-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Üdv,
Nem tudtok Szeged-Kecskemét-Bp., ill. M5 vonalában lévő olyan autórádió beszerelő műhelyről, ami hozott cuccot is vállal, rövid határidővel, azaz helyben megvárható beszereléssel? Fontos, hogy értse a dolgát, ne kókányoljon és garanciát adjon.
Régi gyári Audi fejegységet cserélnék egy mindent tudó, nagyképernyős, blútútos csodára.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz szőröscica #9974 üzenetére
Köszi szépen!
Szerinted van nekik szűkítőjük/adapterük, amivel szépen meg tudjuk csinálni a fejegység helyét, hogy gusztán nézzen ki és ne lógjon ki?
Ugyanis a gyári rádió nem szabvány méret, hanem szélesebb. Volt benne már korábban egy másik fejegység, de nem tudták úgy bekötni, hogy mind a 8 hangszóró szóljon + a gyári mélyláda.Munez:
Neked a gyári van még benne?Amúgy ilyesmikre gondoltam. Ezek gagyik?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Jó reggelt Hölgyek-Urak,
Ez itten autó fejegység topicnak is megfelel pár kérdés erejéig, vagy arra van külön téma valahol? Keresőbe csak régi lezárt topicok jöttek fel.
-
Ck.
addikt
Ha egy adott országban 2020-ig fokozatosan ki akarjak tiltani a dieseleket, kezdve először 2018-ig a fővárossal es a nagyobb városokkal, először csak irdatlanul magas napi útdijjal, végül pedig teljes kitiltassal, azt a gyakorlatban hogyan lehet megvalósítani? Mi van azokkal aki ma vesz vadonatúj szalon dieselt, vagy ezt követően?
Amit olvastam, a kormány ösztönözni fogja a gyártókat/kereskedőket a kedvező vissza vásárlásra és benzin, hibrid, ill. elektromos autó becserélésére.
De ezt akkor is, hogy? Mit csinálnak annyi 1-2-3+ éves diesellel a szalonok, ha sajat országban jogilag már nem ertekesithetok? Export?
És mi lesz azokkal, akiknek anyagilag nincs lehetőségük másik auto beruházásra?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz rbalint88 #13212 üzenetére
A szervizkönyves auto sem kerüli el az idő vas fogát.
A féknyergek idővel szétrobbannak ha még nem voltak cserélve, a fékcsövek elrozsdálnak, a motortérben a csövek elkezdenek szétmálni, a szervo szivattyú és a klíma szintén olyan, amit nem kell ütni-vágni, elintézi azt az idő is. Központi zár úgyszintén.
Ezektől a szervizkönyv se ment meg.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Sziasztok,
Nem biztos, hogy ez a megfelelő topik, de muszáj kiírni magamból valahova. Az érzés, amikor a 6 napja vásárolt autódat összetörik a szervizben - több mint sokkoló. Épp kiálltak vele, adták át a kulcsokat, amikor egy másik autóval is kitolattak a műhelyből, egyenest bele az enyémbe. Azt hittem, hogy ott helyben összesírom magam. [link]
Mit gondoltok, mennyire javítható a dolog, illesztési hézagokat és a lámpát helyre lehet-e szerintetek hozni, mennyire lehet szép, láthatatlan munkát végezni? A vétkes szerviz intézi a teljes javíttatást és kölcsön autót, de ettől függetlenül mindkettőnket a sírás kerülget itthon. Egy kurv@ akksi csere miatt vittem el, amit végül ki sem tudtak cserélni. Ha a seggemen maradok, semmi nem történik. Még mindig annyira hihetetlen az egész, azzal az egyel nyugtatgatom magam, hogy sokkal rosszabbul is történhetett volna. De tény, hogy mesébe illő az egész, vagy inkább rémálomba. Esélyes vagyok a világ elátkozottja címre. Mekkora az esélye, hogy pont egy szervizben ahova az autó jobbítása miatt mész, épp ellenkezőleg összetörik az autót? Főleg, amikor mar épp szállnál be, hogy elhajts onnan. Hihhhhetlen. Ha egyszer kész lesz, érdemes megtartani ezek után? Egyáltalán bármilyen javított autót érdemes megtartani?
Bocsi a hosszú ömlengésért.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Zoli-bácsi #175199 üzenetére
Csak egy videó van, az alsó részre kell kattintani.
-
Ck.
addikt
válasz Tsebacsi #175204 üzenetére
Lökhárító, sárvédő, fényszóró...ezekből mindből létezik utángyártott ha jól gondolom? A fényszórón még csak-csak tudom ellenőrizni a gyári logó meglétét, de egy cserélt lökhárító és sárvédő elemnél hogyan tudom megállapítani, hogy gyári vagy utángyártott? Mert ilyen esetben az elem csere is rejt magában kockázatot, nem? Nem értek a témához, lehet hogy teljesen hülyeséget beszélek.
Csere helyett javítás esetén a hézagokat ugyanúgy meg lehet nyom nélkül egyenletes gyári állapotra csinálni? A fényszórón szerintetek polír segít vagy ott csakis a csere játszik?Qru:
Borzasztó a Te sztorid is, én biztos ott kaptam volna infarktust a helyszínen.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Hát nem tudom mivel járok jobban, kikötni a kizárólagos elemcserét és csakis gyári alkatrészeket engedélyezni és bízni benne, hogy valóban úgy is történik,
vagy
nem ragaszkodni mindenáron az elemcseréhez, csak a szakszerű és minőségi javításhoz és ez esetben maradnak tuti eredeti alkatrészek. -
Ck.
addikt
válasz aero. #175229 üzenetére
A helyreállítás teljes lebonyolítását átvállalják, valamint javasolták, hogy külön a saját biztosítónkat ne értesítsük, így nekik is jobb ha a saját partnerükkel csináltatják meg, valamint így az én autóm kártörténetében sem fog bejegyzés szerepelni, illetve a biztosításomban sem lesz semmilyen feljegyzés és kockázati áremelés emiatt, valamint az autó sem lesz cat-os.
Akik jártasak az angol biztosítós dolgokban, ott kérdésem, amennyiben ragaszkodnék ahhoz, hogy egy általam megválasztott, konkrétan a márkaszervizben végezzék a javítást, akkor ilyen esetben már mindenképp a biztosító bevonásával járna a dolog, illetve a márkaszerviz köteles lenne feljegyzést készíteni az autó javításáról a különböző nyilvántartásokba? Vagy ilyen esetben is kikerülhető ez a része és maradhat nyomtalanul a dolog? Van ebben valakinek tapasztalata, egész pontosan hogyan működik ez odakint?peterkeT:
Ez egy független szervizhálózatban történt, nem márkaszervizben. Az autóra egyébként 3 év garancia van, de szintén nem gyári garancia, hanem a vásárláskor kiterjesztett 3 éves korlátozott garancia, amit egyébként bármilyen szervizben lehet érvényesíteni, de ez most a konkrét esetnél nem releváns.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz parandroid #175243 üzenetére
Itt Angliában ha megtörik a vétlen ember autóját, akkor a vétlenek is felmegy a biztosítása sajnos, ezt nem ők mondták, hanem én aggódók emiatt már a 0. perctől.
A többire most egyelőre nem tudok mit mondani, nemsokára indulunk párommal megbeszélni a továbbiakat
Ránézésre elegyébként csak a lökhárító igényel fényezést, ami “csak” egy műanyag elem, valamint kell egy másik lámpa és megigazítani a sárvédő illesztését, amin maga a fényezés ugyanúgy makulátlan maradt. Ez is akkora hatalmas mutatvány, hogy annyira könnyű rosszul megcsinálni?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Egy kis helyzetjelentés. Úgynézki sikerül megegyezni.
Az autó javítása a Mercedes hivatalos karosszéria-javító partnerénél történik.
Klasszikus biztosítási kárfelvételre nem kerül sor, az idilli baleset és a javítás nem kerül nyilvántartásba sem a központi gépjármű információs rendszerben, sem a Mercedes saját nyilvántartásában nem lesz nyoma, így az autó jövőbeli értéke nem fog csorbulni. Tényleges törés nem történt, a lökhárító és a lámpa lett karcos, utóbbi több, mint valószínű, hogy cserés, a sárvédő első ránézésre nem sérült, semmi horpadás és a fényezés is érintetlen, az illesztést kell majd megigazítani. Természetesen akkor jó, ha a vége jó, de remélhetőleg ennyi. Az elvégzett munkára hivatalos számlát és garanciát kapunk. Lassan kezdek lehiggadni. Lesz végül egy futómű ellenőrzés és beállítás és remélhetőleg rövidesen csak egy rossz emlék marad az egész és a papírokon kívül semmi nyoma nem lesz ennek a “kalandnak”.
Természetesen ezen felül igyekszünk kiharcolni valami kompenzációt. -
Ck.
addikt
Miért van az, hogy 10-ből 9 Nissan Juke éjjel nappal, időjárástól függetlenül hat szemű küklopszosat játszik? Baromi idegesítő és esténként egyenesen vakító. Aztán ha rárefizek, dudálok vagy visszaködlámpázok, akkor vagy neki áll feljebb vagy értetlenül bambul, hogy mi a f*sz bajom van.
Valami bevált, tanító célzatú lecke, amivel nem veszélyeztetek a közúton senkit és meg is érti, hogy a mi a probléma?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Srácok,
Nemsokára hozom el az autót a múltkori kálváriából. A balesetet elkövető műhellyel nemsokára leülünk tárgyalni az esetleges kompenzációról. Szerintetek ilyenkor egy 3 éves használt autó esetén milyen összeg képezi a tárgyalás alapját és hogyan kellene felvázolni a kért összeget? Annyira nincs tapasztalatunk az ilyesmiben, hogy semennyire.
Végül hivatalos márkaszerviz intézte a helyreállítást, tényleges elem javítás nem történt, mindenből gyári új alkatrész került bele, többek között egy új fényszóró, új lökhárító és új sárvédő. Remélhetőleg mostmár a 2 hetes rémálom ezzel véget ér. Viszont a kártérítés összegét illetően bizonytalanok vagyunk, hogy mi lenne egy reális és igazságos követelés. Egy biztos, öregedtünk egy 10 évet ebben az idegállapotban és nagyon sok mindent át kellett szerveznünk emiatt, ezt az ideget nem kívánom senkinek. -
Ck.
addikt
Szép napot az autós kollégáknak,
Fényszóró, vetítési képpel kapcsolatos segítséget szeretnék kérni. Angolos, bal oldali közlekedéshez szokott szemnek talán jobban feltűnik, hogy ilyennek kell-e lennie... szerintetek is állítani kell a fényszórón? A vetítési kép nekem valamiért nem klappol, pláne nem a bal oldali közlekedésben, vagy szerintetek jó így? A bal oldal túl lefelé mutat, nem? Nem pont fordítva kellene legyen? Meg ott van benne az a kifli alakú törés is a fénycsóvában...vagy így a jó?
Ez egy statikus led, itt külön nem lehet menüből és nem is kell átállítani a jobb/bal oldali közlekedéshez a lámpát, tehát user error kizárva. [link]Köszönet
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz molnarpeter #176775 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a gyors válaszokat, holnap vagy holnapután beállítatom.
#molnarpeter, köszi, elsőre én is ezeket a rajzokat keresgéltem, kár, hogy a fenti ábrát nem tudom megfelelően értelmezni, cut off, light output, blue hue, túl sok a szakzsargon. -
Ck.
addikt
Sziasztok,
A korábbi fényszóró vetítési kép problémára visszatérve, sajna nem kaptam a Mercedesnél azonnal időpontot ezért máshova vittem beállítatni, maga a vetítési kép jobb mint volt, de összeségében szerintem még mindig nagyon rövid utat világít be. Nem láttam mit csinált, de szerintem csak a szimmetriát állította be, a túl alacsony bal oldalt a jobb oldalhoz, de összeségében szerintem a teljes vetítésen kellett volna emelni. Szerintem ez még mindig túl alacsony. Kb 5 perc alatt megvolt az egész, pénzt sem kértek érte, de szerintem mehetek máshova ismét, vagy megvárni mire a Mercedesnél kapok időpontot a beállításra. Szerintetek sem jó így?
[link][ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Zizmand #177057 üzenetére
Itt egy téglafal előtti kép, sajna fehér felületet nem találtam a közelben, de itt is túl alacsonynak tűnik: [link]
(#177056) xEon1337: hát nem tudom, egy statikus LED High performance ledtől picit többet várnék. Sajna nincs összehasonlítási alapom másik ugyanilyen típussal.
-
Ck.
addikt
Sziasztok,
a múltkori kálvária óta már kb 2 hete átvettem az elkészült autót, de azért csak keserű egy kicsit az utóíze.
Hivatalos Mercedes karosszéria munka, átvételkor amikor szóltam, állítottak még rajta mert nem tetszett, ez már az azt követő végeredmény, de még mindig nem vagyok lenyűgözve. Elmondásuk szerint a Mercedes által javításokhoz megadott, gyári tolerancia értéken belül van az eltérés és amikor legördül a szalagról sem mm pontos, ezzel próbáltak nyugtatni.
Van egyáltalán ilyen, hogy ‘tolerancia’? Vagy csak le akartak minket rázni?
A két oldal és az illesztési hézagok eltérései: [link] [link][ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz CactuS #178035 üzenetére
Melyik bal oldalra gondolsz? Így szemből nézve? Sárvédővel én úgy gondolom nincs baj, szerintem csalóka a kép, én ott nem vettem észre semmi rendelleneset. Javítás nem történt sehol sem egyébként , 3 elem került cserére, lámpa, sárvédő és lökhárító. Én egyedül annyit látok, hogy a motorháztető szemből nézve balra húz egy kicsit, azt kellene megigazíttatni, más problémát nem látok, de persze nem vagyok szakértő.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz CactuS #178044 üzenetére
Köszi a részletes választ, most nincs előttem az autó, de meló után megnézem alaposan. A munkára 3 év garancia van, tehát visszamehetek reklamálni, de egyébként maga a karosszériás csapat rendkívül rendes és segítőkész volt, ezért nem ajtóstól akarok rájuk rontani, majd szépen elő kell adni, hogy miért most szólok. Nyilván akkor is zavart, szóltam is ott rögtön helyben és igazítottak egy kicsit a résen (a sárvédőn szorítottak, hogy kisebb legyen a rés, az eredmény jobb lett sokkal), de mondták hogy ennél pontosabbra már csak a motorháztető utánállításával lehetne megoldani, de mivel ott sérülés nem történt, ezért nem javasolják bolygatni, mert az meg sokkal láthatóbb nyomot hagyna a zsanérok, csavarok, aktív motorháztető hátsó rugós mechanikája környékén, mint pl. emitt a sárvédő csavarok (ami való igaz, alig látszik), illetve körbemérték az illesztéseket, mindenhol a gyári tolerancia értéken belül van, nyugtattak meg. Nem volt érdekük, hogy ne dolgozzanak vele még többet, mert nem egy adott keretből kellett kijönni a javításnak, hanem gyakorlatilag ők mindent leszámláztak a tettesnek, nekik az csak plusz pénz lett volna. Lényegében én hülye idióta adtam áldásom, hogy a motorháztetőt ne bántsák, illetve a Zasszony sem szerette volna, ha megbolygatják, de csak zavar mégis a dolog. Legszívesebben visszamennék és mondanám, hogy mégis állítsanak rajta, csak kár hogy ezzel egyúttal jól be is mutatkozna a hülyegyerek.
-
Ck.
addikt
Tiszteletem,
Üveggömb olvasók és látók segítségét szeretném kérni.
Adott egy 2017-es Mercedes S205 C350e PHEV, a hibajelenség a következő:
A benzin motor sokszor nehezen vagy nem indul be. Először a 12 voltos indító akksira gyanakodtak, mert az egyébként sem volt a toppon és garanciában tegnap cserélték, de a helyzet változatlan. Ha az autót eleve benzinmotorral indítom, akkor gyönyörűen indul, 100-ból 100x. De ha sebességben van az autó (elektromos módban menetkészen), és sport módba váltok, ezzel beindítva a benzinmotort, csak ennyi történik: “katt-katt-katt” és a motor nem indul be, feljön a műszerfalon a sárga motor kontrol lámpa, ABS hiba, ütközés megelőző rendszer hiba, stb, minden karácsonyfára vált. Ahogy visszateszem P-be vagy N-be, gyönyörűen indul. Vissza D-be és megint csak “kitt-katt”. Ugyanez menet közben normál hybrid módban úgy néz ki, hogy elektromosan haladok és amikor be kellene kapcsolni a benzin motornak, akkor jelzi, hogy beindult, de hallom szintén, hogy csak szenvedve tekerni próbál, majd feladja, majd egy jó 10-15 másodpercnyi tovább haladás után csak beröffen, egy hatalmas rántás kíséretében.
Reggel megy a Mercedeshez, ők majd okosabbak lesznek, de kiváncsi vagyok valaki itt találkozott-e már bármi hasonlóval és tippje van-e netalántán a lehetséges hibák tucatját leszűkítve. Az egészet úgy tudom leírni, hogy sebességben mintha szorulna valami és nem tud rendesen tekerni, nem is tudom, hogy van-e egyáltalán bármi logika ebben amit írok, de üresben egyáltalán nem produkálja a hibát. Csak sebességben, villany üzemben nem indul a motor álló helyzetben. Menet közben hosszas szenvedés után “berántódik”, akkor rúgva, hogy ösztönösen azt nézem, ki jött belém hátulról.Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz grizlisandor #180770 üzenetére
De, közvetlen befecskendezéses turbós benzines, viszont már augusztus közepe felé is ilyen volt, 20+ fokban. Egy kicsit ilyen kv darálóra emlékeztető hang, néhány perc után megszűnik.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Na megvan az update a Mercedeséktől:
A nem indulásra starter motor + relé csere lesz szerintük a megoldás, a kávé daráló hangra induláskor pedig ‘exhaust bracket bolt missing’. A hét második felére elvileg kész az autó, remélhetőleg ezúttal nincs lukra futás és nem kell akkor nekem is ezt tennem: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz molnarpeter #181255 üzenetére
Benne van a pakliban, hogy mégsem az lesz. Mi lenne a magyarázat arra, hogy üresben szépen indul, sebességben elfárad és feladja?
Egyébként 20 ezer mérfölddel ezelőtt volt már cserélve indító motor a szerviztörténet szerint. Ha mégis az lenne ezúttal is, akkor jó kilátásaim vannak, 2 évente cserélni. Valahogy a Toyota hibridjeivel nincs ilyen probléma.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Helyzetjelentés, remélhetőleg ezúttal utoljára.
Visszakaptam a C350e-t a Mercedestől, valóban az indítómotor volt a baja, mostmár rendesen működik. Mellé egy téves tipp miatt kaptam egy új gyári akksit is, úgyhogy amiatt sem kell már aggódni. Átnéztem amúgy mégegyszer a szerviz történetet, 20 ezer mérfölddel ezelőtt volt az indító motor cserélve, egész pontosan 2019 májusban, ami nem túl biztató. Reméljük ezúttal tényleg egy átdolgozott változat került bele.Köszi mindenkinek a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Egészséges légrugó, soha semmilyen körülmény között nem veszíthet leállítást követően a nyomásból, nem sziszeghet pár másodpercig? Motor leállítást és ajtó becsukást követően kb 10-15 másodpercig sziszeg és pár mm-t leenged a magasságból, aztán abba is hagyja azonnal. Mintha ilyenkor egy szelep kattanást is lehet hallani. Maga az autó 2 hét állást követően sem rogyik össze, nem veszít a magasságból, egyedül közvetlenül leállítást követően van ez a pár másodperces sziszegés és néhány mm engedés.
Hosszabb vezetések során nem szoktam hallani a kompresszort dolgozni, egyedül induláskor pár másodpercre bekapcsol, hogy visszaállítsa a korábbi szintet amit a fent említett leállítás és kiszállást követően lejjebb enged.
Külföldi légrugós fórumokat olvasgatva ez többeknél felmerült, állítólag ez egy ún. leállítást követő utó-szintezés, kiszállást követően a súly hiány miatt a futómű kicsit feljebb ugrik, de mivel már nincs szükség ekkora légnyomásra, ezért picit kienged, hogy az eredeti magasságba visszakerüljön az autó, szerintük normális, legalábbis ígymagyaráztakiÁrpi...[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Sziasztok,
megint én, és igen, megint a Mercédesz...vagy még mindig. Jelenleg minden oké az önindító csere óta, ezért unalmamban elkezdtem keresni a hibákat.
Észrevettem, hogy a bal első futómű minden körülmények között alacsonyabb, mint a jobb oldali. AirMatic rendszer, ellenőriztem több állásban, sport, sport+, comfort, valamint offroad. Minden esetben megmérve, van egy 0.7 cm eltérés a két oldal között. Mindez igaz járó és álló motor mellett is, maga az autó sosem ereszt le és a szintet is tartja 2 hét után is, ezért nem hinném, hogy lyukas lenne valahol, a kompresszor sem dolgozik menet közben, tehát elvileg nincs pótolandó veszteség.
De mi más okozhat ilyet; feltételezve, hogy egyforma rugó van benne mindkét oldalt.Lehet még esetleg rugó törés is, ami olyan szerencsésen tört le, hogy a kormányzáson nem érződik?
Csináltam két képet - nem a legjobbak ugyan -, a lengőkar szilentblokkja és a kerék közti távolságról, be is jelöltem sárgával a lengőkar alsó pontját, onnan kell nézni a gumi közti távolságot.
Jobb oldal, magasabb:Bal oldal, alacsonyabb:
A kettő közti eltérés 0.7 cm. Szerintetek foglalkoznak egy ilyennel garanciában?
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz BigBlackDog #183543 üzenetére
- sík talajon igen, illetve ezt a mérési pontatlanságot kiküszöbölve, több alkalommal és több helyszínen is ellenőriztem.
- az autó jobb kormányos, tehát a magasabb az a vezető oldal, az alacsonyabb az anyós oldal. Miután mindenki kiszállt és lezárjuk az autót, napok múlva is megmarad a szint különbség. Vagy ez függhet attól is, hogy ki száll ki utoljára, melyik oldalon szűnik meg legutoljára a súly többlet?
- bent ülve nem érezni, szerintem ez nem akkora különbség, hogy érezhető legyen, vagy pedig pont a súlyom miatt addigra a magasabbik oldal is lejjebb megy annyit? Nem volt még légrugós autóm előtte, ezekkel nem vagyok tisztában, hogy a szintezés mitől függ.
- a gumi és a kerékjárati ív legtávolabb pontjai közötti távolságot mérem, illetve a mellékelt képen a lengőkar és a gumi közti távolságot az egyszerűbb szemléltethetőség kedvéért. -
Ck.
addikt
válasz Integrale #183572 üzenetére
Mértem én mindent! Nem vagyok egy nagy futómű guru, megmértem először a gumi és a kerékjárati ív közti távolságot, valamint a gumi és a lengőkar közti távolságot (utóbbi ezekszerint irreleváns), mindenesetre a gumi és lengőkar távolsága esetén is eltérés van a 2 oldal között nyugalmi helyzetben. Ez mitől lehet, ha elvileg ez fix?
A mese másik részéhez az hozzátartozik, hogy az autón elől bal és jobb oldalt azonos méretű, ugyanakkor eltérő márkájú gumi található, ez is okozhat némi eltérést?
Az egyik legszembetűnőbb különbség vonalzó nélkül is feltűnt, ha csinálok egy “szót” (általános iskola ének óra, szolmizációs szó ), akkor a jobb oldalon a kezem éppen becuppan a gumi teteje és a kerékjárati ív közé, míg a bal oldalon kb 3/4 úton megszorul a kezem.
Köszi mindenkinek a tippeket, estére csinálok egy terheletlen szint állítást teljesen üres autóval, sport és offroad, valamint komfort állásban, illetve megnézem azt is, hogy csak sofőr oldalon beülve hogyan változik kívülről a magasság. Jelentkezem az eredménnyel. -
Ck.
addikt
válasz CactuS #183590 üzenetére
Pedig egyszerű a történet. Defekted van, elmész a gumishoz, felrak azonos méretben egy olyat, ami épp van nekik raktáron, ennyi a sztori.
Ezen felesleges lovagolni, otthon ez nem szokás, eleinte én is ugyanúgy cselekedtem ahogy ti is írjatok, meg ahogy idehaza tenné minden normális ember. De közel 10 év után megtanul az ember adaptálódni a szigetlakók szokásaihoz. Múltkor műszakin az F10 nem ment volna át, volt egy szög a hátsó gumiban, amit megpróbáltak kiszedni, de nem sikerült, új gumi kellett. Felhívtak, hogy ennyibe lenne, délután vihetem is az autót a friss műszakival, BMW márkaszervizből. Természetesen a Conti helyére Bridgestone került, féloldalasan.
Ha ez itt teljesen legális és bevett gyakorlat, akkor nem fogok emiatt eldobni egy 6mm-es gumit.MasterMark:
Köszi, lemérem ígyis.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz MasterMark #183597 üzenetére
Az ábrával és a 4-es ponttal értelmezési problémák vannak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen alaplapot vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen TV-t vegyek?
- Politika
- Androidos tablet topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mobilinternet
- További aktív témák...