Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
donki
senior tag
válasz ForRedGlory #699 üzenetére
Ha skillt használsz, a bal fegyverben lévő skill aktiválódik. Akkor aktiválódik a jobb kézben tartott fegyver skillje, ha a baloson nincs skill (például mert beleraktál egy no skill ash-t a pajzsba, hogy ne legyen parry).
-
persil
nagyúr
válasz ForRedGlory #697 üzenetére
Ezek aktiv kepessegek, vagy kilikkre elsuti, vagy nyomva kell tartani(skill fuggo).
Nem tudom min jatszol, de boxon/ps-en a bal ravasz(alapbol legalabbis). 🤷
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
-
persil
nagyúr
válasz ForRedGlory #687 üzenetére
Elso szam az alap koltsege az ash-nek, a kovetkezo egy, vagy ket szam a follow up light, vagy heavy attack.
De ez az ash of war(gyakorlatilag a skill, regen weapon art), az affinity az mas, az a skalazodasra vonatkozik. Pl. Keen affinitas noveli az ugyesegre skalazodast es csokkenti a tobbit.Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
donki
senior tag
Ez a nyílt világ kezd egy kicsit unalmassá válni, mert túl nagy, és relatíve üres. Interaktív map nélkül a legtöbb helyet meg sem találnám.
-
Owo
kezdő
Már miért lenne beböfögés, vagy értelmetlen? - főleg, hogy off topickba is raktam, hogy a hozzád hasonló véleménnyel rendelkező embereket (még) véletlenül se sértsem meg.
Egyszerűen nekem nem jött be, teljesen optimalizálatlan játéknak tartom. Főleg úgy, hogy volt szerencsém PS5-ön is kipróbálni, és ahhoz képest amit ott kaptam játékélményként, teljes mértékben ellentétje (és számomra már elfogadhatatlan) a PC-s verzió. Nem kell messzire mennem (steam) hogy olvassak hasonló véleményeket. Nekem nem jött be, neked (lehet) igen, de attól még nem kell tiszteletlennek lenni és kést rántani, hogy megvédd a játékot.
-
Rony949
őstag
Valami konkrétabb vélemény a játékról hogy mi nem jött be rajta, már az ELSŐ PERCEKBEN sem?
Mert ez így egyelőre egy "mindenki imádja a játékot, ezért én lehúzom" komment volt, már ne haragudj. Nem bántottál meg és semmi ilyesmi, csak "imádom" az ilyesfajta beböfögéseket, amiknek semmi értelmük az adott topikban.
-
ForRedGlory
félisten
Biztos én vagyok a hülye, de hogy kell értelmezni az affinitynél az FP costot? Látom a számokat "10(-6) 8(-4)", de mi a bánat ez? Egyáltalán, hogy használom az affinityt? Vagy passzív képesség? Ha igen, akkor mi az az FP cost?
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz Imilenni #682 üzenetére
NPC vagy játékos? Játékosnál az van, amit Warcat ír, NPC-ből nincs túl sok, én eddig négyet vadásztam le teljes Limgrave, Peninsula, Liurnia területeken (illetve egy meglepi ötödik is volt) és azok közül is egy csak éjszaka spawnol.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Owo
kezdő
17 percig bírtam, ment is a refund
-
Imilenni
addikt
Mi történt az invaderekkel?
Már lassan 50 órám van a játékban, és nem találkoztam egyel sem, mit rontok el?Press "F" to pay respects.
-
Yodamest
veterán
válasz ForRedGlory #680 üzenetére
idővel egyre jobb lesz, ez most a Horizon PC portra emlékeztet, ott is 40%-ról indult a steam user értékelés és szép lassan ment fel oda ahol most van (90 körülre), na hát itt is ez lesz
Egyébként ez mindig olyan fura nekem, hogy egy játék megjelenése előtt komolyan 20 percre nem ül le vele az egyik fejes vagy egy tesztelő játszani kicsit, hogy mégis lesz e népfelháborodás vagy nem? vagy tudják, hogy ilyen lesz csak nem érdekli őket, mert "majd kijavítgatjuk ha már kint van" címszóval?
[ Szerkesztve ]
-
Rony949
őstag
A fegyverek leírásánál láthatod hogy melyik fegyver milyen stattal skálázódik. De általában amelyik fegyver nagy, az a strength, mint pl greatsword, axe, greataxe, club stb. Amelyik pedig kisebb és gyors, azok a dexterity fegyók, mint pl rapier, scimitar, falchion, dagger stb.
[ Szerkesztve ]
-
ThySoul
senior tag
Godskin Duo annak a két nyomorultnak a neve ha valaki megnézne egy harcot előre hogy mire számítson.....köpedelem egy valami
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #672 üzenetére
Én Ornstein és Smought is szerettem valamilyen szinten, annyira szidták mindenhol, ahhoz képest szerintem nem volt durva. Egy dupla macskát, vagy midirt hamarabb kívánnék a pokolba.
Lehet dupla valami, ha van rá egy értelmes ötletük hogy ez miért kell, és nem csak annyi hogy így aztán meg nehezebb!!! -
batai15
félisten
A moonlight greatsword az dexes vagy str ? Nem vágom még ezt a buidelest még .
-
ThySoul
senior tag
Még az, hogy az opcionálisoknál van copy el is megy (bár ez is soso egy idő után) viszont az, hogy kötelezőnek beraknak 2 olyat, akikkel fix találkoztál már külön külön, úgy hogy sunmonolni tudják egymást ha az egyik meghal az nevetséges. Ráadásul úgy ölt meg nem tudom hányszor hogy átütött az oszlopon természetesen
Írták lentebb a démon princet a DS3ból, ott is dupla volt a P1 mégis jó emlékeim vannak róla, ezt olyan gyorsan megutaltam (mikor meglattam hogy feltámasztotta akit megöltem azt hittem letörlöm)De legalább kipróbáltam a summont a bosshoz.... Egy hitelte az egyik fele őket
-
Yodamest
veterán
válasz Shadowguard #672 üzenetére
-
lastmohican2
tag
A "Remembrance"-ekkel mit csináltok? Az "All Legendary Arnaments, Talisman, Ashes" achievementek miatt kérdezem. Gondolom ezek mind legendary itemek, ha átkonvertáljuk őket. Előtte érdemes lemásolni, hogy bossonként mindkét legendary itemet megszerezzük. Van ehhez elegendő walking mausoleum? Eddig csak 3-mal találkoztam.
-
Shadowguard
senior tag
Igen, az odavezető út valami pokol volt, egy ponton túl teljesen elvesztettem ott is a lelkesedésem, de maga a fight annyira nem volt borzasztó. A Benny Hill-es Havel és társai (nem jut eszembe a neve) hárombossos kergetőzéstől inkább kiráz a hideg.
De különben a dupla bosst is meg lehet oldani jól is, megint a DS3-at hozom fel. A Demon Prince hiába volt dupla P1-ben, de mégis a jobbak közé sorolnám. Kellett taktikázni is, nem volt unfair, nekem tetszett.Yodamest : Én egy helyen futottam bele teljesítménygondokba, amikor a Tree Sentinellel küzdök. De ott valami kegyetlen, amit produkál a játék. A többi részen nagyon ritkán van egy-egy pillanatnyi megingás, de ennél sokkal rosszabbul optimalizált játékokkal is találkoztam már.
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #669 üzenetére
DS2 dupla macska, az volt a mélypont, semmit nem láttál amíg odamentél, eltört közben a fegyver, dupla boss..... Legalja mai napig nálam
-
Yodamest
veterán
Na kedves fan társak, hamarosan beleugrok én is a játékba, instant nem vettem meg, ilyenkor mindig kivárok pár napot/hetet, hogy ne érjen meglepetés. (lásd, törlődő mentések stb. anomáliák)
Korábbi kommentekkel kapcsolatban:
Látom nagy sírás ment a 21:9 miatt, de ezt lehetett tudni előre, a from játékok soha nem támogatnak 21:9-et. Ezzel nincsenek egyedül teszem hozzá, úgy mondja itt pár ember mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, de a játékok kb 50-60%-a nem támogat csak TV szabvány felbontásokat, 16:9-et esetleg 16:10-et. Jellemzően a sport játékok, e-sport játékok fifa, dota, lol, stb. japán rpg-k, régebbi címek, nagyon sok minden nem támogatja, aki ilyen monitort vesz legyen ezzel tisztában, ez egy réteg felbontás.Ugyan ez a 60Hz feletti támogatás, szintén from játékok soha nem támogatnak 60Hz-nél magasabb kijelzőket, ezen sem kell meglepődni, de megint csak azt tudom mondani, hogy elég sok játék nem támogatja, összes konzolport, szinte összes jrpg ilyen, szóval megint csak réteg dolgoról beszélünk.
A játék grafikáját illetően a fikázóknak rá kell hogy "álljon" a szeme erre a stílusra, mert művészileg nagyon ott van, nagyon szép, de ehhez fel kell nőni látásban, hogy ne csak azt figyeljük a naplemente mennyire szép ray tracinggal csillag meg a sziklákon és a vizen, hanem a művészi összhatást is tudjuk önmagában értékelni. Persze maga a motor ami alatta van nem a legújabb unreal engine, nem csillog minden szikladarab, de csodás világot építettek fel, ezt látni kell.
Kérdésem is lenne: a performance gondok mennyire komolyak még? Hatalmas sírás van amiatt is, de szerintem kicsit túl van ez tolva...
-
Shadowguard
senior tag
Gael nekem a DS-széria legjobb bossa a mai napig, egy méltó lezárása az egész sorozatnak. Végig intenzív és pörgős az egész fight, de mégis tanulható és lehet nagyon jól csinálni. Csak azért toltam végig a DLC-ket NG+2ben is amikor achiztam, hogy újra megküzdjek vele.
Nameless nekem picit csalódás volt annyiból, hogy mindenhol azt hallottam, hogy na AZ a nehézség és ahhoz képest rekordidő alatt lement.
Midirnek szóljon mentségére, hogy legalább jól nézett ki... Bosszantó volt az ütközésig kihúzott HP-csík, különösebben nem is volt ötletes, de jól nézett ki.Margit nekem nem ütött akkorát, lehet azért, mert róla láttam videót a network teszt alatt. Godrick tényleg jó volt, még a beakadás ellenére is, de azóta én azt érzem meredeken zuhan a színvonal. Meg értem én, hogy muszáj ismétlődésnek is lennie és például az se zavart, hogy gaol-os minibossként visszahozták a DS3-ból a boreal outridert (valami Bloodhound néven), de amikor a negyedik dungeon-ben találkozok a kőmacskákkal (az nem kutya) az nem vicces. Meg az sem, hogy minden Erdtree-hez kell egy nem mondom milyen fejű ent. A kristályizéknél meg azt éreztem visszacsöppentem a DS2-be*. Mint egy másik dungeon végén, ahol egy csiga volt a boss... Egy CSIGA!!!
Vagy bánja a fene, legyen ismétlődés a minibossoknál. De akkor a főbossok olyanok legyenek, hogy leessen az állam és katarzis legyen megölni őket. Godrick óta nem éreztem ezt a játékban.*Na ott volt még ilyen bossdömping, de azokból is inkább arra emlékszek, hogy sok volt. Aki emlékezetes az meg DLC (na például egy Sir Alonne fightot elfogadnék itt is). Pedig utáltam, az odavezető utat meg annál is jobban (annál csak a cicákhoz volt rosszabb eljutni), de amikor lement azt éreztem, hogy ez egy jó fight volt és kihívás.
De ez a szikkadt lovon ülő klónozott Shibata Katsuie... Ha becsületesen hal meg is csak annyi maradt volna meg belőle, hogy mekkora rakás sz@r a mechanikája és ki volt, aki ezt jóvá hagyta...
-
persil
nagyúr
Ezt is ertem, meg jogos is, de mar ennyi van, ami igy fert bele. 🤷
Masfelol mondom - a magam neveben legalabbis - mivel magat a harcot baromira elvezem a from jatekokban, ezert nekem total belefer, ha par orankent talalkozok egy olyan boss-szal, akit mar lattam.
De azt is megertem, ha valakinek ez igy nem oke. Nekem bejon a rengeteg boss.Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Bad Pritt
félisten
szerintem siman csak "mindent" lattunk mar.
Valahol ez a baj, ha valakit játszott a Demon's Souls óta az összes From játékkal, annak itt nem lesz újdonság.
Viszont az tényleg kicsit érdekes, hogy megvan az a talán féltucat archetípus, amit a From használ és ezt mixelgetik a bossokkal, csak most tízszer annyi van belőlük, szóval jobban kitűnik ha már harmadszorra csapod le pl. a Burial Watchdog bosst.
Kicsit olyan, mint a Bloodborne chalice dungeonok, azok sem a változatosságukról voltak híresek, csak most egy interkatív open worldbe helyezték őket.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #659 üzenetére
Nálam egy volt eddig amire azt mondom fun volt és szívesen emlékszem majd vissza rá (omen King a capitalban) de amúgy semmi
Van elméletileg 3 demigodom (meg gondolom egy külön final fight majd) de most pl találkoztam egy Ornstein and Smough copyval, ami természetesen kötelező, baromi unalmas de legalább köcsög isTalálkoztál már ezzel külön? Na és ezzel? Mit szólnál ha egy arénába raknánk a kettőt te nyomorult aztán szenvedj te csicska..... Ja megölted az egyiket? Akkor mehet a respawn
Nevetséges, sosem értettem miért érzi a fétisének a from hogy dupla bossokat rakjanak a játékaikba, de a legrosszabb hogy sokan élvezik hogy "uhh nehéz, ez igen"
Legyen nehéz de ne így, alkossanak normális dolgokat ne ilyen idióta szarokat istenem -
persil
nagyúr
válasz Shadowguard #659 üzenetére
Gael szerinted jo/normalis bossharc volt?
Ne erts felre, nem kotekedes, de szerintem egy margit/godrick, vagy akar agheel LAZAN hozta azt a szintet. A nameless az mas, arra tenyleg emlekezni fogok evek mulva is(vagy midirre, de miatta egesz mas miatt... ).
Szerintem itt is baromi jok/hangulatosak a bossharcok, az a nehany copy-zas messzirol nem erdekel, mert elvezem es 83 boss-ba mindenkepp kellett duplikacio is, szerintem siman csak "mindent" lattunk mar. Most akar mit tettek volna le, valaki mondhatna, hogy hat ezt mar lattuk. 🤷
De meg, ha ebben gyengebbek is a bossharcok, akkor is kijelenthetjuk, hogy ezen a teren a fromsoft-ot eleg nehez lekorozni.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Rony949
őstag
válasz Ctrl+Alt~Del #649 üzenetére
Nem igazán férfiasságról szól a dolog. Szimplán dex build-et nyomok. Legközelebb jöhet a strength vagy a sorcerer build, ahol lehet már használni fogok pajzsot. Ez a jó a Souls-like játékokban, hogy egyszer kijátszod a játékot egy adott build-del, egy másik build-del pedig teljesen más lesz a játékélmény.
-
Shadowguard
senior tag
Igen, olyasmivel próbálkozott. Lehet sokkal hamarabb beadta volna ezt, de inkább igyekeztem biztonsági játékot játszani vele és mindig elszakadtam. Aztán gondoltam megpróbálom inkább gyorsan átütni P2-be onnantól, hogy bekövezi a kardjait, mert addig nem csinálja a bunkó pullolós támadást (Tényleg, arra mi a megoldás?).
Kicsit rossz érzés, hogy így öltem meg, nem szoktam glitch-elni bossokat. Bár ha azt nézem nem szándékosan kerestem rá, csak véletlenül felfedeztem. És valahol igazságos is, egy ilyen boss pontosan ennyit érdemel
Attól függetlenül egyszer meg kell ölnöm majd becsületesen, eddig minden soulslike játékban megöltem legalább egyszer minden bosst rendesen.Viszont nyugtass meg... Vagy valaki aki előrébb van a progressben... Lesznek normális, (jó értelemben) emlékezetes bossharcok a játékban? Arról letettem, hogy olyat kapjak, mint Gael volt, de legalább a Nameless szintjét megüthetnék. Legalább a főbossok.
-
krokk
senior tag
Jah mivel privátban előkerült a kérdés az idézéshez használt csengő kapcsán amit a játék elején egy NPC ad: Ma reggel láttam egy cikket erről, hogy sajna ezt el lehet véteni, ha a játékos nem megy vissza az első kis templomba a játék legelején miután megkapta a lovat akkor elmulaszthatja az idéző csengőt és csak később lehet megvenni árustól. Szóval a kezdők erre figyeljenek nagyon. Ha megvan a paci akkor egyből vissza az első árushoz este!
the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #654 üzenetére
Amikor ilyen nyolcas alakban menekülne előled? Az nekem is előjött egyszer
De nálam eltudott menni p2be és meghaltam a csicska meteoroktól. Utána letettem a lovas verzióról és gyalogosan csaptam agyon, nekem úgy osszessegeben könnyebb volt meg rövidebb is jóval -
Shadowguard
senior tag
válasz Imilenni #650 üzenetére
Mondjuk bizonyos esetekben szerintem is zavaró. Godricknál például P1 végén elvileg lehetne spammelni az R1-et, de akkor a videó után a karakter még csap egyet a levegőbe A másik ilyen kedvenc, hogy ha már megnyomtam az ivást, de az animáció nem kezdődik el, viszont az ellenfél fellök akkor hiába nyomok én bármit a karakter bizony inni fog. Mondjuk ez egy ideje nálam nem probléma, a karakternek annyira kevés a max HP-ja, hogy ha nem fullon van akkor a legtöbb támadás meg is öli...
És akkor lelövöm a poént, Radahnnál van egy glitch, véletlenül fedeztem fel. Gyakorlatilag nem volt P2, de még P1-ben se dugta le a kardját a földbe. Kiszámoltam, 7 ütés vitte át a P1.5-be, egy kombónál jó esetben háromszor tudtam megütni. Viszont a fázisváltásnál több csapás is beleért. És nem ledugta a kardot, hanem próbált tőlem távolabb menni. Én meg mentem utána és levágtam a francba.
Ezért mondtam, hogy egyszer még meg kell ölnöm rendesen is. Egyébként azóta megnéztem, ismert glitch, ha előre tudok róla nem csinálom meg... -
persil
nagyúr
válasz Ctrl+Alt~Del #649 üzenetére
Nem igen jott at, amit irtam...
De en, mint beszari senki, tettem mar felre nehany igazi ferfit ket scimitar-ral...
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
"Csakhogy ez mesterséges nehezítés, ami az irányítás lebutításából fakad."
Jaj...
Milyen jo is lenne, ha minden jatekban witcher/skyrim szintu harcrendszer lenne, ahol az jobb trigger nyomkodasaval kijatszhato a sztori. Igen, ehhez tobb esz kell, mint a button mashing-hez. 🤷
Sokan orulunk, hogy olyan jatek is van, amihez nem eleg az angry german kid mindset.Egyebkent a fenti peldad borzaszto rossz. Probalj meg inkabb gurulas kozepen meginni egy kolat, mert epp az jut eszedbe... Khm. Na most a jatekban van animation cancelling, ami koszoni szepen szuperul mukodik, ami meg fix es nem roviditheto, az szandekos. Dodge-dzsal, utessel, block-kal rengeteg folyamat megszakithato/leroviditheto.
Neked, jatekoskent kell meglatni azt az ablakot, amikor van ido biztonsagban megtenni ezt-azt. Kulonben csak nyitnank 1 hp-nal egy inventory-t, ledontenenk 3 potion-t es meg van nyerve a harc.
Szuper lenne tenyleg... De szerencsere erre van ezer jatek, inkabb orulni kell, hogy nagy ritkan olyan is van, ami nem faek.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
donki
senior tag
válasz AddyKing #606 üzenetére
Teljesen kezdőként arra figyelj, hogy ha meghalsz, eldobod az összes rúnádat (szintlépéshez kell, illetve fizetőeszköz is). Ha visszamész fel tudod szedni, de ha meghalsz mielőtt visszaérnél, elvész az egész.
Következésképpen soha ne menj be veszélyes helyekre, csak ha előtte elköltötted az összeset (ha nem elég szintlépésre, akkor vásárolj valamit), mert elveszíted az összeset. -
Imilenni
addikt
Egyetlen mesterséges nehezítés van az Elden Ringben, mégpedig az hogy ha kétkézbe szeretnél venni valamit, 2 gombot kell benyomnod.
Az egyik duó bossnál csak azért haltam meg rengetegszer, mert kétkézbe váltás helyett a karakter nyomott egy light attackot..Amire Te gondolsz, az valahogy engem nem zavar, mint mondtam nagyon is jó, hogy szépen muszáj vagy kiszámolni a dolgokat, mert gyorsan agyatlan csalódás lenne a játékból.
Press "F" to pay respects.
-
donki
senior tag
válasz Imilenni #638 üzenetére
Csakhogy ez mesterséges nehezítés, ami az irányítás lebutításából fakad. Nincs rosszabb érzés annál, mint amikor úgy érzem, hogy nem azt teszi a karakter mint amit szeretnék. Az irányítással kapcsolatban szerintem nem kellene újra feltalálni a spanyolviaszt...
Az olyan apróságok, hogy nem csak hogy nincs gyors billentyű a tárgyakhoz (1,2,3 stb.), hanem még oda-vissza sem lehet scrollozni, hanem csak egy irányba, szintén nem javítanak a kezelhetőségen. -
Shadowguard
senior tag
válasz Imilenni #642 üzenetére
Nos, egyrészt igen, idézés nélkül ment le, lóhátról végig. Ha az első képnél nem csinál egy teljesen új move-ot és ott meghal akkor sokkal elégedettebb lennék. Mondjuk utána már le tudtam kezelni azt is, akkor a második kör labdacs volt a gond.
Meg lehet oldani, de nagyon random. Mondjuk utólag gondolkoztam rajta, hogy van olyan mixem, amivel egy sebződést le lehet védeni. A labdacsokat ki tudom gurulni, de azzal együtt nekem mindig a felugrós shockwave-et tolja és nincs elég időm visszaszállni a lóra.Egyébként ha rászánom magam, hogy folytassam, akkor még egyszer le kell ölnöm rendesen is. Majd ha senki nem jelentkezik elmondom mi a baki a képen
Én 67es voltam, dex builddel. Az biztos, hogy következő alkalommal később jövök ide.
De este még az volt a tervem, hogy leölöm és elkezded egy wretch karaktert, délelőtt azt tervezgettem még, hogy fogok vele haladni a térképen... -
Imilenni
addikt
válasz Shadowguard #641 üzenetére
Grat hozzá amúgy
Van értelme előre lerakott idézések nélkül megpróbálni?
Az élete felét eltudom verni, viszont utanna kaotikus a helyzet.Pedig megfogadtam hogy nem fogok beidézni se senkit, se egy mobot, de elég gáz ez a boss nálam
Esetleg alacsony a szintem?
61 vagyok, str[ Szerkesztve ]
Press "F" to pay respects.
-
Shadowguard
senior tag
Na jó, amikor négy óra szenvedés után, úgy, hogy az idő felében már fixen átmentem P2-be, kikerülök 2 sorozat golyót is, mikor már alig van élete és erre egy teljesen új mozdulattal, amit eddig egyszer sem láttam lazán oneshotol akkor erős a kísértés, hogy töröljem az egész játékot a francba.
Tényleg, minden sz@rságot elnéztem a játéknak, azt, hogy a minibossok 90%-a egy ötlettelen sz@r, meg van belőlük 4-5-6-7 majdnem ugyanolyan, hogy a nyílt világ miatt oda a pályadizájn, az első rész óta meglévő hülyeségeket, hogy a mobok 99%-a átüt a falon, ajtón, kerítésen, bármin. Azt, hogy az eddigi két lordból az egyik kétszer is beakadt és csak egy move-ot volt hajlandó spammelni végig a másiknál meg volt, hogy mire kezdődött a P2- már halott voltam.
De most lett elegem. Ennyire egy ötlettelen bossdizájn, hogy a játék arra akar kényszeríteni, hogy márpedig neked idézni KELL, hogy a boss a vége előtt, 4 óra után tanul új move-ot ez már sok.
Pedig vártam a játékot, hónapok óta elő volt rendelve, szabit vettem ki. De eddig semmit nem láttam, ami miatt azt mondanám megérte. Godrick volt az egyetlen értékelhető boss (a beakadás ellenére), minden más egy nulla. Én arra számítottam, hogy Gael, Friede, Artorias szintű harcok lesznek, nem ilyen... semmik... Nagyon akartam szeretni ezt a játékot, de nem látom benne azt, amit lehetne... Még egyig próbálom, aztán ha nem megy le inkább visszateszem a DS3-at és végigjátszom egy negyedik karakterrel is... Bár lehet akkor is ha lemegy. Semmi motivációt vagy izgalmat nem érzek a játéktólEgyébként ennyi élete volt, ez kb. négy ütés lenne...
Szerk.: Na jóóóóó... Ezt akkor én most nem kommentálom, nem vagyok rá büszke, aki megmondja mi a bökkenő annak jár egy virtuális sör Cheese-us Christ (No hit)
[ Szerkesztve ]
-
Shadowguard
senior tag
Oké, valaki magyarázza már el, hogy ez a rakás sz@r mégis miért sebez meg az egyik támadással akármit is csinálok és mi a logika abba, hogy néha leszed a lóról, néha meg nem? Távolság nem számít, életem nem számít, ha ugrok nem számít, semmi nem számít. Vagy szeret az RNG vagy nem. Ennyire egy inkonzisztens rakás sz@rt még nem láttam.
Néha sikerül kicseleznem a négy golyót és a domb mögött ellövetni vele, de nem ér semmit, mert idézi is újra. -
warcat
veterán
Digital Foundry
Elden Ring: PS5 vs Xbox Series X/S Tech Review - The Best Ways to Play on Next-Gen Consoles
EA: It's in the crate!
-
Imilenni
addikt
Ez szerintem nem így van.
Ez az egész rendszer arra késztet, hogy ne agyatlanul nyomogasd a gombokat
Ez nem hack and slash, ahol 6000 ellenfelet kell ölnöd autoattackal, hanem általában egyet, aki ugyanúgy vissza is üt, és fáj is.
Ez a szépsége ennek a játéknak, ha szívsz, azért szívsz mert béna vagyPress "F" to pay respects.
-
RangerFox
veterán
válasz Shadowguard #627 üzenetére
Nekem ma este lett meg végre. Phase2-ben az a négy golyó elég nagy f*szság, instant halál. Végül inkább leaggroztam és nem vártam meg, hogy ellője őket rám.
-
persil
nagyúr
válasz Shadowguard #622 üzenetére
"Stormveil kastély eleje, az a szoba az elején, ahol rád zárják az ajtót és egy lovag van bent. Ott van bent egy láda, abban megtalálod."
Nem ott van, az csak egy talizman. Joval "melyebben" a kastelyban, mondjuk szinten egy lovaggal osszezarva.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
"Ash of war-t akkor érdemes használni, ha a fegyver sebzése más tulajdonsággal skálázódik, mint ami neked van."
Ennel egy csoppet melyebb a rendszer. Ash of war-t minden esetben erdemes hasznalni, kiveve ha fegyver alap skill-je valamiert baromira bejon. Az affinity pedig valtoztathato, szoval az ash alap affinity-je kis tulzassal lenyegtelen.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
centrino
aktív tag
Hú kezd alakulni a build:
Meteorite Staff (S scaling staff)
Golden Order Seal (int & fth scaling)
Sword of Night and Flame (eszméletlen erős str dex int fth scaling, "lézersugár" int scaling weapon art r1 re és "tűzcsóva" fth scaling weapon art r2 re)
12Str 12Dex 24Int 24Fth min statok kellenek hozzáÉrdemes utánanézni, ha valakinek bejön a változatos, varázslós, idézős, kardozós gameplay.
-
Shadowguard
senior tag
Alakul már a dolog, maximum egy-két sebzést kapok be P2-ig. Első három nyilat kigurulom, utána lóra pattanok és megkerülöm. Jobbfelé elég hamar bekerül a domb közénk. Utána cirka 3 perc alatt P2, találtam egy támadást aminek a végén beviszek kettő ütést. P2 még macerás, a négy gombócát egyelőre nem tudom értelmezni...
Csak P1-ben nem értem, hogy bármilyen távolságban vagyok, csinál egy odaszippantós támadást, ami fixen sebez. -
donki
senior tag
Nekem ez az első souls játékom, és a queue kifejezetten rosszindulatú felhasználása, a darabos, lassú mozgással kombinálva szerintem rendkívül idegesítő. Nem vagyok egy billentyű csapkodós típus, de ennél a játéknál közel kerültem ahhoz, hogy a billentyűzettel törjem darabokra a monitorom.
Nekem nagyon nehéz megállnom (általában nem sikerül) a dupla kattintást (azaz hogy mi lesz már, gyerünk). Legtöbb játéknál a queue-ban várakozó utasításokat felül lehet írni, illetve meg tudod gondolni magad cselekvés közben is. Nem életszerű, hogy kibontok egy üveg kólát, és addig nem mozdulok amíg meg nem iszom, akkor se ha lőnek rám. Az életszerű az, hogy ivás közben eldobom és inkább dodge-olok.
A videó amit linkeltél... ez a legtöbb player számára csak elérhetetlen álom. -
donki
senior tag
Ash of war-t akkor érdemes használni, ha a fegyver sebzése más tulajdonsággal skálázódik, mint ami neked van. Tehát ha például int-et növelsz, és teszem azt egy longsword-ot akarsz használni, akkor érdemes lehet egy int-es ash of war-t belerakni. Ilyenkor a fegyver alapsebzése viszont csökken, tehát ki kell próbálni, hogy jobb-e, ugyanolyan, vagy rosszabb a fegyver sebzése az adott ash of war-ral.
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #627 üzenetére
Ami nekem bevált: belépsz az arénába, egyből mount, első fedezék veled szemben, egy nyíl elmegy rá
Át a srégen szembe lévő fedezékbe, erre elmegy még egy ilyen energia nyíl
Innen futhatsz felé egyből, mert nem az energianyíl jön, hanem valószínűleg az égbe lövés, majd kétszer lő feléd sokat. Ha jól csinálod meg se sebet, utána lehet dönteni hogy gyalog vagy lovon küzdesz vele -
Bad Pritt
félisten
válasz Shadowguard #622 üzenetére
Később fel tudsz majd menni oda is.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Shadowguard
senior tag
Oké, ez a Radahn nem lesz egyszerű... Hat halálba telt eljutni hozzá Megvan a ma esti programom...
Mondjuk azt, hogy egy ilyen mechanikának már megint mi az értelme nem fogom megérteni. Gyakorlatilag bujkálok egyik fedezékből a másikba és reménykedek, hogy el tudok jutni hozzá. Aztán jön egy bolond kombó és meghalok, mert tanulni így nem lehet a mechanikát...[ Szerkesztve ]
-
Shadowguard
senior tag
válasz Bad Pritt #620 üzenetére
Én tegnap este mentem le Fringefolk-ba, mindig megfeledkeztem róla. Kicsit magasabb volt a szintem, mint igényelte volna, elsőre lement az is meg a Stormveil alatti is. Majd következő nekifutásra hamarabb kell megnézni. Mondjuk utóbbi nálam volt, hogy félig a padlóba süllyedve fetrengett, de ezt már fel se veszem, én szerintem vonzom ebben a játékban a bugokat
Más kérdés: az akadémiától délre van a Village of the Albinaurics, volt ott egy boss is, valami Omenkiller. A térkép alapján ott van egy fennsík is fölötte. Na most én vagyok rémesen vakegér vagy oda csak valami teleporttal lehet eljutni? Ha nem én vagyok a vaksi akkor nincs gond, majd megtalálom, de az OCD-s felfedező énem kikészíti, hogy nem tudok feljutni. Bő fél órája csak lovagolok körbe-körbe
Mans20: Stormveil kastély eleje, az a szoba az elején, ahol rád zárják az ajtót és egy lovag van bent. Ott van bent egy láda, abban megtalálod.
[ Szerkesztve ]
-
Mans20
addikt
Valaki talált már itemet a tárgyakká változáshoz? vagy varázslatot?
-
persil
nagyúr
Pedig csak egy jo pajzs, nehany guard counter, jump attack->heavy attack es kb. megszolalni nem tudott a ven hulyeje.
Nekem a stormveil castle-ben talalhato elso lovag a tok sotet szobaban sokkal nehezebb volt. Eskuszom vagy 10x kellett visszamennem. Mondjuk nekem abszolut osellensegek a lovagok minden fromsoft jatekban. 🤷
Szrk.: Meg ugy amugy is - jut eszembe - a jump attack iszonyat eros a jatekban. Ha nem ilyen komolytalan kis bicskaval nyomja az ember, hanem valami sulyosabbal, akkor egy jump attack utan egy-ket utes es leulnek megvarni a critical-t.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
nyamsas
aktív tag
Alap ruházatban vagyok, amit kezdésnél kaptam, szamuráj karakter.
Annyi a változás, hogy megtaláltam a másik katana-t, igy dual katana-val nyomom.
lvl 3-as mindkét katana.
Van nálam csomó loot aminek semmi haszna számomra. Adjam el, mert betörni nem lehet, materialnak? Tele strengh-es fegyverrel.
TheVR István úrnál láttam, hogy ő beszerzett egy b*szó hosszú katana-t, majd megpróbálom megölni a tulajdonosát, ha sikerül.Story-ba sehol nem tartok, ilyen margit(vagy ki), szintű bossok esetében esélyem nem lesz...
Arra rájöttem, sajna keserű tapasztalat, hogy ne menjek be egy nehezebb dungeon-ba, ha sok soulom van, mert nagy az esély rá, hogy elvesztem. Pont olyan helyen haltam meg, ahova nem tudtam visszamenni, mert megöltek út közben.... sh*t..
Murkwater katakombák.... -_-Megnézem azt a videót, köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Nem bírtam meg vettem. Minden más ment a kukába.
-
ThySoul
senior tag
válasz Shadowguard #609 üzenetére
Igen, ez engem is zavar, az előzetesek meg tesztek alapján a legacy dungeonok kéne hogy adják a hamisítatlan souls érzetet pályadizájn terén, de ez sincs így. Eddig a capital volt egyedül olyan amire azt mondtam hogy na ez már hasonlít arra ami volt az előző játékokban, de a többi eddig nagyon mellé
-
Shadowguard
senior tag
válasz Ctrl+Alt~Del #599 üzenetére
Ezzel elsőre én is megjártam, a katana nem igazán akarta őket sebezni. A megoldás heavy attack. Leütöd a posture-t (lehet itt más a neve, Sekiroban az), leülnek a földre és ha megkapja a critet utána már sebződik rendesen. Arra figyelj, hogy be is kell vinni a critet. Van egy duplabossos változat, én ott ezzel szívtam meg kétszer is.
ThySoul: Nekem a pályadizájn hiányzik. Szép a világ meg látványos is a maga módján, de a nyomában sincs annak, mint amikor a DS3-ban rájöttem, hogy a Stray Demon hídja az ugyanaz, ahol Yoellel találkoztam. És rengeteg ilyen pillanat volt benne. Na itt ilyen nincs.
-
persil
nagyúr
válasz AddyKing #606 üzenetére
Lassan, nyugodtan, megfontoltan, meterenkent haladsz, kifigyeled az ellenfelet, nem rambozol be a kov. terembe felkeszuletlenul, nezed a plafont, a bokrokat, a sarkokat. Minden apro negyzetmetert felfedezel, hatha van ott valami. Kiismered a fegyverek moveset-jet, stilusodhoz fuggoen valogatod meg a cuccaidat, ertelmesen/celiranyosan fejlesztesz, nem pakolgatod a nehezen megszerzett pontokat ossze-vissza. Ha valami nem megy, akkor megprobalod "megkeresni" a hibat, amit vetettel, hol ugrottal tul koran, miert nem sebzi a tuz a szornyet, miert nem hasznaltal buffot, minek van nalad bomba/dobotor/ij... Ennyi nagyjabol.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
ThySoul
senior tag
Én minél többet játszok, annál inkább azt érzem ártott a nyílt világ a játéknak. Nagyon jól össze van rakva, szó se róla, tényleg egy élmény kalandozni benne, de szerintem az alap souls dolgok itták meg ennek a levét.
A nehézség ugye már volt tárgyalva (bár benne van, hogy x ilyen stílusú játék után az embernek már nagyon semmi sem lesz nehéz) de nekem herótom van a sokadik újra színezett copy paste bossból. Elérek valami dungeont azt ott is hagyom, nem akarok 5x összecsapni ugyanazzal az assasinnal/sarlós nyomorulttal. Nyílt terepen ugyan ez, nem is tudom hanyadik sárkányt/lovast dobálja be már a játék. Inkább lenne valami fullosabb loot, vagy ne is lenne semmi. És igen, tudom hogy ez eddig is jellemző volt a Fromra, de itt baromira kijön (mikor a story bosst újra copyzzák, de még a szöveget is az mindennek az alja nálam)
-
AddyKing
tag
Sziasztok!
Teljesen kezdőként mire érdemes figyelni(Azon kívül, hogy ne halljon meg a karakterem)? Csak videón láttam eddig Souls-like típusú játékot. -
Lien
aktív tag
válasz Ctrl+Alt~Del #599 üzenetére
A sima mage-spellek 3-4 utesek, a kard nem hat rajtuk, en ezt vettem eszre amikor oda teleportalodtam.
-
Lien
aktív tag
Sziasztok, olyan laptopon jatszom ami mar nem tamogatott igy minimum grafikan megesik az ilyen 5-40 FPS jatekelmeny es jokedveben tulmelegedik a laptop es leall a jatek. DS1-t kiacsiztam, DS2-t nem vittem vegig es a DS3-nak az elso dlc-ig porgettem. Nekem ez a jatek valamilyen szinten konnyu is meg nehez is de ugy gondoltam ezt mashogy akarom jatszani, mint az eddigieket. Mindig is a menjunk elore bitang pancelban es zuzzuk, usduk az ellenfelet esetleg minimalis pyromancert es faithet hasznaljak.
Most total mage vagyok es ami eddig bosszant igy 23 szinttel es 16 vagy hany ora jatekidovel, hogy nem talalok plusz varazspalcat, nincsenek varazsruhak, akit talaltam varazslot a kastelyban cseszhetem, mert nem ad spellt, ugyhogy eleg nehez csak 2 spellel nyomni… Azt hiszem Margitot megoltem es a Godrick eselytelen… az ilyen mini-bossokbol ketto mar sikerult de van 3 hely ahonnan elhuztam a csikot, mert eselytelen. Brutal ez az open world, hatalmas megannyi lehetoseggel de szerintem nehez.
Lesz meg eselyem valahol magus kent vagy farmoljak es szintezodjek? -
warcat
veterán
Hát, itt alap mechanizmusokat is tisztázni kell ám ha kezdő vagy.Érdemes utánaolvasni.
pl:
Mekkora súly van a karakteren? (a viselt cuccok összege)Mert ez alapján van light, medium és heavy load, mindháromnál egyre lassabban hajtod végre a gurulást.
A gurulási animáció elején és közepén van egy pillanat amikor sebezhetetlen vagy (invincibility frames) viszont a legvégén már nem vagy az, tehát ha akkor landol a csapás, harapás, rúgás stb akkor megkapod a sebzést (=túl korai gurulás)
Nem nehéz szerintem azt se észrevenni, hogy a használt képességek "sorbanállnak" ha nyomogatod csak a gombokat, és ezek végre is hajtódnak mielőtt az új cselekvés amit leütsz sorrakerül.
Ha tehát felelőtlenül nyomogatod pl a dodgeot, akkor gurulsz összevissza. Az egész lényege a higgadt, metodikus végrehajtás/reakció, nem a gombok taposása.Nyilván a játék mindent elkövet, hogy ez ne legyen olyan egyszerű.A páncél önmagában keveset ér, lehet pucéran is tolni.Van szerepe de nem szabad túlbecsülni és csak úgy magadraaggatni.
Nézd meg ezt a videót amit már linkeltem korábban:
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
nyamsas
aktív tag
Nem sok stone-t gyűjtöttem idáig, nekem ez a game nehéz, és akkor még lehet finoman fogalmaztam.
Tényleg noob vagyok, sajnos.
lvl 35-ös vagyok, de eddig 2 db open world boss féleséget tudtam legyőzni.
Egyszerűen nem megy a dodge, hiába nyomom a gombot, olyan mintha késleltetve reagálni. Ez a timing, megfelelő időben menjen a dodge? Hülyét kapok sokszor ettől.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- XBOX ONE X 1TB, makulátlan szép állapotban, 6 hó teljeskörű és 1 év SW garanciával Bp-i üzletből!!
- Billentyűzet hibás 17 colos HP Probook 4720S laptop
- Dell Latitude E5530 laptop (15,6FHD/i5-G3/8GB/500HDD/MagyarVilágítós)
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP 630 laptop (15,6/i3-G2/4GB/500HDD/Magyar/Windows7)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest