-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #183552 üzenetére
Lámpatéma folyt.:
Ez a kiindulási alap most, nem is egyformák, és túl alacsonyan is világítanak. Egyelőre nem mértem ki még semmit, csak kíváncsiságból álltam a garázsajtó elé, majd a hétvégén terveztem ezzel szórakozni.
szerk.: Nem válasz akart lenni.
Hiányzik mobilnézetben az új hsz gomb.[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
Ezt láttátok már? [link] Skoda vs Lamborghini
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #183551 üzenetére
BRZ-nek is illene tudnia ilyet, ha mar MX5-tel is lehet.
Lehet, Neked karakterben jobban fekudne amugy egy 350Z/370Z, azokra nem lehet panaszkodni, hogy kicsi a menes. Meg a nagy lokterfogat miatt nyulmokus is van rendesen.
Es palyan is tartja a 200 folotti tempot gond nelkul, csak nem jarod meg Zeget egy tankkal.Focus ST van regebbi, ami 5 henger, szoval jo a hangja.
A tobbi hot hatch (Civic, I30 es hasonlok) szerintem elegge egy kaptafara mennek. Ha vezettel GTi-t, nem lesz nagy ujdonsag egyik sem.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
BigBlackDog
veterán
válasz barnam_ #183558 üzenetére
Ez a 7 mm eltérés szerintem is simán lehet üzemszerű és adódhat a vezető belekalkulált súlyából.
Belegondoltam, hogy "szerencsésebb" esetben, ha sikerül valakinek "normális" autót választani újonnan, akkor nem kell ennyire unatkozni, hogy hibát találjon benne.
Pl. a Polo is ilyen (megint pár nap szerviz, kíváncsi leszek a csereautóra).
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #183551 üzenetére
Franciákon kívül talán Bömbi M135i, M2? Mini JCW, Hyundai i30, Merci AMG A35, Audi RS3, Fiesta ST, Abarth 595. Picit nagyobbnál ugye ott a Civic Type S/R, Focus ST stb.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
MC Pite
veterán
válasz oliwire #183554 üzenetére
Olyan bulváros, hogy évek óta nem olvasom már őket inkább.
Focvis: én idáig Elissel szórakoztam a legjobban. MX5 egy nagyiautó hozzá képest, nagyon könnyű, nagyon közvetlen, nem kéne helyette kétszer ilyen nehéz haromszor olyannerős autó helyette semmi pénzért
Ha GTI kategória, akkor Megane RS, nekem polgári futóművel 4Controllal kéne, itthonra sok a Cup meg keményebb verziói.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #183559 üzenetére
Na de ez egy lengőkar, az a kerékkel együtt mozog, csonkállványhoz csatlakozik, tehát az alsó síkjának és a gumi közötti távolságnak fixnek kell lennie.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #183567 üzenetére
"Csináltam két képet - nem a legjobbak ugyan -, a lengőkar szilentblokkja és a kerék közti távolságról, be is jelöltem sárgával a lengőkar alsó pontját, onnan kell nézni a gumi közti távolságot"
Lehet, hogy gyárilag szándékos, meg kellene nézni egymás mellett a két csonkállványt.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
válasz EQMontoya #183555 üzenetére
Természetesen kritikus pont a fogyi.
Focus ST-t 2-3 éve néztem, igen még az 5 hengerest. Mindegyik rozsdásodott amit megnéztem (2 db).
TypeR vizuálisan sok. i30N drága ahhoz képest amit ad, de időnként ránéztem a hahun - egy bilikék tetszene.#183556 Qru Boxster, TT néha. Suzuki Sport rendszeresen, a többi benzintemető.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
driving campnél lesz black friday:
-
Integrale
veterán
válasz MasterMark #183570 üzenetére
Úgy kéne, de az amit mért, az a távolság akkor sem fog változni, ha elefántot ültet az autó orrára.
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
válasz Kickass #183560 üzenetére
RS Fóka jó lehet.
Fiesta ST-t nézegettem.
Opelből csak az Astra F GSi 16V mozgat meg. Annyi Opelem volt, hogy máig túladagolásom van.V8-V10-et nem szeretnék tankolni. Néha C43-ra rákerestem.
CactuS: Bimmer elvi okokból kimarad (titokban néha azokat meglestem amit felsoroltál). A Mini kicsi.
Az Abarth tetszik, jó a hangja, ellenben kicsi + a piros Competizione óta nem jó a sajtója.[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #183569 üzenetére
Boxster anyagilag remalom. IMS problema 2009-ig, a 2.9-es mar jo, de az meg hasznaltan 10M. Es meg sperr sincs, csak az S-ben, az meg meg dragabb.
TT nekem nem adja kulonosebben. Mondjuk legalabb a csucs verzioban van 5 henger, de amugy ugyanugy fwd, mint a GTi, de praktikumban kozel sincs hozza, kupekent meg pont az fwd elrendezes miatt nem igazan adja ki a forma.
Asta J OPC szerintem felejtos, sarnehez az az auto, eros, turbos mocival is remesen buta lesz.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
brumi1024
veterán
válasz CactuS #183562 üzenetére
Esetleg M140i, a regebbi 6 henger, hatsokerek. Minibol talan meg lehet meg csipni egy GP-t. Amugy ha meretkategoriakat nezunk, akkor harom volt a felsorolasban, valahogy igy van pozicionalva:
Abarth 595
Mini JCW, Fiesta ST, i20N, Polo GTI, Clio stb.
M135i, (M2), i30, Merci A35 AMG, RS3, Focus ST, Civicek, Golfok, Megane RS[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #183577 üzenetére
De az elso ket ev mar egy tobb, mint 20 eves auto, amiben meg a hatso szelvedo sincs uvegbol. (Igen, ami mar az MX5-ben is alap volt, mar akkoriban is)
Same rules apply!
-
Ck.
addikt
válasz Integrale #183572 üzenetére
Mértem én mindent! Nem vagyok egy nagy futómű guru, megmértem először a gumi és a kerékjárati ív közti távolságot, valamint a gumi és a lengőkar közti távolságot (utóbbi ezekszerint irreleváns), mindenesetre a gumi és lengőkar távolsága esetén is eltérés van a 2 oldal között nyugalmi helyzetben. Ez mitől lehet, ha elvileg ez fix?
A mese másik részéhez az hozzátartozik, hogy az autón elől bal és jobb oldalt azonos méretű, ugyanakkor eltérő márkájú gumi található, ez is okozhat némi eltérést?
Az egyik legszembetűnőbb különbség vonalzó nélkül is feltűnt, ha csinálok egy “szót” (általános iskola ének óra, szolmizációs szó ), akkor a jobb oldalon a kezem éppen becuppan a gumi teteje és a kerékjárati ív közé, míg a bal oldalon kb 3/4 úton megszorul a kezem.
Köszi mindenkinek a tippeket, estére csinálok egy terheletlen szint állítást teljesen üres autóval, sport és offroad, valamint komfort állásban, illetve megnézem azt is, hogy csak sofőr oldalon beülve hogyan változik kívülről a magasság. Jelentkezem az eredménnyel. -
CactuS
Arcképgyáros
A mese másik részéhez az hozzátartozik, hogy az autón elől bal és jobb oldalt azonos méretű, ugyanakkor eltérő márkájú gumi található, ez is okozhat némi eltérést?
Ez remélem csak poén volt. Kint nem büntetik a különböző abroncsokat egy tengelyen? Egyébként pedig balesetveszélyes tud lenni a különböző mintázatú abroncs egy tengelyen.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
MC Pite
veterán
Olcsó jáccós, laptiming: [link]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #183569 üzenetére
Az egyik kollégámnak van 1.4T SSS, ha gondolod megkérdezem mennyit eszik.
Boxter-hez elég drága minden, a TT az kicsit langyi ha nem RS. Az SSS meg egyszerűen gyenge. Fóka RS oké ha 5 hengeres ha csak 4 akkor már inkább a GTI annak nem hánysz sugárban a belterétől. Nekem a 350Z tetszik kár, hogy csak 2 személyes.
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
Rosszul mérted.
A kerékagy közepétől kell mérni a sárvédő széléig pontosan függőlegesen.
Itt van az én manualomból, de mindenki megkereshetné a saját autójához:
Nyilván ehhez nem sérült sárvédők kellenek. Lehet más autónál máshogy kell mérni a gyári adatokhoz, de akkor az is benne lesz a service manualban.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
CactuS
Arcképgyáros
Elhiszem, de én egy normális gumist sem ismerek, aki feltenne így abroncsokat. Bár abban sem vagyok biztos, hogy ezért nem büntet a rendőr.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
BigBlackDog
veterán
Suzuki Vitara GLX 4WD Panorama tapasztalatok (még nem a lágyhibrid, hanem a "régi" 1.4T);
- Meglepően jól megy.
- "Állórajt" nem volt, de körforgóból kigyorsítva kettesben padlón sem kapart meg, szépen húzott. Gondolom összkerék segített nyomatékot letenni.
- Nagyon ideges a kormány középállásban, folyamatosan kell aprókat korrigálni egyenesben. Golf/Leon/Polo kormányzása ilyen téren "megfontolt úriember".
- Halogén távolsági a LED tompított mellett kellemes csalódás, pedig féltem, hogy gyengének érződik.
- Zaj nem zavaró 130-140 körül sem rövidebb távon (20-25 km). Motorból több hallatszik, mint egy VAGban, gördülési zaj elmegy. Panorámatető felől nem hallok semmit sem.
- Egy évesen, ~24e km után iszonyatosan zörög. Középszar úton (ami kátyúmentes, de tiszta folt) a csomagtartóból folyamatos műanyagzörgés jön, és az óracsoport körüli műanyag és műszerfalban valami is erősen rezonál. Térköves parkolóban zizeg a két első ajtó és B oszlop burkolata folyamatosan. Gondolom ez köszönhető annak is, hogy bérautó új kora óta.
- Ülés egész kényelmesnek tűnik elsőre, a háttámla dőlésszöggel sincs egyelőre gondom. (Eddigi japóknál mindig pont két állás közötti szög lett volna kényelmes.)
- Holttérfigyelő csipog is, ha irányjelzek és a holttérben van valaki (erre jobban felfigyel az ember pl. nappal, mint a tükörlapon villogó ikonra).[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz CactuS #183590 üzenetére
Pedig egyszerű a történet. Defekted van, elmész a gumishoz, felrak azonos méretben egy olyat, ami épp van nekik raktáron, ennyi a sztori.
Ezen felesleges lovagolni, otthon ez nem szokás, eleinte én is ugyanúgy cselekedtem ahogy ti is írjatok, meg ahogy idehaza tenné minden normális ember. De közel 10 év után megtanul az ember adaptálódni a szigetlakók szokásaihoz. Múltkor műszakin az F10 nem ment volna át, volt egy szög a hátsó gumiban, amit megpróbáltak kiszedni, de nem sikerült, új gumi kellett. Felhívtak, hogy ennyibe lenne, délután vihetem is az autót a friss műszakival, BMW márkaszervizből. Természetesen a Conti helyére Bridgestone került, féloldalasan.
Ha ez itt teljesen legális és bevett gyakorlat, akkor nem fogok emiatt eldobni egy 6mm-es gumit.MasterMark:
Köszi, lemérem ígyis.[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
-
Ck.
addikt
válasz MasterMark #183597 üzenetére
Az ábrával és a 4-es ponttal értelmezési problémák vannak.
Új hozzászólás Aktív témák
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Facebook és Messenger
- EAFC 24
- Házimozi haladó szinten
- OLED TV topic
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban