-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Apos mondja, hogy egy jo teli szettet es egy egynyaras nyarit adtak az autohoz. Ma megneztem a telit, 10 eves(!) fullrepedezett michlen alpin. Ha ez a jo gumi, akkor kivancsi leszek az "egynyaras" nyarira
-
demars
addikt
válasz zolynet #39203 üzenetére
Sejtettem! És jogosnak tartom, ha az tetszik azt kell venni!
Valahol láttam, hogy készítenek egyedi küszöb védőket! Azt hiszem alu cuccból! Ha megtalálom linkelem! Talán érdemes csináltatni, ha nem találsz ugyan ilyet!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
szabonagyur
félisten
-
nagyúr
A nyari gumi 2006-os pirelli, feloldalasan kopva. 1 bar volt benne... A teli ami az auton volt 1.2-re volt fujva
-
runner 125
nagyúr
válasz zolynet #39187 üzenetére
Baromi jó lett, pedig én nagy tuning ellenes vagyok, de egy Type S-be simán illik, nem beszélve arról, h sok gyári "sport" csomagos autó jön ki ilyen pedálgarnitúrával.
Egyébként te vagy azon ritka egyének egyike, aki ízléssel moddol, giccs határokon belül.
(Küszöböt lépd / lépesd át mindig és fújjad műanyagápolóval. )[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Snoop-y
veterán
válasz runner 125 #39208 üzenetére
Ti mirol beszeltek?
Hol a kep?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Honda Civic MK8-ról mi a vélemény? Nézegetek ilyen, meg ilyen példányokat is belőle, viszont egyelőre nem vagyok teljesen biztos a dologban, mivel nincs tapasztalat az ismerősi körben. Ráadásul nem egy helyen olvastam, hogy a facelift előtti MK8-as Civicek nem lettek tökéletesek megbízhatóság, illetve összerakottság szempontjából, csak 2009-ben jött meg a javulás. Ennek mennyire van valóságalapja?
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #39210 üzenetére
A második egész jó, sőt! És tuti magyar a kocsi! Az első vicc, foglalkozni sem éri meg vele
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #39210 üzenetére
Ha bp-i vagy, megmutatom az enyémet.
2,45M volt egy 2008-as, ez még FL előtti.
Viszonylag jó állapotban.
Vannak mindnek hibái, de előnye is van a típusnak.
PM-be belinkelem, amit múltkor írtam másnak. -
nagyúr
válasz BigBlackDog #39212 üzenetére
2.750.000 egy FL előtti kocsiért, 2 képpel, 36k kamu km-el? Ugyan kérem. A második (piros) lekérdezhető, szebb, jobb, újabb.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #39215 üzenetére
FL előtti ért max max 2,5M-t szabad adni.
Komolyan. -
EQMontoya
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz EQMontoya #39217 üzenetére
Annyi Beyert még hallani sem hallottam, hogy azokból egy Civicet lehessen venni.
Csak próbálok valami megbízható, komfortos gépezetet venni hosszabb távra. Egyelőre a Civic a befutó.
Facelift előtti (2007-es) MK8-as Civicnek van valami nyűgje, amire különösen oda kell figyelni? Hondák szerviztörténete esetleg lekérhető rendszám alapján?
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz runner 125 #39208 üzenetére
Köszönöm.
A tippet is köszi. Most akarok venni kárpit ápolót, meg egyéb ilyen tisztító cuccokat.Life is too short to stay stock!
-
Kornel
veterán
VSA-t kikapcsolva lehet, hogy a gazreakcio is változik?
Eddig idegesített, hogy egy-egy padlóra, mintha torpanna, ezért fogok szelephezag őt allittatni (mondjuk ezt amugy is illene), üzemanyagszűrőt cserélni, illetve a gyertyacseren is gondolkozok, pedig elvileg 20k km-el ezelőtt megvolt.
