Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biga

    őstag

    válasz Vesa #13315 üzenetére

    Valoszinüleg a szilardtest akkuk nem fogjak vefolyasolni a ma vasarolt autok értékcsökkenését. Mire az tömegtermelésben megjelenik, amit ma vehetsz mar nem fog veszteni az értékéböl (de bar ne lenne igazam)... :)
    Az LFP viszont az atlag szamara nem képvisel annyi különbséget, nem lesz szignifikans különbség a töltésben, cserébe viszont nehezebb, ergo biztosan kisebb autonomiaval jar ua. kapacitas. Persze (talan) tartosabb lesz, igy idös korban valoszinüleg jobb értéküek lesznek, mint a LiNMC tarsai, de ezt az atlag csak annyiban fogja latni, hogy az utobbi akkuja mondjuk 70%-os, mig az elsö ua. km-el/korban mondjuk 75%-os.Ja, meg esetleg a média, aki a LiNMC akkukat potencialis bombaként abrazolja :)
    De ma még épp csak megjelent az LFP is, igy szerintem ez majd a következö autogeneraciokban kezdi el éreztetni a hatasat, mar persze, ha addig nem jelenik meg egy még ujabb kémia, ami meg az LFP-t teszi majd zarojelbe...

    Par éve az üzemanyagcella is lehetséges alternativanak tünt az autozasban, ma meg probalj meg eladni egy Murai-t :)

    Szerintem jelenleg felesleges ezen aggodni, ehhez egyszerüen nincs eléggé letisztulva a kép. Lehet valasztani valamit, ami valamilyen szempontrendszer szerint jo valasztas lesz, aztan bizni benne, hogy az auto tervezett hasznalati idejében ez nem valtozik.

    [ Szerkesztve ]

    ''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'

  • Semin

    senior tag

    válasz Vesa #13315 üzenetére

    Ez a folyamat nem 2-3 év alatt fog lezajlani, bőven lesz idő lereagálnia a piacnak. Az újgenerációs akkuk ára ugyanúgy a plafonon kezd, és majd mérséklődik. Ez pedig időt hagy a régi technológiának is.

Új hozzászólás Aktív témák