-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Newlachka #37931 üzenetére
Azzal is az a gond, hogy 1 ev mulva joforman mar kukazhato. A nyarinal meg annyira nem is, de a telinel az evek mulasaval hatvanyosan csokken a teljesitmeny, hiaba van meg a megfelelo profilmelyseg. Mar 2 evesen is joval gyengebben teljesit, mint ujkoraban. Sajnos itt igaz az is, hogy a megfelelo tarolas sem segit sokat, es nem fogsz oregedesre utalo jeleket talalni. Egyszeruen a gumi anyaga kikemenyedik(magas szilika tartalomtol puhabb), es hidegben elveszti azon egyik tulajdonsagat, ami megkulonbozteti egy nyari abroncstol.
En is vettem anno Dunlop SP Winter Sport 4D 3 evesen 8,5mm -es profillal... Az elso evben meg annyira nem volt rossz, a masodikban egyszer 2xx -rol veszfekeztem, es az auto csak csuszott elore, a gumik sirtak, olyan nyulos erzes volt, halalfelelemmel vegyitve, meg a felesegem is erezte, hogy valami nincsen rendjen. Alig volt tapadas, padlogaznal csak a dsc lampa villogott csuszos uton. Aztan a kov. evben felrakattam, es annyira rossz volt, hogy le is szedettem, pedig meg 4,5mm -es volt a profilja. Tehat az 5. evukben mar alkalmatlanok voltak rendes autozasra.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Xero
nagyúr
válasz Newlachka #38037 üzenetére
Erről beszéltem. Szép meg jó, hogy már itthon is megnézhetjük ügyfélkapunk keresztül, de 2013 előtti időszak még homályba vész.
Nekem annyi szerencsém volt, hogy az első itthoni tulaj márkaszervízbe hordta itthon is, amiről megvolt minden papír, majd a harmadik tulaj (akitől én vettem) szintén minden számlát elrakott. A gyári bőrtáskán túl kaptam még két ugyan akkora stóc papírt.
Mondjuk én már ott elhittem mindent, hogy a fickó közölte, hogy az asszonyé volt de Lexust akart, és nem fér a garázsba. Majd kinyitotta a 4 beállós garázsát és ott pislogott rám egy 67-es Mustang, egy Prelude és egy másik Lexus. Mindegyik patika állapotban. Onnantól nem görcsöltem túl a dolgot.
Másfél hónap alatt ki is derült, hogy egy jobb hátsó lengéscsillapító gyengélkedik és az aftermarket immo egyik eleme lemerült. A gátlóról szólt, meg fel is tűnt próbaúton, az immohoz pedig még elemet is adott. Szóval ritkán, de ki lehet mindent fogni.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Newlachka #38041 üzenetére
Kb ugyan ez a kis rohangálós most itt is, csak fl, de nincsenek ilyen szép modell fotóim róla.
Megnéztem viszont anno ezt. Minden gyáriMondjuk sok semmit nem is akarok variálni rajta. A busz kormány kicsit zavar, és a hifi hnagszórók ahogy írtam is, de azon kívül max kap még egy szett 16-os gyári felnit télire és slussz.
Valójában egy baleset miatt kellett pár napon belül valami rohangálni. Eredetileg egy w204 250cdi lett volna honapokon belül, de abból azért nehezebb lett volna találni egy szép-jót egy hét alatt. Ezekből meg van kínálat. Meg csak kevésbé rizikós kiadni 1.5M-t így mint 9M-t.
Annyi eredménye lett ennek, hogy már nem W204 a célpont egy éven belül, hanem egy F31 330d lesz a célpont. A 30d még kérdéses, hiszen az még nem cserélődött a FL során ahogy a 20-25d. Lehet egy 25d is elegendő lesz, ha sikerül találni egy jól felszerelt szép darabot FL után.
-
lali81
tag
válasz Newlachka #38473 üzenetére
a szebbik nemet legalább képviselték
volt itt szó a 25d-ről (3.0L) nekem is ez van (M57) s tényleg elég a mindennapokra. Ahogy Ezredes is írta, szépen ki lehet hozni belőle plusz teljesítményt relatíve kis fogyasztás mellett. Persze vannak nyűgjei, de megfelelő karbantartással meg lehet előzni sok minden bajt.Szóval én csak ajánlani tudom.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Newlachka #38916 üzenetére
Nálam 140-nél ha rátaposok, szúr egy négyest, a 6-os váltó... - 190 körül vált 6-ba.
Kell hat sebesség egy erőteljesebb autóba... de azért 8 sebesség egy 20D-hez... szerintem meg irreális túlkapás, bár szerelni biztos jó... a sok fokozat ad még több lehetőséget a hibára.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Newlachka #39152 üzenetére
Az 200-ból nem állna amúgy se meg, ha legelőről kezdenéd.
Én azért vettem ezt, mert a jelenlegi hang mellett lehet nyugodtan kocsikázni... míg ha teszel dobot, és rendszert, azért ott vannak már olyan hangok, ami nem biztos, hogy egy hosszabb úton, nem lesz idegesítő.
Én egy elektromos cut out-on agyalok... amúgy.A motor nehéz kérdés... én 1 évet tököltem, mire megvettem a kocsim, mire jött egy olyan példány meg egy olyan anyagi időszak, amikor biztosnak éreztem, hogy belefér ez a motoros változat.
Nem kor függő, alapvetően, hanem józan ész, meg igényesség.
[ Szerkesztve ]
-
Hikvision
senior tag
válasz Newlachka #39521 üzenetére
Mivel általában egy autóban mindent kilométer/életkor-ra terveznek, ezért ez a sok kilométer jó karbantartás, általában a fiatal autókra szokott helytállóbb lenni.
Az öreg autóban kilométer függetlenül is elöregszik minden, és ha még sokat is ment akkor hiába cserélik rajta a kopó dolgokat, mindig elfog fáradni valami, mint itt a listádból is szépen látszik. Nyilván ezek még csak aprópénzes dolgok, de annál bosszantóbbak. Egy BMW (vagy már általában a német autók) addig jó ameddig garanciális.
Pedig tényleg baromi jó autók lennének, ha nem terveznék őket rövidtávra, hogy az első tulaj aki a legtöbb profitot hozza nekik vegyen minél hamarabb egy újat.20 éve a PH-n.
-
Xero
nagyúr
válasz Newlachka #39525 üzenetére
Én lényegesen többel sem gondolkozom új autó vásárlásán. Lehet én vagyok rosszul bekötve, de ahhoz, hogy egyáltalán egy 20M-s új autó átfusson az agyamon, legalább 100M+ mobilis tőkével szeretnék rendelkezni. Na mivel ez nem áll rendelkezésre, így marad a max 10M-s pár éves használt legjobb esetben. Lízingbe vagy hitelbe pedig nem mászom bele.
-
Xero
nagyúr
válasz Newlachka #40370 üzenetére
Egy 20-asból 20d-vel pályázva, megállás nélkül, végig meleg motorral tudok 800-1000km-t menni. Városban inkább 6-700km a realitás.
Amúgy az lenne az igazi, ha lenne külön egy városi i3 szerű motyó, és mellé valami 30d pályára. Csak az i3 csúnya, meg két autót fenntartani kicsit macera és költséges.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz Newlachka #41121 üzenetére
hozzáírtam, rohad úgy is, csináld meg és úgy is kell fényezni, szóval nem para, azt hittem patika a cucc, akkor nem bántottam volna, hisz ami rámenne a peremre, abból kijön egy rendes felni Hiszen ebből sem létezett gyáliag 17", mivel egy Styling 95, vagyis 7-er felni, csak 19"-ban van gyári
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Möhe
addikt
válasz Newlachka #41492 üzenetére
A másik kedvenc hogy domb alján 2 sávra nyílik az út, az első kimegy mert érzi hogy feltartja a többit. Nah innen a többi mögötte haladó baszik kimenni az esetek többségében. Ilyenkor cérna szakad, szlalom indul. Nem mászok a csomagtartójába csak kiteszem a kocsit a külsőbe oszt pá.
-
Strezi
őstag
válasz Newlachka #41725 üzenetére
Szomszéd talán egy hónapja lépett be a BMW kllubba, egy M4 kabrióval, de már megbánta...
Belecsattant az M1-en egy kátyúba, ami mindkét felnit tönkrevágta egyik oldalon :/Éppen bakokon áll az autó a garázsban amíg a felniket javítják. Én mondjuk M-esen nem javíttatnék, de leke rajta. Ha még sokat bánkódik, akkor lehet hogy átveszem tőle valami jutányos áron
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Newlachka #41804 üzenetére
Kormoran volt felesegem faterjanak 1.8TD 20 eves Mondeojan. Nem volt vele problema, soha nem porgott ki az elso kerek, pedig meg TC sem volt benne. Jah, es birta a murvas utat is.
Minden autora mas gumi valo. Aki csak varosban hasznalja az autot, es egyebkent sem aszfaltot szaggat, akkor jo a budget. Varosi kisautomra(na olyan nincs) en sem vennek draga gumit, mert sokra nem mennek vele. De pl. egy Amperara se UHP -t vennek, hanem valami jo 4 evszakost, pl. CC+. Ha Z4 -em lenne, akkor meg biztosan Michelin Pilot Sport Cup 2 -ot, vagy Pirelli P Zero Trofeo R -t vennek ra, es esoben inkabb felreallnek, avagy el sem indulnek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me