Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mauzes
addikt
válasz gzbotii #3745 üzenetére
Akkor majd figyelem, de szerintem ha már nem zárolt az összeg, hanem lekönyvelt, akkor nem kellene változnia. De nem vitatkozok, kíváncsian figyelem majd.
Nagyon off, de ezt találtam a hirdetményben:
"Forinttól (HUF) eltérő devizanemben végzett tranzakciók elszámolása
Külföldön vagy belföldön, nem forintban (HUF) történt bankkártya használat esetén a tranzakció eredeti összegét és devizanemét
- a Visa nemzetközi kártyaszervezet az általa alkalmazott napi árfolyamon HUF-ra váltja az alábbi módon:
amennyiben a tranzakció devizaneme nem EUR, először EUR-ra, majd ezen EURösszeget HUF-ra,
amennyiben a tranzakció devizaneme EUR, úgy a tranzakció eredeti összegét HUF-ra, majd ezen HUF összeg kerül terhelésre az ügyfél bankszámláján a feldolgozást követő banki munkanapon (könyvelési nap).
- a MasterCard nemzetközi kártyaszervezet a tranzakció eredeti összegét és devizanemét az általa alkalmazott napi árfolyamon átváltja a Bank elszámoló devizanemére (EUR). A Bank a MasterCard nemzetközi kártyaszervezet által elszámolt devizaösszeget a kártyaszervezettől a Bankhozvaló beérkezés napján érvényes, utolsóként fixáltszámlakonverziós deviza-eladásiárfolyamon váltja át a bankszámla devizanemére (HUF) és terheli a Számlatulajdonos bankszámláján a feldolgozást követő banki munkanapon (könyvelési nap).Bankkártyával külföldi pénznemben végzett tranzakciók esetében a KártyaŐr szolgáltatás SMS üzenetbeni HUF értéke eltérhet az ügyfél hitelszámláján terhelt értéktől."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest