Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Newlachka #43820 üzenetére

    Én ha összeszámolnám tavaly május óta mennyit költöttem a 30D-re sírva fakadnék.... valahol ~7-800K körül járhatok úgy,hogy ebbe nincs munkadíj csak alkatrész.... Ha átlag tulaj lennék és szervizbe még a munkadíjat is ki kellene fizetnem 1,2M simán elment volna rá....Csak a váltós hakni 250K turbós hakni cooler-al ~150K futómű fék rugók gátló ~ 150K , hűtő vízcsövek gumik 2 üzemanyag szivattyú süni belső fűtőmotor turbó nyomásszabályzó szelep ilyen -olyan szarságok amiket már el is felejtettem.... És akkor nem si számolom amit a raktárból a polcról beraktam a kocsiba 3 porlasztók nyomásszabályzó szelepmotortartó bakok mert azért ugye fizetnem se kellett. + most gondolt egyet és valami kokit kapott a turbó a motor felől és kapott még egy felújítást most raktam fel a héten szóval jó buli.... Beraktam a hosszú diffit 2,81 helyett 2,35 . Második fokozatban 100 Km/h-t futja 100 után vált harmadikat. 130 nál olyan 2000-et forog 200-nál 3000-et

    Egyszóval aki azt mondja egy 10-15 éves autóra nem kell költeni meg ő 10Ft-ot költött a kocsira és nem szervizigényes az 1. vagy hazudik 2. egy rakat fos az autója....

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák