- EAFC 24
- Steam topic
- PlayStation 5
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- UbiForward24 - Jövő hónapban indul az xDefiant első szezonja
- World of Tanks - MMO
- Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Mauzes #18340 üzenetére
Nem neked kell bizonyítani, hogy a fizikai sérülés nincs összefüggésben a hibával. Ez a szavatosság fél év utáni időszakában él. A jótállás ideje alatt a boltnak kell bizonyítania mindent. Szóval ha a bolt nem tud lerakni eléd egy független szakértői véleményt arról, hogy a jelzett hiba összefüggésben áll a fizikai sérüléssel, akkor köteles a terméket javítani vagy cserélni. Ezt nyugodtan írd bele a vásárlók könyvébe. 30 napon belül érdemi választ kell adniuk.
Az utóbbi időben egyébként csak rosszat hallottam garanciális ügyintézés terén az Aquáról. Egy ideje nem is vásárolok tőlük semmit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kupon kunyeráló
- Építő/felújító topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Horgász topik
- További aktív témák...