-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz Tsebacsi #39851 üzenetére
Enyémbe Textar betétek kerültek, olcsó, puha, porol, kopik de jól fog. Gyorsan kellett cserélni, nem volt időm keresgélni. Következő körben ebc lesz a befutó. Pályára nem megyek, sosem voltam. Tötymörgéshez jó ez a textar.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
válasz Kornel #39852 üzenetére
Huligán! És igen, lekormolnálak egy jó chippelt 1.6tdci-vel
Egyszer ha még meglesz, és nem fogom sajnálni a gumit+fékeket, kimegyek egy pályanapra. De minek...
demars: Köszi! Az elsőn kitudja mi van, az is kormol. Most jobban fékez a kocsi, mint a rosszakkal, úgyhogy elégedett vagyok. Ja és nem nyikorog!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
válasz Tsebacsi #39854 üzenetére
Ezt az 1.6 tdci-t a palyanappal ugye csak viccből írtad?😂
Qru: kösz. Gondolom ez a gyárira is érvényes lenne. Ha ki is viszem pályára, akkor se versenytempót futnek, de inkább előtte rendberakom cakk pakk, aztán ha nem sajnálom, akkor kap FSD gatlokat is.majd meglátjuk.
Mdani: ennyi.
Biztos viccnek szánta
😂😂😂[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Tsebacsi #39860 üzenetére
Viszem, nyugi 😉
Amúgy meg a WTCC-bol is kihullottak a TDI-k, pedig nagy volt a füstjük. Azaz nagyobb volt a füstjük, mint a langjuk 😂😂😂Mod:
Elektromos autót mindenkinek 😉Qru: civicbe 180k a szett, szerintem határeset. 4 sima - jó - gátló is 100+k.
Tényleg ódákat zengenek a külföldi fórumokon róla.[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz JoolsNOS #39844 üzenetére
Az ablak hasonlóan akkor szokott zörögni, ha a gumikéder vagy mi a neve, szóval a csúszósín nem tökéletesen tiszta. Mondjuk sosem az, de néha mocskosabb, mint kéne. Próbáld meg, hogy valami pálcára tekert nedves ronggyal az ágyat/keretet ahol és ahova az üveg csúszik, körben kitisztítod, és az üveg peremét is. Próbáld ki utána. Ha nem jó, valami nem nagyon olajos anyaggal kend meg. Nekem hasonlót a tetőablak gumipereme csinált miután körbetöröltem gumiápolóval, és az utána nyikorgott.
A rángatás nem egyedi, nekem is inkább az i-VTEC Civic csinálja, de az i-DSI City is néha. Mondjuk ritkábban használom utóbbit. A folyamatosan váltakozó motorfék-kis gáz üzemet a Civic nagyon nem bírja, muszáj néha kikuplungolnom inkább, mert néha borzalom. A hajtásláncban is érdemes gondolkodni, a rángatás alapvetően nem csak a motor miatt lehet, hanem a rendszer váltakozó nyomatékterhelési iránya minden kapcsolódó elemen összeadódik, vagyis mire a terhelés iránya átfordul minden alkatrészen, addigra a motor már vagy húzna, vagy fékezne, és akkor az már rántásként érzékelhető. Ha képzeletben a kuplungot kézzel mozgatnánk, a keréken még nem érzékelhető mozgása, holtjátéka lenne.
Az 1-est nekem szintén a Civic nem veszi könnyen mindig, (a Cityvel nem volt ilyen gondom soha). De váltóolaj csere némileg javított. Azóta is van, de sokkal ritkábban.
A Jazz/City nagyon jó motor váltó konstrukció, értelmesen, ésszel használva, nagyon jól autózható. Tudni kell mire való, de arra nagyon barátságos.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
Ezen most megakadt a szemem: gyárilag könnyített CTR. Nyamm...
Kornelka: A nagy vasba amúgy is horror lenne nekem a gyári így meg akkor inkább majd ilyen kerül bele. De előbb sztem a fék projektet verem végig de ahhoz még tömnöm kell a malacperselyembe a forintokat.
Ja meg vmi értelmes felni is kéne de ami jó az k. drága, ilyen olcsó kínai nehézfém felnivel meg nem büntetném magam se a technikát amit ráadásul kb kéthetente vihetnék görgőztetni.
#nincsbennetarcsi
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #39863 üzenetére
A csúszó felületet valami spéci cuccal kenik be az ablakoknál. Astrán mi építettük be az elektromos emelőket. Akkor mondták a srácok, hogy ne kenjem be semmivel se majd ők hoznak rávaló kencét. Így is lett, azóta is tök jól működik.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz Tsebacsi #39864 üzenetére
Váltóolajat minimum az előírás szerint, vagy az előírt intervallum előtt valamivel érdemes lehet lecserélni. Nekem sokkal jobb, finomabb, lágyabb váltási érzetet adott csere után. Tehát szembetűnő volt a különbség. 117k-nél cseréltem, gyárilag benne lévőt gyári újra.
De csak gyári olajat tegyél bele.
Kuplung az passz, ha már magától sokat csúszik, vagy kifejezetten csúsztatáskor rángat, ugrál, vagy alacsony fokozatban padlózásra furán gyorsul (megcsúszik), akkor érdemes lehet, de szerintem elég macera.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #39874 üzenetére
Megnézem az FL UFO váltóolaj csereintervallumát, de ha Te 117k-nál cserélted, akkor van még időm A kuplung még nem csúszik, ezek szerint ha az egyest nehezen veszi/kettest szökőhavonta 2x kidobja, az nem a kuplung hibája, hanem az enyém
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
>>>W!nman*
tag
válasz JoolsNOS #39844 üzenetére
Szia!
Én egy ilyesmi jelenséget kerfetek és most kezd megoldódni:
- PCV (szelep) takarítás
- gázbowden feszesítéssel ez a dugóban araszolgatás/torpanás lényegesen jobb lettElőtte volt IAC, EGR szelep+járatok takarítása, folytószelepház takarítás, TPS (szenzor) cseréje és persze a triviális dolgok cseréje is emiatt: Gyertya, trafó, rotor, légszűrő.
D15Z6 a motor amúgy 101ezer km-rel(de vétel óta megvan a jelenség: ~79.000km) check engine nélkül. Még annyi, h olajos tere szép, de idős bácsi használta 18évig, így eléggé teli voltak az EGR járatok, illetve a kuplung is üt... Imi se vállalta ennek feltárását, gondolom mert időrabló és nincs garancia, hogy meglesz az oka... Így magamnak csinálgatom. Hs meg megunom, kérek időpontot Novoth úrhoz.
Lassan megérkezik ultrás mosóm, injektorok és EGR szelep kap takarítást aztán meglátjuk hogyan tovább.
Ja meg most kikalom a Denso gyertyákat belőle és NGK ZFR6J-11et kap.[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
válasz Kornel #39850 üzenetére
Akkor Imi marhára téved, sokszor a gyári tárcsa és betét rosszabb, mint a ferodo permier...
Nálam az érték EBC, gyári vagy ferodo, esetleg még textar.
A ferodo premier tárcsa nem üt, nem ráz, nem hullámosodik el, pl a brembo max és hasonló társai igen.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BlacKSouL
addikt
válasz Tsebacsi #39876 üzenetére
Nem. Van benne valami olyan konstrukciós elem, ami miatt az 1-2 nagyon furán szinkronizált. Pl. lassításkor ha 25-20 km/h körül kiveszem 2-ből, akkor ha lassan csinálom, nem engedi visszatolni 1-be, csak miután 10-12 alá lassult, akkor szépen becsúszik. Ez valami mechanikus védelem-szerűség lehet, mint pl. ami az előremenetekből hátramenetbe váltást is megakadályozza. Merthogy ugye ennél nincs retesz, felhúzás, lenyomás, stb. 4->6 helyett simán lehetne 4->R-t váltani, de nem lehet (elvileg) Illetve 5-ből is 6 helyett rükibe húzni.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #39879 üzenetére
Eddig oké ezt én is hallottam, illetve tapasztaltam. Nálam a kettes beváltás után kidobódik, mert valószínű rosszul húzom oda vagy nem kellően be, nem tudom. De Imi is azt mondta, hogy user error lehet, nem pedig autóhiba.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #39882 üzenetére
Igen, a baj az, hogy 13-15 körül sem engedi még az 1-et, az meg a 2-nek már iszonyú alacsony fordulat.
Van amikor bizonyos közlekedési helyzetben "átstartolás" kéne, amikor 2-ben már fulladozna, de gurulásból el kéne indulni, akkor szúrnám az 1-et, mögöttem is jönnek, de ehelyett még fékeznem kell 10 alá, és csak utána megy az 1. De akkor aztán megy...>>>W!nman* : igen, az a másik, 50%-ban segítő megoldás. De van amikor lámpánál nem veszi az 1-et, olyankor néha az sem segít. Olyankor 2-be kell húzni, és onnan tolni 1-et, és csak úgy engedni a kuplungot.
Szóval van ott valami kavar, de szerencsére csak 100-ból 1x jön elő.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-cobra-
aktív tag
Én nem panaszkodhatok az Accord váltójára, szerintem olyan mint amilyennek lennie kell, nagyon szeretem. Amit viszont nagyon nem, az a kipörgésgátló. Ma pl. forgalmas és nehezen belátható kereszteződésből akartam tempósan elindulni, és a megindulás után olyan szinten visszavette a gázt, hogy szinte megálltam, pedig vagy 90% gázon voltam. Érzetre szerintem sokkal több tapadás lett volna még a gumiban, mint amennyit visszavett.
-
Kobe
veterán
Sziasztok
Ha pesten keresek olyan kereskedest, ahol jo allapotban levo hasznalt hondakat arulnak, hova erdemes menni?
Valami olyasmi normal kinalattal rendelkezo helyre gondolok mint a bojtar utcai MM racing car, nem az autopiacos murvakoves neppertelepekre.
Foleg normalis accordokat es civiceket szeretnek nezni -
Kornel
veterán
válasz honda23 #39878 üzenetére
En is így gondoltam, nem is tetszett ez a beszólás.
Teljesen jonak találom ezeket a ferrodo premier tárcsa és betét kombót.
meg szerinte az eneos fagyallo is rossz...Na mind1.
Remélem abban is téved, hogy a kormányösszekötők mellett a kormánymű fogaslece is kuka, mert csak hasrautve mondta.
Illetve a hátsó híd szilenetekre is azt mondta, hogy külön nem cserélhetők, csak híddal együtt.
Ezt cáfolja vagy erősítse már még valaki.
Ha így van be is szarok. -
DeathAdder
veterán
6g4d gülüszemű civicbe gyári vagy legalább méretpontos gumiszőnyeget hol lehet venni?
Laci azt mondja hogy már nem elérhető ahhoz a típushoz.Az én ex 6gen VTi -mbe gyárilag gumi volt, vagyis gondolom hogy gyári volt, mert a gumi anyagába bele volt süllyesztve a Civic felirat, illetve voltak rögzítési pontok.
Fontos volna hogy gumi legyen, haverom autójába kellene, és hagy dicsekedjek el a nevében hogy a suttyója egy 98e km-es első tulajos garázsos 1.4 iS -t vett 450 ezerért belül mint az új, a bódén apróbb sérülések vannak, de teljesen gyári fényezés
Más: illetve régóta akarom már kérdezni, szerintetek normális az ekkora alapjárati fordulat üzemmeleg motornál?
gyári k20a2, amióta megvan mindig ennyi volt, nem mozog semmilyen irányba, csak ezen áll (hidegen értelemszerűen magasabb). -
z123456789
addikt
válasz Remi1234 #39839 üzenetére
(#39839) Remi1234
Úgy értettem, hogy megyek kb 700 km-t és utána töltöm tele, nem féltanknál, hogy minél nagyobb mennyiség legyen egyben mérve.(#39853) demars
Textar nekem most sípol. Kerámia pasztával lesz kezelve, meglátjuk mit mutat a dolog. Feleslegesen nem basznám ki, mert fog rendesen, és a bütykölő is azt mondta, hogy nincs elkopva egyáltatlán. -
Snoop-y
veterán
válasz Kornel #39890 üzenetére
Honda fekek...
Na az a futottak meg kategoria A type-r brembo-k meg csakcsak de a tobbi az inkabb nem irok semmit.
Ha forszirozod a gepet (hozzaszolasaid alapjan azert szoktad) es meg szeretnel allni akkor EBC tarcsa+betet.
Utcara a yellowstuff meg hasznalhato (nem kell melegiteni es sajat tarcsaval nem is porol tulsagosan)Hatso szilentre hjam persze azert latszik hogy o is a hondanal dolgozik es elfelejtette hogy nem a nagymuhelyben beszelgettetek hanem nala maganban.
na szoval ha a hondatol kerdezed a valasz az amit Imi mondott. Hivatalosan nincs hatso szilent csak hiddal egyutt (ami egy kisebb vagyon)
Ha a masik eppeszu kalap lett volna rajta akkor szol neked hogy van egy ceg aki poliurethan szilenteket csinal es bar nem olcso megsem 200K lesz az ara hanem mondjuk olyan 45K + szereles
Amire ra akarsz keresni az ez:
Honda Civic REAR BEAM BUSHES 41AC
You`re welcome
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
válasz DeathAdder #39891 üzenetére
Hogy van a rozsdaval a gep? Garazs szamit annyit hogy nem rohadnak a gyari hatso ivek?
-
Kornel
veterán
válasz Snoop-y #39893 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm
Hátsó szilentek még nem aktuálisak, de azok lesznek, mert nem lesz mást csinálni rajta
Kormányösszekötők - kormánymű kombórol is tudnál hasonló jó hírekkel szolgálni?Amugy jelenleg nem forszirozom annyira, ha fogom, akkor majd arra cserélném a fékeket.
Most inkább úgy mondom, hogy dinamikusan vezetek, csak ez a sok tötymörgő között tűnhet soknak. -
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #39894 üzenetére
A gyári hátsó ívek szerintem azért rohadnak, mert a lemez hajlítás szarul van megoldva. Derékszögbe van visszahajtva és megáll rajta a sár...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #39894 üzenetére
Meglepő módon teljesen épek a hátsó kerékjárati ívek, konkrétan 20 éves autóról van szó, és nem úgy volt használva h mindentől óvva, hanem egyszerűen ennyire volt szükségük autóra Most majd kiderül hogy bírja, mert munkanaponta 100 km lazán bele fog menni.
Apámék vettek szintén a múlt hónapban második tulajtól egy 1.4i -t 100e km -rel (azt már lényegesen drágábbért), ami ugyan nem volt sokat hajtva de parkolóban állt, ami meg is látszik a napfényszívta fényezésen, és műanyagokon, de rohadást ott sem látni külsőleg, ellenben behajolva mögé már látszik hogy kezdi a rozsda, de semmi komoly. (ahhoz mérten meg pláne ahogy az én vti-m rohadt)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik