-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz Peter.70 #38244 üzenetére
Innen rendeltem! Itt volt a legolcsóbb!
Qru: Én is kíváncsi vagyok rá, sokat várok tőle. Majd megírom, hogy mik a tapasztalatok!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
NoLF
addikt
válasz z123456789 #38227 üzenetére
Vigaszodra valjon, hogy a leheto legjobb megoldast valasztottad: ilyen esetben tilos az osztonos kormanyfelrerantas, mert hatalmas bajok lehetnek belole, masil auto, borulas stb... Az allat meg nem betonbol van es relativ kicsi, igy mindenkeppen ajanlatos ugy tenni, ahogyan te is. Fel a fejjel!
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
m3tr0
senior tag
válasz z123456789 #38224 üzenetére
Részvétem az autó iránt.
De tényleg szerencse,hogy neked nincs bajod.
Továbbá az is jó (szerintem) ,hogy nem próbáltad meg elkerülni az ütközést, mert ugye onnantól bármi lehetett volna. Ki lehet javítani az autót, persze ha megéri.
Ha nem,akkor van egy eladó Civicem, igaz NFl 6gen 3d, de akár jó áron eladó.Kitartást és jobbulást.(lelkileg főleg)
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Flashback
addikt
válasz z123456789 #38224 üzenetére
Nekem az előző három kocsim mind volt törve.
Nézni a legrosszabb, függetlenül attól ki volt a hibás. Addig nem is leszel teljesen rendben amíg látod nap mint nap. Kitartást hozzá! Ha kell van egy jó és olcsó Honda bontós Maglódon de a Kabai utcai is ajánlható!Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
szabonagyur
félisten
válasz z123456789 #38224 üzenetére
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
XSiGma
aktív tag
Üdv!
6gen Accord első féknyereg jó lehet 6gen Civichez is?
Köszi -
Flashback
addikt
válasz 7600 GS #38257 üzenetére
Csepeliek is jó fejek, velük dumáltam jó sokat pedig csak pár bolháért ugrottam be.
Egyszer vettem egy mhtetőt valahol a budai oldalon is, de az nem biztos hogy csak Honda bontó volt... Az nem volt annyira szimpatikus de már nem tudom miért. Volt vagy 10 éve...Amúgy biztos a többi Honda specifikus bontó is jó.
Nekem ezzel a 3-al volt tapasztalatom.[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
BlacKSouL
addikt
válasz z123456789 #38250 üzenetére
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
norb1980
újonc
Sziasztok!
1994-es Honda Civicemről letörtem a jobb oldali tükröt (elektromos, az autó sedan 4 ajtós). Mivel már nem az első, többször ragasztottam is, ideje sajnos másikat vettem. A tartó konzol tört csak el, maga a tükör hibátlan. Lehet ilyet kapni külön? Tükör esetleg valakinek? Pár bontónak írtam, de nem írtak még vissza.
Köszönöm!
-
z123456789
addikt
(#38252) NoLF
(#38254) m3tr0
Pláne hogy egy 24 tonnás jött szembe. :S Köszi.(#38255) Flashback
Nem nézem, elgurult a szerelőig. Elvileg ma már kapok rá egy becslést hogy mennyi lenne. Mivel rengeteg a km benne, sajnos nem sokat ér az autó. Kezdek beletörődni, hogy csere lesz.(#38256) szabonagyur
Íjjj. Csak nem mai? Ha jól látom, Te azért hamarabb meg tudtál állni. Minden rendben Veled? Kocsi?#38263) BlacKSouL
Látom a közelben ráadásul még egy legelő is van (térkép szerint). A másik meg, na ja. Fa, fa hátán. Amilyen szép, olyan veszélyes.[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
Meggyőző ez a accord type-s, bár ott 4000-6000rpm között van egy kis "megtorpanás". Ezen segít a reflush ecu meg egy leömlő. (esetleg cai)
Reflush ecu a 6100-7100rpm vtec tartományt kiszélesíti 4600-7600rpm-es tartományra.
Vittek is ilyen autóval pár hete, nagyon meggyőzően húzott a 4. fokozat 200km/h-ig.
Most még azon is dilemmázok hogy legyen-e rá 4dugós wilwood fék előre....egy jó időre fékkel sem kellene bajlódnom.
Most tetszik a suhanás, a csönd. Viszont lehet pár hét múlva meg a bubogás, az ordítás kell majd. Kiderül.
Első körben még nem hírdetem a civic-et, meglátjuk mi lesz.Life is too short to stay stock!
-
honda23
aktív tag
Meleg motornál mennyit kell várni szelepfedél tömítés cserénél? Olajcserénél megejtem valszeg.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
wierra
senior tag
válasz zolynet #38269 üzenetére
Sztem az Accord a kényelmes suhanásról szól, függetlenül attól, hogy 2.0, 2.2 vagy 2.4.
Ha lenne Type-S-em, akkor se lenne rajta se hangos kipuff rendszer, se nagyfék. Ezektől még ez nem lesz sportautó (mondjuk az ECUreflash-CAI-leömlő szentháromságtól sem). Meg aztán...ennek közel sincs olyan szintű futóműve, mint a VTi-nek."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
demars
addikt
Holnap hozzák az olajat... Motul lesz ismét!
Szűrők már megvannak! Pénteken du megcsináljuk.
A furcsa zörgés azóta nem volt, bár akivel beszéltem mindenki azt mondta, hogy katalizátor... Gyorsan rákerestünk 249.000 HUF kedvezménnyel 170 k -ért itt lehet, ha valóban az kell!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
szabonagyur
félisten
válasz z123456789 #38268 üzenetére
Nem mai, 2014 dec 5 éjszaka. Nem tudtam megállni, az őzet teli betaláltam és kb semmi sem maradt belőle, a kocsi jobban bírta az ütközést ezekszerint, bár mozdulni már nem tudott a kocsi.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Flashback
addikt
7.gen 2.2CTDI accordba milyen olajat ajánlotok, ha már így belecsaptunk a témába
Most ENEOS Premium Hyper 5W-40 van benne.
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
zolynet
addikt
válasz wierra #38272 üzenetére
Igen, igazad van. Ezért is őrlődök hogy mi legyen. Mindkét vasat fent tudom tartani.
Leömlő+reflush ecu tuti hogy lesz, azon nem múlik.
CAI-val már egyszer beszotam, újra nem akarom, így azt nem tartom szükségesnek.
Gyári rendszer marad szerintem és utazó autó lesz.
Nincs kapkodás, szépen átgondolom.#38273 demars: csináltass egyet, olcsóbban kijössz
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
BlacKSouL
addikt
válasz Flashback #38279 üzenetére
A 0W és az 5W értékek a többfokozatú motorolajoknál a hideg állapotú viszkozitást jelöli. Nagyon összecsapva: a SAE szabvány előírja, hogy adott hőmérsékleten (-25, -30, -35°C...) milyen viszkozitásúnak kell lennie egy olajnak. Pontosabban hogy adott hőmérsékleten minimum milyen viszkozitásúnak kell lennie. Ha teljesíti, megkapja az adott fokozat számot. Általában a 0W olajok hidegen mindig könnyebben folynak, mint az 5W, tehát amíg el nem éri az üzemmeleg állapotot, addig a 0W jobb. A W utáni érték meg a meleg állapotra vonatkozik.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Flashback
addikt
Találtam egy ilyet a külföldi Honda fórumon:
The 0W30 was the 1st choice because it's better for the fuel economy ... the issue is that the engine burns some oil as well (more with the 0W30 than it does with the 5W40) and there were some cases of broken engine because of lack of oil.
So, I believe that they now push the 5W40 as a "safe choice" even if it's not the best for the fuel consumption.
Azthiszem most 10e kilométernél cserélek olajat, valami jó minőségű 0W30-ra, és figyelgetem az olajszintet. Ha nem eszik sokat akkor marad a jövőben.
Ennél a 2.2CTDI motornál milyen olajcsere intervallumot szokás tartani? 10K? 15K?
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
válasz szőröscica #38287 üzenetére
Sajna elég vegyes, hétköznaponta 2 hidegindítás 20km táv. Hétvégén 2-4 indítás 2-300km táv.
Akkor tartom a 10K-t. Köszönöm!Még azt mondjátok meg hogy miért jobb ha nem gyári Honda C2-es olajat rakom bele? Gyári olaj régebbi fejlesztés, rosszabb valamiben?
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
z123456789
addikt
válasz szabonagyur #38274 üzenetére
(#38274) szabonagyur
Képről nem mondtam volna meg hogy ekkora volt az ütközés. :SMÁS:
Pár hónapja már latolgattam az új autó lehetőségét, akkor adtatok is pár tippet. Azóta változtak a körülmények is kicsit, meg az igények is. És mivel elképzelhető hogy most nem fogom megúszni, kérdeznék újra.
Jelenleg inkább valami kombit választanék, nem lenne baj, ha csendesebb lenne a beltér, és elfutkorászna alattam pár évet minél kevesebb gonddal. Igazából Hondákból egyedül a korábbi Accordra gondoltam, aminek a formája olyan kis csúnyácska lett, de én még is el tudnám viselni. Már kezdtem megbarátkozni a 200e km-t futott dízelekkel, de egy ismerősöm azt mondta, hogy 200/250e km után a dízeleknél csak-csak beszarik egy tipikus dízel mellékelem. (Kettős tömegű lendkerék, turbó, porlasztó, stb...). Ezek ha jól sejtem megütik a 200-300e Ft körüli összeget nem? Mert ha igen, akkor igazából pont annyival többet tankolnék benzinből egy év alatt. Szóval ha 100%-osan számolunk egy ilyen hibával, akkor tök mindegy az üzemanyag típus. Abban az esetben jönnék ki jobban a dízellel, ha bemákolnék egy tip-top verdát.
De rohadt nehéz ez a kocsivásárlás még mindig. -
Flashback
addikt
válasz z123456789 #38289 üzenetére
Én pont most vettem dízel szekeret 201e km-el. Kicsit fáztam is tőle... Meg egy kicsit még mindig. De ha alaposan karban volt tartva akkor nagy meglepetés nem érhet.
Persze legyen pár százezer a zsebben vésztartaléknak. De azt mondják hogy az első szériás 2.2CTDI accordoknál ha meg volt csinálva az a két visszahívás nagyon sokat elszalad. Crxforumra rakta fel a srác hogy az övé már 430e felett jár.[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Flashback #38288 üzenetére
A Honda nem gyárt olajat. Megveszi egy olajgyártótól, és a saját minőségbiztosítási rendszerén történő átvizsgálás után beletölti a saját flakonjaiba/hordóiba. Illetve pontosabban az olajgyártó tölti bele a flakonba(hordóba) már eleve, csak leszállítja a Hondának.
Régiónként eltérhet hogy ki az olajszállító, bizonyos területeken bizonyos modellekbe pl. a Fuchs olaja kerül gyárilag. (Pl. 8gen Civic)
Ha utána tudsz járni, hogy a "gyári" Honda C2 olajat ki gyártja, vagy kideríted a fontosabb tulajdonságait (ami nem szokott menni, ilyet a Honda nemigen ad ki mert neki nem éri meg) akkor találhatsz olyat, vagy akár jobbat is, általában olcsóbban, az eredeti olajgyártó címkéjével. Magyarul nagy eséllyel megtalálod valamelyik ismert olajgyártó kínálatában konkrétan azt az olajat, amit a Honda saját néven árul drágábban.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Flashback #38285 üzenetére
Jó lesz a tiédbe. A 0W30 hőtűrése (és ezzel együtt a magas hőfokon való kenési képessége) nem olyan jó de a dízel eleve kevés veszteséghővel üzemel, tehát nem melegszik. Nálam kb olyan -2-3 dl / 100 km-t hozott, hogy 5W40-ről a hígabb olajra álltam át.
10k-t tartsd, ha sokat pályázol akkor akár 15-20k-ig is kitolható bár én akkor is max 15-ig mennék el.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
demars
addikt
8100 X-Clean, 5W40 Mióta nálam van a kocsi csak ezt kapott! Nem vettem észre, hogy fogyna ( nem nézem mm pontossággal, de sosem kellett utána öntenem 10k km alatt)
Zoly: Hol lehet csináltatni?? Kocsi tipus alapján legyártják, vagy kell nekik minta? Esetleg a régi "köntösébe" teszik bele az új belsőt??
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
JoolsNOS
veterán
2007es jazzbe denso gyertyát szeretnék venni. Mi a reális ára? Mert rákeresve van 1000től sokezerig darabja. Melyik kell bele?
Illetve kicsit utánatöltöttem a hűtőfolyadéknak, mert mikor megvettem üres volt a kiegyenlítő. A hűtőbe talán fél deci ha belement. Elmegy ez így "kevert" folyadékkal, vagy érdemes minél előbb lecserélni az egészet?
Ja és tud valaki hangszóróbeépítő keretet? Elvileg 16os gyári helyre kell ami 13ra szűkít.[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
!Overdose!
őstag
válasz JoolsNOS #38297 üzenetére
Pontos motorkód?
A hűtőfolyadék miatt ne aggódj, de időközönként azért illik cserélni.
A kiemelőkeret kiválasztásához (ha nincs kifejezetten Jazz-hez) érdemes megnézni, hogy hány csavar tartja és milyen alakzatban, ugyanis több gyártó is használhatja ugyanazt a rendszert. Nekem a Civic-be például a Mini kiemelőkeret lett jó.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
JoolsNOS
veterán
válasz !Overdose! #38298 üzenetére
L13A6
Ok, akkor azt majd a műszaki előtti nagyszervíznél.
Ezt néztem. De ez szerintem 13as helyre is való. Valakinek infója, hogy jazzben a hátsó hangszóró kisebb?
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Flashback #38295 üzenetére
Melyiknél? De gondolom Honda topik lévén a Jazzem érdekelne. 1,2-es (mk1) városban olyan 5,2-5,5 forgalomtól függ (igaz hardcore dugóban nem járok vele), országúton 4,7-5 között, pályán fix 130-nál 6,2l/100 km.
mod:
demars: X-clean egyelőre nekem is bevált, maradok ennél.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- bitpork: Balatoni autós tali 2024
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- LEGO klub
- Path of Exile (ARPG)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- OTP Bank topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ukrajnai háború
- Gray Zone Warfare
- További aktív témák...