Új hozzászólás Aktív témák

  • JackFeryll

    őstag

    Nem tudom érdekel-e itt valakit a SAB jelenség, de írtam a hivatalos Fuji szerviznek és ezt a választ kaptam.:

    "Kérdésére válaszolva tájékoztatom, hogy a Fujifilm X100 készüléknél esetleg jelentkező ön által is említett próblémát úgy garanciális időben mint azt követően a szavatossági idő lejártáig bármelyik hivatalos Fujifilm szerviz térítés mentesen javítja."

    Egyrészt jó és valahol természetes, hogy ingyen javítják garancia alatt. Mellesleg illene erre az egy típusú problémára élettartam garit vállalni.
    A másik a szavatosság kérdése. Ez az idő fel van tüntetve bárhol is az adott termékre vonatkozóan?

    A tamop honlapján a következőket találtam :

    "A szavatossági jogot hat hónapos elévülési időn belül lehet érvényesíteni, ami a teljesítés időpontjában kezdődik. Fogyasztói szerződésnél a fogyasztó a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét, ennek betartása kötelező. Ha a fogyasztói szerződés tárgya használt cikk, akkor rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak a felek, de egy évnél rövidebb elévülési határidő azonban ilyenkor sem köthető ki."

    X100, X100s-ről van szó, hiszen ezekkel van a probléma.
    A garancia 2év, a szavatosság a fentiek szerint 2 év, vagyis tulajdonképpen a garancia idő alatt javítják ingyen. Persze elvileg ha közben kicserélik a gépet akkor onnan a garancia nem indul újra, de a szavatosság igen, illetve a javítás alatt lévő gép garanciája nem tolódik ki, de a szavatosság szünetel és így fordulhat elő az, hogy garancia lejárta után is érvényben van még a szavatosság.

    Vannak köztetek kereskedésben dolgozók ? Ha valaki meg tud erősíteni, vagy cáfolni azt örömmel fogadnám.

    szerk: Lehet, hogy nem tudok szöveget értelmezni. A teljesítés a szavatosság befejeztét jelenti, vagy a vásárlásét ?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák