Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jsk

    senior tag

    válasz jsk #7743 üzenetére

    A héten felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Több levelet váltottunk: pontos típus (MU7002), netsebesség teszt, áramtalanítás, smart hub visszaállítás, teljes visszaállítás, DNS szerver átírása, az applikáció pontos verziószáma, stb. Biztos voltam benne, hogy nem ezek okozzák a gondot. Mindenesetre végigcsináltam, mindent elküldtem nekik. Sőt találtam hasonló problémával küzdő bejegyzést a Samsung fórumán is (MU8500). Ezt is jeleztem. A ma érkezett utolsó levélben ezt írták:

    "Köszönjük a részletes leírást és az elküldött információkat! Valóban, kaptunk az elmúlt időszakban a 2017-es modellekre vonatkozóan hasonló bejelentéseket, a problémát természetesen már vizsgáljuk."

    Remélhetőleg érkezik majd egy frissítés, ami ezt a hibát javítja.

Új hozzászólás Aktív témák