-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz BigBlackDog #39550 üzenetére
Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #39550 üzenetére
Nyugi Anno a Puntommal nekem is nekemjöttek, be is rezeltem egy ideig annál a kereszteződésnél, majd elmúlik A gép nagyon szép, ezért akarom én is polírra vinni, mesésen csillog utána. Sok örömet hozzá!
(#39551) zolynet: A népnek meg csorog itten a nyála Szép gép ez is!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #39550 üzenetére
Ahogy Tsebacsi mondja, majd elmúlik. Nem is szabad, hogy ezen járjon az eszed sokáig. Motorosként engem is elcsaptak tavaly nyáron, de eszem ágába sincs abbahagyni, sőt, most csinálom a korlátlan A-t. Szeretem a motorozást, és nem is szeretnék lemondani róla. Ha a kádban csúszok meg, akkor ne fürödjek többet?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Na.
Első "negatív élmény" az autóval.
Ma menet közben, mintha hangosabb lett volna a motor, ki is szűrtem, hogy az, kuplungolva megszűnt a "plusz zaj".
Valami rezonancia volt, ami motor fordulattól függött.
Nezegettem a kocsit, persze semmit se láttam, hisz alul amugy is minden burkolva van.
Megálltunk kicsit, aztán utána már minden normális volt.
Más észre se venné, mert minimális volt csak az oda nem illő zörej, ahogy asszony se értette, hogy mi bajom.
De krvra idegesit, hogy mi volt az, ha mégegyszer előjön,lehet gyufa lesz 😂
Találkozott már valaki 8gen civicnel ilyennel?
Annyi, hogy most volt szelephezag állítás, még ugye hozzá levéve a szelepfedel, nem hiszem, hogy van hozzá köze, de ki tudja. -
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #39553 üzenetére
Mellesleg ez az a gép, ami "...vicc, foglalkozni sem éri meg vele..." - by Tsebacsi
+ (#39555) tboldi: Jogos, túl kell tennem magam rajta, ezen vagyok. Csak kicsit "mentálisan elgondolkodtatott" az alábbi, szerintem nem túl gyakori esetem. Jogsiszerzés után örül az ember, egy jó fél évet ugyan nem tudtam vezetni, de utána végre ki tud menni egy járgánnyal. Aztán egy héten belül telibecseszik hátulról a régi swiftben -ráadásul a faluból még ki sem mozdultam -, mert valaki éppen a telefonján mutat a jobb egyben ülő gyerekének valamit és nem lát meg maga előtt egy fél perce ott álló, balra irányjelző autót. Így fékezés nélkül beleszáll. A régi swift meg ugye egy kicsit összemegy, csak a jobb oldalán tudtam kikászálódni belőle. Elkezdtem már gondolkozni, hogy mi a véletlen események és a mesterségesen előállított történések határa...
(#39558) kornelka: Fordulattól, sebességtől nem függ? Nedves idő esetleg nem befolyásolja? Nem értek hozzá -de belepofázok -, de én nem gyanakodnék a szelephézag állításra, mint okra, ha a kuplungpedállal tudod befolyásolni a hang létezését.
[ Szerkesztve ]
-
>>>W!nman*
tag
válasz runner 125 #39548 üzenetére
Hi!
Szerintem ultrahangos mosó!
Jövő héten megjön az enyém, majd kipróbálom a kiszedett szondámmal.
De utubeon elég durva videókat látni a hatékonyságról. -
Kornel
veterán
válasz EQMontoya #39561 üzenetére
Bocs, rosszul fogalmaztam.
Szóval alapjáraton nem hallani, ezért kuplungoltam, hogy alapjáraton gurulva kizárjam az egyéb dolgokat.
Álló helyzetben uresben fordulaton is ugyanott rezonalt, mint menet közben, ugyanazon a fordulaton.
Leömlő, kipufogó, vagy valami hovedo lemez, vagy maga a motor, más tippem nincs, mert jellegzetesen fordulattól függött.
Remélem nem függ össze a szelephezag állítással... -
runner 125
nagyúr
válasz zolynet #39551 üzenetére
Ütős. Se több, se kevesebb.
Mostanság én így Honda-zok.
demars
A külső része nekem csak védőkupaknak tűnik.. kicsit kotyog is rajta, persze rá van préselve, nem lehet levenni, szerintem az érdekes rész alatta van. Mindegy, megfújogattam / beáztattam alkohollal, és adtam neki 8 BAR légnyomást. Ha nem lesz jó tényleg csere, holnap kiderül.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #39559 üzenetére
Hehe megesik, nem tűnt hihetőnek a kmszám, ráadásul alig volt ugye kép róla, belülről jól rémlik, hogy egy se? És facelift előtti, mégis drágább volt, mint az azutáni Ezek mind fura dolgok. Ha 2.750-ér hoztad el, akkor szerintem kicsit sokat adtál érte, még úgy is, hogy csak 36k km van benne.
Amikor árultam a kecóm, igyekeztem kipucolni előtte, kapóra jött a tavaszi nagytakarítási időszak. Lefotóztam jobb pozíciókból, és feldobtam a netre. Az a 10+ ember, aki eljött megnézni az 1 hónap alatt, az mind meglepődve mondta, hogy jééé, ugyan olyan, mint a képeken. Jakérem, nem zsákbacicust árulunk. Namármost ha fostos képeket lősz egy jó kocsiról, úgy magaddal és pár leendő vevővel cseszel ki. Őnekik szerencséjük volt, hogy elmentél megnézni, és kiderült, hogy jó a kocsi. Ennyi
Kornél: Milyen fordulaton mi rezonál? Az enyém 1900-as fordulat körül, pl. 68-69 km/h-nál csak abban a tartományban ad ki egy kicsit furcsább hangot, se előtte se utána nem, és nem remeg semmi, csak a hangja lesz fura búgós. Kipuffos szerint tulajdonság, nem hiba.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #39566 üzenetére
Az ultrahangos mosás jó ötlet. Nálunk a cégnél sok apró cuccot így takarítanak. Esetleg keress rá, hogy itt Győrben foglalkozik e valaki ilyennel. A szonda kiszedése nem sok idő (gondolom hamar kint van, azt írtad az elsőt vetted ki).
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Sátán44
addikt
A Honda Jazz, amit kinéztem kínai gyártású, jelent ez valamiben hátrányt a japánhoz képest?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Fkris
őstag
Nézegettem, ismét találtam egy szépséget, igaz, ennek is van egy(legalábbis elsőre, képről) kis hibája, a hátsó sárvédő...
Mennyi a javítása, 100k?"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Kornel
veterán
Link?
-
Fkris
őstag
válasz Kornel #39573 üzenetére
Sry, azthittem beletettem ...
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
-
nagyúr
100k-tol indul. A ket iv fenyezve kb annyi. A baj ott kezdodik majd, amikor leveszitek az ivet, korbenezitek a kocsit es rajottok a karosszeriassal, hogy bizony ez nem csak ott rohad. A kuszobok, belso ivek, az alja mind rohadhat. Siman el lehet kolteni 2-300k-t mire rozsdamentes lesz a gep. Szerintem mondtuk mar itt is, 4-500 kozott 100% hogy nem kapsz panaszmentes 6gen-t. Meg 700-ert sem, el van ezeknek szallva az ara, az ilyen 400 koruli gepek foskupacok mind.
[ Szerkesztve ]
-
Fkris
őstag
válasz tboy93 #39577 üzenetére
Értelek titeket, köszönöm!
Itthon garázsban állna, és igazából az lenne számomra a lényeg, h motorikusan legyen tip-top, mert külsőleg inkább költök rá, mint mondjuk egy motorgenerálra, de nyilván jobb lenne egyikkel sem foglalkozni.
Olvasgattam a Nepperűzőt, és azt írja, hogy autóvásárlás után legyen olyan 200k tartalék, ha hozzá kéne nyúlni az autóhoz. Belegondolva van benne valami, így, hogy egy ilyen "kis" probléma is vastagon benne lenne a kilókba, értem is, miért írta.
És még olaj/szűrők/vezérlésről nem is volt szó.Amúgy mennyivel különbözik az 1.4 iS től az iLS, alkatrész/alkatrész árak terén?
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
nagyúr
Vasarlas utan a vezerles, olajak, szurok, folyadekok csereje siman elvisz egy szazast. Atiras biztositassal siman 70k. 200k tartalek kb eleg is erre, de ha mar kuplung, fek, gumi vagy esetleg valami futomu alkatreszt kell cserelni gondba leszel. A rozsda tenyleg irgalmatlan penzt tud kihuzni az ember zsebebol, nekem csak par folt volt az auto aljan + ivben belul, illetve az ajtomat meg egy meghuzast hoztak rendbe, aztan kapott egy alvaz + uregvedelmet es hopsz 170k. De mondhatnam a futomuvet is, vasarlaskor kopogott egy kicsit, szerelonel + muszakin kiderult hogy cseres mind a 4 gatlo, stabpalca, stabszilent, anyagok, munkadij, futomu allitas 160k. Bele lehet am nyulni a szarba rendesen, egy motor vagy egy valto felujitas se 5ft es az ilyen 400k-s gepeknel eleg nagy a rizikofaktor. Lehet persze szerencsed, sok ember alapoz erre, de 10/9-nek nem lesz es utana perkalhatsz a szakinak kemeny penzeket
Tenyleg nem tudom mennyi a kereted, nem akarok en turkalni a penztarcadban, de 4-500 + kis tartalekkal nem feltetlen civicet neznek.
[ Szerkesztve ]
-
Fkris
őstag
-
BigBlackDog
veterán
Remélem nem köveznek meg, de esetleg egy 8 szelepes, 1.6 benzinmotoros Astra (inkább F-ből fogsz normálisat kapni ennyi pénzért) nem jöhet szóba?
Vagy kitartóan keresel és egy tényleg hibátlannak tűnő Civicet hozol el. Ott is lehet bőven meglepi szerintem a korból adódóan, de ha látszik, hogy törődtek vele és nem zörög, csattog, föttög menet közben, szépen jár a motor és kívülről is csak apróbb kőfelverődések vannak, akkor valószínűleg nagyobb baj talán nem lesz.
Esetleg ezeket szerintem érdemes lehetne megtekinteni, ha nincsenek messze. Talán alkuval beleférnek még a keretbe.
Egy
Kettő[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #39582 üzenetére
4-500 korul az F astra realisabb szerintem is.
-
Fkris
őstag
-
BigBlackDog
veterán
Szerintem F Astránál maradj ekkora keretből. Abból is az 1.6-os, 8 szelepes motort tudom ajánlani, keveset eszik, nyomatékos alacsony fordulaton és a váltója is viszonylag hosszú, pályán sem hangos.
G Astránál több a hibalehetőség és annyi pénzért szintén a kínálat alját kapod el, ami tele van szeméttel nagy eséllyel.
Most mentem én is keresztül nemrég az Astra nézegetésen, F Astrából 500-600e Hufért már kapsz olyat, aminek nem véres a torka, G Astrából normálisabb példány 1m Huf környékén kezdődik, H-nák 1.5m Huf a határ a saját tapasztalataim alapján. Kvára elszálltak az árak.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz tboy93 #39583 üzenetére
Nem erőltetném.
Gyenge, de sokat fogyasztó motorok, de legalább ugyanannyira rohad, mint a korabeli japók. Amik amúgy lényegesen jobb autók voltak. 323, Almera szerintem van ennyi pénzért normális, az F Astra meg egy foshalom ezekhez képest.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Fkris
őstag
válasz EQMontoya #39589 üzenetére
Átgondolom a dolgokat, mondjuk a 323 se néz ki rosszul. Igazából azért ellenszenves kicsit, mert míg gastra alkatrészből dunát lehet rekeszteni, addig 323 alkatrészből lényegesen kevesebb van
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Kornel
veterán
G astra 800k alatt nincs normális.
Az jók még millió felett mennek bőven.
Persze ugye szubjektív, kinek mi a jó...Más:
Tesztelgettem most, és valóban ahogy Tsebacsi mondta, 1900-2000 rpm korul mintha berezonalna valami, oke, hogy ez ilyen, de eddig mintha nem hallottam volna szelephezag állítás előtt.
Létezik,hogy osszefugg, vagy szokás szerint csak tulkombinalom?
Asszony nem is hallja, hogy miről beszélek.
Talán akna alatt lenne érdemes megnézni, gazadasra hol mi réteghez, vagy az összes hovedot és tartót végignézni...
Csak se akna, se semmi hozzá. -
nagyúr
válasz BigBlackDog #39593 üzenetére
Ez mar n16, francia gyartas es jo fos attetelezesu a valtoja En az elozo generaciora gondoltam.
-
bbubby00
őstag
Köszi mégegyszer a talit az itt jelenlevőknek. Jó kis társaság verődött össze. Szerencsére jóidőnk volt, a szél lehetett volna gyengébb is, de legalább nem esett!!
Elég szépszámmal gyűltek össze idén is a Hondások.
A szervezés viszont idén pocsék volt.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
zolynet
addikt
Klassz nap volt!
gyári idő (gyári felni+gumi 225/45R17): 15.556s (meglepett, mert 15.9-16.1 körülit vártam)
2.453 láb
146.16km/h célvonali
porzott a tankKöszönöm a gulyást bubby00, f@sz@ volt!!!
Life is too short to stay stock!
-
hülyegyerek
addikt
Hála a Dajcslandban dolgozó román vendégmunkásoknak, a hétvégén sikerült 5,9l-es átlagot mennem Győr-Gyomaendrőd között végig pályán és főúton az 1,8-as ufoval. Meg is ijedtem, mivel az 1.2-es Punyeszünk többet eszik....
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Radomer
aktív tag
Szeretném megkérdezni EU8 civic első féktárcsa + betétre Ate jó választás?
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Marvel Snap
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- OLED TV topic
- Fűnyíró topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- OpenMediaVault
- Parfüm topik
- További aktív témák...