-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz Anaren91 #53605 üzenetére
A legjobb motor BMW-ben a 30d
De évjárattól függ a nyűgjének hossza. Szerintem ha látsz egyet, vidd el olyan helyre, ahol értenek is hozzá állapotfelmérni
Amúgy minden dízelre igaz: turbó, injektor, egr, szívósor (csere/felújítás/tisztítás), E60-ból facelift az ajánlott. Nekem a mostani a 4. BMW-m, mind automata volt, még azokkal nagy baj nem volt, olajcsere és működik (persze ki lehet nyírni)Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szimi57
őstag
válasz Anaren91 #53642 üzenetére
Legálisan nem engedélyezett a DPF kiiktatása. A vizsgáló állomásokon per pillanat nincs olyan müszer, ami kimutatja, hogy ki van belezve a DPF. Ha ügyesen van megoldva nem lesz gond. Egyébként lehet kapni olyan adalékot, ami már alacsony hőfokon is regenerál.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Anaren91 #53642 üzenetére
DPF nem azért van, hogy ki legyen ütve. Ha kell az erő, venni kell egy 35d-t aztán szépen karbantartani szvsz. Nem túl elegáns egy prémium autónál, ha minden lámpánál kormol, ha meg nincs ilyen jellegű probléma, fölösleges a szűrőt kiszedni is, kicsit is hosszabb távon használva szépen tud regenerálni magának.
[ Szerkesztve ]
-
NoZoli
tag
válasz Anaren91 #53726 üzenetére
5-ről indulnak az i3-ak. E60-ból, talán találsz már 2,5-3-ért értékelhetőt, de E90-ből szerintem, nem nagyon. A patika E46-ok vannak 2,5-ért!
Azt továbbra is tartom, hogy a 30i felé kutakodj! Sokkal több élmény van a benzinesben, mint a dízel kerregésében és szervizelésében. -
KAMELOT
titán
válasz Anaren91 #53729 üzenetére
Sajnos használt kocsira kell költeni, kivéve akkor nem ha úgy használod mint én akkor 500e km is elautózgatsz. Új autó rohadt drága + ha valami bexarik akkor ott mégtöbb az alkatrész.
Tegnap voltam a szerelőmnél. Szerdahelyi ismerőse kihozta a tiszta új X5-t. 3000km alatt csak 6 hibát dobott. Ez is benne van. Számítógép----hibalehetőség. Így mászkálhatott a szervizbe.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
BeZol
őstag
válasz Anaren91 #53729 üzenetére
Én egy fokozattal feljebb gondolkodok, mert E60 LCI 535D/550i-n agyalok, viszont csak 6 éves távlatban és a távjaim is rövidebbek, ezért nálam tényleg okébb lehet a benzines, és mióta amcsiknál vezettem v8-as dodge chargert, megfertőzött
Te 10 éves távlatra vásárolnál. A diesellel tényleg kéne pár hosszabb táv, amit egyébként lehet a benzinessel is levezényelnél.
Számoljunk inkább az optimistább 15ezer km/évvel.
Az 30d 7,5-es átlagot, a 30i 11literes átlagot menjen, ez 3,5liter/100km.
10 év és 150ezer km után a mostani 440Ft-os prémium üzemanyagot tekintve az üzemanyagkülönbség 2.310.000 Ft, ennyivel többet kéne a benzinesbe betankolni (de lehet, hogy többet!), mert én inkább 12+ literrel kalkulálnék...HA bármelyiket is vásárolod és rendbeteszed a motort/futóművet + motortérben amik vannak, akkor egy 1,5m Ft-os összegből meg kéne legyél és elkövetkező 150ezer (benzines) v. 200ezer (diesel) km alatt nem is kéne csak olajcseréket tolni.
Természetesen a korból adódóan 1-2 dolog tönkre mehet majd, de az mindkét verzió esetén játszik. Azt kéne tudni, hogy vajon a 30d-nek mekkora extra költsége van a 30i-hez képest egy komplett motorrendbetétel esetén, hiszen van turbó és dpf is, ill. mindkét motornak megvannak a "típushibái", amiket orvosolni érdemes.HA ezekre az összegekre fény derült, ami erősen esélyes h a benzines felé billentené a mérleget, akkor ott az üzemanyagkülönbség, amit viszont toronymagasan a diesel nyer, és a két különbözet alapján biztosan a diesel nyerne összességében. Emellé jön az, hogy a dieselek olcsóbbak használtan (hiszen nyugat-európából özönlenek ide nyomott áron, mert ott kitiltogatják őket a nagyobb városokból) és lehet rajtuk mókolni (chipelve laza 270+ lóerő 600nm nyomaték, dpf nélkül 300 is sima ügy), ugyanakkor biztosan jóval több km is van bennük, mert épeszű ember évi 15ezer km alatti tervezett futásteljesítménnyel nem vesz benzinest újonnan, hanem dieselt fog, ÉS újonnan a 30d majdnem 35i árban ment (mikor 1 éve volt meg a kocsim, akkor néztem a német árakat, és kint konkrétan az e93 330d drágább volt, mint az e93 335i újonnan, gondolom e90 és e60 is hasonlóan alakult).
Szóval amíg egy benzinesnél talán még alig kell majd hozzányúlni a motorhoz, a dieselnél szinte biztos h egyből szükség lesz a nagyobb összegre, DE a 10 év alatt végül mindkettőbe beleöntenéd ezt az összeget, tehát csak az "ütemezése" a kérdéses a javításoknak.
Saját véleményem alapján én nem vennék szívó sor6 benzinest, a turbós 35i-ket túlárazottnak tartom (e60-asban pedig csak amcsi piacra gyártottak 35i-t, ami minimális chippel szénné veri az 50i-t is), úgyhogy részemről a téli időszakokat leszámítva (késve lesz fűtés) 25d-30d-35d típusokat ajánlanám (mind sor6 diesel fényévekkel jobb hanggal mint egy 4hengeres 20d), DE csak ha tényleg mész nagyobb távokat 2-3 hetente (ha dpf-et bent hagyod, egyébként ha jól tudom, nem szükséges, de így meg kormol majd és nem is szabályos).
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz Anaren91 #55193 üzenetére
4 évszakos? Nem kellene évente 2x szarakodni a cseréken, hogy mikor cseréld, nincs olyan, hogy elszámoltad az időpontot, nem gond, hogy +2 fok két hét mulva +12 fok. Nem heverészne ott hónapokig, évekig feleslegesen 4 gumi, kitéve az öregedésnek. Egyre jobbak a 4 évszakosak. Ha meg hóakadály van, át kell ülni az mögötted állóba😃
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Newlachka
őstag
válasz Anaren91 #55319 üzenetére
ezt szokd meg. egy BMW-ét mindig menő megelőzni.
Mi mindig betartjuk a korlátozásokat,de mikor valaki meglátja,hogy bmeg ez egy BMW-s leverem, olyan eszetlen manőverekbe mennek bele feleslegesen,csak azért hogy ő megelőzött egy bmw-t.A mi 46-unk törölt tipusjelzéses,így ugye csak azt látja mindenki,hogy egy 70-es cső van alatta meg egy szőke nő vezeti.Ettől vérszemet kapnak mindig.
Pedig tényleg csak egy valamikor 118 lovasunk van,de mert BMW....Ő megmutatja..hát egészségére.
Nem szeretjük ezt a mentalitást.
ÉS ne keverjétek bele légyszi azt,hogy a másik sietett meg izé,mert annyit csinál,hogy megelőz és beáll elénk,vagy addig jön beleállva a seggünkbe,míg az asszony meg nem elégeli,és véletlenül jól "rajtolunk"el. -
-
Gsx-rr
veterán
válasz Anaren91 #55425 üzenetére
Hogy késve reagál a gázra az szerintem gond.
Ebben a váltó tanulásában eddig nem nagyon hittem de most az egyik autómmal a fiam járt több hétig és amikor beleültem utána fél óra múlva hívtam a váltós ismerősömet hogy viszem hozzá mert valószínű le fog hullani a váltó.
Egyszerűen nem akart elváltani harmadik negyedik ben 2000 Fordulat alatt. Mentem vele pár napot és minden rendben lett.
Gondolom mindenhol padlógázon rúgta neki a gyerek -
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #56390 üzenetére
Először is mindenféleképpen ajánlott és kell is ezeken a motorokon vezérlést / csapágyakat cserélni mert elszakad / lecsapágyasodnak. Ha ez megvan nincs akadálya tuningnak. Maga a motor 500Le-t is tud de oda kell egyéb módosítás is pl szeleprugó vezérműtengely. ~460Le-ig magához a motorhoz nem igazán kell hozzányúlni semmihez.
Ami viszont kell egy 440-450Le körüli teljesítményhez azok ezek:
- Downpipe
- Intercooler
- R90 üzemanyag pumpa
- Hibrid nagy turbóÉs persze nem árt ha a futómű hozzá van igazítva.
De igazából egy sima program után is melegszik a cooler ( de alapból sem acélos ) szóval a cooler / downpipe alap egy teljesítmény növeléshez....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Chrys_
addikt
válasz Anaren91 #56398 üzenetére
És talán jó drága is, valószínűleg 900€ körüli ára van.
Én most ezt találtam, majd esetleg Ezredes megírja, érdemes-e vele foglalkozni:
MERTOP hűtő -
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #56422 üzenetére
Valamiert az volt bennem, hogy LCI-d van... De a lenyegen nem valtoztat. Semmi ertelme kulfildrr kikuldeni a turboidat majd visszapostaztatni mikor itthon olcsobban megcsinaljak es nincs ez kuldozgetos kinlodas kulfoldre
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #56702 üzenetére
C tipusu az "ugyfel". Mit varsz toluk?? Akinek van egy kis esze az nem javit nekik semmit se. Amugy semmilyen 35D-rol nincs szo... 😂 😂 Aki csinalta is nagy koponya volt. Egy felujitott turbo van a kepen ami egy sima 1 turbos motorra valo. Nincs itt semmilyen 35D max 30D....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #56759 üzenetére
Teljesen megegyezik a Wagner cooler is méretre súlyra. A coolerben lévő öntvény terelő elemek is benne vannak. Teljesen ugyan az... Németországból rendeltük kb ~250K volt szállítással együtt ( De ez egy F07 535D-n van )
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz Anaren91 #56853 üzenetére
igazabol az, hogy neha vki eltolja v maxig nem egy nagy bun. ha elkapjak fizeti a 300ezret. szinte ures volt a palya a latasi viszonyok meg jok. itt a gond a jobbrol elozes, leallosavban volt a kurva gaz es veszelyes.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen