Új hozzászólás Aktív témák
-
K53TA
tag
Ezeknél nem az fps a probléma,
Ezek olyan formátumúak amiket előtte egy videó szerkesztőben neked kell a TV-d számra megfelelő formátumba konvertálni.
A TV amúgy is macerás (ahány gyártó, amennyi típus van), messze nem egy számítógép, amin fent vannak kodekek, ami által sok formátum lejátszható.Igen, nem minden felbontáshoz lehet minden fps-t használni, de ez így normális.
[ Szerkesztve ]
-
K53TA
tag
Pár hete van meg az első Gopro-m :-) Csak rengeteg fórumot és tesztet elolvasok és még több videót nézek meg arról, hogy mit hogyan kell (kellene)használni.
Szó - szó lelkes kezdő vagyok ill nem félek kísérletezni a beállításokkal és kipróbálni azokat. Kockázata nincs, mert bármikor vissza állíthatók a gyári beállítások.
Továbbá én is sok hasznos tanácsot kaptam itt a fórumon a többektől, így én is igyekszem segíteni abban amiben tudok, -
K53TA
tag
Hogy a TV-d milyen fájl formátumot támogat, az neked kell tudnod, vagy kitapasztalnod és akkor abba formátumba kell összeállítanod / átszerkesztened / mentened a felvett videókat.
A gopro standart beállításainál a 1080p az jó lehet neked, csak az fps-t vedd le a gyári 60-ról 30ra, vagy 24fps-re. -
K53TA
tag
Az én tapasztalatom az, hogy ha nem értesz a beállításokhoz és ahhoz, hogy milyen körülmények között mit mire kell állítani, akkor használd a gyári beállításokat, az egy jó kompromisszum. (Mások beállításai csak az ö felhasználási feltételeiknek jó.)
A legtöbb gyönyörű 4k felvétel, amit látsz az általában utómunkázott.Szerkesztő és vágóprogramnak azt válaszd és használd ami elfut a számítógépeden és tudsz használni, kezelni, megfizetni. (Movie Maker, Gopro quik, movavi, shotcut, Adobe Premiere Pro.....stb)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen egeret válasszak?
- Villanyszerelés
- Asszociációs játék. :)
- Elemlámpa, zseblámpa
- ASUS blog: mesh hálózattal a karácsony is könnyebb