-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz NoZoli #30341 üzenetére
"Először is, el kell dönteni, hogy mit vársz el egy első autótól."
Pont ezért vagyok itt (meg más fórumokon, más típusok topikjaiban is). Halljak minél többféle véleményt. Az eredeti keretem amúgy 700-800 ezer, ebben kerestem valami racionális választást, amit problémák és sírás nélkül elhajtok a következő 2-3 évben, aztán váltok valami komolyabbra. De persze mindig ott motoszkál bennem, hogy nem valami nagypapás első generációs Toyota Avensisbe kéne beülni, az E46 mégis egészen más dimenzió.
Nem vagyok már 18 éves (lassan tízzel odébb vagyok), simán benne van az is, hogy 2-3 év múlva, egy-két előléptetéssel odébb már nem az E46, hanem inkább az E90 fog foglalkoztatni.
(#30342) Skimaster: Igen, ezért emeltem ki, hogy BMW-t belülről még nem láttak. Ez mégiscsak egy tech/kütyü fórum, mindannyian ismerjük azt az embert, aki azon vartyog, hogy miért kell neked drága telefon, miközben a fele annyiba kerülővel is lehet telefonálni és tényleg nem érti/érzi a különbséget. Idegesítőek, na...
-
negro
őstag
válasz NoZoli #32129 üzenetére
"hogyan is jött ki a gyárból. Mi lett utólag beleépítve, változtatva rajta"
Nem mind1 ez ma mar? ~15 eves autoknal? Ha eleve valtozas van az altalaban + extrat jelent az meg csak jo. Kivenni nem szoktak.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szőröscica
addikt
válasz NoZoli #32129 üzenetére
Szerintem kb. árában van. Nem hiszem, hogy nagy kereslet van ma 15 éves, 10 literes átlagfogyasztású autókra. Ha 25d vagy 30d lenne, akkor ugyanilyen állapotban biztosan 3-400 ezer forinttal magasabb áron kínálnák.
Egyébként a VIN alapján megnéztem tegnap, ez így jött ki a gyárból, de ahogy írták is felettem, pont nem zavarna, ha utólag tették bele a navit.
Volt már E39-em, beülve tudom, hogy milyen állapotban van.
A rozsda miatt kell alánézni, de egyébként elég sok példányt vezettem már, az egykori sajátba is beletekertem 120 ezret, tehát nem kell nagyon elmondania másoknak, hogy egyben van-e az adott autó, vagy sem.ADAM1337: egy 2005-ös Nissan Primera 1.9 dízellel. Szeretem, de visszasírom a jó kis 530d-t, és erre eléggé locsolni kell a pénzt, hiába csak 220 ezer km van benne.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz NoZoli #33146 üzenetére
Na erre legközelebb akkor ráfekszünk Ezt nem is említetted amúgy....
(#33151) yanna
Nem csak attól lehet. De kék füst szokott lenni főleg ha forgatva van. Egyébként az,hogy "csak" szelepszár szimering csere az nem a 100%-os módszer. szelepvezetőket illik cserélni hengerfejet felújítani....
(#33153) CharlieDrop
Soha senki nem vett észre egyiken se ilyen 20-35D- ig pedig rengeteget csináltunk
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
urban racer
senior tag
válasz NoZoli #33321 üzenetére
Lehet bármi (is) Én levenném/levetetném a váltót, és körülnéznék a kuplung illetve a váltó tájékán. Ha logikusan gondolkozom, akkor gyakorlatilag kap egy terhelést a motor, ami a fordulatszám miatt megterheli a motort. Ha tippelnem kéne, akkor a nyelestengely-csapágyra tippelnék.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Satyricon
addikt
válasz NoZoli #36018 üzenetére
Köszönöm urak a segítséget!
Igen, olvasgattam már a topicot, és lefigyeltem, hogy Hezredes nagy zsuga ebben a témában, csak hát "ezer" kilométerre van tőlem. Bár... a minőségi, hozzáértő ember munkájáért érdemes felmenni Pestre, ha szükség van/lesz rá, bár ne legyen.
Mindenkinek:
Tágítgattam már az agyam az E46-tal kapcs.ban más oldalakon is, de közel sem tudok még mindent! Sőt! Például azt nem vágom, hogy melyik motortípustól kell tartani, és melyik ajánlott a 320-asokat tekintve. Olvastam olyasmit itt, hogy van magnézium? motor(blokk?) és az gagyibb? Jól mondom? Na mindegy, nem akarok hülyeséget írni. Akkor beszéltetek itt nekem M52/M54-ről meg pár héttel ez előtt N43-ról. Ezek akkor egy bizonyos típus, pl 318 vagy 320i-n belüli motor típusok? Ha igen, melyik motortípust érdemes választani? És egy laikus, mint pl: ÉN, honnan ismerem fel, ha benézek a motorháztető alá?
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
H.Ezredes
őstag
válasz NoZoli #36704 üzenetére
Az más azért Azokra sokat meg azért lehet költeni mert öregek már de alapjáraton megbízhatóbbak sokkal Majd hívj és megbeszéljünk. A legutóbbi leveledben leírt hobbi elképzeléseid meg kell beszéljük
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
veterán
-
Dyingsoul
veterán
válasz NoZoli #46580 üzenetére
Azért kérdeztem, mert ezzel amit írtál én is tisztában vagyok de ez nem válasz a kérdésemre.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
MoP_FX 57
őstag
válasz NoZoli #48702 üzenetére
És méginkább csereérett sok minden, ha 250-nel veszed meg, akkor már inkább ezt, főleg, ha nem szétrúgni kell az Auchan-parkolóban, hanem mondjuk márkaszeretből. Meg azért egy vízkört/fékkört/CCV-t stb. (akár gyárival is) felújítani nem annyira vészes, ha mindenképpen preventíven akarsz cserélgetni dolgokat. Motorhoz minek hozzányúlni, ha 82k van benne? Éppen csak bejáratták.
-
negro
őstag
válasz NoZoli #48702 üzenetére
Igen - igen. Most szivat az E39 engem is mert mar tobb mint 20eves. Ahoz kepest a 390 e km nem sok de multkor meghalt a vizpumpa. persze eredeti volt benne. eltort ugye... eloszor altam fel trelelre... most a huto, illetve a kiegyenlito tartaj, ahol a vizcso csatlakozik muanyaga, repedt el, letort, igy kinyomta az osszes hutokozeget kb. a pofamba mikor probaltam volna meghuzni a bilincset. Kartelgaz visszavezeto cso is repedt. vmi sziszeges jon valahonnan ezen tul de az meg kerdojel honnan? Lehet a szuro is... egyszeruen a kor ami megeszi a dolgokat, muanyagokat es hiaba van vmiben csak 100e km 20 eves kora ellenere ezek akkor is okozhatnak problemat. Ezeknel az autoknal az alapot a lenyeg nem a km. Siman lehet a 300e km futott jobb mert azon mar ki lett cserelve sok minden ujra...
En utobbi ~2 evben ezzel a mostani javitasokkal egyutt mar jo ~2 millat koltottem ra a 39-re. Draga hobbi kezd ez mar lenni. *ebben benne persze az uj teli/nyari, 2 garnitura 235/40 R18 gumi is, felni ujra fenyezes de akkor is...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
veterán
válasz NoZoli #49228 üzenetére
Azért ne keverd össze az indítóakkumulátorokat és azt, ami a kocsit hajtja. Nagyságrendekkel nagyobb kapacitások vannak, ami nagyobb környezetterhelést is jelent. Megvan, hogy az egész kocsi alja vagy a csomagtartója fele akkumulátorból áll?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
válasz NoZoli #49228 üzenetére
Hát nem is tudom:
1. cikk: [link]
"A ritkaföldfémek ugyanis alapban mérgezőek, és a bányászatuk és finomításuk a világ egyik legveszélyesebb, és legdurvábban környezetszennyező dolga."
2. cikk: [link]
"Merthogy a kobalttal rengeteg a probléma. [...] Ugyanakkor a szükségesnél több kobalt a természetben (amely még mindig mikroszkopikus mennyiséget jelent) már súlyos környezeti és egészségi károkat okoz. A gőzei, illetve a szálló porban lévő kobaltvegyületek légzési bajokat okozhatnak, érintése allergiás reakciókat válthat ki a bőrön, a lenyelt kobalt pedig izomsorvadást okozhat."
3. cikk: [link]
"Károsítják a környezetet a bányászat miatt keletkező, magas ásványianyag-tartalmú – különösen lítium-karbonátban gazdag – porfelhők, azok a környező városok, legelők és természetvédelmi területek fölé eljutva egészségügyi problémákat okoznak, szennyezik a talajt és a vízkészleteket. "
És biztos van még, csak keresni kell...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz NoZoli #49235 üzenetére
te nem tudom, a cseh2-t nézed, vagy mi?
0. Nem azért nem veszek elektromos autót, amik a cikkek állítanak a környezettudatosságról. A cikkek annak a cáfolatára írtam, miszerint lehülyeségezted azt, hogy nem környezetszennyezőek az elektromos autók.
1, Nem mondtam, hogy az elektromos autózás rossz. Azt mondtam, hogy várom, hogy tovább fejlődjön, mert ami most van, az nem túl jó irány. Mivel már a mobilokba is sok akku kell (notikba, telefonokba, tabletekbe, stb.) ez így nem jó irány.
2, Azt sem állítottam, hogy környezetszennyezőbb lenne, mint a meglévő technológiánk, csupán azt állítottam, hogy azért annyira nem is zöld.
3, az újrahasznosítást fel sem hoztam. Igazából Németországban is pár cég van, akik ezzel foglalkoznak. Lehet jó irány, lehet nem. És az ilyen cikkek sem kedveznek a technológiának: [link]
Szóval, ha vitázni szeretnél, annak örülök, hisz azzal jutunk előrébb. De ne támadj olyanért, amit nem állítottam.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
válasz NoZoli #49235 üzenetére
Biztos láttál ilyen feldolgozót?! Én igen.
Charliedrop: szépen leírtad. Sajnos kevés hozzá az alapanyag és veszélyes/környezetszennyező. Olaj van elég sok főleg orosz terület és Norvég partok. Ott van Kanada. Elektromos autó szép vízió csak olyan mértékű áram infrastruktura kéne, amit nehéz megvalósítani.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
CharlieDrop
veterán
válasz NoZoli #49237 üzenetére
Oké, de ki érvelt ez ellen?
Mert én nem.Én kivárok. Már most látszik valamiféle szilárd elektrolit akku, ami jönni fog.
Kamelotnak abban igaza van, hogy túl sok mindenre használjuk az elektromos áramot, lehet látni hogy dőlnek meg a fogyasztási rekordok. Emellé bejönne a villanyautók töltése is, nem tudom mi lenne.De várom hova fejlődünk.
Kár, hogy anno 1900 körül ment a levesbe az elektromos autó, talán más lenne ma a világ...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szimi57
őstag
válasz NoZoli #49228 üzenetére
Nem a mobiltelefonos vezeték nélküli töltésre gondoltam, hanem pl. állandó mágneseket épitenének be az utakba és az autóban lévő tekercsekben keletkezne a töltő feszültség. De ez sem az igazi. A direkt vezetékes árambevitel a kerekeken keresztül, ami nem rontja a teljesitményt talán. Kérdés, hogy kivitelezhető-e és hogy megérné-e?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz NoZoli #49977 üzenetére
Szerintem ez szimplán csak egy marketing fogás a részéről, így próbál bizalmat, szimpátiát kelteni az érdeklődökben. Elég, ha mindig csak egy embernél bejön, aki elhiszi, hogy itt most ő fog jó fogást csinálni.
Milyen a 330i? Írsz bővebben róla vagy a VIN végét?
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
-
MoP_FX 57
őstag
válasz NoZoli #50571 üzenetére
Látszik rajta, hogy már megjárta a hadak útját, de egy alapos takarítás után azért csinos darab lenne ez még, nekem tetszik a faberakás és vaj félbőr. Problémák azért vannak az autóval így ránézésre is, de egyik sem tűnik olyan vészesnek:
- búrák kukák
- kipofogó hátsó dob is hasonlóan kukának tűnik
- mintha a vizét is melegítené az egyik kép alapján -
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz NoZoli #51685 üzenetére
Hát, azért nem mindenkiét
Bele nem ülnék egy ekkora aszfaltpattanásba, és a családom tagjainak sem engedném. Egyrészt mert kiröhögnek, másrészt mert ha neked megy valaki, te húzod a rövidebbet. Ezt már korábban kitárgyaltuk, nem vitát akarok indítani, csak leírtam a véleményem.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen