-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz Newlachka #49384 üzenetére
3. hengernél valami nem jó..... lehet gyertya / gyújtósor / kábel stb....
Hazaértünk a nyaralásból 1500 Km letudva. Zadar és környékén voltunk illetve visszafelé Slunj és környéke. 1500 Km átlaga végre emberi lett Odafele semmi extra kényelmesen 120-150 Km/h ahogy a forgalom engedte Oda 7L oda-vissza a teljes út 8,3L visszafelé a pályán 150 végig Magyaroknál meg összekadtunk egy M4-el meg egy új A8-al végig Pestig mentünk együtt.... Teljesen baráti így főleg,hogy ott helyben sok volt a kis táv illetve a kis turbóm rossz így alulról nem is dolgozik normálisan az autó.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
válasz Newlachka #49642 üzenetére
Nincs olyan, hogy a gyari vekony (/30-/40) olajjal egy jol mukodo motornal alacsony a nyomas (mondjuk az 1.6 prince pont nem az). Mire az oracsoport jelez, mar a kritikus szint ala csokken az olajnyomas.
A nyomast meg kell merni mechanikus merovel, hidegen, melegen, szervizben. Nem pedig vastagabb olajat tolteni bele. Ez kitudja zárni az olajgomba hibáját esetlegesen.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
adrian14
tag
válasz Newlachka #49754 üzenetére
Pár nappal ezelőtt itt írtam, hogy az autót karban kell tartani... A véleményem most is ugyanaz. Nekem is az egy év alatt mindenből a legjobbat kapta a kocsink, de most elbizonytalanodtam kicsit. Ha már valami kis hibája van görcsölök és viszem a szervizbe. Vicc.
E39es facebookos csoportban van egy srác aki nem a "teso" féle tulaj és k*rvasokat költött az 528i-jére. Szegény már 800körül árulja a szinte full extrás, karbantartott kocsiját és csak két ember hívta. Nem tudja eladni.
El tudnék magam mellett képzelni 10-20 évig is egy autót, viccen kívül. Nem az a fajta ember vagyok aki mindig mindenből a legújabbat akarja. Az m43b16os motor élvezeti faktora nulla. Elvisz A-bol B-be, erre jó.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Newlachka #49936 üzenetére
Vegyen már valaki ettől egy autót, kíváncsi vagyok, mire jut vele! De tényleg, jó sztori lesz, tán' még a totálkár is megírja.
Utánad dobálják azt a 6-ost is, amit a múltkor, pár hónalja linkelt be ide valaki.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
válasz Newlachka #49957 üzenetére
Durva, milyen árak vannak még otthon, főleg ebben a kategóriában. A Passat meg a más 1.9 tdi árak is viccesek. Gondolom közbejátszik, hogy viszonylag megbízhatónak számító típusok, és nagy a kereslet rá a kevés pénzért autót keresők körében. Itt angliában max 180 ezerért tudsz eladni egy jó állapotú kismotoros e46-ot, talán 200. Felette kiröhögnek.
-
whitezo88
nagyúr
-
válasz Newlachka #49959 üzenetére
Igen, az igaz, bár a fizetéssel jobban arányban van, mint itthon szerintem. Első autóm elég drága volt itt kint. 470/év. Most két autóra (v8 & 2.0t) fizetek 315-t átszámítva. 12 éves kor a vízválasztó, onnantól nagyon olcsóak lesznek a használtautók. 3-4 éves korukig stimmel a magyar piaccal.
-
veterán
-
veterán
válasz Newlachka #50889 üzenetére
Kezdőnek szerintem is nagy, de legalább közepes autót kell adni. Ha baj van, egy balesetben sokkal nagyobb védelmet ad, mint a kis sz*rok. Én a fiamnak is nagyot fogok venni 2 év múlva, ha lesz jogsija. Az is lehet, hogy megkapja az F11-et, majd meglátjuk.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Newlachka #50892 üzenetére
Van azért ott elég sok más különbség is. Tömeg, gyűrődési zóna, technológia, stb-stb. Csak nézz meg egy corsa féktárcsát és egy bmw-t. Szerinted melyik áll meg hamarabb? Amúgy a 3-as bömbi nem nagy autó, inkább alsó-középkategória.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
-
whitezo88
nagyúr
válasz Newlachka #54331 üzenetére
Mint ex e46 tulaj, hacsak nincs valami különlegesség vagy ritkaság benne, mondjuk 30i benzin, bőr combtámaszos ülés, nem költenék telifényre. Nem fogja megemelni az árát, én megbántam h 2 éve megcsináltattam. Igaz, tényleg szinte új kinézete lett, meg rozsdamentes, de csak ablakon lett kidobva. Ha 1-1 elem gáz mert rohad vagy jégkáros akkor OK, de telibe megcsinálni nem éri meg.
Közbe lehet mégis lesz korábban autó átírva, majd kiderül. Képet valaki kért, erről van szó.
[kép] [kép] [kép] [kép][ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Newlachka #54852 üzenetére
Ilyenkor jön a dilemma, hogy annyival többért lehet olyat venni, amire még pár évig nem kell ilyen léptékben költeni, és el lehet adni, mielőtt ezek a beavatkozások szükségesek lennének. Aztán persze valaki megveszi, aztán vagy költ rá, vagy elkezdi szidni mikor elromlik valami Persze ha hosszú távra tervez az ember, egyszerűbb megcsinálni rendesen egyszer.
[ Szerkesztve ]
-
-
BeZol
őstag
válasz Newlachka #54855 üzenetére
Igen, beletolod az összeget hogy jó legyen meg minden, aztán amikor jön az eladás meghirdeted átlagár felett ééééés, jó eséllyel nem lesz rá vevőd, a vége pedig az lesz, hogy vhol az ársáv 1/4-ért ha elmegy a kocsi.
A nagyon nagy többség az ársáv aljáról pecázik és lealkudva megy el a kocsi ársáv alja +10-15%-ért. Tehát erre kell +10-15%-ot rápakolni, ami úgy meg kb. ársáv közepe.
Én kocsimon is minden rendbe van téve. Felraktam ársáv tetejére, 0 érdeklődő. Ársáv 3/4-ére, úgy is 0 érdeklődő volt és közben eltelt fél év.
A másik autónkat ársáv 3/4-én hirdettük, 0 érdeklődő. Ársáv közepén volt 1-2 érdeklődő, de végül senki sem vette meg. Így telt el 1 év! Végül ársáv 1/3-a környékén hirdetve (3+ hónap hirdetgetés után!) vette meg egy srác személyi kölcsönnel első autónak 10%-ot alkudva és így jött ki az ársáv alsó átlaga +10% környéke.
Másik ismerősőm e39-esét hirdeti szintén ársáv 3/4-én immáron 1 éve és 0 érdeklődő (igaz 25tds motor ami kaki, de tényleg valós 253ezer km vagy mennyi).
Tehát az én személyes és baráti körös tapasztalatom az, hogy az érdeklődők többsége fillérbaszó, a legolcsóbbat keresi és még ha rá is költ egy vagyont mert minden szar benne (hiszen az a trendi h toldozzák-foltozzák a kocsikat, adogatják el 1-2 évente, tekerik a km-t, és végül vkinél robban az időzített bomba), legalább elmondhatja hogy ő legalább olcsón vette és hogy ha drágábbat vette volna, arra is ráment volna ennyi. Na meg úgy is vannak vele, hogy na majd ő rendbeteszi, az a biztos, mert tényleg tudja h meg lett csinálva. -
Anaren91
senior tag
válasz Newlachka #55324 üzenetére
Igen sajnos már észrevettem ezt, pár napja egy B7 Passat akart mindenáron megelőzni (110-es táblánál 120 al mentem chillbe, ) de annyira manőverezett, hogy na mondom akkor én lépek, minél messzebb legyek ettől a fsztól. Tegnapelőtt meg egy Sline A5 jönn majdnem belém, de hála a sok lónak könnyen elmentem a közeléből...
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz Newlachka #55324 üzenetére
Erdekes. Meg az E39-cel se vettem ezt eszre... Bar az is teny, hogy sportosan szoktam kozlekedni de az alacsonyabb kategorias autokkal meg se probaljak az erolkodes. Nagyon ritkan biztos volt persze ilyenre is pelda de ezekre nem nagyon emlekszek. 35D-vel se szoktak probalgatni aki meg igen az 90% ban hasonlo kaliber. Sot en azt latom, hogy menekulnek az E60 elol ugye nekunk a 2 E60 kivulrol ugyan ugy nez ki M packet LCI es szin is ugyan az. Es csinalsz egy normal elozest es az ember aki moge besorolsz lerantja az ut szelere legyel barmilyen messze szembol is lehuzodnak olyan erzes van rengetegszer, hogy felnek??? Indokolatlan dolgokat tesznek nem 200 al elozok es satufekkel erek utol valakit hanem. Egy normal elozesnel is ezeket latjuk tapasztaljuk es egymast kerdezzuk, hogy ezekkel mi van... De palyan meg rengetegszer megyek a belsobe tempomattal igaz nagyobb sebesseggel es igy kirantjak az autot elem mintha ott se lennek es ha most azonnal nem jon elem nem lenne masik alkalom mikozben mogottem messze messze senki nem jon....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Drago1
tag
válasz Newlachka #56032 üzenetére
Asszony e87 textar tárcsa betét minden rendben volt, elkopott a betét a hátsó 35 ezret bírt, akkor már elől is lecsereltettem a betéteket brembo - t vettem eddig 200 km et mentem vele lassú féknél sikít. Azt mondják vegyem le és reszeljem le a betét éleket, majd valamikor nagyon nincs kedvem hozzá! Lehet majd be kopik és elhalgat még várok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Programozás topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Milyen videókártyát?
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Kutya topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen