz Biqci #175975 üzenetére
Én inkább egy ilyet vettem SAL VB 4000 nevű bluetooth-os rádiót vettem, átlag régi autó gyári rádió minőséget simán hoz (mármint ilyen 1DIN méretben), sőt bluetoothon egész normális hangja van (tud A2DP-t is). Az fm transzmittereknél ezerszer jobb hangja van. Meglepő módon a telefonálás funkció is használható nagyjából.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz #89309696 #175988 üzenetére
Ma már a kínaiak meglepően jó cuccokat csinálnak bluetooth-al, öcsém 2000Ft-os erősítője is simán csatlakozik. Ez szó nélkül csatlakozik egyből és teljesen normális hangja van. Az erősítő része valami TDA IC. Soha nem dobta el a bluetootht, bár a lanciaban van egy pont telefon méretű tároló cucc a rádió alatt és ott szoktam tartani a telót menet közben. Minden más is kínai cucc, kérdés a minőség. Ez szvsz bőven elmegy. Valami kellett, mert egy CD-s kenwood volt benne, aminek a CD része halott volt, a rádió része meg recsegett.
-
ivana
Ármester
válasz Coyot #176165 üzenetére
Hétvégén megnövekszik a 70-80-al mászkáló lámák aránya. Volt olyan, hogy vasárnap délután 50km országúti vezetés alatt 20-30 személyautót előztem. Pedig nem is mentem gyorsan óra szerint 100-110.
rutintalanabb/félős/nemtudommilyen Aki sík száraz egyenes úton nem képes tartani a 90-et annak szvsz nem kéne vezetnie.
-
ivana
Ármester
válasz molnarpeter #176501 üzenetére
+1 Mást nem nagyon lehet csinálni. Illetve kiolvasni érdemes még, hátha beírt valami kódot ami gyanús lehet.
-
ivana
Ármester
válasz tboy93 #176569 üzenetére
Ezt már többször is olvastam, de szvsz még A-nál is hülyeség ennyi kategória, elég lenne 125, meg korlátlan. Kocsiban a baromi gyenge autók meg kifejezetten veszélyesek pl. egy kispolski vagy egy mai 150 ló közötti kocsi közül szerintem egyértelmű melyik veszélyesebb egy kezdő esetén. Ha a törést figyelmen kívül hagyjuk, akkor is ott az úttartás és a motorerő hiánya.
-
ivana
Ármester
válasz F_Zolee #176588 üzenetére
A nyomatékot hagyjuk már, ez kb. ilyen smoke&charm szint. A kocsit a teljesítmény hajtja nem a nyomaték, egy turbós motor alul lehet nyomatékosabb ezért jobb a 0-100, de egy 90 körüli előzésnél ez rohadtul mindegy. Nyilván szívó benzint forgatni kell.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz cappa72 #176603 üzenetére
Biztos, nézz rá bármilyen autó 0-100-as gyorsulására szívó benzin és turbo dízel verzióban. Azonos max. teljesítmény esetén nem nagyon lesz eltérés, pedig a dízelnek előnye van ebben az adatban, mert alul nyomatékosabb. Itt persze bejátszik a váltó kiosztás is.
Országúti tempónál már a benzint megfelelő fokozatba rakva lesz ereje bőven.
Ha megnézed a versenyre használt motorokat ott egészen kicsi is lehet a max. nyomaték, mert magas fordulatra hangolják a motort, alul döglött.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz szabonagyur #176849 üzenetére
A francokat lehet, tobb szazezer van ezekbol. Arrol nem is beszelve, hogy sehol nem gyakorlat a regi autok tiltasa. Amugy meg ha rendesen vannak lakotolva es kapnak alvazvedelmet lehet ezek a szemetek meg akkor is menni fognak mire a mai darabok motorjabol a sort iszod.
-
ivana
Ármester
válasz szabonagyur #176852 üzenetére
Azert manapsag mar nem annyira egyszeru attolni mindenfele szart a muszakin. Nem veletlen lett a Vento sem lefujva, mert ha meglatjak, hogy tiszta rozsda siman megallitjak a sort, akkor meg jo nagy gebasz van. Plusz valoszinuleg rendesen tejelni kellett erte...
Pl. azert swiftbol tenyleg rohadt sok van, nyilvan boven van bontoerett is, de vannak normalis allapotuak is. Hidd el nincs az a politikus aki ezeket kitiltana az utrol, sok embernek nem telik jobbra. Ezek nem hobbi autok.
Szerintem amugy nalatok valami roncsderbi klub van, erre nem gyakoriak a regi autok. Max. swift, f astra, meg az en lanciam (bar az most kapott ket ev muszakit, problema nelkul). Egyik ismerosom aposanak van egy 1.3-as II golfja, na az baromi jo allapotban van
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz MasterMark #176895 üzenetére
Benzin esetén: Mint feljebb is írtam az EURO 3-at szinte minden EURO 2-es motor megugrotta, ezért is hülyeség itt vágni. Euro 2-höz is kell katalizátor, lambda szonda, illetve injektor (itt még elmegy a központi is). A különbség, a kettő között, hogy euro 2 esetén egybe van a NOx+HC, euro 3-ban pedig szétszedték (és valamivel szigorúbb lett, talán), plusz növelték az engedélyezett CO-t
Euro 4-hez már hengerenkénti injektort használtak és szokott lenni EGR. Plusz szokott lenni második lamdba szonda, de az főleg arra jó, hogy a katalizátor hibáját detektáld.
[ Szerkesztve ]