Új hozzászólás Aktív témák
-
Santi22
aktív tag
válasz Santi22 #2249 üzenetére
Ma visszautalták az árát.
Nem kerestem őket semmilyen formában, nem hívtam, nem írtam nekik, mert nem volt időm foglalkozni még vele meló mellett a héten. Csak tegnap jött az email tőlük, hogy visszatérítési kérelmemet jóváhagyták, ma pedig meg is érkezett az összeg a számlámra.
Feltételezem az év végi húzós időszak + szabadságolásokról szállingóznak vissza a dolgozók ezért most kezdik lassan összeszedni magukat.Gondoltam megosztom, mert így kerek a sztori, ha valaki esetleg olvasta a panaszomat.
-
Santi22
aktív tag
A külsős partnereknél van probléma az ügyintézéssel. Nekem egy november 25-i vásárlásom, amit még aznap töröltem, kiszállították december közepén automatába, nyilván nem vettem át, visszament a samedayhez és dec 19 óta (legalábbis a csomagkövető szerint) a sameday raktárában csücsül.
A rendelésnél a "Elküldtük a törlési kérelmet a partner részére. A státuszt frissítjük, amint választ kaptunk a cégtől." üzenet van az első naptól kezdve. 15 ezer forintomat várom vissza, nem a világ vége, de eddig türelmesen vártam, mostmár fontolgatom milyen lépéseket tegyek. -
Santi22
aktív tag
válasz alexnagy777 #2038 üzenetére
Mutatom: A törlésre ahogy korábban írtam nagyjából 5-10 perccel a megrendelés és fizetés után nyomtam rá, azóta is ez van kiírva. Közben ezen a 12.12. napon kivitték csomagautomatába és azóta is ott csücsül. Ha minden igaz ma visszaviszik, elvileg máig lett volna lehetőségem átvenni, de a pénzemet várom nem a törölt rendelésem kiszállítását...
-
Santi22
aktív tag
Gondolom bepróbálják a kiküldést, hátha átveszi a paraszt mégis és akkor nem kell visszaadni az árát. Vagy szimplán csak tényleg nincs kapacitás és mondjuk ha nem ez a black friday meg karácsony előtti időszak lenne, hanem mittudomén egy nyugodt március, akkor már régen rendezték volna.
-
Santi22
aktív tag
Nekem megjött ma automatába a nov 25.-i rendelésem, amire még aznap törlést kértem.
Senki nem foglalkozott vele azóta se, nem veszem át, policy szerint automatikusan visszatérítik az át nem vett csomag árát.Ahogy itt írták korábban:
Ha nem vetted át a rendelést az easybox-ból, postapontról, bemutatótermünkből vagy a futártól, akkor a termék(ek) visszaszállításra kerülnek a raktárba, ahol jóváírják az(oka)t.
Ha előre fizettél bankkártyával, a raktárba visszaérkezés feldolgozásától számított 72 órán belül visszautaljuk az összeget. A pénzt ugyanarra a számlára kapod vissza, amelyről fizettél.
Úgyhogy meglátjuk, most megvárom amíg visszaviszik, aztán várom a pénzemet...
-
Santi22
aktív tag
válasz tököscsávó #1955 üzenetére
Semmi ilyet nem kaptam, sajnos nem az emag az érintett termék forgalmazója, hanem egy partnercég, úgyhogy annyi van odaírva, hogy törlési kérelmemet elküldték a partnercégnek és értesítenek, amint választ kaptak a cégtől, ez van ott már két hete.
-
Santi22
aktív tag
válasz tököscsávó #1949 üzenetére
Pont egy ilyen esetről írtam nem sokkal visszább. Fizetés után ugyanígy percekkel töröltem, ez volt november 25-én, tehát nem tegnap, azóta sincs semmi. Tegnap meg email jött, hogy úton a csomag, amit (pl az itteni tanácsra hallgatva) természetesen nem fogok átvenni, visszamegy hozzájuk és hátha akkor rájönnek, hogy vissza kellene adni az árát.
A problémám mostmár az, hogy közben volt egy szeparált rendelésem dec. 5-én egy teljesen más filléres cuccra. Ha képesek összevárni és egyben kiküldeni hülyét kapok.
Most akkor vagy vissza fog menni mind2, vagy kiveszem az egyiket, a másikat meg nem a fiókból vagy nemtudom, de kezd már felhúzni a dolog.[ Szerkesztve ]
-
Santi22
aktív tag
válasz alexnagy777 #1936 üzenetére
Igen ez egy hasonló, de azért másabb eset, mert nekem ez magában jön, nincs más rendelésem most vele. Mi van ha kiküldik az easyboxba, de nem veszem át? Akkor se pénz nincs vissza, se egér? Vagy ha kiküldik inkább vegyem át?
-
Santi22
aktív tag
válasz Santi22 #1909 üzenetére
Jött az email, hogy
"Rendelésed hamarosan útnak indul az alábbi átvételi pont felé"Csak egy gondolatban mégegyszer az előzmény: nov. 25 napi rendelés, online fizetés majd utána kb 5 perccel töröltem, hogy mégse kell.
Dec 7 és ott tartunk, hogy le sincs szarva a törlési kérelem, értesítenek egy emailben, hogy küldik ki, miközben még mindig az van kiírva a rendeléseknél, hogy "Elküldtük a törlési kérelmet a(z) Electro Hungary részére. A státuszt frissítjük, amint választ kaptunk a cégtől."Na ilyenkor mivan?
[ Szerkesztve ]
-
Santi22
aktív tag
Nov 25 adtam le egy rendelést (Electro Hungary partner), amit online bakkártyával ki is egyenlítettem. Pár percre rá double checkeltem és vettem észre, hogy nem azt a terméket vettem, amit akartam. Abszolút az én hibám, vezeték nélküli helyett véletlenül a vezetés verziót vettem meg, miután arukereso átirányításból jöttem emagra (ahol vezeték nélküliként volt feltüntetve) de az emagos adatlapját nem olvastam el, hogy ott meg vezetékes. Mind1.
Lényeg, hogy a fizetés után kb 5 perccel már észrevettem és töröltem a rendelést, azóta is ennyi van odaírva.
" Elküldtük a törlési kérelmet a(z) Electro Hungary részére. A státuszt frissítjük, amint választ kaptunk a cégtől."
Meg, hogy amúgy becsült "Kiszállítás a következő napig: dec 8."Ilyenkor mennyi ideig ülnek az ár visszatérítésén a tapasztalatok szerint?
Már lassan azon vagyok, hogy igazából ki is küldhetik a terméket majd eladom vagy megy karácsonyi ajándékba. -
Santi22
aktív tag
válasz Santi22 #1593 üzenetére
Nemtudom megszerkeszteni, de nagy nehezen sikerült a Diát működésre bírni és valós személyhez eljutni.
Ha esetleg valakit érdekel a vége az lesz, hogy vissza utalják az árát, mert kupon/utalvány formájában nem térítenek vissza, azonos termék rendelhető lenne, de az érintett terméket már nem forgalmazzák, így csak a vételár visszatérítése lehetséges számlára. -
Santi22
aktív tag
Garanciáztatásra lett küldve egy termék pár hete és azt a választ kaptam most emailben:
"...terméket a következő státusszal véglegesítettük, mert a termék nem volt javítható: SZTORNÓZVA AZ ÜGYFÉLNÉL."És akkor írja még, hogy jelezzem nekik, ha
1. Ha új rendelést szeretne leadni, úgy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a Panaszok & észrevételek űrlapon, vagy keresse Diát...
2. kérem a vételáratNa most az 1-et szeretném, de a Dia az csak tölt, űrlapok között meg semmi ilyen menüt nem találok, ahol ezt jelezném, hogy van ez az ügyem és mondjuk dobjanak meg egy ilyen értékű kuponnal, mert vennék egy másikat vagy mittudomén.
Köszi előre is, aki ebből érti és tudja mi a teendő.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest