- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
master bud
tag
A kommersznél természetesen én sem arra gondoltam, hogy a Max vagy a Maya olyan hú de egyszerű, mindennapokban használt szoftver volna. A 'kommersz' kifejezés ez esetben azt jelenti, hogy 10 emberből kb. 4 meg tud nevezni egy 3D szoftvert kapásból és az a Max vagy a Maya lesz. A tervezőrendszereken belül ugye más a helyzet, ott mondjuk az AutoCAD a legismertebb, építészeknél az Artlantis, azontúl meg ritkán hallod a ProE-t, a Catia-t vagy az NX-et.
A különbség szerintem az, hogy a 3D szoftverek főleg prezentációra készülnek és ez az erősségük is, filmek, játékok, multimédiás tartalmak. Itt ritkán fordul elő élletörés, meg zsákfurat meg labirinthorony. Viszont NURBSban pl. erősek, splineban is, van radiosity, effektek, animációs timeline, kamera stb.
A C4Dről meg annyit, hogy amilyen a gépészeti rendszereknél az NX, na ugyanolyan érzésed lesz ha kipróbálod a C4D-t. Gyorsan tanulható, atomstabil, felhasználóbarát német logikával felépített rendszer. Valamiért nincs benne hiba Nekem már a Max is bonyolultnak tűnt, nem beszélve a Mayáról Én nem a Jégkorszak 3-on dolgozom
Ha érdekel, nézz be ide, van demo verzió is:
[link]
A konvertálás nem gáz, csak akkor, ha mondjuk C4D-ben még kitalálod, hogy belerajzolsz valamit az NX modellbe. Amit kilök az NX (meg mondjuk az összes progi) az gyakorlatilag poligonokból (4 v. 3szög) álló mesh, csúcspont koordinátákkal. Na ebbe belenyúlni nehézkes, mert mindjárt újabb poligonok jelennek meg, borulnak a felületi normálisok (ha egyáltalán kiexportáltad) szóval érdekes lesz textúrát húzni rá. Szóval én mindent megrajzolok NXben, kész és a textúrákat, lámpákat, animációt meg C4Dben, itt már nem rajzolok. Eddig ment.
A sketchnél nem tudok szimmetriakényszerről, bár még nem volt szükségem rá. Utalnék az előző hsz.-omra, szóval nem én fogom a Z6-ost tervezni Sajnos oktatási anyagom sincs az NX-ről (nem is volt), minden a gép előtt zajlott és az oktató projektoron nyomta a mantrát így mindenki könnyebben tanult. Amit még tudok azt a helpből tanultam, ami elég részletes az NX-ben.~~G::alactic O::bservation D::evice~~
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kupon kunyeráló
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Gyúrósok ide!
- Autós topik
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Windows 10/11 Home/Pro , Office OEM/Retail kulcsok
- AKCIÓ! - STEAM kulcsok /Anuchard, Aragami, Children of Morta, stb. - 2024.04.17.
- Microsoft licencek KIVÉTELES ÁRON AZONNAL - UTALÁSSAL IS AUTOMATIKUS KÉZBESÍTÉS - Windows és Office
- Canva Pro előfizetés - 1 éves
- World of Warcraft Shadowlands Collectors edition EU EN
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen