-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Caaabi
senior tag
válasz Snoop-y #39335 üzenetére
Jogos anit mondasz, elnezest is szeretnek kerni miatta, egy rossz s3 volt pont a kezem ugyebe es arrol mar annak is orultem h irni tudok, asztali nezetet az istennek nem tudtam rajta valamiert elocsalni, mobil nezetbe meg a keresot bem talaltam sehogyse, de koszonom szepen h ennek ellenere is belinkelted nekem. Akkor az EX a legfelszereltebb ha jol latom, ezen kivul az angliai piacon meg 3 fajta lenne az 1.8 i vtec es (5ajtos) az 1.8 i vtec sport es a type s. Igazabol azt banom h a type s nem olyan felszerelt mint az ex de lehet talalok majd valami nagyon baba EX et is es sokaig fogom majd hasznalni nagy megelegedettseggel
-
hatpersze
tag
válasz szabonagyur #39350 üzenetére
Autó átírásnál hogy mennyiért vetted nem számít az átírási költségekbe, régen nem is volt kötelező kitölteni ezt a részt (lehet most sem).
- Autó márkája, típusa
- hengerűrtartalom
- teljesítmény
- életkor (a kocsi életkora)
- és talán hogy mióta van forgalomban (itthon)Vannak oldalak, amik kikalkulálják (elég pontosan) hogy mekkora költségekre számíthatsz. A link szerint még annyi adat sem kell mint amit én írtam...
Ha valamit benéztem, és nem is ez volt a téma, akkor bocsi...
-
JoolsNOS
veterán
Ki milyen gyertyát rakott a jazzébe? !Overdose! ajánlotta a az NGK gyertyát, de én valamiért úgy emlékeztem, hogy a denso a jobb. Ezért a szerelőnek csak annyit mondtam azt tegyen bele. Ő kicserélte ilyenre: DENSO K20TT 4046. A könyv ilyet ír: K20PR-U11. Lesz ebből gond?
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
z123456789
addikt
válasz Kornel #39356 üzenetére
Ha mondjuk összetörik, és kérdeznek a vételárról. (Persze, tudom, hogy tax árak vannak, de akkor is elsírhatod a bánatod, és nem tudnak mit kezdeni vele, mert nem tudják, hogy valójában mennyiért vetted.) Én anno azt írtam az adásvételire, hogy a kialkudottak szerint. 2 hét múlva rommá verték.
-
Snoop-y
veterán
-
LobiDrg
aktív tag
Sziasztok.Érdeklődnék, hogy D14A4->D16Z6 Swap körülbelül mennyit hozna a konyhára (Hengerfej, szívósor, gyújtás, P28) ? Valamikor a napokban kezdődik a hengerfej teljes felújítása aztán egy Vecsési kolléga kezelésbe veszi a járgányt.A kipufogórendszer az teljese egészében gyári maradna a hátsó dobot leszámítva mert az egy későbbi projekt lenne.Én úgy gondolom, hogy 120LE-t vagy akár többet is ki lehet csavarni belőle.Szerintetek mire számítsak ?
-
Kornel
veterán
válasz z123456789 #39359 üzenetére
Most vagyok túl egy ilyen tortúrán.
Semmit nem jelent, hogy mennyi volt a vételár, csak a tax ár számít.
Írattam volna 1,6M helyett 1M-t is, akkor is 1,5M-ra becsülték volna fel. -
hülyegyerek
addikt
Hétfőn voltam Tóth Iminél, az összegzés : kuplungcsere, olajcsere, váltóolaj csere, első fékbetétek cseréje. Ezeken kívül a jobb első gátlóm folyik, mint az állat, valamint kb. másfél hónap múlva 120k-s szerviz.
Tényleg baromi ügyes szerelő, úgy szétkapta, meg összerakta az egész hóbelevancot, hogy szinte alig kellett odanéznie. Szerintem maradok nála, a márkaszerviz meg bekaphatja, hogy sem a szar fékbetétekről (mondjuk azokat éreztem), sem a szar lengéscsillapítóról nem mondott egy árva szót se. Ha tudom, hogy szarok, akkor lealkudtam volna őket a vételárból, így meg simán kivettek egy százast a zsebemből.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
nagyúr
válasz hülyegyerek #39363 üzenetére
Én nem jutottam el hozzá tegnap, jövő hét kedd az új időpont
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
hülyegyerek
addikt
válasz Tsebacsi #39365 üzenetére
Mutatta a naptárát, a következő 2-3 hét koppra tele volt, és folyamatosan hívogatták is új időpontokért. Nekem is azt mondta, hogy ha megyek, akkor min. 2 héttel előtte hívjam egyeztetni.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
nagyúr
válasz hülyegyerek #39366 üzenetére
Ideje levennunk a topik osszefoglalobol, nem allapot hogy igy tele van
-
bbubby00
őstag
válasz hülyegyerek #39370 üzenetére
Jó szerelő, nincs mese!
Plusszba még nagyon emberséges is. Amikor bajban voltam, vasárnap szakadó esőben, kijött értem terepre! Na ezt csinálja meg utána bármelyik másik szakembör!!!
Árban lehet, h van olcsóbb, de ár/érték arányban jobbat tuti nem talál senki. Nekem mikor vtec szeleptömítést cseréltünk, aláfeküdt a kocsinak és egyből megaszondott még 1-2 hibát... Nemhiába van tele hetekkel előre!Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
BlacKSouL
addikt
Az első 35 km a régi-új ismerősként köszöntött 0W20 olajjal, és a következők a tapasztalataim: a motor hidegindítás után drasztikusan gyorsabban ejti az alapjárati fordulatot, mint a 0W40-el. Utóbbival 1300-as fordulaton ment általában majdnem 1 percig, majd kb. 2 perc után érte el az 1000-s fordulatot. a 20-assal eleve 1200 körül állt meg, és szinte 10 másodperc után le is ment 1000-re, 2 perc után már majdnem beállt a meleg alapjáratra. Ez alapján a hideg üzemi terhelés és fogyasztás jelentősen csökken.
Menet közben mintha halkabb, kevésbé morgós lenne, illetve élénkebben mozdul, kevésbé rapszodikus a városi alig gáz-motorfék üzemben, és bátrabbnak, nyomatékosabbnak tűnik, ami lehet, hogy csak érzésre van így (sőt nyilván a motor teljesítménye nem változik) viszont mintha tényleg csökkenne a belső súrlódása is. De eleve a friss olajnak is lehet hasonló hatása. Üzemmelegen már nem éreztem nagy eltérést, drasztikus terhelésnek még nem tettem ki egyelőre.
Viszont a 0W40-essel egy adott 33 km-es utat 5,8-as átlaggal tett meg, most ezzel 5,6 lett ugyanolyan körülmények közt.Tehát egyelőre csak nyereség van benne.
Majd nézek egy kezdeti olajszintet is, és meglátom ebből mennyit fogyaszt. Ha 10 000 km-en 6-8 deci, akkor az annyi, mint a 0W40-esé. És bár mindenki úgy gondolja, hogy a vékony-híg olajból többet eszik, technikai szempontból akár pont az ellenkezője is bebizonyosodhat, ha a motor nincs extrém módon elkopva, ami egyelőre nem tűnik valószínűnek.Görgőszett és hosszbordás szíj csere után az 1400 körül tisztán hallható nyiszogás nem tűnt el, tehát itt már csak a vízpumpa, a generátor és a klímakompresszor szabadonfutója jöhet szóba. Azonban jelenleg mintha nem is ezektől jönne a hang, hanem van aki motor mögül hallja, én meg a katalizátor környékéről. Már csak abból is kiindulva, hogy a generátor, és a vízpumpa fordulatszáma eltér a főtengelyétől, márpedig a nyiszogás a főtengely fordulatszámmal megegyező.
Kapott új hűtőfolyadékot, és fékfolyadékot is. Meg most gyári levegőszűrőt.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #39372 üzenetére
Én is a motorból hallom, de szerelők szerint valamelyik csapágy lesz. Két hete cseréltettem víz pumpát, maradt a hang. Most a generátort csapágyazunk meg!
Katalizátor nincs törve, CO érték jó, most volt műszakin.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #39373 üzenetére
Az lesz a baj, ha a generátor generál után is marad... mert akkor onnantól már nekem se nagyon lenne ötletem, hogy mégis milyen mechanikus egység van ami csinálhatja. De akkor ha nálad a generátorra se javul meg, tuti elviszem Novoth Tibihez. Szkópolja meg szetoszkópolja meg mindenfélével, és mondjon valamit.
Generátor amúgy mennyire jól szerelhető vajon?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #39374 üzenetére
Szét nem szedtük még, de öcsiék napi szinten foglalkoznak ezzel. Ha nem lesz idejük, vagy úgy látják, elküldik egy szakihoz, aki felújítja (ezzel foglalkozik, szóval neki vannak célszerszámai)!
Feszítőnél cseréltünk csapágyat, ami még szoba jöhet a klíma kompresszor csapágy és a másik támcsapágy (ha jól emlékszek több nincs)!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #39375 üzenetére
Nekem mindkét görgőt kompletten kicserélték, az egyik kifelé, a másik befelé feszít. Ha neked megvolt a vízpumpa, akkor már tényleg csak generátor lehetne ebből a vonalból. Klímakompresszort azért nem gondolnám, mert kikapcsolt kompresszor esetén a szíj csak egy szabadon futó gyűrűt hajt meg, és amikor bekapcsol, a kuplung akkor húzza rá magát a gyűrűre szemből, és kezdi el a tengelyt is forgatni. Mondjuk tény, hogy a csúszógyűrű is csapágyazott szerintem, de a klíma terhelésre sem változik meg a hang. Ezért zárnám ki. Mindazonáltal bekapcsolt kompresszor esetén megy a két ventilátor is, tehát nagyon nehéz mellettük kihallani a hangot. Lehet, hogy le is húzom a két ventilátort, és úgy hallgatom meg majd külön is.
De érdekes, hogy mintha 5D esetén civinfo-n nem számoltak volna be ilyesmiről, pedig motorikusan azonos kellene hogy legyen a 4D-vel.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
NoLF
addikt
En kormere neznek annak a nagy hondas ismerosnek, aki azt allitja hogy az 1.5iLS-el pariban van az 1.4iS. Nem is a 24 loero kulonbseg miatt, hanem a az akkori szupersztar vtec-e motor miatt egyszeruen fenyevekkel jobb az 1.5, csak olyat vennek ha tehetnem. Jobban megy es kevesebbet eszik, erthetetlen hogy lehet valakinel a ket auo egy szinten.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #39376 üzenetére
Én se olvastam erről semmit sem! Ezért is vagyunk bajban!
Klímát a szakik is "kizárták", pont amiatt amit írtál!
Viszont agyalok, ha a generátort csapágyazunk, utána sztem kap új szíjat! Már sokszor levettük és feltettük!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
szabonagyur
félisten
Végre egy napsütéses délután...erre meg is jelent a sok idióta az utakon...
Parkolóban keresztben-hosszában állnak meg... kétsávoson felet indexel de már tolja be magát a kocsival úgy, hogy tutira nem fér be, aztán meg mutogat ha le dudálom... De ugyebár neki van igaza hiszen azért kellett erőszakosan besorolnia mivel 300 méterrel később megszűnik a külső sáv és nehogy kint ragadjon...
Komolyan nem értem az ilyeneket...
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Fkris
őstag
válasz wierra #39379 üzenetére
Akkor viszont lehet, hogy majd iLS lesz belőle, és arra koncentrálok....
Köszönöm"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
hatpersze
tag
válasz Caaabi #39369 üzenetére
Üdv
Nem tudom hogy az újabb Hondákban az automata milyen, de a hatodik generációig a kupékban baromi jók, eszembe nem jutna már kézi váltós kocsit venni (az összes Hondám - asszem hat darab...- auto váltós volt, van). Az 1.5-ös lsi kupém városban ha finoman használtam, tartva a forgalom sebességét, 6-7 literrel vígan elvolt, az 1.6-os már többet evett ennél (cserébe szarabbul is ment...). Tény, hogy nincs összehasonlítási alapom kézi váltóssal, de itt ugye nincs kuplung kopás, esetleges kettős tömegű vagy mi lendkerék, és akkor a legfontosabb dologról, a biztonságról, és kényelemről még nem is beszéltem... Nagyon sok kilométert levezettem, tudok váltani (:, de eszembe se jutna kézi váltós verdát használni... (:
A váltók hangolása nekem megfelelt, ha akartam "jól" gyorsult, ötvennél teli talpra simán visszaránt egyesbe, nekem az élményfaktort simán kielégítette (kielégíti az Accord is). Talán a végáttétel is jobb mint kéziben, kevesebbet pörög utazási tempónál.Szóval szerintem ne zárd ki ilyen egyszerűen ezt a váltó kérdést. Hosszú távon a többlet fogyasztás elenyésző, a karbantartás meg kifúj az ötven-hatvanezer kilométerenkénti olajcserével...
-
sunny84
senior tag
lassanan indulás
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
Caaabi
senior tag
válasz BlacKSouL #39384 üzenetére
Ezzel a valasszal engem is megerositettel abban, h ne is gondolkodjak automata valtos ufoban... Vagy 2 db lett volna pedig ami gyonyoru allapotu 1.8 i vtec EX i-shift 5 dr , viszont akkor felejtos es marad a manual ahogy par hsz el elotte mar elmeletben eldontottem. Koszonom a kommented, szep napot!
-
ryger
aktív tag
Sziasztok,
Most vettem egy Civic-et, 2003-as D16V1-es motorral. 130000 km van benne es azt szeretnem kerdezni, hogy milyen olajat es szurot ajanlotok hozza? Nem fogom porgetni, minek egy ilyen motort(megha Vti lenne), de neha azert az autopalyan lesz 4000 rpm kozeleben, marcsak a rovid fokozat kiosztas miatt is.
Rengeteg lehetoseg van, olvasgattam neten is es talan akkor kell es van jelentosege a 0w30-as olajnak ha sokat forgatja az ember, egyeb esetben eleg egy 5w40-es is, ha igaz. Ez mennyire allja meg a helyet?
Olajak amik szoba johetnek igy elso nekifutasra:Castrol EDGE Ti 0W-40 A3/B4
Fuchs Titan SuperSyn F 5W-30
Castrol Magnatec 5W30 A5Esetleg valami Shell vagy Aral, akarmilyen gyartmany? Szuro eseten csak gyari vagy pl BOSCH, ...?
Koszonom elore is!
Szerk: gyari olajcsere periodus tenyleg 20k km?
[ Szerkesztve ]
-
ryger
aktív tag
válasz tboy93 #39390 üzenetére
Szia,
Koszi a tanacsot, en is inkabb a 10k csere hive vagyok, mar amugy is megszoktam a regi autoim miatt
Ezt eleg jo aron be tudom most szerezni, szerintem ez lesz: Castrol EDGE Ti 0W-40 A3/B4. Alig lenne olcsobb mas 5w40-es... Szerzek akkor gyari szurot is, parat, a jovore valo tekintettel.Szerk: most nezem es motul 8100-bol 5L-est adnak, lehet megis az lesz
[ Szerkesztve ]
-
ryger
aktív tag
válasz tboy93 #39392 üzenetére
pont most probalom kideriteni a valto olaj fajtajat, hogy milyet vegyek. Egyik helyen ez van:
Castrol Syntrans Transaxle 75w-90 1L API GL4 vagy masik
FEBI BILSTEIN 41-4113906FA tobbi folyadek cserejet is megejtem de ott azert egyszerubb a valasztas.
demars koszi a megerositest, akkor ez Motul 8100 X-cess 5W-40 lesz a befuto.
Most lattam van ilyen is: Motul 8100 X-clean 5W-40
Barmi kulonbseg a ketto kozott? X-cess VS X-clean?
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz LógaGéza #39248 üzenetére
Na mióta volt ez a buli, azóta meg-megtorpan az autó, elég sűrűn. Azt vettem észre, hogy főleg lámpánál, kettesben gyorsításkor... Mondjuk ma egy előzésnél is megtorpant, meg is ijedtem kicsit...
Volt egy olyan, hogy mentem az utazó 100on, és olyan furcsa volt... Tapostam egy padlót, és SEMMI nem történt... Szó szerint, még a fordulat se emelkedett... Bekuplungoltam, és egyből felpörgött a motor, de mikor visszaengedtem, akkor megint 3ezren maradt . Végül jött egy falu, azon végiggurultam, utánna pörgött, csak ugye dadogva....
Rossz benzintől lehet ilyen?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
Váltóolajból csak gyári Honda MTF3, Csepeli bontóban a legolcsóbb tán.
Motulból X-cess, ha pörgeted néha, akkor jobb.Bocsi a dupláért
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #39376 üzenetére
Ma megint éktelenül csikorgott! Hallgatóztunk és végül Meg lett mi okozza! Klíma bekapcsoláskor abba hagyta! Ez azért fura, mert múltkor nem hagyta abba, ezért gondoltunk a víz pumpára!
Szóval vannak kételyeim de most szedhetjük szét. Még utána nézek, hol milyen csapágyak vannak benne?! Egyáltalán szerelhető e? Vagy megcsináljuk, vagy kap egy bontottat (az is 60 k Endrénél)!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Politika
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Futás, futópályák
- Okos Otthon / Smart Home
- 3D nyomtatás
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...