Új hozzászólás Aktív témák
-
Kaba
veterán
Kiegészítésképpen.Az összes Skandináv országban és Spanyolországban is így volt.Az új előfizetők részére adott kedvezményt(50%), az első hónapban kellett igénybevenni,később már nem lehetett ez addig jár ,ameddig rendszeresen fizetve lesz,megszakításnál már nem jár és más kedvezményt sem lehet már eztkövetően igénybevenni.
Volt még egy éves kedvezmény is.Egyösszegű fizetés esetén csak 8 hónapot kell fizetni a 12 helyett.(33% kedvezmény az éves díjra).[ Szerkesztve ]
-
jsk
senior tag
Kipróbáltam. Nem vált a Samsung tv HDR10-re ha elindítok egy Dolby Vision-os filmet az applikációban. Látszik a képbeállításoknál, hogy maradnak azok az értékek, amelyet a Film-hez beállítottam. Netflixnél mutatja, hogy a képmód maradt a Film, de ha belemegyek a részletes beállításokba, akkor ott változtak az értékek. HBO-nál nem. Annyit tehetek, hogy manuálisan bekapcsolom a HDR+-t. Írok az ügyfélszolgálatnak.
[ Szerkesztve ]
-
jsk
senior tag
A héten felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Több levelet váltottunk: pontos típus (MU7002), netsebesség teszt, áramtalanítás, smart hub visszaállítás, teljes visszaállítás, DNS szerver átírása, az applikáció pontos verziószáma, stb. Biztos voltam benne, hogy nem ezek okozzák a gondot. Mindenesetre végigcsináltam, mindent elküldtem nekik. Sőt találtam hasonló problémával küzdő bejegyzést a Samsung fórumán is (MU8500). Ezt is jeleztem. A ma érkezett utolsó levélben ezt írták:
"Köszönjük a részletes leírást és az elküldött információkat! Valóban, kaptunk az elmúlt időszakban a 2017-es modellekre vonatkozóan hasonló bejelentéseket, a problémát természetesen már vizsgáljuk."
Remélhetőleg érkezik majd egy frissítés, ami ezt a hibát javítja.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs