-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
majnkopf
tag
válasz Newlachka #43246 üzenetére
Nekem valami ilyesmi a végcél (atlantic blue fólia, fekete motorháztető+tető)
valami hasonló kis egyszerű spoilerrel
és ilyen belsővel
És leszarom kinek bazári meg kinek nem, nekem tetszik és inkább leszek a magam szemében ilyen kocsi tulaj, mint, hogy a 5000+xedik M packettes legyek csak, hogy ne kapjak megvető szemeket és ne dobjanak máglyára amiatt, hogy nem M packett van az autón
(#43248) H.Ezredes: igen valóban sok trehány munka születik, találtam Pest környékén karosszéria munkával is foglalkozó céget, igény szerint egyedi tervezés, szénszál, polír, festés gyári méreteken belül így mókolni sem kell a papírokkal.
(#43249) B-L-A-C-K: kinézetre egyébként az M packet jól néz ki ezt elismerem, bár engem különösebben sosem foglalkoztatott. Így meg, hogy majdnem minden autón az van még annyira se.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Newlachka #43295 üzenetére
Úgy látom úgy vagy nagymegmondó, hogy azt se tudod mit hirdettem pontosan, és azt se mire kell a gumi...
Ami alatta volt Sebring márciusba vette a tulaj (számlám volt róla), és ezeknek a DOT-ja 3916 volt, fél nap alatt el is vitték. 9 éves gumit eszembe nem jutna felrakni. Amit adott hozzá acél felnit gumikkal, annak 4009 a DOT száma, ezt hirdetem fészen most is.
30-ba csak azért raktam fel az acél felnit gumikkal, mert a nyári Sebring új ára is 56 volt, és 45-be úgy elvitték hogy 60-an írtak rá fél nap alatt, nem is értettem. De erre nem tolonganak annyira, lehet várok míg cserélik a nyáriakat, akkor jobban eladható, de ha 15-20ba fog elmenni az se érdekel annyira, ingyen volt a kocsihoz.
A 4 évszakosat úgy mondod baromság volt megvennem, hogy azt se tudod mire használom. Éves szinten 4-5 ezret megyek és csak városban, és nem is hegyen lakunk. A Felnit meg valóban széteheti a só, de télen a kocsit 1-2 hetente leszoktam mosni, pont emiatt. Előtte is így használtam az Insigniám, és semmi baja nem lett.
Gumi tesztelő nem vagyok, de gondolom a gumis topikban jobban képben vannak ezekről, ott azt mondták hogy érdekes neves külföldi teszteken mindig jól teljesít, magyar tesztek meg nem véletlenül húzzák le őket. Illetve a TC. a Michelin CC-t tesztelte, nem az újabb CC+-t (amit vettem), de külföldi teszteken nézz utána mit tud, és utána vonj le következtetést.
Vitázni meg nem akarok ezen, mindenki eltudja dönteni neki mi kell, tudom drága volt, főleg egy 1 millás kocsira (viszont ha azt nézük amivel kaptam nyári + téli szett így hogy kiárulom ~70 ezerért, mindjárt nem vészes ennek az ára sem), meg ilyenen eddig se spóroltam, és ha éves szinten 5 ezreket megyek, ki lehet számolni nem 2 évre lesz elég, ami nekem hosszútávon kényelmesebb, és meg is érte.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Newlachka #43302 üzenetére
Látom ebből az egészből csak a tetszek ragadtak meg a többi baromságra amit írtál már nem is tudsz válaszolni.
De mondom nézz utána mindenhol mit írnak erről az új CC+-ról, gondolom ha olyan sz@r lenne, nem lenne ennyire ajánlott rengeteg oldal szerint. Gumi szervizeknek persze hogy nagy érvágás.
Akkor értenék vele egyed ha éves szinten 20-25 ezret mennék, akkor eszembe nem jutna ilyet venni.
[ Szerkesztve ]
-
-
kenguru99
aktív tag
válasz Newlachka #43783 üzenetére
Az a helyzet, hogy ez lenne a normális. Azok akik azt állítják, hogy semmit sem költenek az autójukra azok valójában súlyosan elhanyagolják. Volt egy munkatársam akinek egy ritka japán autója volt. Nagyon megtetszett, kértem, hogy beszéljen róla, milyen költségek voltak. Erre ő: "semmi". Tényleg higgyem el, hogy semmi. Nem megyek bele a részletekbe de persze az autó botrányos állapotban volt.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz Newlachka #43786 üzenetére
Az elég rossz!
(#43788) BMW001: Mentem vele prá km-t úgyhogy a téli jó, de mondjuk kipróbálnék egy jobb gumit hátha kifizetődőbb lenne!
(#43787) kenguru99: Inkább úgy, hogy......ahogy használva van és törődve a kocsival ahhoz mérten kell rá költeni. Amióta megvettem 40 000km mentem le és csak ennyit költöttem rá. Hozzáteszem Motor GENERÁL már kell és január / február tájékán már biztos viszem!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Bencus88
nagyúr
válasz Newlachka #43789 üzenetére
Videóból nem nagyon tudom kivenni, hogy ez mi, ismerős azt mondta segít megpróbálni az ülést kikapni, bmw szervízbe is ezt tanácsolták, de ahhoz ki kell nyitni a csomagtért ami ugye kuka egyelőre toltam a kivágást, nem tudom elképzelni, hogy ez az egyetlen megoldás.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Newlachka #43783 üzenetére
Nem hangzik túl biztatóan, nekem is ezzel a motorral van, én pár hónapja vettem, de még ilyen gondjaim voltak csak hogy pillangószelep tisztítás (ezt házilag orvosoltam), meg betört a szélvédő belülről magától (nem volt alatta elrohadva, így nem tudom mitől lehetett). Futómű, motor rendbe van jelenleg, egyedül az olaj szint jelző villan fel sárgán kis időre majd elalszik indásnál, ez elvileg egy jeladó csere, de szerintem nem fogom kicserélni, mert mondták ez újra előjön valószínű majd, ha gyárit rakatok bele drágán akkor is.
-
chess001
aktív tag
válasz Newlachka #43820 üzenetére
Én pont ezért vettem 6 hengerest, mert ott is előjön sokminden, de legalább nem sajnálja tőle... Racionálisan 4hengeres japán-kia, vagy max golf-astra-focus.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
-
H.Ezredes
őstag
válasz Newlachka #43820 üzenetére
Én ha összeszámolnám tavaly május óta mennyit költöttem a 30D-re sírva fakadnék.... valahol ~7-800K körül járhatok úgy,hogy ebbe nincs munkadíj csak alkatrész.... Ha átlag tulaj lennék és szervizbe még a munkadíjat is ki kellene fizetnem 1,2M simán elment volna rá....Csak a váltós hakni 250K turbós hakni cooler-al ~150K futómű fék rugók gátló ~ 150K , hűtő vízcsövek gumik 2 üzemanyag szivattyú süni belső fűtőmotor turbó nyomásszabályzó szelep ilyen -olyan szarságok amiket már el is felejtettem.... És akkor nem si számolom amit a raktárból a polcról beraktam a kocsiba 3 porlasztók nyomásszabályzó szelepmotortartó bakok mert azért ugye fizetnem se kellett. + most gondolt egyet és valami kokit kapott a turbó a motor felől és kapott még egy felújítást most raktam fel a héten szóval jó buli.... Beraktam a hosszú diffit 2,81 helyett 2,35 . Második fokozatban 100 Km/h-t futja 100 után vált harmadikat. 130 nál olyan 2000-et forog 200-nál 3000-et
Egyszóval aki azt mondja egy 10-15 éves autóra nem kell költeni meg ő 10Ft-ot költött a kocsira és nem szervizigényes az 1. vagy hazudik 2. egy rakat fos az autója....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MrRL19
senior tag
válasz Newlachka #43841 üzenetére
(#43856) H.Ezredes
Arra lettem volna kíváncsi , hogy egyáltalán kell e változtatni valamit stb ...
Mert ugye elv van valami chip a táblán "transzponder" (gondolom ez a chip az indításgátló ) és ezzel kell valamit csinálni , de nem írnak semmit sehol kbNagyon max elviszem egy kulcsoshoz , ha otthon nem megy Csak gondoltam hátha itt valaki mond vmit ennyi !
[ Szerkesztve ]
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
chess001
aktív tag
válasz Newlachka #43925 üzenetére
A tisztítás csere a legutolsó, ami megoldja a kopogást. Azért van, mert nem jut elég nyomás a hengerfejbe.
Vagy az olajpumpa, gyűrű tömítetlensége, meg persze a koszos olaj is okozhatja. De ha koszos, akkor annak oka van...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
NoZoli
tag
válasz Newlachka #43985 üzenetére
"pl az új leaf elég szép már, 400km-t tud elméletben,és 0-a értékvesztéssel kalkulálnak az okosok."
400? Max. lejtőn, lefelé. Talán, a Model 3 ami éppen tudja azt a gyakorlatban. Az értékvesztés pedig, nettó hülyeség. Már csak az akksik állapotának romlása miatt is. És akkor, a technikai fejlődésről nem beszéltünk.
"a 2 éves Leaf-et 0-a értékvesztéssel tudná eladni most."
Ez sem felel meg a valóságnak, főleg, hogy már kijött az új Leaf.
-
-
Xero
nagyúr
válasz Newlachka #44013 üzenetére
Koszi szepen, kozben mar le is fixaltuk. 😉
Az E46 megy garazsba. Van egy zsak alkatresz garazsban amiket be kell epiteni (gatlok,fekek, stb egyszeruen nem tudtam megallni vele honapok ota egy egybefuggo hetre), utana tartalek auto lesz vagy edesanyam “ujratanulos” autoja. Eladni tuti nem fogom, megtanultam hogy mindig kell backup. -
kenguru99
aktív tag
válasz Newlachka #44242 üzenetére
Itt tisztázni kellene egy dolgot. Azt írod, hogy teljesen alászedett kormánynál pl. körforgalom. Na most egy körforgalomban alig kell eltekerni a kormányt, nem hogy ütközésig.
Nekem volt ilyesmi E36-on, hogy a széles felni beleért a kerékbob belsejébe teljesen alászedett kormánynál:
Első körben ezt nézném meg a helyedben.Aztán ha nem ez van akkor beleérhet még a rugóstagba vagy sárvédőívbe. De az biztos, hogy nyomot hagy ilyenkor a gumi. Szóval vedd le a kereket és nézz körül.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz Newlachka #44532 üzenetére
Azért kopog, mert nincs elég olajnyomás a hengerfejben, hogy a hidrotőkén feltöltődjenek olajjal. Ez nem fog az olaj viszkozítása miatt megváltozni...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
Shamat
aktív tag
válasz Newlachka #44710 üzenetére
Tapasztalatom szinte semmi még, mivel csak pár hete van egy E46 328i-m. Csak annyit tudok segíteni, amit ez idő alatt kihámoztam az internet bugyraiból.
Biztos van jobb/drágább/olcsóbb/megfelelőbb stb. olaj, de azt gondolom, hogy eléggé utánanéztem és ez a Ravenol márka be fog válni.
Váltó: [link]
Diffi: [link]
Mennyiségre nem tudtam pontos adatot szerezni, pedig próbáltam, (váltóba 1,1 litert írtak, diffibe 1,6) de így utólag a váltóba olyan 1,4L ment, a diffibe pedig 1,2 körül. 2-2 literre mindenképpen szükség van.
Azt hozzáteszem, hogy az én gépemben már 320ezernél jár a km számláló.
Viszont azt biztosan tudom mondani, hogy olyan 500Km-t mentem eddig mióta nálam van az autó a régi olajjal és nagyon darabos volt a váltó, főleg hidegen, de most frissen cserélve 100Km után ég és föld a különbség.DEAD LIKE ME
Új hozzászólás Aktív témák
- Bestbuy játékok
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Politika
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Motoros topic
- eBay-es kütyük kis pénzért
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Elfelejtettem a film címét
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen