Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VikMorroHun

    őstag

    válasz WATERDACA #13070 üzenetére

    Ezzel teljes mértékben egyet tudok érteni. Az Oblivion harcrendszere a kanyarban sincs az Elden Ringhez képest. Ettől függetlenül mindkettő jó játék.

  • válasz WATERDACA #13070 üzenetére

    Grafikában tudnak többet....nagyrészt és itt meg is áll a dolog. Pontosabban még ezt is sikerül elcseszni elég nagy címeknél.
    Az a gond hogy nem az akkori játékok voltak jók hanem a maiak szarok. Ma jó ha van egy két kivételes játék ami tök jó és mély. Lásd KDC2 szerintem jól sikerült. Stalker2 bár olyan stalkeres bugos de mégsem annyira rossz.
    Bethesdának az egész Tamrielt ki kellene adnia de akkora méretben mint a Daggerfall és legalább olyan mélységekben persze ésszerűbben mert voltak benne hülyeségek keményen. Kiadna egy egy részt és DLC-ként vagyonokat szedhetne vele. Simán lehetne random generált a pálya/dungeon a mai AI világban még az NPC-k és szövegeik sőt akár hangjuk is generálható, ez már a jelen.
    A vicc az egészben hogy az őskövület 20+ éves gamebryo fut az unreal alatt a remasternél, modok is pont ezért részben kompatibilisek.

    Elder scrolls játékoknak ezekkel volt bajuk:
    térkép/pálya skálázódása az akkori hardverek miatt - ez ma már nem lenne gond akár unreal motorral sem
    grafikus motor - nem mindegyik volt éppen szép a korához képest, persze pont morrowind és oblivion arányaiban szépnek számított míg egy skyrim háát ocsmány volt mint az állat amikor kijött. Na már most itt a példája az oblivion remaster hogy lehet egy viszonylag normális motor alatt futtatni a korábbi dolgokat. Működik bár varázslat van a motorháztető alatt.
    bugok - ez nem téma modderek megoldanak mindent idővel
    Emlékeim szerint a script motort is könnyű volt kiakasztani bár ez inkább modoknál volt gond, alapból talán nem volt vészes.

    Szóval amit én látni szeretnék az egy normális valós méretű pálya, generált npc-k, generált questek, fő szál részemről kell a fenének. A korábbi játékok részletességei gameplay szempontból. Én igenis akarok sárkányul beszélni de nem úgy mint skyrimbe hogy köhög valamit a főhős hanem konkrét skillként, meg amúgy rakás más monster nyelvén is. Ez mint apróság de ad hozzá a játékhoz.

Új hozzászólás Aktív témák