-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz haddent #31841 üzenetére
Ha kifizeted, akkor egy csomó helyen megcsinálják helyetted, és kb. fele idő alatt...
Kár, h csak 20i, egy hobbiautó legyen inkább kicsit elborult...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz haddent #31906 üzenetére
Kétszéles 17-es az gyakorlatilag E46-os felniket jelent (replika felejtős, a márkás-BBS és társai meg annyiba kerülnek, mint a kocsid). Hátul 245-ig még jó, a 255-ös már beleér a sárvédő peremébe.
Mondjuk szerintem 4 egyformával jobban járnál, felesleges hátra a szélesebb abroncs, csak drágább lesz és többet fog fogyasztani.
Gyárilag 16-os volt a legnagyobb átmérő, szóval ezért szólhatnak a közútiak...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz haddent #31912 üzenetére
Jelenleg 225/45@17-en vagyok, ez szépen mutat, de 16-oson komfortosabb volt a gépezet. Sajnos a garázsban van egy szett 18as styling 32-es (hátul 255), csak az ugye beleér, szóval még megyek lakatoshoz...
Én is hobbi autónak vettem a 323ti-t, de annyira jó vezetni, hogy járós autóvá fog előlépni, ha minden nyűgével leszámoltam.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
A 18-as 225-ös éppen eléfér (kicsit ültetetve van) a sárvédőnél, de kanyarnál tényleg belül hozzáér (pláne, ha a kormányszög is módosítva van)
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz haddent #31914 üzenetére
A gyári felniket itt megtalálod. Felni és abroncs is.
16 és 15 ott van vezetőoldali ajtónál
17/45-225 és 40-245 széles
18/40-225 és 35-255 a váltó szélesség szerintA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
chess001
aktív tag
válasz Maxell014 #32057 üzenetére
Nézz rá erre! Szerintem elégedj meg egy m-pakettel, szép is, olcsó is lesz és a hozzáértők sem szólnak le. Talán egy kompresszoros M54B30-nál elmenne az M3 kinézet szedánnál.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Maxell014 #32060 üzenetére
ROFL, a "belső" nem az ülést, meg a kormányt jelenti, hanem a motorteret...
Köszönjük, hogy hozzájárulsz a BMW image fenntartásához!
http://www.realoem.com/A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz ADAM1337 #32076 üzenetére
Rá lehet tenni a blokk elbírja, de utána kell menni mindennel. A dugattyúktól kezdve, a hűtésen át mindennel. A gyári vezérlés, gyári injektorok sem elegek már, ha egy erős rendszer épít az ember, kicsit erősebbet meg minek, arra ott az M... Ezért szeretik az M50-est, mert az még egyszerűbb, kevesebb a hibalehetőség.
A japó motorokhoz mindent kapni, BMW-nél meg szinte barkács szinten megy.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Eyesis #32084 üzenetére
Gyula:
Párban (első-hátsó) érdemes őket, de a jobb oldali kicsit gyorsabban fogy, a szilentekre érdemes gyakrabban ránézni-vidéken fele munkadíjjal cserélik.
Alkatrész:
Gyárit a Unix is ad, de Bozsó (bmwcucc@gmail.com ) olcsóbban is tudja.
Bontott:
Kasza Szfv.
Donka Bp.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz S. Szabi #32158 üzenetére
Én kaptam defektet (mondjuk lassút), 130-nál kicsit furcsán kanyarodott előzéskor, akkor gondoltam rá, hogy van valami. Tényleg kicsit rosszabb vele menni, de a 16-osnál nem gáz, pláne sima futóművel. Ha utazol csak, nem ökörködsz simán jó.
16 felett csak normálissal mentem. A 17-es még jó, a 18-ast már könnyen elviszi az úthiba, meg komfort se sok marad.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #32160 üzenetére
Azért ez így baromira nem igaz! Lehet, hogy pályán kapna néhány másodpercet, de közel sem katasztrófa a defektmentes. Te 16-ost nem is vezettél 18-as a legkisebb, ami rámegy a féktől...
Én vezettem több ezer km-t sima futóművel, m-essel, h&r+koni kombóval 16-18-ig E90-et Conti RFT- M Pilot sportig.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz haddent #32226 üzenetére
Bocs, de te még ennél jobbat biztos nem vezettél, azért vagy ilyen lelkes.
Ha kicsit komolyabban mész majd vele, akkor észreveszed, hogy a kormányt sokat kell tekerni, a fék pedig nem éppen erős, hanem inkább gyenge, a futómű magasan van, nem elég kemény...
Szerencsére aprópénzből lehet rajtuk javítani.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gézengúz #32229 üzenetére
Igen, engem is idegesített, mert már máshoz szokott az ember.
Az e46-os (facelift) kormányművel már jobb a tekerés.
Skimaster: az E36-nál 17-es is csak az m3 kapott. A 16-os teljesen jó rajta, de 17-essel már tényleg mutat. Kétszéles 18-as el sem fér hátul.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Gyári felniket itt lehet megnézni:
katalógusA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz brickm #32312 üzenetére
OFF:
Biztos olyan lassú a felfogásod, hogy neked minden gyorsnak tűnik.
Azt se érted, amit írsz. 5-ösből nem rakod vissza, mert 6900-ig forgatod 100 és 120 között! Nekem csak kicsit van benne több paci, mint 200, visszaváltok.
ON: Amúgy a 320i is teljesen vállalható, de közel sem sportkocsi...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #32324 üzenetére
Akkor rosszul újították fel. Kárászy-ék megcsinálják normálisan. Ha mást akarsz, akkor Koni sport, ami keményebb, de rugó is kell hozzá, vagy az FSD, ami gyáriasabban rugózik, de kicsit sportosabb.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Szerintem nagyon ronda. A merci, audi is sokkal harmonikusabb, mint a bmwk. Az újaknál mindegyikre kell vagy 22-es felni, hogy sportosnak nézzen ki, olyan lett az aránya.
Egy szép sorozata van most a bmwnek, a 6-os.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #32381 üzenetére
Akinek van annyi pénze, hogy újonnan megvegye és 2 év után lecserélje, lehet megfelelő. Én nem értem ezeket. Szép a bőr, de hátul tuti nem hűthető, csúszik, a 7 colos kijelző, már most elavult. Csak turbómotorok automatával, az autószerelőknek biztos örömhír.
Ha ennyit pénzt rászán valaki robbanómotorral, akkor inkább porsche, de inkább tesla.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #32386 üzenetére
Azért gáz a x colos tablet (21:9-es képaránnyal, amit annyit mutat, mint egy 7 colos 16:9-cel), mert ha ilyen telefonod lenne, akkor mindenki lesajnálna. Rossz felbontás, nagy keret. Nem egy dicsőséges valami, amit a varrott bőr, vagy a fa helyére kéne rakni. Ott a műszerek helye a kormánynál, vagy a hudot kéne eröltetni, amit tök jó a bmwnél.
Azért adják el fiatalon, mert 2 év alatt belefut a 150e km.
Tényleg nem ültem 0 km-s bmw bőrben, de 8 éves combtámaszos hetesében bármikor tudok.
Automata tök jó, de oda a váltás öröme, a kontrol. Nekem már az e46 is túl steril. De ha steril kocsi kell arra a villany a legjobb, csak a töltése macerás még.
Igazából ez ízlés kérdése, arról meg csak vitatkozni lehet...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
3-asra való 17-es felniszettje nincs valakinek eladásra?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #32568 üzenetére
400-ból csak a tényleg kötelezők lesznek meg: váltóolaj, motorolaj, gyertyák, szűrők. Ha szilent, lengőkar, akkor még kell hozzá egy kicsi...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #32649 üzenetére
Nem is tudtam, hogy van ilyen. Elvileg szívósor csere és 218 pacis lesz.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #32658 üzenetére
Nagyon szép, a kormányon látszik kicsit a használat, de az apróság. Ez a legszebb díszléc fajta szerintem is. Én sosem értettem, hogy miért van mindenki oda a fekete "M"-es tetőkárpitért. Azt hiszem az leállást ki lehet tanítani belőle...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
-
chess001
aktív tag
Az M3 elégé széria, volt neki pár változata. A versenyváltozat több, mint 300le is volt, volt teszt az m4-nél gyorsabb volt pályán...
A 2002ti turbos volt, de volt turbo nélkül is.
Az egyik kedvenc m44-as 1.9-es is motor is elég jó, a poweren most építenek belőle utcára 200le+, de sportváltozat tud 270 le-t is.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #32766 üzenetére
A 8-as ZF-et mindenhol istenítik, tényleg attól lehet gyorsabb, mint az E92ed.
Nyilván mások az igények egy hosszú távon hajtott dízel (traktor) kocsival, vagy egy 20 éves benzines E36-tal. Gyorsabb, kényelmesebb, kiszámíthatóbb, de elszigetel, steril, nincs sebességérzet.
Az E36-ban az a jó, hogy nem öl meg olyan sebességnél, amikor már tök jól érzi magát a gépész. Nem olyan pihentető, mint egy újabb változatban, de ugye van aki direkt csak ezért veszi.
A fék, kormány, futómű utcára fillérekből feljavítható, a pálya más kérdés, ott ugye nincs felső határ, de még mindig a legolcsóbbak között van. Azért nem fog kifingani a fék, mert kisebb a súly, kevesebbet kell dolgoznia. Ezért szeretik az E30-at is. Nagy motor, kis súly. Persze a japó turbók egy másik flame war..A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Azért az új állítható futóművekkel, okos motorvezérlővel eléggé ki tudják tolni a határokat ugyanannál a kocsinál. Milyen durvák már a villanyautók...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #32773 üzenetére
Ha kevés a 28-as, akkor pont pályára könnyen tuningolható: szívósor, leömlő, tengely, chip, min. 50 le benne van szintén nem sokért. Egy turbóval meg ugye 4-500 le...
[rvilike]:
Ott a Tesla p100 37 millió és 2,5 alatt gyorsul 100-ra nulla hanggal...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #32777 üzenetére
Itthon olyan millió körül vannak az S-es motorok, meg a beépítés is elég drága, és M3-as azért több, mint a motor, több mindent okosítottak. Mondjuk úgy tudom, hogy a váltó pont ugyanaz a ZF, azok eléggé bírják.
Pályán könnyen halnak ezek motorok, mert nem száraz karteres a motor és ha elmozdul egy durvább terhelésváltásnál az olaj, akkor beszorulhat a dugattyú. Szóval ha sokáig akarjátok hajtani érdemes abban is gondolkozni, mert a többit nagyon bírják...
Most a Facebookon árulják Speer Zsolt 328i turbós kombiját, mert a srác az m3 után vette és nem meri vezetni...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #32779 üzenetére
Igaz, az újabb, 3.2-es E36 M3-on már tényleg 316LE és 6 sebességes... Pályára tényleg a szívó a legjobb, mert az egyenletesen adja le a teljesítményt, precízen lehet vele menni. Majd dokumentáljatok, érdekesnek ígérkezik!
Driftre jó a turbó, hogy pörögjön a kerék.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Szada85 #32810 üzenetére
Az olajcsere periódus rugalmas, kíméletes használatnál 30e is lehet. Nekem 1x kért kettő között 0,5 litert. Az automatás kicsit iszákosabb, mert könnyen visszakapcsol és amikor meg van hajtva akkor kér olajat. A vezérlés cseréhez is eléggé szét kell húzni a kocsit, akkor a dugattyúgyűrűket, meg hirdotőkét is lehet cserélni akár. Nálam a 10 éves n52b25ben van 170e, semmi baja nincs, második tulajként, az első márkaszervízben szereltette, én meg hozzáértőknél.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Szerintem 5-öshöz csak automata. 1700 kg, azzal sportolni nem fogsz, akkor meg inkább ki kell élvezni a kényelmet. Amúgy ez a konkrét példány elég jól néz ki, mondjuk a 7-es felnijét valami jobbra cserélném. Nekem a bmw v8-a nem annyira jön be, ellenben egy amcsi...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Az E38 mióta nem 7-es? A kocsid volt már mérlegen? Ne a forgalmit nézd...
Az M3 343 lóerő okosan kigrammolva, megtervezve.
A mezei bmw nem ilyen, még az M-packet sem a minimális ültetésű, keményítésű, erősebb stabrudakkal szerelt futóművével.
Az M5-ös is inkább egy erős utazóautó, pedig abban egy 5 literes sportmotor van, 400 pacival. Majdnem azt vettem, de ilyen korban már nyűgös, drága széthajtani, nézegetni meg szintén.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Én csak hetesen láttam ezt a típust, 850csi meg az e34 3.8-as nem olyan gyakoriak, hogy beugorjon.
Szóval megtankolod, beleülsz és 1600 kg.
Nekem az M-es E36 compact is puha, túlsúlyos, könnyítem, erősítem ahol lehet. Nyilván más a szint...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Egy M3-hoz elég furcsa a hasonlítás, 193 vs 343 paci. Szóval az 2 tonnával is körbeautóz téged.
Hátul gyárilag valóban E30 a kerékagyat leszámítva, de nem az jelenti a keménységet. Az enyém már hátul is állítható lett, elöl GE szemes a lengőkar, kemény szilent mindenhol, toronymerevítő, ültetés, semi-slick gumi, 3,4-es sperr. A jó időre rendes coilover lesz alatta és H&R stabilizátorok, mert az M-es vékonyka...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Sportnál driftnél, szlalomnál érdekes a kuplung kérdése, arra meg 1600-1700 kg közúti technikával pfff...
Szóval automata a jó választás szvsz.
Maradjuk annyiban, hogy autós kártyán 1 adattal is lehet nyerni, a valóság kicsit bonyolultabb.
Mivel nem BMW-s a kérdés privátban szívesen folytatom egy rövid ideig.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.