De kikapcsolva a VSA-t, mintha megszűnt volna -
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #39221 üzenetére
Az normális, a kipörgésgátló beleszól amikor lepadlózod. Kikapcsolva meg ugye nem aktív az asr...
Nálam is ez van (bocs a tré minőségért, telefonos): [link]
Látod, mikor a lámpától elrúgom van egy pici megtorpanás, na az asr miatt van, pedig végig parkettán van a pedál.
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
Swift sportnál nem volt ez.
Bekapcsolt esp-vel se szólt bele ennyire durván.
Ettől függetlenül gondolom érdemes cserélni a fenti dolgokat.Egyébként ma hazafelé országúton meg pályán is toltam mindenkit magam előtt, és 6,3-ig ment le a BC szerint a fogyi, így tankolaskor kb. 7 liter lesz.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
4500 körül vált ha jólemlékszem.
Kornél: Holnap kipróbálom melóba menet a VSA kilövést, lehet csoda történik. Eddig csak hóban csináltam, ott viszont azonnal visszakapcsolt a megcsúszáskor. De elindulni tök könnyű csikorgó kerékkel még VSA-val is. Anélkül lehet csak kaparni fogod a kereket
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
válasz Tsebacsi #39227 üzenetére
Próbáld ki, kíváncsi vagyok mit mondasz vsa nélkül.
Qru:
Az a baj, ez nem sima VTEC, hanem i-VTEC
Az i-VTEC nem más mint a már ismert VTEC rendszer továbbfejlesztett változata, melyet elsőként a K sorozatú motoroknál ismerhettünk meg. Az i betű a nevében az intelligens (intelligent) változó szelepvezérlésre utal. De mivel tud többet? Mit tud másként? Miért intelligens? Lássuk akkor:
Ameddig a hagyományos VTEC vezérlésű Honda motoroknál a megfelelő olajnyomás, fordulatszám páros hatására megváltozott a szelepek nyitása, és zárása (lényegében mint ha két különböző vezérműtengely lenne az autóban) itt ez párosul a terhelés függő, változó szívó oldali vezérléssel. Ameddig egy normál autóban kis terhelésen a fojtószelep szinte zárt állapotban van (ezzel szabályozva a levegő-benzin keveréket, ám ez hatásfok veszteséget okoz a kialakuló légellenállás miatt), addig az i-VTEC motorokban nyitva van, és az elektronikus vezérlésű szívó oldali vezérműtengely időzítésének változtatásával késlelteti a szívószelepek zárását is. Lényegében a vezérműtengelyt menet közben "elfokolja", elfordítja a fordulatszámnak megfelelően, melyet a vezérműtengely végén lévő jeladó szolgáltat a számítógép számára. Mindezek mellet a szívósorban is változik a levegő áramlásának útja, fordulatszám függvényében, hogy nagyobb fordulatszám tartományban az égéshez megfelelő mennyiségű levegőt tudjon szállítani az égéstérbe. Ezzel segítve a levegő áramlását, növelve a motor hatásfokát. Egyszerre lesz így dinamikus, és takarékos az autó, valamint a káros anyag kibocsájtás is csökken. -
nagyúr
válasz !Overdose! #39228 üzenetére
Érdekes, mert sokkal inkább 4500 körül érezni egy hirtelen erőt, ott van a nyomatékcsúcs, biztos azért. A hangszíne is ott változik meg, nem 3500nál
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #39219 üzenetére
Nekem facelift előtti van (2006.12.), de semmi abnormálisat nem vettem észre rajta. Többen a zörgő utastéri műanyagelemeket hozták fel hátrányként, de Punto után úgy érzem magam benne, mintha könyvtárban lennék (pedig azok nem mennek 135-ös átlagsebességet ).
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
-
nagyúr
válasz Kornel #39229 üzenetére
Kipróbáltam, olyan egetrengető változás nincs. Kicsit talán jobb, de ez lehet placebo is. Még fogom tesztelni 1-2 napot, ha lesz lehetőségem a sajáttal menni, és akkor talán többet tudok mondani. De így elsőre nem olyan, mint egy sportgomb
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #39223 üzenetére
Valószínűleg érzékenyebbre van hangolva. Korminál pl már rég megcsúszott a kerék mire hajlandó beavatkozni az asr (hókon is nyomnám aki ezt a szoftvert írta), itt meg eleve elveszi kicsit a gázt induláskor ha padlózod és sztem nálad is ez van.
Enyémben a klasszikus váltós mechanikus cucc van (két profilú vezérműtengely) de ennek ellenére az enyémnél sem érezni, hogy egyszer csak megtáltosodik. Próbáltam egy VVT-s Celicát na az pl 6000 felett úgy meglódult, hogy csak pislogtam (pedig a gyengébb 1,8-as motoros volt 140 lóval).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
válasz Tsebacsi #39230 üzenetére
Próbáld úgy, hogy 3000-n tartod a fordulatot mondjuk 2-ben vagy 3-ban, és 3000-ről nyomsz padlót. 3500-4000 között fog meglódulni, de nem vág hátba. Bizonyos helyzetekben alacsonyabb fordulatnál is érezni, hogy valamit vált, főleg ha olyan az útviszony, hogy gáz-motorfék után nyomja neki az ember. Azt például tökéletesen érezni, hogy a gáz-motorfék váltakozó üzemben nyitja-zárja-nyitja a fojtószelepet, szinte majdnem rángat olyankor.
Bonyolultabb rendszer ez, mint a szimpla VTEC, szoftverben nem csak egy pont van, hanem sokféle paraméter, amit néz, mér, és beavatkozik. A változó szívószelep nyitás, a szívócső-hossz változtatás, a befecskendezés, az előgyújtás vezérlés és a fojtószelep zárás-nyitás mind 1-1 beavatkozási pont. És akkor még a rezonátor kimaradt, mint passzív elem.A VSA meg pl. nálam olyan, hogy engedi elforogni a kereket, és miután vagy 3-at fordult, utána veszi el a gázt. Ezért megcsúszás nélkül gyorsabban lehet elindulni, de ha tudja az ember, hogy mikor csúszik meg, akkor megnyikkanással együtt is lehet taposni, mert nem fordul annyit, amitől elvenné a gázt.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #39238 üzenetére
Ez a hirtelen gázadásnál megugrás ez van, nem tetszik, de az i-vtec számlájára írom, vált, kész. Olyan 3000-től tényleg van kis élénkebbség, de inkább 4500 köröl/fölött van hangszínugrás, közel van a lóerőcsúcs is, szerintem ez is közrejátszhat, hogy inkább ott érezni valamit, nem alul.
Ki kéne próbálnom más szívóbenyást is. Haver 1.3-as swiftje volt tavaly, ehhez képest egy kicsit ugye gyengébb, de a karaktere hasonló.
Dízel való nekem meg turbó, el vagyok kényelmesedve a merci miatt
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
jófejsrác
senior tag
Gyári adatok szerint az ufó civic benzintankja 50L. Én már többször is mentem vele úgy, hogy az óra csak 30km jelzett hátra. Ekkor teli töltöttem és maximum 41L tudtam vissza tölteni.
Most akkor még lámpa kigyulladásnál lenne benne 10L???Másik buta kérdés: bajuzskkapcsoló amivel felkapcsolom a lámpát van egy "Auto" állása. Ezt lehet állítani, hogy mettől meddig kapcsolódjon be vagy csak ilyen sötét órákban nyomja fel fixen a világítást?
Köszi
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #39246 üzenetére
Ma pont mentem a kút felé, amikor egy piros lámpánál lefulladt alattam az autó. Még kb 3 rovátka volt benne, sárga közel se világított. Úgyhogy megvan a hétvégi program, üzemanyagszűrő-csere meg tanktakarítás...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik