-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jaffa75
őstag
Sziasztok Urak,
holnap megyek megnézni egy 1,8-as ufo Civic-et... mire kellene nagyon figyelnem?
Illetve mi a tapasztalat az automatákkal kapcsolatban (van abból is egy amit kinéztem) - kell a hideg/meleg válasz is!
Kösz előre is
Jaffa
-
hülyegyerek
addikt
válasz Jaffa75 #39052 üzenetére
Magamat idézném két oldallal ezelőttről :
Ne legyen nagyon lelakva, meg főleg műszakilag legyen rendben. A km állást kérdezd le a kekkh-ból, meg lehetőleg vidd el szakszervizbe átvizsgáltatni, meg a hibakódokat kiolvastatni. A váltógomb, meg a plüsskárpit nagyon hamar kopik mindben, szóval ezektől ne ijedj meg, és attól sem, ha a lámpák mellett valamelyik oldalon nagyobb a rés, mint a másikon. Az csak a lökhárító elállása miatt van, mivel a Honda frenetikus mérnökeinek sikerült az első lökhárító alá még egy plusz lefelé lógó műanyagot szerkeszteniük, ami garantálja, hogy minden kisebb padkán felakad az autó, és elcsúszik az egész lökös. A fordulatszámmérő előtti plexi nagyon hamar karcolódik, de ettől se kell megijedni. Ajánlom figyelmedbe a civinfo.hu-t, az teljesen típusspecifikus fórum.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Kornel
veterán
válasz Jaffa75 #39052 üzenetére
Minap írtam pm-ben egy fórumtársnak éppen kérdésre válaszolva, bemásolom ide is:
Nem tudom mennyi a keret, de a civicek nagyon tul vannak arazva.
Nekem a 2008-as benzines jó közepes állapotban 2,45M volt, téli nyári szettel.
Mondjuk a piacon lévő lelakott, külföldről behozott hullak és felhullak között ez még istenesen néz ki, pár apró hibája van csak.
Az összes fk2 civicen hamar karcolodik a belső műanyagok, és a műszerfal plexije, illetve a szurke festett műanyagokrol kopik a festék, a kormány és a változók hamar fenyesedik.
Nalam ezek még az elviselhetőség inneni oldalán vannak, tehát látszik egy -egy kisebb hiba, de még mindig szebb állapotban van, mint a piacon lévők 90%-a.
Ezek egy része könnyen orvosolható, a műanyagok mind levehetoek, csak azok kapnak, pár ezerért lefújják amire akarja az ember, valtogomb csere se tétel, stb.
A pluss belsősök nagyon kényelmesek, de az is hamar kopik, nálam ez se veszes, egy karpittisztitas után szinte újszerű.
Benzinesben 2-3M között mozognak a 2007-20010-es példányok, jellemzően inkább közepén lesznek normalis példányok.
Dizelnel 1,8-2,8 inkább ez a sav, talán ott már 2,2-2,3M korul is vannak szebbek, de ott azért számítani kell a plusz költségekre.
Egy kettőstömegű kuplunggal 300+munkadíj, simán 400 környéke lesz, kedvezménnyel.
A 2.2 ctdi nagyon stabil, egy két apró de kezelhető hibája van, valami szelep hal meg, de nem kapitalista hibák, csak ugye mind nehezen diagnosztizálható dolgok.
De azért a csúcsok itt is előbb utóbb megadják magukat, stb., bár 200-300k valós futasnal ez sem jellemző.
Alkatrész árak inkabb átlagosak, a hírek ellenére is, első féket vettem komplett én tárcsa + betétet ferodo premiert 27k-ert.
Kormanyosszekotok 5-6k, a lengokar előre húzós, az 50-60k környéke, de egy suzukihoz is ennyi pl.
Ami nálam előny volt, hogy (egy typeS maszkkal) tetszik, kompakt meretkategoriaban szerintem az egyik legnagyobb, magam mögött szépen elférek, és elol és kényelmesen ülök, az ülések parádésak, főleg a plüss.
A csomagtartó papíron 400 liter, de baromi jól pakolhato, sokba dönthetö a hátsó ülések, illetve fel is hajthatók, el se hittem, hogy milyen jól variálható.Hátsó ülés felhajtva.
Lehajtott üléssel a csomagtartó:
[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
Az minek a jele, ha a kipufogóból elég erős benzinszag jön? Főleg hidegen.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
nagyúr
válasz JoolsNOS #39055 üzenetére
Enyém is csinálja, kornélé is ezek szerint. Túldúsít szerintem is, ráadásul az újabb honda motorok a ivtec miatt olyan "hülyeségeket" is csinálnak, hogy azt hiszem, rossz a motor, pedig csak játszik a keverési aránnyal.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Kornel
veterán
Tényleg.
Másik topicban dobbentem rá.
Üzemanyag szűrő?
Gondolom azt se ártana cserélni.
Suzukinal nem volt, így elszoktam tőle. -
nagyúr
A 2008-tól gyártott Jazz-ekről van infótok srácok?
-
Peter.70
őstag
válasz tboy93 #39073 üzenetére
Én nem járok vele olyan sokat ( évi kb 8 ezer ), a kötelező szervizeken kívűl eddig egy kerék csavar csere volt ( én szakitottam bele kerék cserénél ) , és hátsó fék csere ( nem jártam vele és berohadt ). Fogyasztása, ha betartom a sebesség határokat, országúton kb 5 liter.
Egy szóval jellemezném: imádom
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #39069 üzenetére
Havernak volt, 1,4-es. Németországból lett behozva. 1,5 évig használta kb. Jó autó én is vezettem többször. Nem egy rakéta de keveset eszik és iszonyat nagy a hely benne. Nekem ugye mk1-es van ahhoz mérten sokkal kulturáltabb ennek az mk2-nek a belseje. Városban csendes meg országúton is pályán azért már nem villant (ott már hangos és nincs benne tartalék sem).
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Thx mindenkinek. Áll a bál, kéne egy kisautó, de napról napra változik a rászánt keret és a követelmények... Apósom nem egyszerű fazon.
-
nagyúr
válasz EQMontoya #39077 üzenetére
Főképp barátnőm használná, de néha a szülők is. Szóval 90%-ban egy fő ülne benne és előre láthatólag napi 120km-t menne a vas az M0-n.
Nem lehet 3 ajtós, nem lehet dízel, nem lehet yaris/jazz méretnél nagyobb, nem lehet francia-olasz-vw-suzuki-dacia, nem lehet ritka típus, nem nézhet ki sportosan (azt biztos széjjel tiporták), nem lehet idős, nem lehet benne sok km, nem hajlandók 30km-nél messzebb menni érte, ja és ne kerüljön sokba
Mondanom sem kell bármit mondok mintha falnak beszélnék, így én ki is szállnék már ebből a buliból, csak engem meg a barátnőm nyaggat, hogy desegítsekmánmer'soseleszebbőlsemmi
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Na de 30km-en belül van 2db amibe 150k km-nél kevesebbet hazudtak bele Ja és ne legyen lelakott, ne legyen karcos a fényezés, ne legyen külföldi rendszámos... stb
A múltkori ilyen akcióból egy aygo született, na annál fosadékabb autót nem lehetett volna választani. Konkrétan egy kis szar, alig lehet benne elférni, az ülések egy buszon különbek, hátsó ablak nem lehúzható, ajtókárpit helyett használt tejfölösdoboz műanyag van a lemezen, csomi gyakorlatilag nincs, kerregő 3 henger, tetűlassú, a váltó olyan fos, hogy még a barátnőmnek is feltűnik hogy szar Mintha egy fazék lekvárban kavirnyásznál, amikor beül a hondába teljesen elkapja a versenyszellem úgy gangol mint álom, minden fokozatot egyből a helyére rak, az aygoban meg tényleg kutatni kell hogy hova told a botot. Aygo futóműve is egy rakat gané, pályán felborul, kanyarban felborul, kirázza a lelked, áh gyűlölöm azt az autót.
[ Szerkesztve ]
-
-
z123456789
addikt
válasz tboy93 #39076 üzenetére
Azt imádom, amikor azt gondolják, hogy te vagy az internet feltalálója, tulajdonosa, és karbantartója, csak azért, mert épp jelen vagy 2-3 fórumon, ahonnan meg tudod oldani a saját problémáidat, rengeteg belefeccölt idővel. Mer' ugye ők csak azt látják, hogy "na de fasza kocsit talátá", meg "na de kurva ügyesen megoldottad", meg "na de jó cuccot vettél a neten, rendeljél nekem is!". Az már smafu, hogy egy fél napod ráment a fórumozásra, hogy megold ezt a típusspecifikus dolgot. Nem, ők jönnek azzal, hogy csak akkor nem tudsz segíteni, amikor nekik kell. És hiszi ezt mindenki az egész családban ugye? Ördög ez az internet, amilyen hasznos, olyan időrabló, és szar is. Na köszönöm hogy kisírhattam magamat. Sok sikert, és kitartást!
u.i.: egy éve rohad nálam a 2 forintos TCR-es vagy mi a picsának nevezik GPS-re csatlakoztatható radarfigyelő atomcucc, amit a barátnőm apja kapott a nejétől...csak1nap.hu-ról.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
(#39088) Peter.70 Khm, jó lenne ha a barátnőmnek nem kéne napi 2x60km-t tekernie az M0-n
(#39089) Qru Fölösleges ebbe a problémába energiát fektetnem, az tény.
(#39090) z123456789
-
NoLF
addikt
válasz tboy93 #39082 üzenetére
Tefigyeljmar ha a csajode lesz a kocsi nekik nem mindegy milyen messze kell megnezni, hany km van benne stb? Vagy ok adjak az egesz penzt es az ovek lesz a verda, de csak a mod hasznalja?
Mert leginkabb semmit nem ertek ebbol az egeszbol.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
Es ebben a baratnak kell segiteni, huh! Nem irigylem. En kiadnam az ukazt, hogy segitek a nomnek autot venni ami jo, koszonjuk a oenzt, es nincs belevau, vagy nem segitek es azt csinalnak amit akarnak, aztan majd hallgatom mekkora szar a verda ami veve lett.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- LEGO klub
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...