Új hozzászólás Aktív témák

  • Newlachka

    őstag

    válasz B-L-A-C-K #43814 üzenetére

    ugyan, az hogy nekem mi jött elő, meg mi lett szervizelve az nem azt jelenti,hogy neked is elő fog.
    Megint leírom,és biztos le fogom még párszor,hogy 18 éves a kocsi,és egy 18 éves kocsira van mit költeni.
    Most első lengőkar csere volt...140k..
    Málik a levélrács(16k),málik a lámpaszigetelés(8k/db),nekem is világít az olajszenzor(20),ugye tőkézni is kellene mert kopog kicsit(kb20 a tőke 10 a tömítések 30 az olajcsere),ha már szétszedik akkor szelepszárszimering is kellene(bár az olajat nem eszi szerencsére).Az m43 hajlamos hajtókar csapágyasnak lenni,azt is ki kéne küszöbölni...
    lakatolni kéne a két hátsó ívet,meg az első ajtók alatt a küszöböt(gondolom csak egybe megy a küszöb)utána fényezni.
    itt kell eljutni oda,hogy megéri-e megcsináltatnom.
    Senki nem fogja megvenni tőlem ezt az addigra 19 éves kocsit 1,2-,1,5-ért mert patent./Mert 4 henger... :DD /
    úgyhogy egyenlőre úgy állunk hozzá,hogy megcsináltatom amit kell, tavasszal meglátom,hogy hogy lesz pénzem/zünk, Felteszem 850-ért 8-ért meg odaadom bárkinek.Fiatalítok vagy 10 évet és kezdődik előről a szop0roller :D
    Szeretjük,és szeretném is megtartani,mert jó autó,de nem vagyok milliomos sajnos.
    Ha nem lenne "gond" hogy telibe fújják meg lakatolják 400-ért akkor maradna.
    nem érzem megterhelőnek eddig ezt a 380k-s szervizköltséget,mert nem egyszerre ugrott be,és én azt vallom,hogy bármilyen ilyen korú autóról beszélünk,az bármelyik beleszaladhat évente ennyibe..
    + a megfelelően elvégzett munkát is meg kell fizetni, igaz számlát nem kapok,de tisztességes lelkiismeretes a srác,és a kiszedett alkatrészeket minden alkalommal a csomiban találom, ha meg nem akkor megnézhetem,hogy mi volt benne:D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák