-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
STC Speed
őstag
válasz kemalboy01 #49061 üzenetére
Szia,
Nekem ilyen van, 5W30 vagy 5W40 kell bele,
Nekem 5W40 Liqui 4100 van 3 éve, jó még nagyon sok ember szerint a Motul X clean 5W40 is, ez a kettő olaj nagyon népszerű a bmw-sek körében(nem is olcsó olajok).
-
-
válasz kemalboy01 #49596 üzenetére
Értem. A gyűrű és a szelepszárszimmering a hibája, valószínűleg legalább 1 hengeredben oda a kompresszió, ezt egyszerű mérni. A javításhoz ki kell venni a motort és le kell fűzni teljesen, nagyságrendileg legalább félmillió forint. Gyűrűszett, szelep és hengerfejtömítés, olajteknő tömítés, csapágyak ellenőrzése, új csavarok, szimmeringek stb.
[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz kemalboy01 #49596 üzenetére
keresd meg Ezredest-itt hátha elvállalja.Ha nem akkor Kecskemét, Garage Erste Hand-Szász Gábor.
Próbálkozhatsz még Novoth Tibinél is.Niesz Motorsport,vagy Royal Motorsport.
Én nagyon más kezébe nem adnám a kocsim. -
MoP_FX 57
őstag
válasz kemalboy01 #49594 üzenetére
Léteznek filléres, de bizonyított workaroundok, amiket szintén érdemes számításba venni. Ezek közös jellemzője, hogy megnövelt vákuum révén érik el, hogy a hengerfalra tapadt, de onnan nem lehúzott olajréteg visszajusson a forgattyúsházba, és ne pedig az égéstérbe. Érdemes "M54 02 pilot mod" és "M54 oil catch can"-re guglizni, elég nagy irodalma van. Itt egy tényleges kiinduló pont.
Nyilván nem kell külön kihangsúlyozni, hogy az olajkör külső tömítettségét mindenképpen ellenőrizni kell.
-
szimi57
őstag
válasz kemalboy01 #49594 üzenetére
Ennél a motornál 1 l. olajfogyasztás még elmegy ezren. Ajánlom pl. ezt. Én nemrég álltam át rá. Harmadára csökkent az olajfogyasztásom, most 2-3 dl. Valszeg a tied is lemegy 3-4-re. Érdemes lenne kipróbálnod.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
STC Speed
őstag
válasz kemalboy01 #49594 üzenetére
Húzós, nekem a CCV csere rengeteget javított, plusz castrol helyett megpróbálnám a liqui olajat pl.
Viszont ha tényleg gázos a motor, akkor 10w60 al lehet elketyeg még több 10 ezret nem? Vagy így kárt tennénk benne? -
whitezo88
nagyúr
válasz kemalboy01 #51190 üzenetére
Nekem M43-on akkor szokott ilyen csinálni ha ereszt a rendszer, levegős. És utána ez vagy az el is reped, el is folyik a maradék víz is. Közel 10 év alatt mindig ez volt, és 3x cseréltem eddig tartályt, és gyakorlatilag minden csövet a motor körül 1x. Előtte mindig jöttek ezek a jelzések.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz kemalboy01 #56134 üzenetére
Remek egész estés program ha beirod googleba hogy “N62 engine problems”, fel tudsz készülni a zsebbenyúlásra.
-
chess001
aktív tag
válasz kemalboy01 #56134 üzenetére
Megbízhatóan mindegyik tönkremegy
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- CASIO órák kedvelők topicja!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- Minden, ami Unreal Engine
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Nyaralás topik
- iPhone topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen