Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dellfanboy

    őstag

    válasz BeZol #54858 üzenetére

    sztem semmi nem garantalja, hogy a te rendben tartott autod (ami ugye a te velemenyed nem ellenorizte xyz dr prof bmw szaki) a kovetkezo tulajnak az o vezetesi tudasanak/stilusanak/karbantartasi szokasanak megfeleloen nem kotlik meg az elso honapok alatt. szoval miert venne akarki is draga autot? vagy te adsz melle garanciat is? ugye h nem , max a szamlakat, hogy ez meg ez el lett vegezve de itt a topicban is lathatod hogy egy 'viszonylag' bmw szakerto brigad a YT-rol milyen hibakat vet pl. egy vezerles csere alkalmaval,ugy hogy ok allitolaga penge sracok..

    eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz BeZol #54858 üzenetére

    Szerintem rossz oldalról közelíted meg. Te új autót vettél amivel elmentél több mint 200E Km-t és ez alatt karbantartottad. Itt arról van szó,hogy egy eleve használt autót vesznek amikben van ~200E Km és saját maguknak rakatják rendbe az autót a tulajok nem másnak. Eleve olcsón veszik az újkori árukhoz képest. Én mindenkit felvilágosítok,hogy mire számíthat ha vesz egy ilyen autót. És a tulajok 90% ezzel tisztában is van és el is fogadja,hogy KÖLTENI KELL RÁ. Nem az a mérvadó ilyenkor,hogy majd eladásnál mi lesz hanem amíg náluk van addig legyen rendben. Én meg szoktam kérdezni,hogy milyen időtartamra tervezik megvenni és éves szinten km mennyit mennek. Rendszerint legalább 3 évet mondanak de nem ritka az 5 is . Erre jönnek rengetegen,hogy éves szintem több mint 30E Km-t mennek és többen ennél is bőven többet mondnak 50-60E Km.... Legkevesebbel számolva is 3 év alatt simán elmennek 100E Km-t de többen 150-ezret is.És ugye ahogy telik az idő látom is,hogy tényleg mennek ennyit. Nem azt nézik,hogy beletoltam 1-1,5M Ft-ot és jaj sose kapom vissza hanem,hogy normális autóba üljenek. De van olyan amit te mondasz de hála istennek tőlünk lekoptak 90%-ban ez-az oldjuk meg 2Ft-ból és legyen jó. Ez az ársávos dolog meg egy kicsit butaságnak hangzik. Mi is az ársáv közepe 3/4-ért vettünk autót. Mert ezek voltak a jobbak egyszerűen. Például Tominak elmentünk nézni több E60-at anno 1,5-2M Ft között,hogy majd ott találunk olyat amire kell költeni de rendbe rakja. ( Persze én kiröhögtem mert tudtam,hogy nem lesz ott jó vagy ritka mint a fehér holló.... ) Na olyan ótvar hulladékok voltak,hogy sírva mentünk el. A végén csak egy normálisabb autót vett 2,6-ért én is 2,7-ért. És mindkettőbe kell költeni de alapvetően nem egy lerúgott romhalmazba ülünk. Olyan használt autó ebben a prémium szegmensben nincs amire nem kell költeni nagyobb összeget 200E Km után. Ez mese. Csak az olyanok mondják ezt,hogy 1ft-ot nem költöttem az autóra és jó akiknek utána kiderül,hogy egy hulladék fos az autója valójában.Másik pl E39-em ha az ársávos felvetésed vesszük alapból akkor a kínálat alja nagyjából 500K ehhez képest 1,3-ért azonnal eladtam az autót ez akárhogy nézzük több mint a duplája az ársáv aljához képest.Az ársáv aljáról főleg idősebb autóknál csak tényleg a lefingott darabokat találni. Újabb autóknál meg fapadosokat. Szóval mondjuk egy 2003-2004-es E60 nyilván olcsóbb lesz mint a nála fiatalabb LCI 2007-2008-as társaik főleg ha még jobban felszereltek is. Nem csak az ársávot kell nézni hanem az évjáratot felszereltséget is,hogy arról ne is beszéljünk a touring mindig olcsóbb a coupé drágább cabrio meg egy külön kategória.... Én azt látom,hogy pl F30-ból még úgy lerúgott nem igen van csak olyanok amikben benne a km. ellenben pl F01-F10-ek már simán tudnak számomra vállalhatatlan kategóriába esni de ott is az idősebb 2008-2010 körüli modellek. Ott is a fiatalabbak főleg az LCI-k még szép állapotban vannak. ( természetesen van kivétel ) E60-ból ami jó azért el is kérik a pénzt de sokan ki is fizetik a magasabb árat. Nyilván nem fognak 3X árat fizetni de egy lerúgott foshoz képest 2X árat simán megfizetnek. Ez a tapasztalat egyszerűen. Sőt van olyan is,hogy elhozzák átvizsgálásra elmondom mi a baja mennyit kell költeni ne ezt vegye de nem érdekli megveszi és megcsináltatja... Sőt rengeteg emberel volt,hogy megbeszéltük h autót néz szóljon vizsgáljuk át nézzük meg beszéljük át. Erre hívnak,hogy megvették az új autót vagy megjelennek az új autóval. És mondjuk,hogy ezt most miért ?????? De nem érdekli egyszerűen ha bele kell költeni 1-1,5M Ft-ot legyen jó magának csináltatja meg. Van olyan akinek mind1,hogy 1 évig van meg vagy 5 évig amíg nála van legyen jó.... És van az is,hogy mindegy mennyi ideig van nála csak 1 forintot ne kelljen belekölteni. Az se baj ha lóg keze lába de akkor is megy vele..

    (#54873) dellfanboy

    Ott saját véleményem szerint van benne marketing is.... Nem akarom elhinni,hogy vezérléscserénél nem cserélnek 2 lánckereket meg feszítőt és még levegőszűrőt se... A szívósort külön már a végén odaírták meg az üzemanyagszűrőt is de listában nem szerepel... Én szerintem vagy kicseréltek mindent csak az nincs benne a listában és így jó az ár de a valóságban még van egy másik X összeg is amit ha hozzáadok az eredetihez máris ott a reális ár vagy tényleg nem cserélték de az meg nagyon tré....

    (#54872) nincsnév007

    Nagyon úgy néz ki.

    (#54874) Ļantos

    El is hiszem :)

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák