Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CRX
csendes tag
válasz TexT-BoY #655 üzenetére
Szia TexT-BoY!
Problémáidra választ a [link] portál szervizes topikjában hamarabb kapsz.
Ablak gondok megoldására Tonx barátom honlapján ( [link] ) van egy részletes leírás, a ''Hasznos dolgok'' címszó alatt.
A második gond a Main Relay hibája lesz. Ez tipusbetegség. Orvoslása a [link] oldalon olvasható.
Remélem sikerült segítenem.
CRX -
szatocs
őstag
válasz TexT-BoY #1817 üzenetére
Ez engem is szíven ütött. A műsor után mégegyszer bementem a szalonba, és direkt ezt néztem meg, hogy mennyi helyet vesz el..., hát elég sokat. Ezt tényleg megoldhatta volna valami teleszkóppal, utólag tekintve ez az egyetlen dolog, ami nem annyira tetszik a hondánál. De ettól függetlenül ha annyim lenne, biztos, hogy azt venném, és nem a mazda 3 - at. Talán majd orvosolják a faceliftben - ha lesz egyáltalán.
=== Szatocs ===
-
szatocs
őstag
válasz TexT-BoY #1844 üzenetére
Ezt a motort direkt arra találta ki a honda, hogy kis fogyasztása legyen, és ne kelljen az egekbe forgatni ahhoz, hogy elinduljon, hanem mindenhol kb ugyanolyan erő legyen benne. Meg hengerenként 2 szelep van benne, úgyhogy inkább nyomatékból megy, mint fordulatból.
=== Szatocs ===
-
Integra
titán
-
szatocs
őstag
válasz TexT-BoY #1861 üzenetére
Ha láttad már a bishop videot, akkor abban látszik, hogy az 1,6 - os ecu - jával lehet művészkedni, lehet benne állítgatni, ahhoz lehet rakni turbot. Abban a vidben egy kkk turbo lett rárakva, olyan mint ami az 1,8 - as audikon van, egy 6 gen 1,4 - es civicre egy 5gen 1,6- os civic ecujával.
=== Szatocs ===
-
szatocs
őstag
-
^Bundi^
őstag
válasz TexT-BoY #1872 üzenetére
hát ami nekem volt 16.i SR már alapban elég lapos volt ahoz, hogy a sok bucka bebasszon..:S
annál laposabbra nem tenném ígyis halottam prászor amikor átmnetem ilyeneken, hogy koppan -t
(bucka: értsd ilyen gyalogátkelő...stb)
meg felállni a járdára ha parkolni akarsz(márpedig belvárosban soxor így vagy kénytelen...)Nos Omnes Una Manet
-
SaNyEe
aktív tag
válasz TexT-BoY #1858 üzenetére
Hali.
Hát a VTi-t felénk kevesen turnyósítják pont a magas kompresszió miatt, 10,2:1 az g**imagas turbósításhoz, volt aki próbálkozott vele éshát ... maradjunk annyiban, hogy a kipuszelepek és a dugók nem bírták. Ha mégis turbósítani szeretnétek azt valahogy oldjátok meg, hogy az EGR-t hengerenként tudjátok mérni mert a kipugáz hőmérséklet még hengerenként is nagyban el tud térni (ne kérdezd miért én se értettem miért csak 1 hengerben égtek meg a cumók).
Ha mégis B16A mellett döntenétek akkor először is csökkentsétek a kompressziót!!! 9,0:1-re legalább. Ha nem akartok hatalmas töltőnyomásokat adni a mocának akkor talán a kipuszelepeken kívül mást nem is kell bántani.
Amúgy a D16Z6-ot szokták nagyon turnyósítani, mert eleve kissebb a kompi rajta 9,2:1 aztán lehet itt trükközni, hogy másik D szériás motorból átrakni dugót, hogy még kissebb legyen a kompresszió.
Amúgy miért nem játszanak az SOHC motorok? Volt a CRX-ben DOHC nem VTECes 1.6 erőforrás asszem 132LE, a kompresszióról nem tok semmit.
Ha VTI turnyósítás mellett döntenétek mégis akkor carstylingon keressétek fel Lordiet neki van turbos VTije.-- end of transmission --
-
Süti IM Luí
csendes tag
válasz TexT-BoY #2213 üzenetére
Értettem Most várok még pár kérdésre választ egy két helyről addig megnézem a 3mal ezelőtti f1 futamot végre még kinn mindig meleg van asszem kocsi elteszük holnapra.
köszi segitséget...
Kéréseim amik gátolnak a jelenlegi felújitásban. Műszerfallebontás? , Ajtok diszlécei kivül az üvegnél, gyári anterna a bal első ajtó felett ez eltávolitása eltünteése hol megy a kábel végig.
tetőboritás belül leszedése. meg ilyesmi....
Na f1 közben figyel hátha jön infó
By SütiLuí
-
Süti IM Luí
csendes tag
-
SaNyEe
aktív tag
válasz TexT-BoY #2541 üzenetére
Azért én elgondolkodnék azon a GTi swiften, hamár sportos vonulatot szereted, na nem mintha ez a 90 lovas civic olyan lomha lenne, csakhát 101paci meg rövidváltó eléggé vonzós sztem
Meg olyat is meg lehet játszani swiftnél, hogy megveszel egy viszonylag fiatalabbat aztán rápattintotok egy GTi hengerfejet meg járulékos dolgokat, blokk gyak. ugyanaz mint GTi-n.
Jó persze futóművel is kell mókolni, de megéri.Mondjuk van itt egy Duenen .. GTi
-- end of transmission --
-
-
Integra
titán
válasz TexT-BoY #2993 üzenetére
qkii két i-vel
érthető, végülis tudsz te is kalapálni, úgyhogy hajrá, nagyon kíváncsi vagyok mit hozol össze
naja, rasta 4genje egyszerűen büntet...
prelüt hagyd, soha nem hozod ki annyiból mint a civicet fogod tudni, erről majd aesir mesél, ha végre kész lesz az autója40l? ááá, csek disz out:
gyári ajánlás zárt ládához:
optimum 0.75 köbláb = 21.2 liter
compact 1 köbláb = 28.3 liter
nagyon disznó lesz ez, érzem, jövő héten kész lesz végre..
meg az inti csomagtartója esküszöm nagy!! nagyobb mint a civicé[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
trassher
addikt
válasz TexT-BoY #3107 üzenetére
A kormányt, a paneleket, a váltógombot, a kézifékkart kihajítanám a halálba. Helyükre fasza gyári és jó is lenne de kúrva drága.
sai.: a szürke 3d-t láttam és az elég jó árban is van. Cak annyi a baj hogy anyámékat elég nehéz lesz meggyőzni hogy egy szinte még bejáratós kocsit cseréljünk le egy használtra. Majd elkezdem a puhítást. Ha a buzukinak nem lenne ilyen okádék kasztnija akkor egy 1.3 GTi-tsimán bevállalnék.
Redmi Note 7
-
orbano
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest