-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
Hát ez baromság. Miért vágyódna nagyobbra? Egy kisebb benzines mocival sokkal nagyobb élmény közlekedni, mert jobban forgatod, sportossabb hangja lesz. Ennyi erővel az i3-at kéne isteníteni, az még olcsóbban fenntartható/Nm. Én ezt a dízelt második autónak nem értem, de a 2.0 td aztán végképp...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
BeZol
őstag
válasz chess001 #57802 üzenetére
Neked baromság, nekem nem, ezért sem vagyunk egymás klónjai és ezért is fórum egy fórum, mert véleményt nyilvánítunk.
Ha esetleg a kiautózhatóságra akartál célozni, abban igazat adok, még az i3-asra is (ugye 0-50km/h-ra M3/M4-es szinten gyorsul), csak nekem személy szerint az nagyobb élmény, hogy mikor lepadlózom a kocsinak, akkor megindul mint a szemét (nem csak városi körülmények között), és nem csak a hangja jön meg. Értelem szerűen aki gyengébb autóval közlekedett eddig, annak +50-80 lóerő is bőven elég ugrás, ugyanakkor én bátorítanám +1 lépcsővel a 35i/35d irányába, mert afölé anyagi csőd menni, ráfordításban pedig csak minimálisan több egy 30i/30d-nél.
Ha pedig kanyarvadászat szempontjából közelíteném meg a témát, akkor én személy szerint azért sem erre bazíroznék, mert kanyarvadászat során 4-szer majdnem baleset lett a vége (igaz, ezek beláthatatlan kanyarok voltak):
- motoros, aki a sáv közepén kanyarodik és majdnem frontális ütközés lett a vége (épphogy elfértünk)
- 2 biciklis aki teker éppen felfele, de nem belátható a kanyar és miközben előzöd megjelenik valaki szemből... (épphogy elfértünk, de ha motoros vagy busz jön, akkor valszeg bicikliseket leszorítom)
- őzike éppen kanyarban ácsorog (satufék + kikerülés)
- lerobbant vészvillogós autó a sávodban úgy, hogy padlófékkel pont megállsz mögötte (mert jöttek éppen szemből)
Még említhetném 2 távoli ismerősömet is, aki "kanyarvadászat" közben dobta el a vasat, szerencsére nem lett bajuk, de a kocsik totálkárosak lettek.A gondolatmeneted alapján egyébként bennem nem egy bmw képe, hanem egy mazda mx5-ös ugrik be vmi tuningkipufogóval , vagy a régi Honda Jazz-em, ami alig ment, de tök jó hangja volt 6ezer felett (ereje ott sem volt persze), és autópályán néha azon kaptam magam h csak 100-110zel megyek, akkora volt a szélzaj és olyan gyorsnak érezted így is a tempót h már úgymond kelletlenül adtál neki extra gázt, szóval így is lehet...
-
chess001
aktív tag
válasz Puma K #57806 üzenetére
Szerintem a majdnem 3 milliós költségvetésbe azért annyi minden belefér, igazából ízlés kérdése.
Ahogy fentebb írták utazni teljesen jó egy 2.0 td, de vagány második kocsinak?!
Mx5be nem fér bele mindenki, de ennyiből tényleg az a legizgalmasabbnak hangzó-én még nem próbáltam...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Troll on: Figyi olvasd vissza, amit írtál! Helyette leírod, hogy mire van szüksége, aztán meg jössz nekem, hogy nem vagyunk egyformák...
Komolyabbra fordítva a szót, igen, egy pici motorosnál más az elményfaktor, amúgy nem hiszem, hogy 200 lóerő felett érdemi gyorsabbságról lenne szó MO-n, inkább az akarat kérdése-mennyire bevállalós/hülye valaki.
Amúgy teljesen jogos a felvetés, 35-40 tényleg a gazdaságos lóerővásár.
Én is leírom a véleményem, aztán olyan vagány dízelt vesz, amilyet csak akar...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Papa-Het
aktív tag
válasz chess001 #57803 üzenetére
Neked lehet nem, mert te lehet birtokoltál olyat, vagy vezettél, használtál stb. Én nem. Nekem vagány. Ahogy a 25 éves 730i/50 vagy a 20 éves 530 dezső is. Nekem vagány, nem értem ezzel mi a gond. Ez olyan mint amikor vágyódsz valami után, és csak évekkel később juthatsz hozzá. Aztán vagy oltári szopóroller lesz a vége, vagy nem. Riszpekt!
@molnarpeter - elnézésedet kérem, én értettem félre az továbbra is e46 bódé
Akkor mielőtt itt totál egymásnak ugrik mindenki. Maga a kópé forma tetszik nagyon, és az a vagány és az ami nekem nagyon tetszik. Amiért az e92 mert szeretnék valamennyivel fiatalabb autót mint a mostani, és az e46-tal nem sokkal lennék beljebb. De ha már vitatjuk hogy mi a vagány és mi nem, akkor egy kupéba nem való dízel motor, főleg nem egy kabrióba adott esetben. Nekem tetszik a forma, a sportosság amit sugall. Ez megint szerintem szubjektív.
@CharlieDrop - használni használnám, csak nem napi szinten. Hanem például havonta 2 hét ez, 2 hét az vagy ahogy sikerül. Dízelnek nem jó ha sokat áll amúgy sem. Azért a 400/500 Nm tud meglepetést okozni a 230-cal szemben ami most van a 189 lovacska mellé.
@chess001 - mx5-ben nem ültem, de abban tuti nem férnék el, és abból a keménytetős elég ritka... habár egy rx8 nem lenne rossz, de azért annyira önmagam ellensége nem vagyok
Boldog Új Évet kívánok minden fórumlakónak!
[ Szerkesztve ]
-
-
Gézengúz
addikt
válasz molnarpeter #57810 üzenetére
Eszerint nem volt.
-
CharlieDrop
veterán
és hát
BÚÉK
M
WNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chris0321
addikt
válasz Papa-Het #57809 üzenetére
Hello.
Én is mindig BMW-t akartam venni, tavaly végre sikerült is. Igaz a régebbi e46-ból de nekem az a forma jobban is tetszik. Tudtam, hogy nem megyek évente 10.000 km-ert sem, így nem foglalkoztam a dízelekkel mivel nem tudnám kihasználni. Plusz ha már BMW akkor legyen 6 henger mivel ki tudja meddig használhatunk még benzines járműveket és ezt is kb. 10 évig meg szeretném tartani. Egy 4 hengeres dízel nem fog meg és főleg nem második autónak, azt elsőnek veszi az ember, hogy azzal közlekedjen a hétköznapokban és a hétvégén pedig elővegye a benzinest amivel lehet csapatni valamennyire. Plusz a dízelnél a hangján kívül ott a több hibalehetőség is, pl. a turbó ami nem olcsó mulatság.
Én a helyedben elmennék megnéznék egy 4 hengeres dízelt és egy 6 hengeres benzinest is és eldönteném melyik tetszik jobban.És B.U.É.K. mindenkinek.
-
whitezo88
nagyúr
Kicsit off de miafax ez a hajszárítóhang? [link] BMW-ben van ilyen?
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #57818 üzenetére
én simán elviselnék egy i3-at, ha lenne rá pénzem és tudnám hol tölteni
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #57818 üzenetére
1 nap utan megvaltozna a velemenyed ha kiprobalnad!
-
FIREBLADE78
addikt
Elfogadnám,de pénzt nem adnék érte. Nemhogy 13-5 misit.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #57822 üzenetére
Én 1-2 adnék érte, bicó helyett jó bevásárolni, ha imajdnem ngyen lehet 'tankolni'...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
Anaren91
senior tag
válasz CharlieDrop #57825 üzenetére
Ha egy 30d be ültél volna akkor is ugyan azt érezted volna Azért a 18d nem egy erőmű, ahoz képest bármelyik nagy motoros nagyobb élmény. Próbálj ki egy 35d-t elárulom elég nagy élmény vele autózni
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
CharlieDrop
veterán
válasz Anaren91 #57826 üzenetére
próbáltam, azt is, sőt még régi 40d-t is.
Ellenben egyik sem tudja azt amit a 30i (illetve kb igaz minden nagy motoros szívó benzinre), avagy jó a hangja megy is, pörög is és nem ótvar büdös
Ezzel nem a dízelt szólom le a 18d után még másik kettő jött...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
whitezo88
nagyúr
E39 540i használtteszt Göbölyös Zsolttal! [link]
-
bucihost
senior tag
Sziasztok!
Segítség kellene. M43b16. Ingadozott az alapjárat. azt tanácsolták takarítsam ki az alapjárati szelepet (Üresjárati szabályozó szelep). Megtörtént, ganés volt rendesen. Össze raktam, vissza helyére. Alapjárat 1500-2000 közt ugrál. Leszedtem újra. akkor látom, hogy az a "lapát" ugyan abban az állapotban van, mint ahogy össze raktam. Ujjal kicsit állítottam az állásán. Vissza fel. Most 800-1000 közt ingázik, van hogy megáll 1000-nél. Kb ez az állapot volt takarítás előtt is. (hol ugrált hol nem) Ebből nekem az jött le, hogy kuka a szelep.
Na itt jön a probléma. Rákerestem a gyári számára és azt hittem lecummantom magam.
BOSCH Üresjárati szabályozó szelep, levegő ellátás - 64.650 Ft.Most én vagyok a hülye, vagy komolyan ennyibe kerül ez a sz*r?
Ez lenne a gyáriszám: 13411435846Valaki aki jártas ebben, utána tudna nézni, hogy létezik-e olcsóbban valahol?
-
Anaren91
senior tag
válasz bucihost #57829 üzenetére
[link] És am annyi amennyiért adják, régi autó, veterán korban van, gondolom nem sokan gyártanak már hozzá új alkatrészt, annyiért adják amennyiért nem szégyellik. Nézz szét Ebayen, vagy keress facebookon e36 adok veszek csoportot, hátha van valakinek bontott, ha nem akarsz annyit kiadni érte.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz molnarpeter #57834 üzenetére
Ha legörgetsz meg lehet adni, hogy milyen kocsid van, az említett e36-hoz elvileg jó. Valami kínai csing csung cég árulja, de ennyiért ha 10 et veszel, és félévente kicseréled is olcsóbban jössz ki mint ha veszel 65k ért egy újat
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
whitezo88
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #57831 üzenetére
hát mobilén 8-15k EUR között mozognak, van ott sok
-
Anaren91
senior tag
válasz Newlachka #57837 üzenetére
Nekem van pl a bárdiban dolgozó ismerősöm, 50% kedvezménnyel pont annyiért tudja kihozni a dolgokat mint amennyiért megrendelem neten pl az autoalkatreszed.hu ról... megtoszhatja az összes bárdi meg unix stb...64k lett volna az olaj a bárdiból anno, 32 ért vettem szállítással ugyan azt...
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Ļantos
aktív tag
F01-et milyen motorral érdemes venni?
-
bucihost
senior tag
Köszi mindenkinek! Néztem már mindenhol, bárdinál nekem is van 50%, de ott is ugyan ennyi. Autodoc-nál 62, az se sokkal barátibb. Most talán életre keltettem. Szétszedtem újra, kapott egy kis wd40-et, meg egy minimál zsírt a forgó rész. Most úgy néz ki működik (kérdés meddig), de egy minimál ingadozás még mindig van.
CarRepairData szerint Idle speed: 850-950 / AT = 710-810rpm a gyári érték.
Most kb ezen az értéken van, viszont néha látom a mutatón, hogy ingadozik melegen ~ 950-1050 közt. Fékezéskor, kuplunk kinyomáskor beesik 950-re majd vissza 1050 környékére. Aztán beáll ~950-re. Lehet vákuum bajom is lesz, vagy főtengely jeladó.
-
-
bucihost
senior tag
válasz CharlieDrop #57843 üzenetére
A DISA nálam valószínűleg haldoklik, mert egyre jobban kerepel. Viszont az, hogy cserélve nem lesz az fix.... 150-300k közt van az ára.... Szóval valami más megoldást kell rá találnom. Remélem javítható valamilyen formában..
Viszont pont tegnap mondta egy csoda szaki, hogy hát ő a disa-t ki szokta herélni minden bmwn, és tökéletesen működnek utána a kocsik. Ezt én nem akarom elhinni, mivel akkor alacsony tartományban lófac nyomaték nem lesz....
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #57843 üzenetére
m52-ben nincs disa. tu es m54 nel van csak, nem?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #57846 üzenetére
Ilyenkor tegyétek már hozzá a motorkódot is, hogy egyértelmű legyen.
M43
N42
N46
Ez mind lehet 18i. -
Newlachka
őstag
válasz bucihost #57844 üzenetére
m43 hoz bulgáriában van rebuild unit. Amúgy ha nincs elmálva mint az én első egységem,akkor van hozzá felújítószett ebayen.
plusz nagyon sok bontott van mo-n.10k ért dobálják(többet nem is ér) Én újraperselyeztem,membrán jó.volt.Én is le szeretném falazni amúgy,csak nincs dugó a helyére.-meg gondolom ki kell írni!?
Az meg hogy nyomatékot veszít? a semmiből nem sokat lehet veszíteni
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Microsoft Excel topic
- Házimozi belépő szinten
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen