-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
b.vr
őstag
Csak egy gyors, egyszerű példa. PS-ban készítettem egy gradienst, és erre egy curve, minden ugyanaz csak a középső sáv a 16 bites, a jobb oldali pedig a 8 bites feldolgozás. Elég jól látszik a sötét részeken a sávozódásban a különbség, hiszen 8 biten ugye csak 256 érték áll rendelkezésre, míg 16 biten pedig 65 536 ...
Ilyen dolgokat lehet elkerülni (curves, levels, de hát persze kontrasztosítás, színek manipulálása, stb, stb, stb, akár a PS saját eszközeivel, akár pluginekkel (pl. Nik Collection), és ehhez csupán arra van szükség hogy ne jpg hanem 16 bites tiff legyen a kiindulás (megjegyzem, hogy a CGI-iparban pedig 16 vagy 32 bites _lebegőpontos_ képeket renderelnek, úgy még extrémebb nyúzást is artfactek nélkül elviel a kép)Még egyszer, nem arról van szó hogy e nélkül ne lehetne élni, viszont ettől még tök jó hogy végre a Fuji is eljutott idáig. Akinek meg nincs rá szüksége az nem használja.
"Oscar bácsi meg nem gyütt"
Új hozzászólás Aktív témák
Üzletelni a Hardveraprón lehet csak!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest