Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz chess001 #32778 üzenetére

    Lattam mar BMW talakozon kompresszoros 28i-t, de egy hasznalt M5 arat elverte az autora az atalakitassal az akkori tulaj.
    Ha egy komplett M3-ast akarnank venni, es azt atalakitani, az eleg sokba lenne, es nem is erne meg szetb@rmolni. A motort es a 6 gangos valtot(a 28i csak 5-os) pedig ha keres az ember, tized aron megveheti. Az egyeb kiegeszitok mind jobbak a mostani auton, tenyleg csak a hajtas az, ami keves. Igy a motort atemelve szerintem elorebb lennenk.
    Tudom, hogy nagyon mennek, de egy szivo motor egyszerubbnek tunik(szerelhetoseg szempontjabol) palyara, jooban is birna a strapat(vagy nem?), es a turbositas miatt jelentkezo turbojuk sem a legidealisabb. Dragra jok, de palyan zavaro lehet. Ilyen teren jo a kompresszor, mert az nem kesik, de az is ugyan olyan bonyolult. Egy szivonal nincs annyi hibalehetoseg, es az egyenletes teljesitmenyleadas miatt a vezethetoseg is sokkal jobb. Mert ugye nincs se ASC, de DSC, de meg ABS sem.
    A Nordon isten tudja hany km-et beletettek az E36 M3-akba, birtak. Aztan lehet tevedek, akkor majd fizethetunk az idonkkel. Persze a beepitest is mi csinalnank, tudunk muhelyben helyet berelni emelovel olcson, estenkent lehet butykolni.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák